Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, mistiri0 είπε

Μιλούσα προχθές με έναν δικηγόρο και του έλεγα για το ότι στο κατάστημα Κωτσόβολου που πήγα για να παραγγείλω το κινητό με ανάγκασαν να πληρώσω το ποσό για να γίνει η παραγγελία και έκτοτε έχουν περάσει σχεδόν 3 μήνες χωρίς καμία ουσιαστική εξέλιξη. Μου είπε ότι θα δει τον νόμο περί προστασίας του καταναλωτή αλλά από όσο θυμάται μπορείς ακόμα και να ισχυρισθείς με την παραλαβή του προϊόντος ακόμα και αποζημίωση αφού υπήρξε όρος προκαταβολής των χρημάτων για να γίνει η παραγγελία καθώς το προϊόν έχει απώλεια αξίας μετά από 3 μήνες από την κυκλοφορία και δεν ήρθε στα χέρια του αγοραστή με ευθύνη του καταστήματος που ζήτησε να λάβει χρήματα για μία υπηρεσία που δεν έχει ληφθεί, κάτι που αναφέρεται σαφώς ως νόμος του κράτους ότι δεν υποχρεούται κανείς να πληρώσει κάτι που δεν έχει λάβει. Του είπα ότι είναι ηθικό το ζήτημα καθώς δεν με πίεσε κανείς να δώσω τα λεφτά και μου απάντησε ότι νομικά η λέξη υποχρέωσε είναι διαφορετική, καθώς αν υπήρχε γραπτώς η προειδοποίηση ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις άνω των 2 μηνών το κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θα ήταν άνευ ευθύνης, όμως από την στιγμή που έθεσε ως προαπαιτούμενο να υπάρξει πληρωμή του προϊόντος τότε έχει την πλήρη ευθύνη.  Θα επικοινωνήσει με την προστασία καταναλωτή και θα επανέλθει με το όποιο σκεπτικό προκύπτει.

 

Θεέ μου, πόσο Κάρεν μπορείς να γίνεις; Είναι δυνατόν να χαλάς τόση φαιά ουσία για μια καθυστέρηση για την οποία η ίδια η Apple έχει εκδώσει δελτίου τύπου και εξηγεί ότι οφείλεται σε παύση λειτουργίας του εργοστασίου στην Κίνα; Επίσης, δικό τους κατάστημα, δικοί τους κανόνες; Θες να αγοράσεις από αυτούς; Σου ζητάνε προκαταβολή. Δε θες; Αγοράζεις από κάπου αλλού. Δεν έχουν και την αποκλειστικότητα. Πραγματικά θέλω να σας δω να παίρνετε τα @@ σας με τον συνήγορο του καταναλωτή. Ο συνήγορος του καταναλωτή θα επέμβει μόνο εάν αρνηθεί ο Κωτσόβολος να σου επιστρέψει την προκαταβολή, που δε νομίζω να συμβεί κάτι τέτοιο. Αλλιώς τι ακριβώς θα τους πεις; Ότι κατά βούληση έδωσες ένα Χ ποσό και περιμένεις ένα προϊόν για το οποίο ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ οτι υπάρχει παγκόσμια έλλειψη (με γραπτή ενημέρωση από την εταιρεία)  και σου κρατάνε όμηρα τα λεφτά τα οποία ποτέ δε ζήτησες πίσω; Ρε πάτε καλά ρε;;;; Χρονιάρες μέρες ασχολείστε με το πώς θα μιζεριάσετε για ένα κινητό... Ουστττττ

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 488
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ίσως αυτό που θα πω το ξέρετε ήδη, αλλά έμαθα κάτι σήμερα για το Πλαίσιο και τραβάω τα μαλλιά μου.

Πήγα σήμερα λοιπόν στο πλαίσιο (σε κατάστημα) μετά από 2.5 μήνες παραγγελία υποψιασμένος με αυτά που διαβάζω εδώ και σε ένα άλλο forum ότι κάτι δεν πάει καλά με τις σειρές. Ρωτάω λοιπόν τον υπάλληλο την ημερομηνία παραγγελίας του τελευταίου pro που δώσανε, ίδιο μοντέλο με αυτό που έχω παραγγείλει.

Μου λένε πάρε στα κεντρικά δεν ξέρουμε, δεν μπορούμε να δώσουμε απάντησή σε αυτό. Σκέφτομαι κάτι βρομάει για να μην μπορούν να μου δώσουν μια τόσο απλή απάντησή.

