Προς το περιεχόμενο

Αλλαγη οθονης σε Lenovo Tab P11


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από GATE123,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδες. 

Επεσε απο τα χερια του παιδιου του κολλητου το tablet κι εσπασε η οθονη κατω αριστερα στη γωνια. Δειχνει να εχει σπασει μονο η οθονη και οχι το digitizer (ή οπως αλλιως το λενε) απο μεσα. Ανοιγει κανονικα το tablet, ανταποκρινεται σε ολα, οπου και να πατησει.

Ξερει κανεις που θα ειναι καλυτερα να παει για αλλαγη? και οικονομικα αλλα και ποιοτικα καλυτερα εννοω. Ειναι νοτια προαστια οποτε θα εξυπηρετουσε καπου προς τα εδω αν υπαρχει κατι. 

Εχω βρει το TechGuru που ειναι Γλυφαδα. Ειναι καλο? Ξερει κανεις κανενα αλλο?

 

Ευχαριστω εκ των προτερων

Νεα δεδομενα. Ισως να εχει πειραχτει και το digitizer απο μεσα αν και οχι σοβαρα (ακομα δλδ) . Για την ωρα δειχνει να εχει εναν ελαφρυ αποχρωματισμο σε αυτο το σημειο.

Δημοσ.

Η οθόνη αλλάζει εξολοκλήρου.

Πάρε και ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία να δεις τη θα σου πουν και εκεί.

LENOVO TECHNOLOGY B.V

Λαγουμιτζή 24, Καλλιθέα 176 71

21 3008 7200

2111984507(service)

Ή και η Procordia

Κριμαίας 7-9 Ν.Ψυχικό

Τηλέφωνο : 210 7777076-217 0008078

Δημοσ.

Ναι πηραν στην αντιπροσωπεια αλλα δεν απαντανε μεσω τηλεφωνου για κοστος αλλαγης, ουτε καν για το αν υπαρχει το ανταλλακτικο. Πρεπει λεει να πανε απο το service στην Καλλιθεα. 

Λες και εχουν ολοι το χρονο να τρεχουν εκει για κατι που μπορει να μη θελουν να φτιαξουν αν κοστιζει 200 ευρω. 

 

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, GATE123 είπε

Έχει και 35€ τα εργατικά.

Ναι το ειδα αλλα οκ απο το να το πεταξουνε ή να δωσουνε τα διπλα να το παρουνε καινουριο. Ειναι 2 μηνων tablet.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, GATE123 είπε

Έχει και 35€ τα εργατικά.

Λοιπον το πανε εκει και θα το φτιαξουνε, ευχαριστω πολυ.

Τους ειχα πει να βαλουνε και μια καλη προστασια οθονης και απο το καταστημα αυτο της ειπαν να προτιμησει μεμβρανη οθονης αντι για τζαμακι προστασιας γιατι ειναι πιο ανθεκτικο σε πτωσεις. Ισχυει αυτο? Για να ειμαι ειλικρινης ηξερα οτι η μεμβρανη προστατευει απο γρατζουνιες και σκονη οχι πτωσεις.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, d_gkal είπε

Κόστος εμαθες;

125 μαζι με τα εργατικα. Το θεμα ειναι οτι τελικα ειναι το Tab11+ και δεν ξερουν αν το εχουν. 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Ashaman είπε

125 μαζι με τα εργατικα. Το θεμα ειναι οτι τελικα ειναι το Tab11+ και δεν ξερουν αν το εχουν. 

Τώρα καταλαβαίνεις γιατί δεν σου έλεγαν κόστος ή αν έχουν το ανταλλακτικό από την αντιπροσωπία; Η κάθε οθόνη έχει έναν κωδικό τον οποίο πρέπει να δουν οι τεχνικοί πρώτα για να πάρουν το σωστό ανταλλακτικό.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, dkmaster είπε

Τώρα καταλαβαίνεις γιατί δεν σου έλεγαν κόστος ή αν έχουν το ανταλλακτικό από την αντιπροσωπία; Η κάθε οθόνη έχει έναν κωδικό τον οποίο πρέπει να δουν οι τεχνικοί πρώτα για να πάρουν το σωστό ανταλλακτικό.

Οχι δεν καταλαβαινω. Και τωρα που ανακαλυψαμε οτι η αποδειξη αγορας (απ'οπου βρηκε τον τυπο του tablet) ειναι γραμμενη λαθος ως Tab11 αντι για Tab11+ και τους το ειπαν οταν το παρελαβαν, τι ακριβως αλλαξε? Τους ενημερωσαν οτι ισως ειναι αλλη τιμη και αν το βρουνε το ανταλλακτικο θα τους ενημερωσουν αναλογα. Ουτε τσινισαν οι ανθρωποι ουτε τπτ.

Btw σε οσα τεχνικα τμηματα εχω παρει και ζηταω κατι με ρωτανε τον κωδικο του προιοντος για να μου πουνε κοστος κλπ.

Δεν ειναι δα και διπλα να πεις οτι στο φερνω ακομα κι αν ειναι να κοστισει 250 με αρχικη τιμη αγορας τα 280.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Ashaman είπε

Οχι δεν καταλαβαινω. Και τωρα που ανακαλυψαμε οτι η αποδειξη αγορας (απ'οπου βρηκε τον τυπο του tablet) ειναι γραμμενη λαθος ως Tab11 αντι για Tab11+ και τους το ειπαν οταν το παρελαβαν, τι ακριβως αλλαξε? Τους ενημερωσαν οτι ισως ειναι αλλη τιμη και αν το βρουνε το ανταλλακτικο θα τους ενημερωσουν αναλογα. Ουτε τσινισαν οι ανθρωποι ουτε τπτ.

