Προς το περιεχόμενο

Asus ROG Strix G15 G513IM-HN008 (15.6″ FHD IPS 144Hz / Ryzen 7 4800H / 16GB / 512GB / RTX 3060 / No OS) 943.85 €


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Arikado είπε

Παιδιά καλησπέρα, επειδή ενδιαφέρομαι άμεσα για το συγκεκριμένο laptop σε περίπτωση παραγγελίας πέρα από την τιμή και τα έξοδα αποστολής θα πληρώσω κάτι επιπλέον στο τελωνείο?

 

Είναι εντός Ε.Ε., δεν περνάει τελωνείο.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, hpdra είπε

Είναι εντός Ε.Ε., δεν περνάει τελωνείο.

Άρα με λίγα λόγια δεν θα υπάρξει κάποια επιπλέον χρέωση από ΕΛΤΑ κλπ?

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
5 minutes ago, Arikado said:

Άρα με λίγα λόγια δεν θα υπάρξει κάποια επιπλέον χρέωση από ΕΛΤΑ κλπ?

Yeap.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 14/10/2022 στις 6:36 ΠΜ, giorginho είπε

Τελεια! Ακριβως η εταιρεια / η σειρα μοντελων και το μαγαζι που με κρεμασαν/εκλεψαν και φυσικα εφαγαν εφ ορου ζωης μαυρο (για "σοβαρες" τουλαχιστον αγορες).

Λινκ

Όποιος μετα απο αυτα θελει να το δοκιμασει, ευχομαι καλη τυχη, γιατι σιγουρα θα χρειαστει εστω λιγη...! Μην πειτε μετά οτι δεν σας ενημερωσε/προειδοποιησε ενας χριστιανος... 😋

Αν κατάλαβα καλά η IPS οθόνη του laptop είχε backlight bleed όπως οι περισσότερες (πιθανότατα περισσότερο από το προηγούμενο laptop σου γιατί είχε περισσότερη φωτεινότητα), τους το έστειλες για επισκευή και αυτοί το έχασαν και σου έβαλαν τα λεφτά πίσω.

Αν όντως έγινε έτσι ήταν απαράδεχτοι, ευτυχώς που έκανες αναφορα στην σχετικη σελιδα της Ε.Ε. ώστε να κλείσει το άτιμο το Amazon.....

4 ώρες πριν, Arikado είπε

Άρα με λίγα λόγια δεν θα υπάρξει κάποια επιπλέον χρέωση από ΕΛΤΑ κλπ?

Γενικά από Amazon δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις, ακόμα και από Αμερική, τα υπολογίζει όλα στο checkout. Εμένα μου είχαν επιστρέψει και κάποια χρήματα μετά από ένα μήνα γιατί τελικά τα τέλη εκτελωνισμού ήταν λιγότερα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, elpenor είπε

Αν κατάλαβα καλά η IPS οθόνη του laptop είχε backlight bleed όπως οι περισσότερες (πιθανότατα περισσότερο από το προηγούμενο laptop σου γιατί είχε περισσότερη φωτεινότητα), τους το έστειλες για επισκευή και αυτοί το έχασαν και σου έβαλαν τα λεφτά πίσω.

Αν όντως έγινε έτσι ήταν απαράδεχτοι, ευτυχώς που έκανες αναφορα στην σχετικη σελιδα της Ε.Ε. ώστε να κλείσει το άτιμο το Amazon.....

1ον δεν ήταν πιο φωτεινή από το περασμένο (από Lenovo legion ερχόμουν), 2ον πάτα το το ρημάδι το λινκ να δεις backlight bleed ακόμα και στο 25-30% της φωτεινότητας, 3ον δεν ήταν καθόλου "νορμάλ" backlight bleed, ήταν εντελώς άχρηστο το 20% της επιφάνειας της οθόνης και κάκιστης ποιότητας όλο το υπόλοιπο. Το ότι η Asus το θεώρησε "μη ελαττωματικό" λέει πολλά για την υπόληψή τους και την ποιότητά τους. Αυτό που εγώ πιστεύω ότι προκάλεσε το πρόβλημα ήταν η κακή συναρμολογηση του πλαισίου της οθόνης (πολύ πίεση σε κάποια σημεία και χαλαρότητα σε άλλα), αλλά δεν ήθελα να βάλω εγώ ο ίδιος χέρι εκεί πριν γίνει χρήση εγγύησης. 