Εκεί λοιπόν του λέω έχω φίλο που παρήγγειλε ακριβώς το ίδιο μοντέλο και το έλαβε σε 25 μέρες με πλάνο δόσεων. Με το που το λέω αυτό ζορίζεται, φωνάζει και έρχεται ο υπεύθυνος, και μου λέει το εξής:

Τα παραγγελμένα με πλάνο δόσεων έχουν προτεραιότητα γιατί αν δεν εξυπηρετήσουν σε 40 μέρες το δάνειο ακυρώνεται και μετά θα χάσουν την πώληση.

Οπότε αν έχουν 100 προπαραγγελίες με δόσεις, και λάβουν 110 κινητά θα πάνε τα 100 στα πλάνα δόσεων, τηρώντας σειρά προτεραιότητας για τις δώσεις και ότι μείνει πάει σε αυτούς που θέλουν να πάρουν την συσκευή μετρητής. Κατά το πλαίσιο, αυτό είναι τήρηση της σειράς προτεραιότητας και δεν κάνουν τίποτα λάθος.

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μου παραδέχθηκαν και τα κεντρικά ότι αυτό γίνεται, ενώ στην αρχή θέλανε να με βγάλουν τρελό.

Εγώ προσωπικά είμαι χρόνια πελάτης στο πλαίσιο, αλλά μετά από αυτό δεν νομίζω να τους ξαναπροτιμήσω, αφού δυστυχώς σαν καταναλωτής δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο απ'το να ψηφίσω με το πορτοφόλι μου. Λογικά και κωτσόβολος, media markt κλπ τα ίδια κάνουν οπότε αυτός είναι και ο λόγος που οι σειρές φαίνονται να είναι ό'τι να'ναι.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, enlightened είπε

 

Θεέ μου, πόσο Κάρεν μπορείς να γίνεις; Είναι δυνατόν να χαλάς τόση φαιά ουσία για μια καθυστέρηση για την οποία η ίδια η Apple έχει εκδώσει δελτίου τύπου και εξηγεί ότι οφείλεται σε παύση λειτουργίας του εργοστασίου στην Κίνα; Επίσης, δικό τους κατάστημα, δικοί τους κανόνες; Θες να αγοράσεις από αυτούς; Σου ζητάνε προκαταβολή. Δε θες; Αγοράζεις από κάπου αλλού. Δεν έχουν και την αποκλειστικότητα. Πραγματικά θέλω να σας δω να παίρνετε τα @@ σας με τον συνήγορο του καταναλωτή. Ο συνήγορος του καταναλωτή θα επέμβει μόνο εάν αρνηθεί ο Κωτσόβολος να σου επιστρέψει την προκαταβολή, που δε νομίζω να συμβεί κάτι τέτοιο. Αλλιώς τι ακριβώς θα τους πεις; Ότι κατά βούληση έδωσες ένα Χ ποσό και περιμένεις ένα προϊόν για το οποίο ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ οτι υπάρχει παγκόσμια έλλειψη (με γραπτή ενημέρωση από την εταιρεία)  και σου κρατάνε όμηρα τα λεφτά τα οποία ποτέ δε ζήτησες πίσω; Ρε πάτε καλά ρε;;;; Χρονιάρες μέρες ασχολείστε με το πώς θα μιζεριάσετε για ένα κινητό... Ουστττττ

Έχεις....προβλήματα δεν εξηγείτε διαφορετικά ο τόνος που απευθύνεσαι, η έκφραση σου και η ειρωνεία που βγάζεις για κάτι που μάλλον δεν το διάβασες πως το εννοώ και πως έγινε.

Επεξ/σία από mistiri0
  • Like 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, alexvv είπε

Ίσως αυτό που θα πω το ξέρετε ήδη, αλλά έμαθα κάτι σήμερα για το Πλαίσιο και τραβάω τα μαλλιά μου.

Πήγα σήμερα λοιπόν στο πλαίσιο (σε κατάστημα) μετά από 2.5 μήνες παραγγελία υποψιασμένος με αυτά που διαβάζω εδώ και σε ένα άλλο forum ότι κάτι δεν πάει καλά με τις σειρές. Ρωτάω λοιπόν τον υπάλληλο την ημερομηνία παραγγελίας του τελευταίου pro που δώσανε, ίδιο μοντέλο με αυτό που έχω παραγγείλει.

Μου λένε πάρε στα κεντρικά δεν ξέρουμε, δεν μπορούμε να δώσουμε απάντησή σε αυτό. Σκέφτομαι κάτι βρομάει για να μην μπορούν να μου δώσουν μια τόσο απλή απάντησή.

