Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπάρχει έμπειρος ηλεκτρονικός / ηλεκτρολόγος  μηχανολόγος (?) ειδικευμένος σε Arduino, ο οποίος, επ΄ αμοιβή φυσικά, θα πραγματοποιήσει τις απαραίτητες συνδέσεις σε 4 βηματικούς κινητήρες τύπου: ΄΄19kg.cm (200 steps/rev) 57BYGH627 - Shaft 6.35mm΄΄, τους απαραίτητους οδηγούς τυπου: ΄΄DQ420MA  is a type  of two-phase hybrid stepping motor driver, The drive voltage of which is from 12VDC to 36VDC΄΄, τον  μικροελεγκτή τύπου: ΄΄Arduino΄΄ το οποίο θα ελέγχει τους οδηγούς των κινητήρων και τα διάφορα ποτενσιόμετρα και κάποια κουμπιά ελέγχου των ταχυτήτων των κινητήρων και των οθονών αποτύπωσης των ταχυτήτων τους ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Avrohis είπε

ποτενσιόμετρα και κάποια κουμπιά ελέγχου των ταχυτήτων των κινητήρων και των οθονών αποτύπωσης των ταχυτήτων τους ;

 

Η σύνδεση είναι απλούστατη. 4 καλώδια είναι όλα και όλα...  Βέβαια αναφέρεις ποτενσιόμετρα και οθόνες?  Υπάρχει κάτι έτοιμο? θα κατασκευαστεί εκ νέου? 

Ταχύτητα ποιού? περιστροφής του κινητήρα? αντικειμένου που θα κινεί ο κινητήρας?  

Η απαίτηση που γράφεις είναι πολύ αόριστη. Καλύτερα να διευκρινήσεις τι ακριβώς θες ή ακόμα καλύτερα τι θες να κάνεις, για να ξέρει κάποιος αν μπορεί να σε βοηθήσει.

 

 

Επεξ/σία από nkarama
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nkarama είπε

 

Η σύνδεση είναι απλούστατη. 4 καλώδια είναι όλα και όλα...  Βέβαια αναφέρεις ποτενσιόμετρα και οθόνες?  Υπάρχει κάτι έτοιμο? θα κατασκευαστεί εκ νέου? 

Ταχύτητα ποιού? περιστροφής του κινητήρα? αντικειμένου που θα κινεί ο κινητήρας?  

Η απαίτηση που γράφεις είναι πολύ αόριστη. Καλύτερα να διευκρινήσεις τι ακριβώς θες ή ακόμα καλύτερα τι θες να κάνεις, για να ξέρει κάποιος αν μπορεί να σε βοηθήσει.

 

 

Θα προσπαθήσω κάνω την απαίτηση μου, περισσότερο σαφή, στα όρια που μπορώ.

  1. Μπορεί η σύνδεση των ΄΄4 καλωδίων όπως λέτε, να είναι ΄΄απλούστατη΄΄ για εσάς, για εμένα όμως που δεν υπάγεται στο γνωστικό μου αντικείμενο, δεν είναι απλούστατη…
  2. Είναι μια κατασκευή, η οποία υπάρχει μόνο ως ιδέα και αποτυπώνεται μόνο σε σχέδια. Θα κατασκευαστεί εκ νέου. Εμπλέκονται σ΄ αυτήν , πολλές και διαφορετικές επαγγελματικές ειδικότητες. Δεν χρειάζεται να γνωρίζει ο ηλεκτρονικός την τελική μορφή του μηχανήματος και δεν θα την αποκαλύψω σε ένα δημόσιο φόρουμ, καταλαμβάνετε νομίζω …
  3. Την καταγραφή της εκάστοτε ταχύτητας περιστροφής του κινητήρα, εννοούσα.
  4. Δεν χρειάζομαι εξ αποστάσεως βοήθεια. Αυτό που χρειάζομαι, είναι η ειδίκευση πιστοποιημένου ηλεκτρονικού στα συστήματα τα οποία προανέφερα, επ’ αμοιβή φυσικά.
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Avrohis είπε

Δεν χρειάζεται να γνωρίζει ο ηλεκτρονικός την τελική μορφή του μηχανήματος και δεν θα την αποκαλύψω σε ένα δημόσιο φόρουμ, καταλαμβάνετε νομίζω …

ααα, μάλιστα, η ιδέα που θα στην κλέψουν.

Αφού λοιπον ψάχνεις πιστοποιημενο (???) ηλεκτρονικό σε τέτοια συστήματα, άσε αυτόν να βγάλει τις απαιτήσεις των επιμέρους εξαρτημάτων. Και για να βοηθήσω αφιλοκερδός, ρίξε μια ματιά στο απαιτούμενο απο τον κινητήρα ρεύμα ανα φάση και το πόσο μπορεί να δώσει ο οδηγός που διάλεξες. 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, nkarama είπε

ααα, μάλιστα, η ιδέα που θα στην κλέψουν.

Αφού λοιπον ψάχνεις πιστοποιημενο (???) ηλεκτρονικό σε τέτοια συστήματα, άσε αυτόν να βγάλει τις απαιτήσεις των επιμέρους εξαρτημάτων. Και για να βοηθήσω αφιλοκερδός, ρίξε μια ματιά στο απαιτούμενο απο τον κινητήρα ρεύμα ανα φάση και το πόσο μπορεί να δώσει ο οδηγός που διάλεξες. 

 

Ακριβώς. Μέσα πέσατε. Την έχω πατήσει, στα νεανικά μου χρόνια, μια φορά. Το ίδιο λάθος, δεν το ξανακάνω, αγαπητέ.( Άλλωστε, η μόνη διαφορά μεταξύ βλακών και ευφυών ανθρώπων, είναι ότι οι ευφυείς, πείθονται από τα παθήματά τους και δεν τα επαναλαμβάνουν. Οι βλάκες, δεν πείθονται ποτέ…)

Όπως και να έχει, σας ευχαριστώ για την αφιλοκερδή βοήθεια. Το εννοώ αυτό.

Όμως, όπως σας είπα και παραπάνω, δεν έχω την δυνατότητα να ελέγξω τα υλικά και τις αποδώσεις τους, διότι ΔΕΝ ανήκουν στο γνωστικό μου αντικείμενο. Δεν μπερδεύομαι στα ειδικευμένα και τεχνικά επιστημονικά χωράφια άλλων. Θα ήμουν κλασσικός ημιμαθής, εάν το επιχειρούσα.

  • όταν έγραψα ΄΄ πιστοποιημένο ΄΄ εννοούσα κάποιον και με πτυχίο και με κάποια εμπειρία στον τομέα αυτόν.
Δημοσ.

Επειδή ασχολούμαι με παρόμοια θέματα, στο προγραμματιστικό σκέλος, έχω να αναφέρω ότι η μισή δουλειά γίνεται στον έλεγχο της εφαρμογής, πράγμα που σημαίνει ότι ο προγραμματιστής πρέπει να συμμετέχει με τον ηλεκτρονικό που θα κάνει μετρήσεις απόδοσης και ελέγχου της όλης λογικής. Απαιτούνται όργανα και εργαλεία, που κοστίζουν αρκετές χιλιάδες ευρώ. Μιλάμε για επένδυση, άρα χρειάζεται να γίνει προϋπολογισμός, όπου θα τεθεί στόχος Ν κομματιών με τιμή τόσο και κόστος συμπεριλαμβανομένου του R & D που μπορεί να πιάσει το 70με 90%. Επίσης ο προγραμματιστής μπορεί να απαιτήσει μηνιαίες πληρωμές για τη χρήση των προγραμμάτων του, ως τεχνική υποστήριξη (πάντα υπάρχει λόγος για τροποποιήσεις).

Από τα παραπάνω συμπερασματικά δεν υπάρχει ένας γκουρού του Hardware να τα σχεδιάσει όλα, να τα υλοποιήσει, να τα ελέγξει.

Τέλος ας δούμε την ιδέα. Είναι τελεσίδικη ή θα έχει στο άμεσο μέλλον αλλαγές; Διότι 99.9% όλο και κάτι θέλουμε παραπάνω, και σίγουρα θα βγουν νέες απαιτήσεις, πολλές φορές αναγκαστικές λόγω ελλείψεων υλικών που οδηγούν σε νέα κάπως διαφορετικά . Έτσι οι συνεργασίες θα πρέπει να είναι μακροχρόνιες, που σημαίνει ότι απαιτείται εμπιστοσύνη και από τα δύο μέρη. Αν ο Χ έχει ιδέα αλλά όχι την οικονομική επιφάνεια να την στηρίξει τότε δεν θα βρει συνεργάτες σοβαρούς. 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Avrohis είπε

Θα προσπαθήσω κάνω την απαίτηση μου, περισσότερο σαφή, στα όρια που μπορώ.

  1. Είναι μια κατασκευή, η οποία υπάρχει μόνο ως ιδέα και αποτυπώνεται μόνο σε σχέδια. Θα κατασκευαστεί εκ νέου. Εμπλέκονται σ΄ αυτήν , πολλές και διαφορετικές επαγγελματικές ειδικότητες. Δεν χρειάζεται να γνωρίζει ο ηλεκτρονικός την τελική μορφή του μηχανήματος και δεν θα την αποκαλύψω σε ένα δημόσιο φόρουμ, καταλαμβάνετε νομίζω …

Η λύση στο πρόβλημα σου υπάρχει εδώ και δεκαετίες και ονομάζεται «Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας» και στην Ελλάδα ο μόνος αρμόδιος φορέας για την κατοχύρωση τέτοιων διπλωμάτων είναι ο http://www.obi.gr/el/

Δημοσ.
4 ώρες πριν, solarpower είπε

Επειδή ασχολούμαι με παρόμοια θέματα,..

Σας ευχαριστώ για τις σκέψεις σας.

Τις μελετώ, με πολύ μεγάλη προσοχή !

4 ώρες πριν, dpolal είπε

Η λύση στο πρόβλημα σου υπάρχει εδώ και δεκαετίες και ονομάζεται «Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας» και στην Ελλάδα ο μόνος αρμόδιος φορέας για την κατοχύρωση τέτοιων διπλωμάτων είναι ο http://www.obi.gr/el/

Σας ευχαριστώ. Είναι μια λύση και αυτή...

Δημοσ.

Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς θέλεις να κάνεις. Στην αρχή λες ότι θέλεις να οδηγήσεις κινητήρες, μετά λες κάτι για οθόνες.. Εαν δεν θέλεις να πεις δημόσια, στείλε μου ένα pm να μου εξηγήσεις τι ακριβώς θέλεις να κάνεις και ίσως να μπορώ να σε βοηθήσω. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...