Το ότι το αμαζον αντί να μου το στείλει πίσω (ή να μου στείλει άλλο, αφού τάχα μου "το έχασε") διάλεξε να στείλει λεφτά πισω ήταν κλεψιά, γιατί εγώ πλέον για να έπαιρνα αντίστοιχων specs laptop (ή το ίδιο ξανά) έπρεπε να ξοδέψω τότε 400+€ παραπάνω. Άμα τώρα εσένα ένα μαγαζί που σου προκαλεί 400€ ζημιά δεν είναι απαράδεκτο και δεν πρέπει να αναφερθεί, αν σου στερούν το δικαίωμα που ο νόμος σου έδωσε και αποφασίζουν κατα το δοκούν με κριτήριο προφανώς το δικο τους συμφέρον... Κάτσε εσύ να γίνουν και μονοπώλιο να δεις τι θα παίρνεις. 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, giorginho είπε

1ον δεν ήταν πιο φωτεινή από το περασμένο (από Lenovo legion ερχόμουν), 2ον πάτα το το ρημάδι το λινκ να δεις backlight bleed ακόμα και στο 25-30% της φωτεινότητας, 3ον δεν ήταν καθόλου "νορμάλ" backlight bleed, ήταν εντελώς άχρηστο το 20% της επιφάνειας της οθόνης και κάκιστης ποιότητας όλο το υπόλοιπο. Το ότι η Asus το θεώρησε "μη ελαττωματικό" λέει πολλά για την υπόληψή τους και την ποιότητά τους. Αυτό που εγώ πιστεύω ότι προκάλεσε το πρόβλημα ήταν η κακή συναρμολογηση του πλαισίου της οθόνης (πολύ πίεση σε κάποια σημεία και χαλαρότητα σε άλλα), αλλά δεν ήθελα να βάλω εγώ ο ίδιος χέρι εκεί πριν γίνει χρήση εγγύησης. 

Το ότι το αμαζον αντί να μου το στείλει πίσω (ή να μου στείλει άλλο, αφού τάχα μου "το έχασε") διάλεξε να στείλει λεφτά πισω ήταν κλεψιά, γιατί εγώ πλέον για να έπαιρνα αντίστοιχων specs laptop (ή το ίδιο ξανά) έπρεπε να ξοδέψω τότε 400+€ παραπάνω. Άμα τώρα εσένα ένα μαγαζί που σου προκαλεί 400€ ζημιά δεν είναι απαράδεκτο και δεν πρέπει να αναφερθεί, αν σου στερούν το δικαίωμα που ο νόμος σου έδωσε και αποφασίζουν κατα το δοκούν με κριτήριο προφανώς το δικο τους συμφέρον... Κάτσε εσύ να γίνουν και μονοπώλιο να δεις τι θα παίρνεις. 

Είδα τις φωτογραφίες αλλά δεν μπορώ να καταλάβω από αυτές, ακόμα και τις οθόνες που έχω μπροστά μου αν τις φωτογραφίσω σε σκοτεινό δωμάτιο θα δείξουν περισσότερο από τις δικές σου. Το τι φαίνεται στη φωτογραφία έχει μεγάλη σχέση με το φωτισμό του δωματίου και τη μηχανή οπότε αν δεν το δω από κοντά εγώ δεν μπορώ να καταλάβω. Το legion πάντως που αναφέρεις έβγαινε στη βασική έκδοση με 250nits οθόνη ενώ το Asus είχε avg 308 nits σύμφωνα με μετρήσεις.

Η Amazon πάντα βάζει τα λεφτά πίσω και δεν είναι κλεψιά, είναι νόμιμο και με βάση την Ελληνική νομοθεσία και πραγματικά αν το σκεφτείς το μόνο που μπορεί να λειτουργήσει, κατάλαβα ότι δεν το αντιλαμβάνεσαι έτσι οπότε ας πούμε ότι διαφωνούμε.

