UlveRz Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Χαίρεται σε όλους, έχω το redmi note 10 pro κάνα 6μηνο χοντρικά, χτες ενώ το έβαλα να φορτίσει δεν άνοιξε ποτέ αντίθετα φριζαρε στο λόγκο της mi.. Ρε τι fastboot τι στο safe mode προσπάθησα να μπω ΤΊΠΟΤΑ, δλδ με βγάζει στο μενού του να επιλέξω safe mode, boot, wipe data κλπ και ότι επιλέξω loopαρει οι στο μενού αυτό χωρίς να πραγματοποιηθεί η επιλογή μου.. Παιδιά είμαι χωρίς κινητό δεν ξέρω τι θα κάνω.. Αγορασμενο από Ισπανία δε θυμάμαι πως το λένε το eshop.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων..
chios Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 https://www.goboo.com/ από εδώ λογικά το πήρες, σε recovery δλδ μπαίνει; Η κάνει και εκεί επανεκκίνηση;
GATE123 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 1 ώρα πριν, UlveRz είπε Χαίρεται σε όλους, έχω το redmi note 10 pro κάνα 6μηνο χοντρικά, χτες ενώ το έβαλα να φορτίσει δεν άνοιξε ποτέ αντίθετα φριζαρε στο λόγκο της mi.. Ρε τι fastboot τι στο safe mode προσπάθησα να μπω ΤΊΠΟΤΑ, δλδ με βγάζει στο μενού του να επιλέξω safe mode, boot, wipe data κλπ και ότι επιλέξω loopαρει οι στο μενού αυτό χωρίς να πραγματοποιηθεί η επιλογή μου.. Παιδιά είμαι χωρίς κινητό δεν ξέρω τι θα κάνω.. Αγορασμενο από Ισπανία δε θυμάμαι πως το λένε το eshop.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.. Μήπως έχει κολλήσει το πλήκτρο Power και δεν δίνει εντολή? Σε Fastboot Mode με παρατεταμένο πάτημα των πλήκτρων Power + Volume UP δεν μένει σταθερό ? Έχεις καμιά θήκη και το εμποδίζει? Αλλιώς ρωτάς στην κοινότητα με το ίδιο θέμα https://xiaomi-miui.gr/community/index.php/Thread/52681-Πρόβλημα-με-reboot-menu-Note-10-Pro/
UlveRz Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Έβγαλα τη θήκη μήπως εμπόδιζε όπως το είπες, τπτ κάνει λουπα στο μενού του recovery χωρίς οι επιλογές να μπορούν να εφαρμοστούν.. μπορώ να χρησιμοποιήσω το power button και το vol up down αλλά δεν εφαρμόζει πχ το reboot ή το safe mode κλπ..
GATE123 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Κάνε μια ερώτηση και στην κοινότητα τις ελληνικης Xiaomi που σου είπα και μετά βλέπεις.
UlveRz Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 26 λεπτά πριν, GATE123 είπε Κάνε μια ερώτηση και στην κοινότητα τις ελληνικης Xiaomi που σου είπα και μετά βλέπεις. Σε ευχαριστώ πολύ το έκανα ήδη..
Aslbill Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Τα πλήκτρα volume up και down λειτουργούν ή δείχνει σαν να έχει κολλήσει το power button? (ακυρο , μετά είδα οτι σου λειτουργουν). Αν το αφήσεις να ξεφορτίσει τελειως, μπορεί μετά που βάλεις φορτιστή να ξεκινήσει. αλλά θα περάσουν 2 3 μερες υποθέτω μεχρι να ξεφορτίσει. σε ένα poco x3 pro φίλου που έκανε το ίδιο, το άνοιξα απο πισω, ξεβίδωσα το καπακι της μητρικής , έβγαλα τον connector της μπαταρίας και ζωντάνεψε. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2022 από Aslbill
UlveRz Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 5 ώρες πριν, Aslbill είπε Τα πλήκτρα volume up και down λειτουργούν ή δείχνει σαν να έχει κολλήσει το power button? (ακυρο , μετά είδα οτι σου λειτουργουν). Αν το αφήσεις να ξεφορτίσει τελειως, μπορεί μετά που βάλεις φορτιστή να ξεκινήσει. αλλά θα περάσουν 2 3 μερες υποθέτω μεχρι να ξεφορτίσει. σε ένα poco x3 pro φίλου που έκανε το ίδιο, το άνοιξα απο πισω, ξεβίδωσα το καπακι της μητρικής , έβγαλα τον connector της μπαταρίας και ζωντάνεψε. Αυτό σκεφτόμουν και εγω με το άνοιγμα αλλά δεν έχω ιδέα πως θα το κάνω πιστεύω να έβαζα έβγαζα μπαταρία θα γινόταν κάτι..
