Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η τρόμπα νερού λογικά θα σου χάνει απο τον άξονα.

Κινδυνεύεις απο απώλεια ψυκτικού υγρού μονομιάς μέχρι και να πηδήξει δόντια ο ιμάντας και να έχεις μια ωραία βαλβιδόσουπα. 

Το νερό που βάζεις απλά κανει χειρότερα τα πράγματα,ξεραίνει λάστιχα τσιμούχες.Ως ανταλλακτικό δεν είναι ακριβό αλλά έχει διαδικασία και για αυτό την αλλάζεις προληπτικά μαζί με τους ιμάντες.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
15 ώρες πριν, sonikk είπε

Το νερο που χανεται ειναι περιπου ενα λιτρο την εβδομαδα και συμπληρωνω νερο καθε φορα.

Νερό βρύσης να υποθέσω;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Doubt είπε

Νερό βρύσης να υποθέσω;

Αλλά τι, κουβαρνταλίκια με απιονισμένο; 😛

Ίσως πιο φτηνή λύση ειναι να χτίσει ο TS τη διαρροή απέξω με κανένα JB Weld και όσο αντέξει.

Επεξ/σία από soterman
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, soterman είπε

Αλλά τι, κουβαρνταλίκια με απιονισμένο;

Το δικό μου, μοντέλο 2011, ούτε με απιονισμένο συμβιβάζεται. Έχει θερμοστάτη στους 103°C οπότε με σκέτο νεράκι θα γίνει βραστήρας πολυτελείας.

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Doubt είπε

Το δικό μου, μοντέλο 2011, ούτε με απιονισμένο συμβιβάζεται. Έχει θερμοστάτη στους 103°C οπότε με σκέτο νεράκι θα γίνει βραστήρας πολυτελείας.

Κανένας κατασκευαστής δε προτείνει απιονισμένο νερό .

Και εμένα το Opel Corsa του 2003 έχει θερμοστάτη στους 95 .

Οπότε βάζεις αντιψυκτικό είτε έτοιμο ή το αραιώνεις αναλογως 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Λάδι;Για ψυγείο νερού μιλάμε.

Μάλλον ούτε το λουκούμι κατάλαβες πως το χρησιμοποιούσαν στο ψυγείο.

Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω κάνει επιστημονική ανάλυση του λουκουμιού.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, soterman είπε

Ίσως πιο φτηνή λύση ειναι να χτίσει ο TS τη διαρροή απέξω με κανένα JB Weld και όσο αντέξει.

Νομιζα οτι αυτό που προτείνεις είναι για εξωτερικά,οπότε το σβήνω

 

22 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω κάνει επιστημονική ανάλυση του λουκουμιού.

 

Πάντως στο κύκλωμα δεν μπαίνει.

Επεξ/σία από Ukforthemoment
Δημοσ.

Παλικάρια για να μην ανοίγω νέο θέμα θα ρωτήσω εδώ. 

Είναι δυνατόν μία αντλία νερού να μην χάνει συνέχεια αλλά κατά καιρούς; δηλαδή να παίζει ρόλο πχ η πίεση κτλ. 

Το τελευταίο εξάμηνο έχασε περίπου 150ml (αραιωμένο G11). Κολάρα & ψυγείο σχεδόν 100% δεν χάνουν. Μία ελάχιστη υγρασία είχε εμφανιστεί στο ύψος της αντλίας και πάνω στο ψαλίδι (όχι συχνά κατά καιρούς είναι στεγνό). 

Η αντλία είχε αλλάξει πριν ένα χρόνο (μάρκα δεν θυμάμαι). 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, liakinen είπε

Παλικάρια για να μην ανοίγω νέο θέμα θα ρωτήσω εδώ. 

Είναι δυνατόν μία αντλία νερού να μην χάνει συνέχεια αλλά κατά καιρούς; δηλαδή να παίζει ρόλο πχ η πίεση κτλ. 

Το τελευταίο εξάμηνο έχασε περίπου 150ml (αραιωμένο G11). Κολάρα & ψυγείο σχεδόν 100% δεν χάνουν. Μία ελάχιστη υγρασία είχε εμφανιστεί στο ύψος της αντλίας και πάνω στο ψαλίδι (όχι συχνά κατά καιρούς είναι στεγνό). 

Η αντλία είχε αλλάξει πριν ένα χρόνο (μάρκα δεν θυμάμαι). 

Τόση λίγη ποσότητα είναι ελάχιστη.Απορώ και πως την μετράς.

Αν έχεις διαρροή απο κάπου θα δεις ότι υπάρχει χρώμα απο το ξεραμένο g11

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Τόση λίγη ποσότητα είναι ελάχιστη.Απορώ και πως την μετράς.

Αν έχεις διαρροή απο κάπου θα δεις ότι υπάρχει χρώμα απο το ξεραμένο g11

Την μετράω βλέποντας το σημείο Max  που έχει στην μέση στο παγούρι. 

Έχει όχι χρώμα αλλά υγρασία στα σημεία που έγραψα. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakinen είπε

Την μετράω βλέποντας το σημείο Max  που έχει στην μέση στο παγούρι. 

Έχει όχι χρώμα αλλά υγρασία στα σημεία που έγραψα. 

Αν ανοιξεις το καπάκι θα αλλάξει η στάθμη.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αν ανοιξεις το καπάκι θα αλλάξει η στάθμη.

Με κλειστό καπάκι και κρύο κινητήρα (το άλλο πρωί). Είμαι ψείρας και το παρατήρησα εδώ και καιρό. Απλά βλέπω ότι δεν χάνει σημαντική ποσότητα και συνέχεια. Δεν συμπλήρωσα το άφησα και το ελέγχω μία φορά την εβδομάδα. 

Τα κολάρα είχαν αλλαχθεί όλα με γνήσια πέρσι με την αντλία. 

Δημοσ.

Ναι γίνεται να χάνεις υπό συνθήκες. Σε πίεση μου έχανε από κολλάρο επειδή χαλάρωσε ο σφιγκτήρας αλλά σε νορμάλ χρήση δεν έχανε γι αυτό μου έβγαλε την πίστη να το βρώ από που χάνει.

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, liakinen είπε

 

Τα κολάρα είχαν αλλαχθεί όλα με γνήσια πέρσι με την αντλία. 

Μήπως θέλουν σφίξιμο οι σφιγκτήρες που κρατάνε τα κολάρα;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...