bezilys Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2022 Γειά σας, είναι λίγο άσχετο με το θέμα αλλά δεν έβρισκα κάτι παρόμοιο.χθες πήγα να κάνω μια αγορά από ένα κατάστημα μέσω ίντερνετ το θέμα είναι ότι παρουσιάστηκε κάποιο θέμα την ώρα πήγα να κάνω την παραγγελία και η παραγγελία δεν έγινε αλλά μου ήρθε μύνημα από την τράπεζα ότι πιστώθηκε το Χ πόσο στην κάρτα από την εταιρία που πήγα να κάνω την παραγγελία.τηλεφωνησα στο κατάστημα αλλά μου είπαν πως δεν το.βλεπουν αυτό και δεν μπορούν να το φτιάξουν παρόλαυτα τα λεφτά μου χάθηκαν πως μπορώ να τα ξαναπάρω πίσω έχει κανείς καμιά ιδέα?
Ukforthemoment Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2022 13 λεπτά πριν, bezilys είπε Γειά σας, είναι λίγο άσχετο με το θέμα αλλά δεν έβρισκα κάτι παρόμοιο.χθες πήγα να κάνω μια αγορά από ένα κατάστημα μέσω ίντερνετ το θέμα είναι ότι παρουσιάστηκε κάποιο θέμα την ώρα πήγα να κάνω την παραγγελία και η παραγγελία δεν έγινε αλλά μου ήρθε μύνημα από την τράπεζα ότι πιστώθηκε το Χ πόσο στην κάρτα από την εταιρία που πήγα να κάνω την παραγγελία.τηλεφωνησα στο κατάστημα αλλά μου είπαν πως δεν το.βλεπουν αυτό και δεν μπορούν να το φτιάξουν παρόλαυτα τα λεφτά μου χάθηκαν πως μπορώ να τα ξαναπάρω πίσω έχει κανείς καμιά ιδέα? Tην τράπεζα σου γιατί δεν την έχεις πάρει ήδη τηλέφωνο;
bezilys Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Γιατί εύκολο το έχεις προσπάθησα να επικοινωνήσω με βγάζει με ένα ρομπότ και μου ζητάει κάποιους κωδικούς που δεν ξέρω για συνεχίσω την συνομιλία...
Angvas Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Παίρνεις τηλέφωνο την τράπεζα και ζητάς να μιλήσεις με εκπρόσωπο. Επίσης, μπορείς να κάνεις και αμφισβήτηση συναλλαγής.
Bitbit Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 μου έχει γίνει ακριβώς το ίδιο και τα χρήματα επιστράφηκαν, αν θυμάμαι καλά την ίδια μέρα ή την επόμενη. Νομίζω την ίδια μέρα ήταν, κάποιες ώρες μετά.
bezilys Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 11 ώρες πριν, Angvas είπε Παίρνεις τηλέφωνο την τράπεζα και ζητάς να μιλήσεις με εκπρόσωπο. Επίσης, μπορείς να κάνεις και αμφισβήτηση συναλλαγής. Τελικά μίλησα με την τράπεζα (με άνθρωπο) δεν μπορεί να κάνει κάτι μου είπε αύριο θα δοκιμάσω και αυτό με την αμφισβητήσει συναλλαγής που είπες μήπως γίνει κατι
lector Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 Περιμενε και να περασουν 1-2 εργασιμες και μιλα ξανα με το καταστημα να δουνε αν εχουν μπει τα λεφτα στο λογαριασμο τους. Αν ναι, προχωρας με την παραγγελια κανονικα μιας που εχει ουσιαστικα πληρωθει. Διαφορετικα κανεις αμφισβητηση απο την τραπεζα σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα