kyrios82 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Καλησπέρα σε όλους, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τον δείκτη βενζίνης ο οποίος δεν είναι σταθερός, παράδειγμα χθες ήταν στο 1/4, σήμερα το πρωί ανέβηκε στο μισό ρεζερβουάρ.Επίσης κι ο ηλεκτρονικός μετρητής χθες έγραφε 180χλμ υπόλοιπο σήμερα 260χλμ.Την προηγούμενη εβδομάδα έμεινα από βενζίνη με 80χλμ υπόλοιπο και δεν άναψε ποτέ το λαμπάκι βενζίνης. Έχει γίνει αλλαγή αντλίας βενζίνης κι φλοτερ, αλλαγή βαλβίδας κανιστρου και ένα φίλτρο στο ρεζερβουάρ. 350 σχεδόν όλα μαζί. Hyundai Accent 2003. Έχει υπόψιν κάτι κανείς? Ευχαριστώ.
Joshua21 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Πολλά μπορεί να φταίνε, καλωδιώσεις, φλοτέρ, σε ηλεκτρολόγο πρέπει να το πας να το δει.
kyrios82 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Στην αντιπροσωπεία 3 φορές για αυτό το θέμα το έχω πάει και δεν βρίσκουν το πρόβλημα.
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Το έκανε και πριν την αλλαγή στο φλοτερ; Αν όχι πιθανότατα δεν είναι συμβατό το φλοτερ με το οργανο. Καλό είναι αφού έχεις πρόβλημα να το έχεις φουλαρισμενο 1
vidias.m Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Επίσης εκτός από γεμάτο που λέει ο @Ukforthemoment καλό θα είναι να μετρήσεις πόσα χλμ πάνω κάτω σου βγάζει το ντεπόζιτο και να μηδενίζεις τον μετρητή κάθε φορά που βάζεις βενζίνη ώστε να ξέρεις πότε να ξαναβάλεις. Αμαρτία είναι να σε αφήσει πουθενά λόγο βενζίνης. Ενώ μπορείς να το υπολογίζεις στο περίπου και να το ελέγχεις. 2
ulalume Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Μεγαλύτερη πιθανότητα απο ολες ειναι να εχεις προβλημα στην πλακετα του καντραν σου, καποια ψυχρη κολληση η κατο τέτοιο γενικα. Η αντιπροσωπεία ποτε δεν θα το βρει και απλα θα σου προτεινει καποια στιγμή να αλλαξεις προληπτικά και το καντραν, οπως προληπτικα αλλαξες τρομπες, φλοτερ κτλ.. Πας σε καποιον που επισκευαζει καντραν και στο εχει ετοιμο καινούργιο με κοστος γυρω στο 100αρικο μαζι με τα βαλε-βγαλε 3
1988panos2171 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2022 Κατ αρχήν θα πρέπει να μετρηθεί το φλοτέρ, αν δίνει δηλαδή τα σωστά Volt από 0 λίτρα έως φουλάρισμα. Αν δίνει τότε δουλεύει σωστά, αυτά τα Vοlt θα πρέπει να φαίνονται και στο δείκτη βενζίνης. Αν πχ βλέπεις στο φλοτερ ενώ είναι στη μέση 7V θα πρέπει και στο δείκτη να βλέπεις 7V και να είναι στη μέση. Αν όχι πρέπει να βρεθεί από ποιο σημείο δε δίνονται τα σωστά Volt. Μπορεί να είναι μια κακή γείωση ή μπορεί ακόμα και εγκέφαλος. Αυτά τελείως μπακάλικα για να πάρεις μια ιδέα. Ένας καλός ηλεκτρολόγος μπορεί να το ψάξει, στην αντιπροσωπία απλά θα αλλάζουν πράγματα μέχρι να δουλέψει, δε θα κάτσουν να ασχοληθούν με μετρήσεις κλπ. Επίσης κάνε και μια αναζήτηση στο νετ μήπως είναι κάποιο γνωστό πρόβλημα και ξέρουν την επίλυσή του. Εγώ όταν σταμάτησε ο χιλιομετρητής μου λέγανε για καντράν και τέτοια, έλα όμως που ήταν γνωστό πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο. Ο αισθητήρας ταχύτητας ήταν πολύ κοντά στον καταλύτη και λιώναν οι κολλήσεις. Είπα στο μηχανικό βγάλτο, κόλλα το και τέλος. Σε άλλη περίπτωση μάλλον θα ξηλώναμε καντράν, ταμπλό κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο. 1
kyrios82 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 14 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε Κατ αρχήν θα πρέπει να μετρηθεί το φλοτέρ, αν δίνει δηλαδή τα σωστά Volt από 0 λίτρα έως φουλάρισμα. Αν δίνει τότε δουλεύει σωστά, αυτά τα Vοlt θα πρέπει να φαίνονται και στο δείκτη βενζίνης. Αν πχ βλέπεις στο φλοτερ ενώ είναι στη μέση 7V θα πρέπει και στο δείκτη να βλέπεις 7V και να είναι στη μέση. Αν όχι πρέπει να βρεθεί από ποιο σημείο δε δίνονται τα σωστά Volt. Μπορεί να είναι μια κακή γείωση ή μπορεί ακόμα και εγκέφαλος. Αυτά τελείως μπακάλικα για να πάρεις μια ιδέα. Ένας καλός ηλεκτρολόγος μπορεί να το ψάξει, στην αντιπροσωπία απλά θα αλλάζουν πράγματα μέχρι να δουλέψει, δε θα κάτσουν να ασχοληθούν με μετρήσεις κλπ. Επίσης κάνε και μια αναζήτηση στο νετ μήπως είναι κάποιο γνωστό πρόβλημα και ξέρουν την επίλυσή του. Εγώ όταν σταμάτησε ο χιλιομετρητής μου λέγανε για καντράν και τέτοια, έλα όμως που ήταν γνωστό πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο. Ο αισθητήρας ταχύτητας ήταν πολύ κοντά στον καταλύτη και λιώναν οι κολλήσεις. Είπα στο μηχανικό βγάλτο, κόλλα το και τέλος. Σε άλλη περίπτωση μάλλον θα ξηλώναμε καντράν, ταμπλό κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Πραγματικά ρε παιδιά αυτό το πράγμα στις αντιπροσωπειες που αλλάζω τα πάντα μέχρι να φτιαχτεί από μόνο του με ξεπερνάει.Είναι γεγονός.Δεν κάνουν επισκευές. Σας ευχαριστώ πολύ. 21 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Το έκανε και πριν την αλλαγή στο φλοτερ; Αν όχι πιθανότατα δεν είναι συμβατό το φλοτερ με το οργανο. Καλό είναι αφού έχεις πρόβλημα να το έχεις φουλαρισμενο Όχι δεν είχα θέμα, μετά την αλλαγή της αντλίας(που έσπασε για αυτό την άλλαξα), προέκυψε το πρόβλημα.
mihanikos1 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 8 ώρες πριν, kyrios82 είπε Πραγματικά ρε παιδιά αυτό το πράγμα στις αντιπροσωπειες που αλλάζω τα πάντα μέχρι να φτιαχτεί από μόνο του με ξεπερνάει.Είναι γεγονός.Δεν κάνουν επισκευές. Σας ευχαριστώ πολύ. Όχι δεν είχα θέμα, μετά την αλλαγή της αντλίας(που έσπασε για αυτό την άλλαξα), προέκυψε το πρόβλημα. οι επισκευες ειναι χρονοβορες ως προς το ψαξιμο τους και δεν αποφερουν κερδος. Αντιθετα η αντικατασταση ανταλλακτικου εχει κερδος. Απο την στιγμη που το προβλημα παρουσιαστηκε μετα την αλλαγη ζητας εγγυηση ανταλλακτικου γιατι προφανως η σου εχουν βαλει λαθος ανταλλακτικο που δεν ειναι συμβατο με το αυτοκινητο σου η εχει προβλημα το φλοτερ που σου εβαλαν.
