Προς το περιεχόμενο

Το DirectStorage 1.1 της Microsoft θα βελτιώσει θεαματικά τους χρόνους φόρτωσης των PC games


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, agelos386 είπε

Πιθανώς το loading να μην ειναι τοσο multithreaded ωστε να μπορεί να αξιοποιήσει περισσότερους πυρήνες και άρα μαξάρει στο 35% (35% στο σύνολο του επεξεργαστή αλλά κάποιοι πυρήνες βρίσκονται στο 100%).

Δεν μπορώ να μιλήσω για κάθε σύστημα/setup παρά για το δικό μου, αν έχω task manager ανοιχτό και τρέξω κάποιο παιχνίδι έτσι ώστε να μπει σε χάρτη και κάνω alt+tab έτσι ώστε να βλέπω το load της CPU, δεν μπορώ να πω ότι βλέπω κανένα core να πάει 100%. Παίζουν αρκετά cores εκεί στο ~35% και μερικά μπορεί να είναι idle ή ~10%.

Και πάλι θετικό αυτό που θέλουν να κάνουν, απλά θα περίμενα κάποια βελτίωση στα ήδη υπάρχων συστήματα πρώτα. Να πω ότι μπουκάλιαζε η CPU με μόνιμα 100% usage οκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/10/2022 στις 12:46 ΠΜ, HALF EVIL είπε

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί λέμε ότι το παιχνίδι υποστηρίζει ή όχι Directstorage και όχι η κάρτα μέσω νέων drivers  υποστηρίζει Directstorage . 

Αφού σύμφωνα με το αρχικό ποστ είναι θέμα μεταφοράς της αποσυμπίεσης των δεδομένων του παιχνιδιού από τον επεξεργαστή στην κάρτα γραφικών. 

Edit.

Διαβάζοντας πιο προσεκτικά  , αν κατάλαβα καλά το Directstorage είναι ένα νέο feature των win. Δηλ το λειτουργικό "λέει" στο  software των παιχνιδιών να αποσυμπιεζει τα δεδομένα στην κάρτα και όχι στον επεξεργαστή. Γιατί οι developers των παιχνιδιών πρέπει να επέμβουν, αφού αυτό είναι δουλειά του λειτουργικού; Για τους drivers των καρτών το καταλαβαίνω . 

Επίσης αυτό το feature υπάρχει ήδη στα win μέσω κάποιου πρόσφατου update ; 

Αν όχι, γιατί γίνεται συζήτηση για το Scorn , ότι δηλ τελικά δεν υποστηρίζει το Directstorage ; 

Αν ειναι API τοτε οτιδηποτε loading κανει ενα game/app πρεπει να γινει μεσω αυτου. Δλδ ακομη και τα παλια παιχνιδια μπορουν να το εκμεταλλευτουν εφοσον ξαναγραφτουν τα parts τους που αφορουν το loading.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/10/2022 στις 12:20 ΠΜ, freegr είπε

Το θέμα είναι αν θα κάνει για τους φορητούς υπολογιστές όπου εκεί σίγουρα θα υπάρχει σοβαρό θέμα αφού δεν έχουνε αρκετή μνήμη.

Η μνημη της gpu εχει σημασια γι'αυτην την δουλεια, οχι του Η/Υ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα η απορια μου ειναι, αν και οταν μεγαλωσουν οι απαιτησεις του παιχνιδιου θα πρεπει να κανεις αναβαθμιση της καρτας γραφικων ανεξαρτητου ποιοτητας γραφικων; πχ μπορει να το παιζεις σε μια ευλογη αναλυση αλλα θα σου αργει;

αυτο πως θα επηρεασει χρηστες με παλαιοτερες καρτες γραφικων; δηλαδη μπορει να εχουν ενα προσφατο cpu με καποιο bottleneck εις γνωση τους για τις ταχυτητες αλλα με παλαιοτερη καρτα.

ή το συστημα θα -επιλεγει ή συνδοιαζει- μεταξυ cpu και gpu οτι ειναι ταχυτερο; ή ας πουμε πιο διαθεσιμο σε θεμα διεργασιων;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SSJB_7 είπε

εμενα η απορια μου ειναι, αν και οταν μεγαλωσουν οι απαιτησεις του παιχνιδιου θα πρεπει να κανεις αναβαθμιση της καρτας γραφικων ανεξαρτητου ποιοτητας γραφικων; πχ μπορει να το παιζεις σε μια ευλογη αναλυση αλλα θα σου αργει;

αυτο πως θα επηρεασει χρηστες με παλαιοτερες καρτες γραφικων; δηλαδη μπορει να εχουν ενα προσφατο cpu με καποιο bottleneck εις γνωση τους για τις ταχυτητες αλλα με παλαιοτερη καρτα.

ή το συστημα θα -επιλεγει ή συνδοιαζει- μεταξυ cpu και gpu οτι ειναι ταχυτερο; ή ας πουμε πιο διαθεσιμο σε θεμα διεργασιων;

Απο οτι ειδα, για παλιοτερες καρτες αρκει να υποστηριζουν Shader model 6.0, αλλα τα μεγαλυτερα benefits θα ειναι με νεοτερες καρτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...