Btw σε οσα τεχνικα τμηματα εχω παρει και ζηταω κατι με ρωτανε τον κωδικο του προιοντος για να μου πουνε κοστος κλπ.

Δεν ειναι δα και διπλα να πεις οτι στο φερνω ακομα κι αν ειναι να κοστισει 250 με αρχικη τιμη αγορας τα 280.

Καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά από την πλευρά του τεχνικού ο σωστός τεχνικός δεν μπορεί να πει τελική τιμή από το τηλέφωνο γιατί εσύ μπορεί να μην έχεις πρόβλημα αλλά πάρα, πάρα, πάρα, πάρα πολλοί άλλοι έχουν. Αν του πει στο τηλέφωνο 100 γιατί είναι Tab11 και το πάει από εκεί και τελικά είναι Tab11+ και πει α, ξέρεις αυτό είναι 120, το 99% των πελατών θα πουν πλάκα μας κάνεις για ένα + τώρα, γιατί δεν μου το λέγατε από το τηλέφωνο;

Επίσης, υπάρχουν συσκευές που ο ίδιος κωδικός προϊόντος φοράει 2-3 διαφορετικούς κωδικούς οθόνης, κεραίας, κ.λπ. κάτι που ο πελάτης δεν μπορεί να το δει γιατί πρέπει να ανοιχθεί η συσκευή. Αυτός είναι και ο λόγος που και πολλά καταστήματα λένε προσεγγιστικά μια τιμή αλλά ενημερώνουν ότι όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος θα βγει το κοστούμι.

Υ.Γ. Ο λόγος που το αναφέρω το παραπάνω δεν είναι ότι έκανες εσύ κάτι λάθος, το λέω καλοπροαίρετα, γνωρίζω πολύ καλά από την πλευρά του τεχνικού γιατί αποφεύγουν να δίνουν τιμές και το αναφέρω εδώ με αφορμή το θέμα σου καθαρά για να γνωρίζεις, όπως και οι υπόλοιποι γιατί μπορεί να συναντήσεις αυτή την συμπεριφορά από τα επίσημα service.

Επεξ/σία από dkmaster
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dkmaster είπε

Καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά από την πλευρά του τεχνικού ο σωστός τεχνικός δεν μπορεί να πει τελική τιμή από το τηλέφωνο γιατί εσύ μπορεί να μην έχεις πρόβλημα αλλά πάρα, πάρα, πάρα, πάρα πολλοί άλλοι έχουν. Αν του πει στο τηλέφωνο 100 γιατί είναι Tab11 και το πάει από εκεί και τελικά είναι Tab11+ και πει α, ξέρεις αυτό είναι 120, το 99% των πελατών θα πουν πλάκα μας κάνεις για ένα + τώρα, γιατί δεν μου το λέγατε από το τηλέφωνο;

Επίσης, υπάρχουν συσκευές που ο ίδιος κωδικός προϊόντος φοράει 2-3 διαφορετικούς κωδικούς οθόνης, κεραίας, κ.λπ. κάτι που ο πελάτης δεν μπορεί να το δει γιατί πρέπει να ανοιχθεί η συσκευή. Αυτός είναι και ο λόγος που και πολλά καταστήματα λένε προσεγγιστικά μια τιμή αλλά ενημερώνουν ότι όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος θα βγει το κοστούμι.

Υ.Γ. Ο λόγος που το αναφέρω το παραπάνω δεν είναι ότι έκανες εσύ κάτι λάθος, το λέω καλοπροαίρετα, γνωρίζω πολύ καλά από την πλευρά του τεχνικού γιατί αποφεύγουν να δίνουν τιμές και το αναφέρω εδώ με αφορμή το θέμα σου καθαρά για να γνωρίζεις, όπως και οι υπόλοιποι γιατί μπορεί να συναντήσεις αυτή την συμπεριφορά από τα επίσημα service.

Δεχομαι να πει ο τεχνικος οτι η τιμη ειναι πιθανα αυτη με πιθανοτητα να ειναι ειτε παραπανω ειτε λιγοτερο αναλογα με το τι θα δουμε οταν το παραλαβουμε και το ανοιξουμε. Δε θεωρω σωστο να λεει δε σας λεω ΑΝ υπαρχει το ανταλλακτικο ή το κοστος αυτου ή το κοστος αλλαγης αν δε φερετε να το δουμε με τη δικαιολογια οτι δεν εχει τιμοκαταλογο. Δεν πειραζει εν τελει, αυτοι εχασαν πελατη.

Btw δεν του ζητησε τιμη για να της το παραδωσει φτιαγμενο. Του ειπε συγκεκριμενα, ποσο εχει το ανταλλακτικο για την οθονη και ποσο εχει η εργασια αλλαγης.

Κι εγω καταλαβαινω πως το λες αλλα δεν μπορω να δεχτω τετοια απαντηση απο το επισημο service. Εν τελει αν θες να εισαι τυπικος και να μην εχεις θεμα σε καμια περιπτωση ζητα απο τον πελατη σου να σου δωσει το email του να του στειλεις γραπτως την απαντηση με email να μην μπορει κανεις να αμφισβητησει τι ειπωθηκε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...