Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τον δείκτη βενζίνης ο οποίος δεν είναι σταθερός, παράδειγμα χθες ήταν στο 1/4, σήμερα το πρωί ανέβηκε στο μισό ρεζερβουάρ.Επίσης κι ο ηλεκτρονικός μετρητής χθες έγραφε 180χλμ υπόλοιπο σήμερα 260χλμ.Την προηγούμενη εβδομάδα έμεινα από βενζίνη με 80χλμ υπόλοιπο και δεν άναψε ποτέ το λαμπάκι βενζίνης.

Έχει γίνει αλλαγή αντλίας βενζίνης κι φλοτερ, αλλαγή βαλβίδας κανιστρου και ένα φίλτρο στο ρεζερβουάρ.

350 σχεδόν όλα μαζί.

Hyundai Accent 2003.

Έχει υπόψιν κάτι κανείς?

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Το έκανε και πριν την αλλαγή στο φλοτερ;

Αν όχι πιθανότατα δεν είναι συμβατό το φλοτερ με το οργανο.

Καλό είναι αφού έχεις πρόβλημα να το έχεις φουλαρισμενο

  • Like 1
Δημοσ.

Επίσης εκτός από γεμάτο που λέει ο @Ukforthemoment καλό θα είναι να μετρήσεις πόσα χλμ πάνω κάτω σου βγάζει το ντεπόζιτο και να μηδενίζεις τον μετρητή κάθε φορά που βάζεις βενζίνη ώστε να ξέρεις πότε να ξαναβάλεις. Αμαρτία είναι να σε αφήσει πουθενά λόγο βενζίνης. Ενώ μπορείς να το υπολογίζεις στο περίπου και να το ελέγχεις.

  • Like 2
Δημοσ.

Μεγαλύτερη πιθανότητα απο ολες ειναι να εχεις προβλημα στην πλακετα του καντραν σου, καποια ψυχρη κολληση η κατο τέτοιο γενικα.

Η αντιπροσωπεία ποτε δεν θα το βρει και απλα θα σου προτεινει καποια στιγμή να αλλαξεις προληπτικά και το καντραν, οπως προληπτικα αλλαξες τρομπες, φλοτερ κτλ..

Πας σε καποιον που επισκευαζει καντραν και στο εχει ετοιμο καινούργιο με κοστος γυρω στο 100αρικο μαζι με τα βαλε-βγαλε

  • Like 3
Δημοσ.

Κατ αρχήν θα πρέπει να μετρηθεί το φλοτέρ, αν δίνει δηλαδή τα σωστά Volt από 0 λίτρα έως φουλάρισμα. Αν δίνει τότε δουλεύει σωστά, αυτά τα Vοlt θα πρέπει να φαίνονται και στο δείκτη βενζίνης. Αν πχ βλέπεις στο φλοτερ ενώ είναι στη μέση 7V θα πρέπει και στο δείκτη να βλέπεις 7V και να είναι στη μέση. Αν όχι πρέπει να βρεθεί από ποιο σημείο δε δίνονται τα σωστά Volt. Μπορεί να είναι μια κακή γείωση ή μπορεί ακόμα και εγκέφαλος. 

Αυτά τελείως μπακάλικα για να πάρεις μια ιδέα. Ένας καλός ηλεκτρολόγος μπορεί να το ψάξει, στην αντιπροσωπία απλά θα αλλάζουν πράγματα μέχρι να δουλέψει, δε θα κάτσουν να ασχοληθούν με μετρήσεις κλπ. 

Επίσης κάνε και μια αναζήτηση στο νετ μήπως είναι κάποιο γνωστό πρόβλημα και ξέρουν την επίλυσή του.  Εγώ όταν σταμάτησε ο χιλιομετρητής μου λέγανε για καντράν και τέτοια, έλα όμως που ήταν γνωστό πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο. Ο αισθητήρας ταχύτητας ήταν πολύ κοντά στον καταλύτη και λιώναν οι κολλήσεις. Είπα στο μηχανικό βγάλτο, κόλλα το και τέλος. Σε άλλη περίπτωση μάλλον θα ξηλώναμε καντράν, ταμπλό κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε

Κατ αρχήν θα πρέπει να μετρηθεί το φλοτέρ, αν δίνει δηλαδή τα σωστά Volt από 0 λίτρα έως φουλάρισμα. Αν δίνει τότε δουλεύει σωστά, αυτά τα Vοlt θα πρέπει να φαίνονται και στο δείκτη βενζίνης. Αν πχ βλέπεις στο φλοτερ ενώ είναι στη μέση 7V θα πρέπει και στο δείκτη να βλέπεις 7V και να είναι στη μέση. Αν όχι πρέπει να βρεθεί από ποιο σημείο δε δίνονται τα σωστά Volt. Μπορεί να είναι μια κακή γείωση ή μπορεί ακόμα και εγκέφαλος. 

Αυτά τελείως μπακάλικα για να πάρεις μια ιδέα. Ένας καλός ηλεκτρολόγος μπορεί να το ψάξει, στην αντιπροσωπία απλά θα αλλάζουν πράγματα μέχρι να δουλέψει, δε θα κάτσουν να ασχοληθούν με μετρήσεις κλπ. 