kyrios82 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2022 16 ώρες πριν, mihanikos1 είπε οι επισκευες ειναι χρονοβορες ως προς το ψαξιμο τους και δεν αποφερουν κερδος. Αντιθετα η αντικατασταση ανταλλακτικου εχει κερδος. Απο την στιγμη που το προβλημα παρουσιαστηκε μετα την αλλαγη ζητας εγγυηση ανταλλακτικου γιατι προφανως η σου εχουν βαλει λαθος ανταλλακτικο που δεν ειναι συμβατο με το αυτοκινητο σου η εχει προβλημα το φλοτερ που σου εβαλαν. Καλά προφανώς τις δύο επόμενες φορές που πήγα κι τώρα που θα πάω δεν έχω πληρώσει κάτι επιπλέον, το πρόβλημα είναι ότι δεν το φτιάχνουν...και παραμένει το θέμα.
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2022 Στις 12/10/2022 στις 12:55 ΜΜ, kyrios82 είπε Καλησπέρα σε όλους, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τον δείκτη βενζίνης ο οποίος δεν είναι σταθερός, παράδειγμα χθες ήταν στο 1/4, σήμερα το πρωί ανέβηκε στο μισό ρεζερβουάρ.Επίσης κι ο ηλεκτρονικός μετρητής χθες έγραφε 180χλμ υπόλοιπο σήμερα 260χλμ.Την προηγούμενη εβδομάδα έμεινα από βενζίνη με 80χλμ υπόλοιπο και δεν άναψε ποτέ το λαμπάκι βενζίνης. Έχει γίνει αλλαγή αντλίας βενζίνης κι φλοτερ, αλλαγή βαλβίδας κανιστρου και ένα φίλτρο στο ρεζερβουάρ. 350 σχεδόν όλα μαζί. Hyundai Accent 2003. Έχει υπόψιν κάτι κανείς? Ευχαριστώ. Έχεις lpg ?
kyrios82 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2022 Στις 16/10/2022 στις 2:38 ΠΜ, μπαρμπαγιωργος είπε Έχεις lpg ? Όχι
vamvakoolas Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2022 απο τα λιγα που ξερω απο καντραν ειναι δυσκολο εκτος ακραιο να φταει καποιο οργανο. Αν δε σου εδιχνε σταθμη ή ειχε κολλησει σε καποια ενδειξη και ξεκολαγε οταν εσβηνες αυτοκινητο αυτο συμβαινει. Η αιτια συνηθως ειναι καποιος πυκνωτης. Δες αν το φλοτερ που σου γραψαν και οι αλλοι δουλευει σωστα ή αν υπαρχει καποιο θεμα στο συγκεκριμμενο μοντελο. Εγω αν ημουν στη θεση σου θα πηγαινα σε ενα ηλεκτρολογο που να εχει χρονο να το δει και να ασχοληθει απο την αντιπροσωπεια που πραγματι αλλαζουν τα παντα μεχρι να δουν αν θα δουλεψει (και γινεσαι εσυ και κυριως η τσεπη σου πειραματοζωο).
lordvec Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2022 Αφού ξεκίνησε το πρόβλημα μετά τις αλλάγές, εγώ θα έλεγα το φλοττέρ. Ειδικά αν πρόκειται για ιμιτασιόν μη σου κάνει καμία εντύπωση αν είναι ελλατωματικό. Γιατί δεν το πας εκεί που σου έκαναν την αλλαγή; Λογικά θα σε καλύψουν και με εγγύηση για το ανταλλακτικό, αν δεν έχει περάσει πολύς καιρός.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα