Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, έχω αυτήν τη στιγμή ένα Astra H βενζίνης. Όταν προσπαθώ να το βάλω μπροστά, ορισμενες φορές εκεί που ανάβουν τα λαμπάκια αναβοσβήνει αυτό με το αυτοκίνητο και το γαλλικό κλειδί και δεν παίρνει μπροστά. Βγάζω το κλειδί, το ξαναβαζω και, όταν το κάνω 1-2 φορές αυτό, παίρνει κανονικά μπροστά (χωρίς να αναβοσβήσει το λαμπάκι). Άλλες φορές παίρνει κανονικά με την πρώτη. Μια φορά χρειάστηκε να το κάνω 7 φορές για να πάρει.
 

Τι πρόβλημα μπορεί να έχει;

Επεξ/σία από GodzillaCover
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Καλησπέρα, έχω αυτήν τη στιγμή ένα Astra H βενζίνης. Όταν προσπαθώ να το βάλω μπροστά, ορισμενες φορές εκεί που ανάβουν τα λαμπάκια αναβοσβήνει αυτό με το αυτοκίνητο και το γαλλικό κλειδί και δεν παίρνει μπροστά. Βγάζω το κλειδί, το ξαναβαζω και, όταν το κάνω 1-2 φορές αυτό, παίρνει κανονικά μπροστά (χωρίς να αναβοσβήσει το λαμπάκι). Άλλες φορές παίρνει κανονικά με την πρώτη. Μια φορά χρειάστηκε να το κάνω 7 φορές για να πάρει.
 

Τι πρόβλημα μπορεί να έχει;

Εχεις το βιβλιαράκι; Γράφει εκεί τι σημαίνει.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Εχεις το βιβλιαράκι; Γράφει εκεί τι σημαίνει.

Δεν το ειχα, από όταν πήρα το αμάξι δεν ήταν εκεί.

Παντως τώρα που το είπες έψαξα να βρω το Manual στο Ίντερνετ και λέει το εξής:

Fault in the immobiliser system. The engine cannot be started.
Switch off the ignition and repeat the start attempt.
If the control indicator continues flashing, attempt to start the engine using the spare key and seek the assistance of a workshop.

Που σημαίνει ότι μπορεί να φταίει το κλειδί ή το immobilizer? Γιατί δεύτερο κλειδί δεν υπάρχει, οπότε δεν ξέρω τι γίνεται. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, GodzillaCover είπε

Δεν το ειχα, από όταν πήρα το αμάξι δεν ήταν εκεί.

Παντως τώρα που το είπες έψαξα να βρω το Manual στο Ίντερνετ και λέει το εξής:

Fault in the immobiliser system. The engine cannot be started.
Switch off the ignition and repeat the start attempt.
If the control indicator continues flashing, attempt to start the engine using the spare key and seek the assistance of a workshop.

Που σημαίνει ότι μπορεί να φταίει το κλειδί ή το immobilizer? Γιατί δεύτερο κλειδί δεν υπάρχει, οπότε δεν ξέρω τι γίνεται. 

Ποιος ξέρει;Θες μαστορα.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Δεν το ειχα, από όταν πήρα το αμάξι δεν ήταν εκεί.

Παντως τώρα που το είπες έψαξα να βρω το Manual στο Ίντερνετ και λέει το εξής:

Fault in the immobiliser system. The engine cannot be started.
Switch off the ignition and repeat the start attempt.
If the control indicator continues flashing, attempt to start the engine using the spare key and seek the assistance of a workshop.

Που σημαίνει ότι μπορεί να φταίει το κλειδί ή το immobilizer? Γιατί δεύτερο κλειδί δεν υπάρχει, οπότε δεν ξέρω τι γίνεται. 

Είναι δυνατόν να μην έχεις φτιάξει δεύτερο κλειδί;δηλαδή αν το χάσεις αυτό τι θα κάνεις;

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Τι πρόβλημα μπορεί να έχει;

Αυτο το σημα γενικα ειναι η ενδειξη σερβις... αλλα κ βλαβης... πρεπει να κουμπωσει  σε διαγνωστικο για να διαβασει βλαβες ειδαλλως οταν το κανεις σερβις να λες στο μαστορα να κανει ρεσετ (εαν ειναι λόγω σερβις)

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, achilles_g_ είπε

 Μου μοιάζει για πρόβλημα  cim

99% όταν έβγαζαν cim τα astra δεν δούλευε η κόρνα,εσένα δουλεύει ? 

Σου έπεσε το κλειδί απ τα χέρια πρόσφατα? 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, babisa είπε

99% όταν έβγαζαν cim τα astra δεν δούλευε η κόρνα,εσένα δουλεύει ? 

Σου έπεσε το κλειδί απ τα χέρια πρόσφατα? 

Δουλεύει κανονικά η κόρνα.

 

Το κλειδί πράγματι μου έπεσε πρόσφατα, αλλά το θέμα αυτό το έχει εδώ και 1-2 χρόνια, απλώς εκεί που το έκανε 1 στις 30 φορές, τώρα το κάνει 1 στις 3. 

