SoliDeo Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2022 Καλημέρα. Είμαι φοιτητής και τελειώνω πρακτική 30 Νοεμβρίου. Θα με ενδιέφερε πάρα πολύ εργασία μερικής απασχόλησης (όχι αποκλειστικά) κατά προτίμηση εξ αποστάσεως. Είδα κάτι εργασίες όπως αυτή που προσφέρει η Ευέλικτη αλλά δεν είμαι σίγουρος, και θα ήθελα να ακούσω γνώμες από άτομα που γνωρίζουν. Γνωρίζω άριστα Αγγλικά παρεμπιπτόντως και ξέρω να χειρίζομαι θέματα τεχνολογίας.
truman2193 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Τελειωνεις πρακτικη σε τι; Σε ενδιαφερει τι ειδους εργασια; Να γνωριζεις αριστα Αγγλικα και να ξερεις απο υπολογιστες θελουν και σε ταμιες στα Starbucks στο Συνταγμα. (χωρις να θελω να υποβαθμισω τους ταμιες των Starbucks) Εξ αποστασεως που λες μονο σε τηλεφωνικο κεντρο τυπου Teleperformance μπορεις να ψαχτεις αν εισαι οντως ΑΡΙΣΤΟΣ στα Αγγλικα. Και εννοω αψεγαδιαστη προφορα, αρθρωση, λεξιλογιο, γραμματικη κλπ. Εν ολιγοις να μιλας Αγγλικα σαν να ειναι μητρικη σου γλωσσα. Θα σου πιουν το αιμα βεβαια -ΑΝ ΣΕ ΔΕΧΤΟΥΝ- αλλα πληρωνουν καλα και παντα στην ωρα τους. Εκει δουλευω και εγω part-time ειναι 520 το 6ωρο +καποια μπονους τα οποια ΑΝ φτασεις(γιατι ειναι δυσκολα) μπορεις να πας γυρω στα 640-650. Βραδινες ωρες βεβαια του τυπου 10-4 η 12-6 γιατι ειναι Αμερικη. Για ωρες Ελλαδας ειναι λιγοτερα τα χρηματα. Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου 2022 από truman2193