Εγώ πάντως όταν λέω σε δικούς μου ανθρώπους πόσο καλό είναι το amazon εννοώ ακριβώς ότι με συνοπτικές διαδικασίες έχεις τα χρήματα σου πίσω αν δεν είσαι ευχαριστημένος από το προϊόν. Αντίθετα σε Ελληνικό μαγαζί αν είχες ανοίξει την συσκευασία του laptop και είχε το διπλό bleed από ότι σου έτυχε θα έπρεπε πρώτα να σου ανέβει η πίεση στο 200 και να λογομαχείς μαζί τους επανειλημμένα και μετά ίσως αν ήσουν τυχερός και βαριόντουσαν να σε ακούνε θα σου έβαζαν τα λεφτά πίσω. Αν ήσουν άτυχος θα βάραγε ένα κανόνι το μαγαζάκι και θα περίμενες ακόμα το laptop. Υπάρχουν και οι μεγάλες Ελληνικές αλυσίδες φυσικά που έχουν καλύτερο support απλά ζητάνε ένα 30% παραπάνω...

Επεξ/σία από elpenor
  • Like 3
Δημοσ.

Αλλά αν είχε πέσει η αξία του λάπτοπ και επέστρεφαν το αρχικό ποσό πίσω και έπαιρνες και καλύτερο λαπτοπ μετά θα λέγαμε πόσο μάγκας είμαι αλλα... Ελλαδιστάν..

  • Like 3
Δημοσ.
9 ώρες πριν, valantis123 είπε

Αλλά αν είχε πέσει η αξία του λάπτοπ και επέστρεφαν το αρχικό ποσό πίσω και έπαιρνες και καλύτερο λαπτοπ μετά θα λέγαμε πόσο μάγκας είμαι αλλα... Ελλαδιστάν..

Εσυ ξερουμε, η κατσικα του γειτονα να ψοφισει και ολα καλα... Ελλαδισταν λεει μετα... Δε ντρεπεστε λιγο λεω γω; Σοβαρα σε μενα τα γραφεις αυτα; fyi δε γυρισα το λαπτοπ 5,5 μηνες μετα, 2,5 μερες το κρατησα, δεν βλεποταν λεμε! Αλλά η τιμη ηταν flash sale σε μοντελο που ηταν end of life, "μαγκας" ημουν για την αγορα που εκανα (μονο στη θεωρια βεβαια γιατι τελικα ηταν μεγαλη πατατα!), αυτες τις τσατσιες που προφανως κατεχεις εσυ πολυ καλα εγω δεν τις κανω και σε προκαλω να μου βρεις εστω υποψια σχολιου μου σε ολο το διαδικτυο που να στηριζει την κοτσανα που πεταξες. Οταν ομως εχω πληρωσει κατι κοντα ενα χιλιαρικο απαιτω (και πολυ καλα κανω!) να παρω αυτο που υποτιθεται οτι επρεπε να παρω! Θα το ειχα φτιαξει στην τελικη μονος μου (γι αυτο το ηθελα ειτε ετσι ειτε αλλιως πισω) αλλά ειπα να τους αφησω να προσπαθησουν (αφου κι αυτοι επεμεναν οτι θα το φτιαξουν) για να μη χασω και καμια εγγυηση.

10 ώρες πριν, elpenor είπε

είναι νόμιμο και με βάση την Ελληνική νομοθεσία και πραγματικά αν το σκεφτείς το μόνο που μπορεί να λειτουργήσει

Δε σχολιαζω τα υπολοιπα, που σε αρκετα μπορει να εχεις και δικιο, αλλά τον νόμο προφανως δεν τον κατεχεις και απορω που ουτε μπαινεις στον ελαχιστο κοπο να τον ελεγξεις πριν ποσταρεις. Η επιλογη φιλτατε ανηκει αποκλειστικα στον πελατη! Σε απλα ελληνικα ειναι γραμμενο! Διαθεσιμο παντου στο ιντερνετ και γραμμενο απειρες φορες εδω μεσα, ειναι μαλιστα και pinned πανω απο τα θεματα που ανοιγουν στην υποενοτητα!!! 

 

Αναφορά σε κείμενο

«Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες
1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες
2. να μειώσει το τίμημα
3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.
Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή».

Nταξει ειμαστε ή θα διαφωνησουμε και για τα ελληνικα???!!! Και για να μη λεω "ελληνικα", το παραπανω αρθρο ειναι πανευρωπαϊκο, η ΕΕ το εγραψε και τα κρατη-μελη το ενα μετα το αλλο υποχρεωτικα το ενσωματωσαν στις νομοθεσιες τους (οπως ενα σωρο αρθρα αλλωστε).

Επισης οταν εχει προηγηθει ξεκαθαρη γραπτη και προφορικη συνεννοηση να γινει επισκευη ή αλλαγη και οχι επιστροφη χρηματων και ο πωλητης, προφανως για δικους του λογους, για εμενα προφανεστατους, επιλεγει να προβει σε επιστροφη χρηματων οταν την ιδια ωρα το πουλαει 400€ πανω (!)... ναι υπαρχουν αθλιοι "μαγαζατορες" σε κατι σκρουτζ κλπ, τα εχω κραξει αρκετες φορες, αλλά ποσο μακρια απο ενα "Ισπανιστάν" ηταν αραγε η κομπινα που μου εκαναν αυτοι οι "αγιοι"?! (οσο για το ποσο χοντρο ηταν το προβλημα, ασ'το καλυτερα, εχεις δικιο οτι αν δεν το δεις δεν εισαι σιγουρος, αλλά εγω το ειχα, εγω το ειδα και προφανως ξερω να βγαζω 2 φωτογραφιες και σου λεω οτι αυτο που βλεπεις ειναι πανω απο 90% κοντα σε αυτο που εβλεπε το ματι)

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, giorginho είπε

αλλά τον νόμο προφανως δεν τον κατεχεις και απορω που ουτε μπαινεις στον ελαχιστο κοπο να τον ελεγξεις πριν ποσταρεις. Η επιλογη φιλτατε ανηκει αποκλειστικα στον πελατη! Σε απλα ελληνικα ειναι γραμμενο! Διαθεσιμο παντου στο ιντερνετ και γραμμενο απειρες φορες εδω μεσα, ειναι μαλιστα και pinned πανω απο τα θεματα που ανοιγουν στην υποενοτητα!!! 

Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα (άρθρα 534 και 535), ένα προϊόν θεωρείται ελαττωματικό είτε όταν έχει πραγματικό ελάττωμα είτε όταν δεν έχει τις συμφωνημένες με τον πωλητή ιδιότητες (συνομολογημένες ιδιότητες). Αν για παράδειγμα μπείτε σε ένα κατάστημα και ο πωλητής σας δηλώσει πως ένα κινητό έχει GPS και διαπιστώσετε αφού το αγοράσετε πως τελικά δεν έχει, δικαιούστε να το επιστρέψετε ως ελαττωματικό. Το ίδιο ισχύει και για τις περιγραφές προϊόντων σε δικτυακά καταστήματα, σε διαφημίσεις, φυλλάδια κτλ. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος έχετε το δικαίωμα κατ'επιλογή σας (σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ).:

Α. Να απαιτήσετε, χωρίς επιβάρυνσή σας, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

Β. Να μειώσετε το τίμημα

Γ. Να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

---------------------------------------

Γράφει σαφέστατα ο νόμος ότι δεν μπορείς να απαιτήσεις την αντικατάσταση

Αναφορά σε κείμενο

αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

Άρα είναι λογικό το Amazon να αρνηθεί να βάλει 400 ευρώ extra να σου πάρει καινούργιο ( όσο υπολόγισες εσύ τη διαφορά μετά τη λήξη της προσφοράς της Asus).

Δεν ξέρω αν εσύ διαβάζεις βιαστικά ή εγώ δεν καταλαβαίνω.....

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...