Επίσης κάνε και μια αναζήτηση στο νετ μήπως είναι κάποιο γνωστό πρόβλημα και ξέρουν την επίλυσή του.  Εγώ όταν σταμάτησε ο χιλιομετρητής μου λέγανε για καντράν και τέτοια, έλα όμως που ήταν γνωστό πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο. Ο αισθητήρας ταχύτητας ήταν πολύ κοντά στον καταλύτη και λιώναν οι κολλήσεις. Είπα στο μηχανικό βγάλτο, κόλλα το και τέλος. Σε άλλη περίπτωση μάλλον θα ξηλώναμε καντράν, ταμπλό κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

Πραγματικά ρε παιδιά αυτό το πράγμα στις αντιπροσωπειες που αλλάζω τα πάντα μέχρι να φτιαχτεί από μόνο του με ξεπερνάει.Είναι γεγονός.Δεν κάνουν επισκευές.

Σας ευχαριστώ πολύ.

21 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Το έκανε και πριν την αλλαγή στο φλοτερ;

Αν όχι πιθανότατα δεν είναι συμβατό το φλοτερ με το οργανο.

Καλό είναι αφού έχεις πρόβλημα να το έχεις φουλαρισμενο

Όχι δεν είχα θέμα, μετά την αλλαγή της αντλίας(που έσπασε για αυτό την άλλαξα), προέκυψε το πρόβλημα.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, kyrios82 είπε

Πραγματικά ρε παιδιά αυτό το πράγμα στις αντιπροσωπειες που αλλάζω τα πάντα μέχρι να φτιαχτεί από μόνο του με ξεπερνάει.Είναι γεγονός.Δεν κάνουν επισκευές.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Όχι δεν είχα θέμα, μετά την αλλαγή της αντλίας(που έσπασε για αυτό την άλλαξα), προέκυψε το πρόβλημα.

οι επισκευες ειναι χρονοβορες ως προς το ψαξιμο τους και δεν αποφερουν κερδος. Αντιθετα η αντικατασταση ανταλλακτικου εχει κερδος. Απο την στιγμη που το προβλημα παρουσιαστηκε μετα την αλλαγη ζητας εγγυηση ανταλλακτικου γιατι προφανως η σου εχουν βαλει λαθος ανταλλακτικο που δεν ειναι συμβατο με το αυτοκινητο σου η εχει προβλημα το φλοτερ που σου εβαλαν. 

Δημοσ.
16 ώρες πριν, mihanikos1 είπε

οι επισκευες ειναι χρονοβορες ως προς το ψαξιμο τους και δεν αποφερουν κερδος. Αντιθετα η αντικατασταση ανταλλακτικου εχει κερδος. Απο την στιγμη που το προβλημα παρουσιαστηκε μετα την αλλαγη ζητας εγγυηση ανταλλακτικου γιατι προφανως η σου εχουν βαλει λαθος ανταλλακτικο που δεν ειναι συμβατο με το αυτοκινητο σου η εχει προβλημα το φλοτερ που σου εβαλαν. 

Καλά προφανώς τις δύο επόμενες φορές που πήγα κι τώρα που θα πάω δεν έχω πληρώσει κάτι επιπλέον, το πρόβλημα είναι ότι δεν το φτιάχνουν...και παραμένει το θέμα.

Δημοσ.
Στις 12/10/2022 στις 12:55 ΜΜ, kyrios82 είπε

Καλησπέρα σε όλους, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τον δείκτη βενζίνης ο οποίος δεν είναι σταθερός, παράδειγμα χθες ήταν στο 1/4, σήμερα το πρωί ανέβηκε στο μισό ρεζερβουάρ.Επίσης κι ο ηλεκτρονικός μετρητής χθες έγραφε 180χλμ υπόλοιπο σήμερα 260χλμ.Την προηγούμενη εβδομάδα έμεινα από βενζίνη με 80χλμ υπόλοιπο και δεν άναψε ποτέ το λαμπάκι βενζίνης.

Έχει γίνει αλλαγή αντλίας βενζίνης κι φλοτερ, αλλαγή βαλβίδας κανιστρου και ένα φίλτρο στο ρεζερβουάρ.

350 σχεδόν όλα μαζί.

Hyundai Accent 2003.

Έχει υπόψιν κάτι κανείς?

Ευχαριστώ.

Έχεις lpg ?

Δημοσ.

απο τα λιγα που ξερω απο καντραν ειναι δυσκολο εκτος ακραιο να φταει καποιο οργανο. Αν δε σου εδιχνε σταθμη ή ειχε κολλησει σε καποια ενδειξη και ξεκολαγε οταν εσβηνες αυτοκινητο αυτο συμβαινει. Η αιτια  συνηθως ειναι καποιος πυκνωτης.

 

Δες αν το φλοτερ που σου γραψαν και οι αλλοι δουλευει σωστα ή αν υπαρχει καποιο θεμα στο συγκεκριμμενο μοντελο. Εγω αν ημουν στη θεση σου θα πηγαινα σε ενα ηλεκτρολογο που να εχει χρονο να το δει και να ασχοληθει απο την αντιπροσωπεια που πραγματι αλλαζουν τα παντα μεχρι να δουν αν θα δουλεψει (και γινεσαι εσυ και κυριως η τσεπη σου πειραματοζωο).

Δημοσ.

Αφού ξεκίνησε το πρόβλημα μετά τις αλλάγές, εγώ θα έλεγα το φλοττέρ. Ειδικά αν πρόκειται για ιμιτασιόν μη σου κάνει καμία εντύπωση αν είναι ελλατωματικό. Γιατί δεν το πας εκεί που σου έκαναν την αλλαγή; Λογικά θα σε καλύψουν και με εγγύηση για το ανταλλακτικό, αν δεν έχει περάσει πολύς καιρός.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...