 

Επισης τον προηγούμενο μήνα σταμάτησε να λειτουργεί το ασύρματο κλείδωμα/ξεκλείδωμα. Όχι από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά σταδιακά έπιανε όλο και λιγότερο, μέχρι που σταμάτησε να πιάνει εντελώς. Άλλαξα και μπαταρία στο κλειδί, οπότε δεν είναι αυτό. Δεν ξέρω αν σχετίζεται με το βασικό πρόβλημα.

Δημοσ.

Το κλειδί να φανταστώ είναι το σπαστό εε;; 

Δεν είναι η μπαταρία, η πλακέτα του κλειδιού είναι,όσο αναφορά το ασύρματο κλείδωμα..

Το immobiliser είναι ένα μικρο μαύρο παραλληλογραμμο μέσα στο κλειδί , σαν καρβουνάκι ενα πράγμα..

Πιθανότατα,ξεκόλλησε; έσπασε; από τη χρίση .

Γνώμη μου, δυο καινούρια κλειδιά,άμεσα !!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα ακριβώς το ίδιο θέμα σε ένα Corsa του 2010. Όταν το ξεκίναγα και είχε κρύο τον χειμώνα μου το έκανε αυτό μετά από λίγο. Άμα έβγαζα το κλειδί και το ξαναέβαζα μπρος 2-3 φορές έφτιαχνε. Έκανα service μετά γενικά και δεν μου το ξαναέκανε, αλλά δεν έχουν πιάσει κρύα ακόμα να το τσεκάρω σίγουρα. Αλλά δεν νομίζω ότι μου έλεγε για immobiliser στο βιβλίο... κάτι άλλο έλεγε νομίζω. Θα το δω πιο μετά να σας πω.

Εμένα πάντως έπαιρνε όλες τις φορές... απλά όταν είχε το λαμπάκι ένιωθα πιο αδύναμο το γκάζι. Σαν να το κόβει.

Επεξ/σία από nick_souvlaki
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, babisa είπε

Το κλειδί να φανταστώ είναι το σπαστό εε;; 

Δεν είναι η μπαταρία, η πλακέτα του κλειδιού είναι,όσο αναφορά το ασύρματο κλείδωμα..

Το immobiliser είναι ένα μικρο μαύρο παραλληλογραμμο μέσα στο κλειδί , σαν καρβουνάκι ενα πράγμα..

Πιθανότατα,ξεκόλλησε; έσπασε; από τη χρίση .

Γνώμη μου, δυο καινούρια κλειδιά,άμεσα !!

Το κλειδί είναι το δεύτερο αν έχει σημασία. Όχι το σπαστό.

Επίσης, γνωρίζεις τι κόστος έχει περίπου ένα κλειδί;

3 ώρες πριν, nick_souvlaki είπε

Είχα ακριβώς το ίδιο θέμα σε ένα Corsa του 2010. Όταν το ξεκίναγα και είχε κρύο τον χειμώνα μου το έκανε αυτό μετά από λίγο. Άμα έβγαζα το κλειδί και το ξαναέβαζα μπρος 2-3 φορές έφτιαχνε. Έκανα service μετά γενικά και δεν μου το ξαναέκανε, αλλά δεν έχουν πιάσει κρύα ακόμα να το τσεκάρω σίγουρα. Αλλά δεν νομίζω ότι μου έλεγε για immobiliser στο βιβλίο... κάτι άλλο έλεγε νομίζω. Θα το δω πιο μετά να σας πω.

Εμένα πάντως έπαιρνε όλες τις φορές... απλά όταν είχε το λαμπάκι ένιωθα πιο αδύναμο το γκάζι. Σαν να το κόβει.

Είσαι σίγουρος ότι αναβόσβηνε; Περιγράφεις ακριβώς αυτό που γίνεται όταν είναι αναμμένο, όπου μπαίνει σε safe mode.

Επεξ/σία από GodzillaCover
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Επίσης, γνωρίζεις τι κόστος έχει περίπου ένα κλειδί;

Οι τιμές προ πενταετίας που θυμάμαι ήταν γύρω στα 50-60€ το απλό και στα 100-110€ το σπαστό.

 Μιλάμε για επίσημη αντιπροσωπεια πάντα . 

Προκαταβολή - παραγγελιά , έτοιμο κομμένο για την κλειδαριά σου ! 

Αν κάνεις λίγο φασαρία για την τιμή θα σου κάνουν έκπτωση (συνήθως ήταν της τάξης του 15 - 20%), να πουλήσουν θέλουν 

Αν φτάσεις μέχρι εκεί , προσοχή , οχι αεροπορική παραγγελία , κανονική , ας αργήσει 20 μέρες , η αεροπορική πονάει..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ σε κλειδαρά προ 2 ετών το έβγαλα 130€ σε ίδιο αμάξι, το σπαστό κ μέχρι σήμερα λειτουργεί καλύτερα αποτι πριν ( πριν μια στις τόσες δεν μ έπιανε πάντα το ξεκλείδωμα με το μαμά ) 

Επεξ/σία από greekbusters
Δημοσ.

εγω θεωρω οτι δεν εχει σχεση το κλειδι γιατι δε θα εβαζε καμια φορα....

τσεκαρε το κεραιακι που ειναι γυρω απο την κλειδαρια κ οδηγει με πολυ ψηλα καλωδια προς το immo box...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...