dkmaster Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 11 ώρες πριν, UlveRz είπε Αυτό σκεφτόμουν και εγω με το άνοιγμα αλλά δεν έχω ιδέα πως θα το κάνω πιστεύω να έβαζα έβγαζα μπαταρία θα γινόταν κάτι.. Μην δοκιμάσεις να το ανοίξεις, χρειάζεται θερμό αέρα και κόλλα μετά γύρω γύρω για το κλείσιμο. Αν δεν έχεις εμπειρία θα το χαλάσεις εντελώς. Και εμένα πάντως για power κολλημένο μου κάνει, είναι προτιμότερο να το πας σε κάποιον τεχνικό να το κοιτάξει. 1
UlveRz Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους.. Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα αγοράς goBoo μου έστειλαν αυτή την απάντηση.. Τι άποψη έχετε; Πάνε να την κάνουν γυριστή ή μου φαίνεται; Τι προτείνετε να κάνω; Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2022 από UlveRz
dpolal Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 4 λεπτά πριν, UlveRz είπε Καλησπέρα σε όλους.. Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα αγοράς goBoo μου έστειλαν αυτή την απάντηση.. Αναλόγως πόσο καιρό το έχεις στην κατοχή σου και αν το έχεις βαρεθεί μια καλή περίπτωση είναι το 2 και πουλάς το μπρικαρισμένο για ανταλλακτικά.
chios Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Σου προτείνουν λύσεις δεν την κάνουν γυριστή, βρες ένα κατάστημα να στο φτιάξει και στείλε τους την απόδειξη να σου βάλουν τα λεφτά. 1
UlveRz Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 1 ώρα πριν, chios είπε Σου προτείνουν λύσεις δεν την κάνουν γυριστή, βρες ένα κατάστημα να στο φτιάξει και στείλε τους την απόδειξη να σου βάλουν τα λεφτά. Ρε ναι αλλά αυτά περί xiaomi Greece κλπ δε μου κάνουν λογικά. Δλδ η εγγύηση δεν είναι global; Επίσης το κινητό είναι 4 μηνών και το έχω σαν μωρό δεν έχει φάει ούτε χτύπημα ούτε είχε δώσει δείγματα δυσλειτουργίας..
dkmaster Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 1 ώρα πριν, UlveRz είπε Ρε ναι αλλά αυτά περί xiaomi Greece κλπ δε μου κάνουν λογικά. Δλδ η εγγύηση δεν είναι global; Επίσης το κινητό είναι 4 μηνών και το έχω σαν μωρό δεν έχει φάει ούτε χτύπημα ούτε είχε δώσει δείγματα δυσλειτουργίας.. Είναι γνωστό ότι η Xiaomi στην Ελλάδα, ίσως και στην Ευρώπη γενικότερα, θεωρεί εκτός εγγύησης ό,τι δεν είναι αγορασμένο τοπικά, οπότε σε αυτό το σκέλος είναι σίγουρα σωστό το κατάστημα. (Έχω Xiaomi αγορασμένο από Ελλάδα και η Xiaomi στην Ταϊλάνδη αρνήθηκε να κάνει αλλαγή μπαταρίας επί πληρωμή γιατί δεν ήταν αγορασμένο από Ταϊλάνδη). Οι λύσεις που σου δίνουν είναι πολύ καλές, το πας σε ένα service ζητάς εκτίμηση για το κόστος, ενημερώνεις το κατάστημα, συμφωνείς στην τιμή, κάνεις επισκευή και τους στέλνεις φωτό την απόδειξη και σου δίνουν τα χρήματα. 1
GATE123 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 3 ώρες πριν, UlveRz είπε Ρε ναι αλλά αυτά περί xiaomi Greece κλπ δε μου κάνουν λογικά. Δλδ η εγγύηση δεν είναι global; Επίσης το κινητό είναι 4 μηνών και το έχω σαν μωρό δεν έχει φάει ούτε χτύπημα ούτε είχε δώσει δείγματα δυσλειτουργίας.. Η εγγύηση των Xiaomi την έχουμε αναλύσει άπειρες φορές. Εάν δεν το πάρεις από επίσημο μεταπωλητή(τα περισσότερα είναι οι μεγάλες αλυσίδες και με "καπέλο")δεν το δέχονται στο service . Υπάρχουν και μερικές εξαιρέσεις στα σκρουτζαδικα αλλά πρέπει να το ψάξεις. Δηλαδή το παίρνεις από το σκρουτζαδικο και πρώτου το ανοίξεις παίρνεις τηλέφωνο την Info Quest τους λες το IMEI και σου λένε εάν είναι στην εγγύηση ή όχι. Εάν δεν είναι τότε το πας πίσω στο κατάστημα. Αυτά πάνω κάτω για την εγγύηση και το service.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα