Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παιδια. Εχω opel corsa e 2018. Λογω που το μπροστινο δεξι εργοστασιακο ηχειο εκανε διαφορες παραμορφωσεις (λογικα στα τελειωματα του) μπηκα σε πειρασμο να βαλω καλυτερα ηχεια και εναν ενισχυτη. Για την ωρα του εβαλα midratze hertz στα 200watt rms. Καμια σχεση με τα εργοστασιακα η μουσικη ακουγεται πιο καθαρα και πιο δυνατα απο πριν. Αλλα για την τελειωτητα του θελω να του βαλω ενισχυτη. Εχω ρωτησει σε κανα 3 μαστορες και θελει καλοδιωση hilo ανταπτορα για να τραβηξει καλωδια και ολη αυτη εργασια στοιχιζει καπου στα 150 ευρω. Ξεκαθαριζω η εργασια. Χωρια τα καλωδια κι ο ενισχυτης αλλα αυτο που ενδιαφερει ειναι τι οικονομικη λυση θα υπηρχε για αυτη την εργασια? Περιμενω λυσεις να μου πειτε. Ευχαριστω πολυ

Επεξ/σία από Sakpatsaudio
Δημοσ.

Η εργασία είναι να τραβήξει καλώδια, απο την μπαταρία στη θέση του ενισχυτή και μετά να συνδέσει τον ενισχυτή με την πηγή. Παράλληλα ίσως αλλάξει και τα καλώδια προς τα ηχεία και βάλει πιο μεγάλα. 

Μόνο και μόνο που ενδεχομένως πρέπει να ξηλώσει κάμποσα κομμάτια του ταμπλό και των πορτών και πάντα με το ενδεχόμενο να σπάσει κάτι και επίσης να μην έχει έξοδο για ενισχυτή η πηγή, δεν ειναι είναι εύκολη δουλεια για να γινει φθηνά. 

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Η εργασία είναι να τραβήξει καλώδια, απο την μπαταρία στη θέση του ενισχυτή και μετά να συνδέσει τον ενισχυτή με την πηγή. Παράλληλα ίσως αλλάξει και τα καλώδια προς τα ηχεία και βάλει πιο μεγάλα. 

Μόνο και μόνο που ενδεχομένως πρέπει να ξηλώσει κάμποσα κομμάτια του ταμπλό και των πορτών και πάντα με το ενδεχόμενο να σπάσει κάτι και επίσης να μην έχει έξοδο για ενισχυτή η πηγή, δεν ειναι είναι εύκολη δουλεια για να γινει φθηνά. 

Δεν υπαρχει καποια αλλη λυση να φανταστω

Δημοσ.

Τι άλλη λύση?!

Να τα κάνεις μόνος σου ή να έβαζες εξ αρχής ηχεία διαιρούμενα κ παράλληλα συμβατά με τον ενισχυτή που ήδη έχει η πηγή σου. 

Είναι τι θέλει ο καθένας. Αν θες φασαρία και μπαπα μπουπα, πρέπει να πληρώσεις.

Αν ήθελες απλά ποιοτικά ηχεία, θα έβαζες διαιρούμενα με 200€ με την υπάρχουσα πηγή και θα ήσουν άρχοντας. 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Τι άλλη λύση?!

Να τα κάνεις μόνος σου ή να έβαζες εξ αρχής ηχεία διαιρούμενα κ παράλληλα συμβατά με τον ενισχυτή που ήδη έχει η πηγή σου. 

Είναι τι θέλει ο καθένας. Αν θες φασαρία και μπαπα μπουπα, πρέπει να πληρώσεις.

Αν ήθελες απλά ποιοτικά ηχεία, θα έβαζες διαιρούμενα με 200€ με την υπάρχουσα πηγή και θα ήσουν άρχοντας. 

Συμφωνω σε αυτα που λες αλλα οσο ποιοτικα και να ειναι τα ηχεια την τελειωτητα του ενισχυτη δεν την βγαζουν. Αυτα που εβαλα ποιοτικα και δυνατα ειναι απλα χρειαζοντε ενισχυτη για να βγαλουν τα 200 watt rms. Σε ευχαριστω παντως για τις συμβουλες

Δημοσ.

αν πιάνουν τα χέρια σου και εχεις μια μέρα από το πρωί μεχρι το βράδυ ελεύθερη θα γλυτώσεις 150 ευρώ αλλιώς δίνεις 150 ευρώ και τρώει όλη την πο.....α ο μάστορας

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Black Demis είπε

αν πιάνουν τα χέρια σου και εχεις μια μέρα από το πρωί μεχρι το βράδυ ελεύθερη θα γλυτώσεις 150 ευρώ αλλιώς δίνεις 150 ευρώ και τρώει όλη την πο.....α ο μάστορας

Γενικα ψηλοπιανουν τα χερια μου αλλα το opel corsa e δεν ειναι απο τα πιο ευκολα αυτοκινητα και ειδικα γι αυτη την δουλεια ας την κανει ενας εμπειρος

Δημοσ.

Αν ήταν παλιό αυτοκίνητο, θα σου έλεγα και εγώ, φαε 2~3 μέρες διάβασε και φτιαξτο. 

Επειδη είναι καινούργιο όμως, έχεις πολλές πιθανότητες να κάνεις ζημιά. Οπότε είναι ρίσκο. 

Αναφέρω σύντομα τι μπορεί να πάει λάθος. 

*από που να τρυπήσεις και να φέρεις καλώδια χοντρά από την μπαταρία στην καμπίνα των επιβατών 

*να βγαλεις την πηγή και να κάνεις συνδέσεις 

*να βγάλεις τα panel των πορτών για να αλλάξεις καλώδια

  • Like 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Αν ήταν παλιό αυτοκίνητο, θα σου έλεγα και εγώ, φαε 2~3 μέρες διάβασε και φτιαξτο. 

Επειδη είναι καινούργιο όμως, έχεις πολλές πιθανότητες να κάνεις ζημιά. Οπότε είναι ρίσκο. 

Αναφέρω σύντομα τι μπορεί να πάει λάθος. 

*από που να τρυπήσεις και να φέρεις καλώδια χοντρά από την μπαταρία στην καμπίνα των επιβατών 

*να βγαλεις την πηγή και να κάνεις συνδέσεις 

*να βγάλεις τα panel των πορτών για να αλλάξεις καλώδια

Σωστος ο φιλος και αν καταστρεψεις κατι για να γλυτωσεις 150 ευρω μετα θα πληρωσεις παραπανω απο 150 ευρω οποτε ειναι καλυτερα ενας μαστορας που ειναι ειδικος γι αυτα και οχι οποιος να ναι

1 λεπτό πριν, Sakpatsaudio είπε

Σωστος ο φιλος και αν καταστρεψεις κατι για να γλυτωσεις 150 ευρω μετα θα πληρωσεις παραπανω απο 150 ευρω οποτε ειναι καλυτερα ενας μαστορας που ειναι ειδικος γι αυτα και οχι οποιος να ναι

Αν καποιος γνωριζει καποιον εμπειρο μπορει να μου προτεινει.

Δημοσ.

περιοχη;

υγ: εχω δει ερασιτεχνης να περναει καλωδια διπλα απο δεξαμενη καυσιμου, ενας αλλος να περναει απο πηγη->κατω απο καθισμα συνοδηγου, μετα απο πισω καθισμα για να παει ενισχυτη και αλλες τετοιες #@ες

Δημοσ.

