Προς το περιεχόμενο

Χειμερινά ελαστικά


noms

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βάλε χειμερινά μόνο αν διαθέτεις δεύτερη τετράδα ζάντες για να κάνεις εναλλαγή με καλοκαιρινά αλλιώς βάλε 4 εποχών. Εγώ φέτος από αναβολή σε αναβολή έσφιξαν οι ζέστες και έλιωσα τα μπροστά λάστιχα τα οποία ήταν σε άριστη κατάσταση όμως δεν άντεξαν την καυτή άσφαλτο του καλοκαιριού 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

8 ώρες πριν, definitio είπε

- Continental WinterContact 870

- Bridgestone Blizzak LM005

- Hankook Winter I*cept RS3

- Pirelli Cinturado Winter 2

- Michelin Alpin 6

 

Όλα αυτά,μαζί με τα Good Year ultra grip,είναι οι καλύτερες επιλογές.Προσωπικά θα πήγαινα σε Michelin,Continental,και θα είχα και ένα ζευγάρι αλυσιδες αν θα πηγαίνα σε χιονοδρομικά,για την εσχάτη ανάγκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιό πόλο; Θεωρώ ότι η διάστασή σου είναι αρκετά ακριβή... Δεν ξέρω αν θα ήθελες να αλλάξεις ζάντες αλλά νομίζω ότι έχει και πιο φτηνές διαστάσεις...

 

Επειδή λες ότι είσαι βόρεια Ελλάδα αξίζει να έχεις δύο τετράδες για να τις αλλάζεις.

Οικονομικά θα σου βγει το ίδιο με το να έχεις 4εποχών και φυσικά το να έχεις μόνο θερινά στο κρύο είναι επικίνδυνο...

Για χειμερινά τα sava όντως είναι πολύ καλά και βόρεια θα τα βρεις εύκολα, δεν ξέρω που είσαι αλλά προς τα Δυτικά έχει πολλά λαστιχάδικα με πολύ καλές τιμές από ότι μου έχουν πει (το σκέφτομαι να ανέβω κι εγώ και να αλλάξω λάστιχα)...

 

Υ.Γ. Στη βόρεια προάστια των Αθηνών έχω και στα δύο δύο τετράδες και αλλάζω. Το ένα όμως κάνει 5χιλχλμ τον χρόνο, μάλιστα σε καλές συνθήκες, θα χαρίσω τα χειμερινά στον πεθερό που τα χρειάζεται και θα τέχω μόνο 4 εποχών...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, cpavlidi είπε

Είναι πως το βλέπει ο καθένας. Εγώ το βλέπω ως εξής:το λάστιχο το χρειάζομαι το πολύ για 4-5 λάθος τιμονιές που θα κάνω ή λάθος στροφές που θα πάρω και πρέπει να κρατηθώ ενώ το χρειάζομαι για καμιά 4-5-6 πολύ δυνατά φρεναρίσματα. Δηλαδή εκεί θα κριθεί αν θα έχω ατύχημα ή όχι στα 3-4 χρόνια που θα το έχω. Εκεί είναι η διαφορά ενός πολύ καλού ελαστικού από ένα φτηνό. Κατά την κρίση μου δεν θα αγόραζα τίποτα λιγότερο από Michelin, Goodyear ή Continental και προτίμηση ένα εκ των δύο πρώτων. Ειδικά για οδήγημα εντός πόλης είναι μονόδρομος το καλό λάστιχο

Ta Sava Eskimo S3+ τα πάνε πολύ καλά σε χιόνι/πάγο σε αυτή τη κατηγορία (εκτός Nordic/stubbed λάστιχα)...δεν είναι "φτηνά" ως προς τις επιδόσεις τους ως χειμερινά λάστιχα, το αντίθετο, συχνά είναι καλύτερα από τις ακριβές μαρκες...

...εκεί που χωλαίνουν είναι στη συνολική απόδοση (στεγνό, βρεγμένο)...

Αν είχαμε κλίμα με χιόνι μεγάλο μέρος του χειμώνα, μάλλον αυτά θα έπαιρνα...αλλά επειδή
α) το χιόνι Θεσσαλονίκη-κέντρο είναι σπάνιο πλέον,
β) χειμώνας περισσσότερο σημαίνει χαμηλές θερμοκρασίες κάτω από 10C, βροχή και
γ) περιστασιακά εντός και ίσως εκτός χιόνι,
δ) δε ξέρω αν τα 4-Εποχών καλύπτουν τις προδιαγραφές του νόμου για χιονολάστιχα,
γι αυτό προσωπικά θα πήγαινα σε ακριβό λάστιχο (Continental), για να είμαι πιο καλυμμένος σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Σύγκρινε τα σκορ σε Χιόνι, Πάγο στις ακόλουθες δοκιμές

https://www.tyrereviews.com/Article/2019-ADAC-185-65-R15-Winter-Tyre-Test.htm

https://www.tyrereviews.com/Article/2018-ADAC-Winter-Tyre-Test-175-65-R14.htm

1 ώρα πριν, filarhos είπε

Ποιό πόλο; Θεωρώ ότι η διάστασή σου είναι αρκετά ακριβή... Δεν ξέρω αν θα ήθελες να αλλάξεις ζάντες αλλά νομίζω ότι έχει και πιο φτηνές διαστάσεις...

 

Επειδή λες ότι είσαι βόρεια Ελλάδα αξίζει να έχεις δύο τετράδες για να τις αλλάζεις.

Οικονομικά θα σου βγει το ίδιο με το να έχεις 4εποχών και φυσικά το να έχεις μόνο θερινά στο κρύο είναι επικίνδυνο...

Για χειμερινά τα sava όντως είναι πολύ καλά και βόρεια θα τα βρεις εύκολα, δεν ξέρω που είσαι αλλά προς τα Δυτικά έχει πολλά λαστιχάδικα με πολύ καλές τιμές από ότι μου έχουν πει (το σκέφτομαι να ανέβω κι εγώ και να αλλάξω λάστιχα)...

 

Υ.Γ. Στη βόρεια προάστια των Αθηνών έχω και στα δύο δύο τετράδες και αλλάζω. Το ένα όμως κάνει 5χιλχλμ τον χρόνο, μάλιστα σε καλές συνθήκες, θα χαρίσω τα χειμερινά στον πεθερό που τα χρειάζεται και θα τέχω μόνο 4 εποχών...

Τα 4εποχών καλύπτουν τις προβλέψεις του νόμου για Χιονολάστιχα; Γιατί αν έστω και μια στο τόσο πρέπει να τα αλλάξεις, καλύτερα Θερινά+Χειμερινά, παρά λάστιχα που δε διαπρέπουν πουθενά & μπορεί να σε αφήσουν έκθετο σε πρόστιμα όταν χρειαστεί χιονολάστιχο...εκτός αν μιλάμε για αλυσίδες, οπότε και πάλι γιατί όχι Θερινά + αλυσίδες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, definitio είπε

Ta Sava Eskimo S3+ τα πάνε πολύ καλά σε χιόνι/πάγο σε αυτή τη κατηγορία (εκτός Nordic/stubbed λάστιχα)...δεν είναι "φτηνά" ως προς τις επιδόσεις τους ως χειμερινά λάστιχα, το αντίθετο, συχνά είναι καλύτερα από τις ακριβές μαρκες...

...εκεί που χωλαίνουν είναι στη συνολική απόδοση (στεγνό, βρεγμένο)...

Αν είχαμε κλίμα με χιόνι μεγάλο μέρος του χειμώνα, μάλλον αυτά θα έπαιρνα...αλλά επειδή
α) το χιόνι Θεσσαλονίκη-κέντρο είναι σπάνιο πλέον,
β) χειμώνας περισσσότερο σημαίνει χαμηλές θερμοκρασίες κάτω από 10C, βροχή και
γ) περιστασιακά εντός και ίσως εκτός χιόνι,
δ) δε ξέρω αν τα 4-Εποχών καλύπτουν τις προδιαγραφές του νόμου για χιονολάστιχα,
γι αυτό προσωπικά θα πήγαινα σε ακριβό λάστιχο (Continental), για να είμαι πιο καλυμμένος σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Σύγκρινε τα σκορ σε Χιόνι, Πάγο στις ακόλουθες δοκιμές

https://www.tyrereviews.com/Article/2019-ADAC-185-65-R15-Winter-Tyre-Test.htm

https://www.tyrereviews.com/Article/2018-ADAC-Winter-Tyre-Test-175-65-R14.htm

Τα 4εποχών καλύπτουν τις προβλέψεις του νόμου για Χιονολάστιχα; Γιατί αν έστω και μια στο τόσο πρέπει να τα αλλάξεις, καλύτερα Θερινά+Χειμερινά, παρά λάστιχα που δε διαπρέπουν πουθενά & μπορεί να σε αφήσουν έκθετο σε πρόστιμα όταν χρειαστεί χιονολάστιχο...εκτός αν μιλάμε για αλυσίδες, οπότε και πάλι γιατί όχι Θερινά + αλυσίδες;

Ναι την καλύπτουν γιατί είναι λάστιχα με πιστοποίηση 3PP με την χιονονυφάδα.