Εκεί λοιπόν του λέω έχω φίλο που παρήγγειλε ακριβώς το ίδιο μοντέλο και το έλαβε σε 25 μέρες με πλάνο δόσεων. Με το που το λέω αυτό ζορίζεται, φωνάζει και έρχεται ο υπεύθυνος, και μου λέει το εξής:

Τα παραγγελμένα με πλάνο δόσεων έχουν προτεραιότητα γιατί αν δεν εξυπηρετήσουν σε 40 μέρες το δάνειο ακυρώνεται και μετά θα χάσουν την πώληση.

Οπότε αν έχουν 100 προπαραγγελίες με δόσεις, και λάβουν 110 κινητά θα πάνε τα 100 στα πλάνα δόσεων, τηρώντας σειρά προτεραιότητας για τις δώσεις και ότι μείνει πάει σε αυτούς που θέλουν να πάρουν την συσκευή μετρητής. Κατά το πλαίσιο, αυτό είναι τήρηση της σειράς προτεραιότητας και δεν κάνουν τίποτα λάθος.

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μου παραδέχθηκαν και τα κεντρικά ότι αυτό γίνεται, ενώ στην αρχή θέλανε να με βγάλουν τρελό.

Εγώ προσωπικά είμαι χρόνια πελάτης στο πλαίσιο, αλλά μετά από αυτό δεν νομίζω να τους ξαναπροτιμήσω, αφού δυστυχώς σαν καταναλωτής δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο απ'το να ψηφίσω με το πορτοφόλι μου. Λογικά και κωτσόβολος, media markt κλπ τα ίδια κάνουν οπότε αυτός είναι και ο λόγος που οι σειρές φαίνονται να είναι ό'τι να'ναι.

Mε παραγγελία με πλάνο δόσεων από το Πλαίσιο, με ημερομηνία 30/10/2022, σήμερα έλαβα αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι η παραγγελία μου ακυρώθηκε επειδή έληξε η 2μηνη διωρία που δίνει η Εθνική Τράπεζα για τις εγκεκριμένες δανειοδοτήσεις.

Αποτέλεσμα, χάθηκε κατα πάσα πιθανότητα η σειρά μου στην αναμονή εδώ και 2 μήνες, χάθηκε μάλλον το promo για το μηδενικό επιτόκιο που έτρεχε εκείνη την περίοδο για τα προϊόντα της Apple και μου πρότειναν να ξανακάνω εκ νέου παραγγελία.

Αστεία μαγαζιά εν έτει 2023 στην Ελλάδα.

Δημοσ.
Στις 27/12/2022 στις 10:52 ΠΜ, gkat2829 είπε

Καλημερα. Εγω καθε χρονο απο το 11αρι και μετα συνηθως το αγοραζω απο το Γερμανικο Amazon. Ετσι και το 14αρι pro max. Το εκανα παραγγελια με τιμολογιο στα μεσα του Σεπτεμβρη και το παρελαβα 15/10.

είναι επίσημο κατάστημα της αππλε? δεν φοβάσαι για το τι μοντέλα μπορεί να είναι αυτά;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mizbrownstone είπε

είναι επίσημο κατάστημα της αππλε? δεν φοβάσαι για το τι μοντέλα μπορεί να είναι αυτά;

Είναι το Amazon!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, mizbrownstone είπε

οποίος θέλει δεν πουλάει στο Αμαζον?

Σωστά. Πουλάει όμως και η apple. Αυτό μπορεί κανείς να το δει, πριν παραγγείλει το οτιδήποτε. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.

1000 φορές να πάω να το πάρω από σκρουτζομάγαζο απ το να περιμένω 3 μήνες και να μπαίνω όλη μέρα κάθε μέρα σε ένα φορουμ και να "κλαίγομαι" 
Μέχρι και τα σκρουτζομάγαζα ετοιμοπαράδοτα τα έχουν :P 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, HateMe είπε

1000 φορές να πάω να το πάρω από σκρουτζομάγαζο απ το να περιμένω 3 μήνες και να μπαίνω όλη μέρα κάθε μέρα σε ένα φορουμ και να "κλαίγομαι" 
Μέχρι και τα σκρουτζομάγαζα ετοιμοπαράδοτα τα έχουν :P 

Περασα τις προαλλες απο το Apple Store Φρανκφουρτης.

iPhone 14Pro Max  απο τις 20 Γεναρη στο χαλαρο μου ειπε ενα μωρο εκει.