Παιδια ενας μαστορας μου προτεινε μια αλλη λυση και οικονομικη και θελω να μου πειτε γνωμες κατα ποσο αξιζει. Μου πε οτι μπορει να βαλει εναν ενισχυτη που ειναι σε μεγεθος οσο ειναι ενα κινητο το οποιο τοποθετειτε πισω απο την οθονη του αυτοκινητου με 170 ευρω νομιζω καπου εκει μου πε τιμη. Ειναι μου πε στα 400 rms. Μου πε οτι θα εχω δυνατο ηχο. Ακουω γνωμες κατα ποσο αξιζει κατα ποσο δυνατο ηχο θα εχω σε σχεση με εναν που θελει καλοδιωσεις κλπ

Στις 14/10/2022 στις 3:47 ΜΜ, Sakpatsaudio είπε

Καλησπερα παιδια. Εχω opel corsa e 2018. Λογω που το μπροστινο δεξι εργοστασιακο ηχειο εκανε διαφορες παραμορφωσεις (λογικα στα τελειωματα του) μπηκα σε πειρασμο να βαλω καλυτερα ηχεια και εναν ενισχυτη. Για την ωρα του εβαλα midratze hertz στα 200watt rms. Καμια σχεση με τα εργοστασιακα η μουσικη ακουγεται πιο καθαρα και πιο δυνατα απο πριν. Αλλα για την τελειωτητα του θελω να του βαλω ενισχυτη. Εχω ρωτησει σε κανα 3 μαστορες και θελει καλοδιωση hilo ανταπτορα για να τραβηξει καλωδια και ολη αυτη εργασια στοιχιζει καπου στα 150 ευρω. Ξεκαθαριζω η εργασια. Χωρια τα καλωδια κι ο ενισχυτης αλλα αυτο που ενδιαφερει ειναι τι οικονομικη λυση θα υπηρχε για αυτη την εργασια? Περιμενω λυσεις να μου πειτε. Ευχαριστω πολυ

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Sakpatsaudio είπε

Παιδια ενας μαστορας μου προτεινε μια αλλη λυση και οικονομικη και θελω να μου πειτε γνωμες κατα ποσο αξιζει. Μου πε οτι μπορει να βαλει εναν ενισχυτη που ειναι σε μεγεθος οσο ειναι ενα κινητο το οποιο τοποθετειτε πισω απο την οθονη του αυτοκινητου με 170 ευρω νομιζω καπου εκει μου πε τιμη. Ειναι μου πε στα 400 rms. Μου πε οτι θα εχω δυνατο ηχο. Ακουω γνωμες κατα ποσο αξιζει κατα ποσο δυνατο ηχο θα εχω σε σχεση με εναν που θελει καλοδιωσεις κλπ

 

To ότι ενας ενισχυτής είναι Χ RMS δεν δίνει απολύτως καμία χρήσιμη πληροφορία. 

Το ίδιο ισχύει και για τα ηχεία. Εν μέρη ενδεικτικά είναι τα watt rms, σε πόσα ohm, σε πόσα κανάλια και με ποια παροχή ρευματος στον ενισχυτή. Στα ηχεία, παράλληλα χρειάζεται σαν πληροφορία και η ευαισθησία σε Db  με 1w/1m

Οπότε το ότι σου προτείνουν ενισχυτή με 170€ που βγάζει 400rms, δεν μπορεί να απαντηθεί αν είναι καλός ή κακος κλπ

  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, sphinxgr είπε

To ότι ενας ενισχυτής είναι Χ RMS δεν δίνει απολύτως καμία χρήσιμη πληροφορία. 

Το ίδιο ισχύει και για τα ηχεία. Εν μέρη ενδεικτικά είναι τα watt rms, σε πόσα ohm, σε πόσα κανάλια και με ποια παροχή ρευματος στον ενισχυτή. Στα ηχεία, παράλληλα χρειάζεται σαν πληροφορία και η ευαισθησία σε Db  με 1w/1m

Οπότε το ότι σου προτείνουν ενισχυτή με 170€ που βγάζει 400rms, δεν μπορεί να απαντηθεί αν είναι καλός ή κακος κλπ

Αν του εβαζα ενισχυτη κλασης d θα ηταν μια χαρα γι αυτα τα ηχεια;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...