Προς το περιεχόμενο

To Mortal Kombat γιορτάζει 30 χρόνια με Fatalities, Friendships και Flawless Victories


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η κατηγορία των fighting παιχνιδιών πρόκειται να εισέλθει στην επόμενη γενιά με παιχνίδια όπως το Tekken 8 και το Street Fighter 6.

Μια άλλη σειρά όμως που έχει παίξει τεράστιο ρόλο στην εξέλιξη της συγκεκριμένης κατηγορίας όλα αυτά τα χρόνια είναι το βίαιο και αιματηρό Mortal Kombat. Άλλωστε αυτό είναι το παιχνίδι που οδήγησε στη δημιουργία του ESRB στις ΗΠΑ, το οποίο αποδίδει ηλικιακές διαβαθμίσεις στα βιντεοπαιχνίδια.

Αρκετά χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου παιχνιδιού, ο συνδημιουργός Ed Boon και η NetherRealm Studios γιορτάζουν την 30ή επέτειο της σειράς. Από τότε που το αρχικό Mortal Kombat έκανε το ντεμπούτο του στα arcades στις 8 Οκτωβρίου 1992, η σειρά έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή franchises βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών. Συνολικά κάτω από την ονομασία του Mortal Kombat βρίσκουμε περισσότερα από 20 παιχνίδια, πολλαπλές ταινίες και ακόμη και μερικά spin-offs.

Στο πλαίσιο των εορτασμών, η ομάδα κυκλοφόρησε ένα ειδικό τρέιλερ που περιλαμβάνει μια σειρά από στιγμιότυπα και ευχαριστεί τους φίλους του παιχνιδιού σε όλο τον κόσμο για την υποστήριξη της σειράς όλα αυτά τα χρόνια.

Η NetherRealm αναφέρει ότι αυτή είναι μόνο η αρχή του εορτασμού της μεγάλης επετείου της σειράς. Όσο για το τι θα ακολουθήσει, ο Ed Boon νωρίτερα αυτή την εβδομάδα διευκρινίζει πώς η εστίαση θα είναι στα "30 χρόνια" προς το παρόν και η «ανακοίνωση του επόμενου παιχνιδιού θα έρθει σε ξεχωριστή ημερομηνία« από αυτούς τους εορτασμούς.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πλεον τα fatality μου προκαλουν αναγουλα οχι γιατι τα βλεπω αλλα γιατι ξερω πως στη netherrealm αναγκασαν τους animators να βλεπουν αληθινες σφαγες και εκτελεσεις ανθρωπων και ζωων για να τα αντιγραψουν στο fatality, προκαλωντας τους ψυχολογικα θεματα.

1000 φορες τα καρτουνιστικα fatality του 90

  • Thanks 1
  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, petran79 είπε

ξερω πως στη netherrealm αναγκασαν τους animators να βλεπουν αληθινες σφαγες και εκτελεσεις ανθρωπων και ζωων για να τα αντιγραψουν στο fatality

Υποστήριξε το και με ένα link αυτό. Το πρώτο ειδικά, αυτό με τους ανθρώπους. Μήπως είχαν και κονέ με το ISIS εκεί στη Netherrealm?

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θυμάμαι σε μεγάλη καμπίνα σε μαγαζί με ηλεκτρονικά εδώ στη Κρήτη.

Επίσης θυμάμαι ένα πιτσιρίκι, δημοτικάκι να μην έχει βάλει κέρμα και να βλέπει το demo και να υποκρίνεται ότι παίζει, και να έχει σοβαντησει όλη την οθόνη με σάλια που έκανε τα ηχητικά εφέ!!!! 😂😂😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, petran79 είπε

Πλεον τα fatality μου προκαλουν αναγουλα οχι γιατι τα βλεπω αλλα γιατι ξερω πως στη netherrealm αναγκασαν τους animators να βλεπουν αληθινες σφαγες και εκτελεσεις ανθρωπων και ζωων για να τα αντιγραψουν στο fatality, προκαλωντας τους ψυχολογικα θεματα.

1000 φορες τα καρτουνιστικα fatality του 90

να εκφρασω μια αμφιλεγομενηα αποψη.

Θωρω τα fatalities στα τελευταια παιχιδια, εχουν χασει την αιγλη των παλιων. Ναι ειναι τεχνικα πιο αρτια, πιο εντυπωσιακα, πιο μακαβρια, πιο σοκαριστικα. Οι animators εχουν πλεον την τεχνολογια να φτιαξουν οτι μπορει να φανταστουν, σε σημειο που ο ιδιος ο Ed Boon ειχε αναγκασθει να απορριψει τις πιο ακραιες ιδεες τους.

Και εκει ακριβως νομιζω ειναι που εχει χαθει το μετρο. Τα fatalities τω πρωτω παιχιδιων ηταν πιο αποτελεσματικα και πιο μνημειωδη, επειδη καταφερναν μεσ απο την απλοτητα και την αμεσοτητα τους, να δημιουργησουν μια αισθηση φοβου και μυστηριου, που ενισχυε την ολη σκοτεινη και αλλοκοτη ατμοσφαιρα αυτου του φανταστικου συμπαντος. Οταν ο Subzero σου ξεριζωνε την ρακοκοκαλια η σε εριχνε στην πισινα με το οξυ για να εμφανιστει ο σκελετος σου, ενιωθεςοτι ο κινδυνος παραμονευε παντου, καθε ματς ηταν μια μαχη μεχρι θανατου.

Αυτο λειπει απο τα σημερινα παιχνιδια. Και αυτο επειδη μαρκεταρονται ναναι πιο φανταχτερα, πιο hip and edgy, πιο Hollywood, για να ελκυσουν προφανως το νεοτερο κοινο. Για να δωσω ενα παραδειγμα στην διαφορα:

Ποιος δεν ξαφνιαστηκε οταν ειδε για πρωτη φορα τον Scorpion να αποκαλυφτει το προσωπο του, η οποια ηταν μια νεκροκεφαλη; και μετα να καει ζωντανο τον αντιπαλο του; Και να λεει wow ποσο cool ηταν αυτο; ποιος ειναι αυτος τυπος; γιατι ειναι ζομπι; πως μπορω να το κανω και εγω αυτο;

Ενω τωρα  εχουμε την Cassie Cage να βγαζει selfie με τον διαμελισμενο εχθρο της και να στελνει φιλακια στο twitter. Και αν θελεις να το κανεις το fatality με ευκολο τροπο, δωσε ενα ταλαρο να το ξεκλειδωσεις. Τρομαζεις με κατι τετοιο;

Διασκεδαστικ ατα νεα παιχνιδια μετα το reboot, τους λειπε αυτο το κατι ξεζωριστο που ειχαν τα παλια. Μακαρι να επεστρεφαν στις ριζες τους, και να μας δινανε κατι το ξεχωριστο παλι.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...