Επεξ/σία από BertaJourdan
Δημοσ.

Καλησπέρα. Προτιμήστε να αγοράσετε από τα Ευρωπαϊκά Amazon λέω και πάλι και ξεχάστε σκρουτζομαγαζα και τους υπόλοιπους στην ψαροκωσταινα Ελλάδα. Η Ελλάδα δεν υπάρχει στον Χάρτη της Apple. Τα ευρωπαϊκά Amazon έχουν το πλεονέκτημα του τιμολογίου με αποφορολογηση σε όλα τα προϊόντα από ένα κινητό τηλέφωνο μέχρι ένα ψυγείο. Οι τιμές είναι αρκετά χαμηλότερες από την Ελλάδα και τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν εντός 2 ετών και να πάρετε πίσω τα χρήματα σας. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τις εγγυήσεις και οι συσκευές είναι Ευρωπαϊκές. 

  • Like 4
Δημοσ.
Στις 27/12/2022 στις 10:52 ΠΜ, gkat2829 είπε

Καλημερα. Εγω καθε χρονο απο το 11αρι και μετα συνηθως το αγοραζω απο το Γερμανικο Amazon. Ετσι και το 14αρι pro max. Το εκανα παραγγελια με τιμολογιο στα μεσα του Σεπτεμβρη και το παρελαβα 15/10.

πολύ γρήγοροι οι χρόνοι παράδοσης 

4 ώρες πριν, mizbrownstone είπε

είναι επίσημο κατάστημα της αππλε? δεν φοβάσαι για το τι μοντέλα μπορεί να είναι αυτά;

Οτι συσκευες ερχονται κ εδω ερχονται σε ολη την ευρωπη εχει κ εκει. Δεν υπάρχει περίπτωση το αμαζον ειδικα το γερμανικο να κάνει οποιαδήποτε παρατυπία θα είχανε φάει καταγγελίες μαζικά τόσα χρόνια. Απλά κ εκεί έχει καθυστερήσεις σε διαθεσιμότητα λόγω του γνωστου προβληματος στην παραγωγή σαφως μικροτερες καθυστερησεις σε συγκριση με εδώ.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, gkat2829 είπε

Καλησπέρα. Προτιμήστε να αγοράσετε από τα Ευρωπαϊκά Amazon λέω και πάλι και ξεχάστε σκρουτζομαγαζα και τους υπόλοιπους στην ψαροκωσταινα Ελλάδα. Η Ελλάδα δεν υπάρχει στον Χάρτη της Apple. Τα ευρωπαϊκά Amazon έχουν το πλεονέκτημα του τιμολογίου με αποφορολογηση σε όλα τα προϊόντα από ένα κινητό τηλέφωνο μέχρι ένα ψυγείο. Οι τιμές είναι αρκετά χαμηλότερες από την Ελλάδα και τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν εντός 2 ετών και να πάρετε πίσω τα χρήματα σας. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τις εγγυήσεις και οι συσκευές είναι Ευρωπαϊκές. 

Καλησπέρα και καλη χρονια  , οταν λες αποφορολογιση εννοείς το παιρνεις κανονικα στην τιμή του με ΦΠΑ με τιμολόγιο και μετα αφόρητε απο τα εξωδα εταιρίας ; Οχι κατευθείαν απαλλακτικό που δεν πληρώνεις καθόλου ΦΠΑ ;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, vasilis 14 είπε

Καλησπέρα και καλη χρονια  , οταν λες αποφορολογιση εννοείς το παιρνεις κανονικα στην τιμή του με ΦΠΑ με τιμολόγιο και μετα αφόρητε απο τα εξωδα εταιρίας ; Οχι κατευθείαν απαλλακτικό που δεν πληρώνεις καθόλου ΦΠΑ ;

Καλησπέρα και καλή Χρόνια. Όπως εδώ αγοράζεις μόνο 4 προϊόντα ( κινητά, tablet παιχνιδομηχανές και φορητούς Η/Υ) με τιμολόγιο απευθείας με αποφορολογηση στα Ευρωπαϊκά Amazon αν έχεις ανοίξει επαγγελματικό λογαριασμό μπορείς να αγοράσεις τα πάντα με αποφορολογηση. Πχ θήκες για κινητά, smartwatches, καρέκλες, έπιπλα, μηχανές espresso. Αυτά είναι μερικά που έχω αγοράσει και από όσο θυμάμαι.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...