Κι έχω εμπειρία από τα sava all weather του πεθερού όπου πήγαιναν το ίδιο καλά με τα δικά μου χειμερινά (Pirelli Cinturato Winter) στα κρύα του χειμώνα αλλά και σε πατημένο χιόνι. Το πρόβλημα ήταν ότι μετά το 3ο καλοκαίρι είχε διαλυθεί και δεν θα έβγαζε 4ο χειμωνα. Διάρκεια 3 χρόνια (3 χειμώνες και 3 καλοκαίρια) 45-50χιλχλμ.

Το μεγάλο κάνει 5χιλχλμ τον χρόνο στεγασμένο οπότε θεωρώ ότι θα κρατήσουν 4 χρόνια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, filarhos είπε

Ναι την καλύπτουν γιατί είναι λάστιχα με πιστοποίηση 3PP με την χιονονυφάδα.

Κι έχω εμπειρία από τα sava all weather του πεθερού όπου πήγαιναν το ίδιο καλά με τα δικά μου χειμερινά (Pirelli Cinturato Winter) στα κρύα του χειμώνα αλλά και σε πατημένο χιόνι. Το πρόβλημα ήταν ότι μετά το 3ο καλοκαίρι είχε διαλυθεί και δεν θα έβγαζε 4ο χειμωνα. Διάρκεια 3 χρόνια (3 χειμώνες και 3 καλοκαίρια) 45-50χιλχλμ.

Το μεγάλο κάνει 5χιλχλμ τον χρόνο στεγασμένο οπότε θεωρώ ότι θα κρατήσουν 4 χρόνια...

Τα all weather στην Ελλάδα υποφέρουν το καλοκαίρι,  αρχίζουν και διαλύονται όπως μου έδειξε λαστιχάς. Προσωπικά κάνοντας τράμπα χειμώνα καλοκαίρι, τα θερινά μου έβγαλαν +1,5 χρόνο ενώ τα χειμερινά τα έχω απο το 17' και ειναι σαν καινούργια. Οπότε το κόστος δεν ειναι Χ2 αλλά αρκετά λιγότερο. Πάντα με διαφορετικές ζάντες για να μην ξεζαντάρονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τετράδα σιδερένιες ζάντες (αναλόγως κ τις διαστάσεις), μεταχειρισμένες, νομίζω μπορεί να βρει κανείς στα <150€....για εφάπαξ κόστος δεν είναι πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα VW επειδή πολλοί αλλάζουν διαστάσεις βρίσκεις αλουμινίου μεταχειρισμένες αρκετά φθηνα, εγώ τα χειμερινά τα έχω σε 15ρα αντι 16ρα τα θερινά και τις εργοστασιακές ζάντες τις πήρα 100€.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, lary7 είπε

Τα all weather στην Ελλάδα υποφέρουν το καλοκαίρι,  αρχίζουν και διαλύονται όπως μου έδειξε λαστιχάς. Προσωπικά κάνοντας τράμπα χειμώνα καλοκαίρι, τα θερινά μου έβγαλαν +1,5 χρόνο ενώ τα χειμερινά τα έχω απο το 17' και ειναι σαν καινούργια. Οπότε το κόστος δεν ειναι Χ2 αλλά αρκετά λιγότερο. Πάντα με διαφορετικές ζάντες για να μην ξεζαντάρονται.

Έτσι είναι, αν και έχει σημασία που κινείται και που παρκάρει το αυτοκίνητο. Τα crossclimate φίλου που είναι ήδη 3 ετών δεν φαίνεται φθορά στα πλαινά και από το πέλμα δεν λείπουν κομμάτια, αλλά παρκάρει σε σημείο που δεν το βλέπει ο ήλιος. Παραπονιέται βέβαια ότι ψιλογλιστράνε πλέον και θα τα αλλάξει.

 

12 λεπτά πριν, lary7 είπε

Στα VW επειδή πολλοί αλλάζουν διαστάσεις βρίσκεις αλουμινίου μεταχειρισμένες αρκετά φθηνα, εγώ τα χειμερινά τα έχω σε 15ρα αντι 16ρα τα θερινά και τις εργοστασιακές ζάντες τις πήρα 100€.

