Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας, είναι λίγο άσχετο με το θέμα αλλά δεν έβρισκα κάτι παρόμοιο.χθες πήγα να κάνω μια αγορά από ένα κατάστημα μέσω ίντερνετ το θέμα είναι ότι παρουσιάστηκε κάποιο θέμα την ώρα πήγα να κάνω την παραγγελία και η παραγγελία δεν έγινε αλλά μου ήρθε μύνημα από την τράπεζα ότι πιστώθηκε το Χ πόσο στην κάρτα από την εταιρία που πήγα να κάνω την παραγγελία.τηλεφωνησα στο κατάστημα αλλά μου είπαν πως δεν το.βλεπουν αυτό και δεν μπορούν να το φτιάξουν παρόλαυτα τα λεφτά μου χάθηκαν πως μπορώ να τα ξαναπάρω πίσω έχει κανείς καμιά ιδέα?

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, bezilys είπε

Γειά σας, είναι λίγο άσχετο με το θέμα αλλά δεν έβρισκα κάτι παρόμοιο.χθες πήγα να κάνω μια αγορά από ένα κατάστημα μέσω ίντερνετ το θέμα είναι ότι παρουσιάστηκε κάποιο θέμα την ώρα πήγα να κάνω την παραγγελία και η παραγγελία δεν έγινε αλλά μου ήρθε μύνημα από την τράπεζα ότι πιστώθηκε το Χ πόσο στην κάρτα από την εταιρία που πήγα να κάνω την παραγγελία.τηλεφωνησα στο κατάστημα αλλά μου είπαν πως δεν το.βλεπουν αυτό και δεν μπορούν να το φτιάξουν παρόλαυτα τα λεφτά μου χάθηκαν πως μπορώ να τα ξαναπάρω πίσω έχει κανείς καμιά ιδέα?

Tην τράπεζα σου γιατί δεν την έχεις πάρει ήδη τηλέφωνο;

Δημοσ.

Γιατί εύκολο το έχεις προσπάθησα να επικοινωνήσω με βγάζει με ένα ρομπότ και μου ζητάει κάποιους κωδικούς που δεν ξέρω για συνεχίσω την συνομιλία...

Δημοσ.

Παίρνεις τηλέφωνο την τράπεζα και ζητάς να μιλήσεις με εκπρόσωπο. Επίσης, μπορείς να κάνεις και αμφισβήτηση συναλλαγής.

Δημοσ.

μου έχει γίνει ακριβώς το ίδιο και τα χρήματα επιστράφηκαν, αν θυμάμαι καλά την ίδια μέρα ή την επόμενη. Νομίζω την ίδια μέρα ήταν, κάποιες ώρες μετά.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Angvas είπε

Παίρνεις τηλέφωνο την τράπεζα και ζητάς να μιλήσεις με εκπρόσωπο. Επίσης, μπορείς να κάνεις και αμφισβήτηση συναλλαγής.

Τελικά μίλησα με την τράπεζα (με άνθρωπο) δεν μπορεί να κάνει κάτι μου είπε αύριο θα δοκιμάσω και αυτό με την αμφισβητήσει συναλλαγής που είπες μήπως γίνει κατι

Δημοσ.

Περιμενε και να περασουν 1-2 εργασιμες και μιλα ξανα με το καταστημα να δουνε αν εχουν μπει τα λεφτα στο λογαριασμο τους. Αν ναι, προχωρας με την παραγγελια κανονικα μιας που εχει ουσιαστικα πληρωθει. Διαφορετικα κανεις αμφισβητηση απο την τραπεζα σου. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...