Έτσι είναι υπάρχει πληθώρα ζαντών για group vag...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμπειρικα, σε opel vectra c ειχαμε βαλει τα Tigar Sigura λογω οτι ηταν οικονομικα σχεση με τα primacy hp που βαζαμε. Πατησαν χιονι και τα 3 χρονια(2017-18-19) που βρισκονταν επανω στο αυτοκινητο χωρις να βγαινουν το καλοκαιρι.Σε χιονι κ παγο πηγαινε τρενο το αυτοκινητο,το καλοκαιρι εαν το ζοριζες λιγο ηταν σαν να οδηγας σαπουνι δεν κανουν για ζεστη ασφαλτο,υπερθερμαινονται και γλυστρανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Όσοι μένουν Θεσσαλονίκη, πότε περίπου θα αλλάξουν στα χειμερινά ; Σκέφτομαι για αρχές Νοέμβρη είναι καλά ή να το τρενάρω λίγο ακόμα;

Εγώ στην Αθήνα τα αλλάζω όταν αρχίσω και βλέπω ότι οι θερμοκρασίες που κινούμαι πέφτουν συστηματικά κάτω από 10 βαθμούς και οι μέγιστες κάτω από 20. Πάνω από 15 ζορίζονται αρκετά και δε τα πιέζω.

Φεύγω από το σπίτι στις 6μιση όπου τώρα έχουμε 12-14 βαθμούς, σήμερα στις 6μιση είχε 15. Ενώ η σύζυγος στις 10 με 17-18 βαθμούς, σήμερα στις 10 είχε 20. Με το δικό μου ωράριο αλλάζω μέσα με τέλη Νοεμβρίου. Βέβαια τυχαίνει να πιάσει και 25 βαθμούς τον Δεκέμβρη αλλά κι εκεί προσεχτικά.

Θεσσαλονίκη έχει σημασία που κινείσαι, άλλο Αγίου Δημητρίου, περίπου ίδιες θερμοκρασίες με την περιοχή μου έχει μένουν συγγενείς και συγκρίνω, κι άλλο Ωραιόκαστρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, filarhos είπε

Εγώ στην Αθήνα τα αλλάζω όταν αρχίσω και βλέπω ότι οι θερμοκρασίες που κινούμαι πέφτουν συστηματικά κάτω από 10 βαθμούς και οι μέγιστες κάτω από 20. Πάνω από 15 ζορίζονται αρκετά και δε τα πιέζω.

Φεύγω από το σπίτι στις 6μιση όπου τώρα έχουμε 12-14 βαθμούς, σήμερα στις 6μιση είχε 15. Ενώ η σύζυγος στις 10 με 17-18 βαθμούς, σήμερα στις 10 είχε 20. Με το δικό μου ωράριο αλλάζω μέσα με τέλη Νοεμβρίου. Βέβαια τυχαίνει να πιάσει και 25 βαθμούς τον Δεκέμβρη αλλά κι εκεί προσεχτικά.

Θεσσαλονίκη έχει σημασία που κινείσαι, άλλο Αγίου Δημητρίου, περίπου ίδιες θερμοκρασίες με την περιοχή μου έχει μένουν συγγενείς και συγκρίνω, κι άλλο Ωραιόκαστρο...

Κέντρο και Ασβεστοχωρι κινούμαι. Μάλλον θα το αφήσω για Νοέμβρη να τα αλλάξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Κέντρο και Ασβεστοχωρι κινούμαι. Μάλλον θα το αφήσω για Νοέμβρη να τα αλλάξω.

Στο Ασβεστοχώρι λογικά έχει χαμηλότερες θερμοκρασίες... Παρακολούθησε το και όταν δεις ότι επιμένει στο 10 πήγαινε να τα αλλάξεις...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, definitio είπε

Τα 4εποχών καλύπτουν τις προβλέψεις του νόμου για Χιονολάστιχα

Εδώ και μερικά χρόνια ναι.Από το 2018 πρέπει εκτός από το σήμα M&S να έχουν και τη χιονονιφάδα.

Παλια τα 4 εποχών ήταν κυρίως καλοκαιρινά με μια δόση χειμερινού.Τα τελευταία χρόνια είναι 50-50,γιαυτο και φθείρονται πιο γρήγορα σε σχέση με καθαρά καλοκαιρινά ή χειμερινά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...