Προς το περιεχόμενο

Βενζινάδικα - γέμισμα


Nauths

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 3/1/2023 στις 7:52 ΜΜ, NEKTOYO είπε

λοιπόν καλή χρονιά  ετυχε (αν κ προην βενζίνας ) να βαλω σε σελλ  έβαλα αμόλυβδη 98 οκτανίων  χωρίς να χρειάζεται ,  αλλά το αμάξι έκανε περισσότερα χιλιόμετρα , φυσικά λογο ποιότητας , έτσι?  

Να ξερεις ότι δεν κερδίζεις τίποτα αν βαλεις 98 vs 95 οκτάνια.

Τα οκτάνια βασικά τα θες αρκετά ψηλά ώστε να μην εχεις αυτανάφλεξη που είναι ζημιογόνα (προφανώς μιλάμε για κινητήρα βενζίνης και όχι πετρελαίου όταν το λέμε αυτό).

Οπότε αν είναι πάνω από ένα συγκεκριμένο νούμερο που προτείνει ο κατασκευαστής τότε δεν εχει νόημα να ανέβεις κι άλλο. Το όλο 'βάλε από την άλλη είναι καλύτερη' είναι συνηθως μαρκετίστικο τρικ.

Εξαιρέσεις φυσικά μπορεί να υπάρχουν όπως για παράδειγμα η v-power όπου εκτός από υψηλότερα οκτάνια ισχυρίζονται ότι υπάρχουν προσθήκες που "καθαρίζουν" τον κινητήρα και επομένως λένε βάλε μια στο τόσο...

Με λίγα λόγια το ότι κέρδισες χιλιόμετρα είναι καθαρότατα placebo effect.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

36 λεπτά πριν, Engimek είπε

Να ξερεις ότι δεν κερδίζεις τίποτα αν βαλεις 98 vs 95 οκτάνια.

Τα οκτάνια βασικά τα θες αρκετά ψηλά ώστε να μην εχεις αυτανάφλεξη που είναι ζημιογόνα (προφανώς μιλάμε για κινητήρα βενζίνης και όχι πετρελαίου όταν το λέμε αυτό).

Οπότε αν είναι πάνω από ένα συγκεκριμένο νούμερο που προτείνει ο κατασκευαστής τότε δεν εχει νόημα να ανέβεις κι άλλο. Το όλο 'βάλε από την άλλη είναι καλύτερη' είναι συνηθως μαρκετίστικο τρικ.

Εξαιρέσεις φυσικά μπορεί να υπάρχουν όπως για παράδειγμα η v-power όπου εκτός από υψηλότερα οκτάνια ισχυρίζονται ότι υπάρχουν προσθήκες που "καθαρίζουν" τον κινητήρα και επομένως λένε βάλε μια στο τόσο...

Με λίγα λόγια το ότι κέρδισες χιλιόμετρα είναι καθαρότατα placebo effect.

Έτσι ακριβώς είναι 

Βενζινη βάζουμε οτι λέει ο κατασκευαστής στο βιβλίο ή σε αυτοκόλλητο στην τάπα 

Αν λέει 95 σημαίνει οτι δεν έχεις όφελος από εκεί και πάνω καθαρά δίνεις παραπάνω λεφτά πεταμένα 

Αν λέει 98+ τότε το μοτέρ αυτό δεν δουλεύει με χαμηλότερων οκτανίων βενζίνη 

Θα βαράει πειρακια… Άρα μιλάμε για μοτέρ υψηλής συμπίεσης 

Οποτε ή βάζουμε την μια βενζίνη ή την άλλη. Ότι λέει το βιβλίο…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλύτερο αστείο , είναι οταν πάω με το 50άρι μοτοποδηλάτο να βάλω βενζίνη και προσπαθούν να με πείσουν να βάλω την 98άρα που έχουν προσφορά. Δεν είναι οτι απλά με ενημερώνουν για την προσφορά, αλλά ότι προσπαθούν κι όλας να πουλήσουν 98αρα. Αντε να τους εξηγήσω, πως το μοτόρι δεν έχει κάνενα όφελος με αυτήν. Κάποτε , όταν είχα το δίχρονο σκουτερ 50αρι, έκαναν τα ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εχω ξεχωρισει την καλυτερη προσπαθεια πωλησης και την θυμαμαι παντα να γελαω

-Γεια σας,  Χ ευρω απλη αμολυβδη θα ηθελα

-Να βαλω την 98αρα που εχουμε προσφορα και βγαζει περισσοτερα χλμ και δουλευει καλυτερα το μοτερ?

-Οχι ευχαριστω, ο κατασκευαστης λεει 95αρα

-Ναι αλλα 95αρα Γερμανιας (ειναι Γερμανικο το αμαξι), οχι την δικη μας την ελληνικη😀☺️

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Engimek είπε

Να ξερεις ότι δεν κερδίζεις τίποτα αν βαλεις 98 vs 95 οκτάνια.

Τα οκτάνια βασικά τα θες αρκετά ψηλά ώστε να μην εχεις αυτανάφλεξη που είναι ζημιογόνα (προφανώς μιλάμε για κινητήρα βενζίνης και όχι πετρελαίου όταν το λέμε αυτό).

Οπότε αν είναι πάνω από ένα συγκεκριμένο νούμερο που προτείνει ο κατασκευαστής τότε δεν εχει νόημα να ανέβεις κι άλλο. Το όλο 'βάλε από την άλλη είναι καλύτερη' είναι συνηθως μαρκετίστικο τρικ.

Εξαιρέσεις φυσικά μπορεί να υπάρχουν όπως για παράδειγμα η v-power όπου εκτός από υψηλότερα οκτάνια ισχυρίζονται ότι υπάρχουν προσθήκες που "καθαρίζουν" τον κινητήρα και επομένως λένε βάλε μια στο τόσο...

Με λίγα λόγια το ότι κέρδισες χιλιόμετρα είναι καθαρότατα placebo effect.

Αν το αμάξι δεν έχει υψηλή συμπίεση και δεν έχει κάνα turbo και δεν γράφει ότι θέλει 100 ο μόνος λόγος να βάλεις 100 είναι για καθαρισμό (και αυτό μόνο πολύ συγκεκριμένη πχ v power racing)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

Αν το αμάξι δεν έχει υψηλή συμπίεση και δεν έχει κάνα turbo και δεν γράφει ότι θέλει 100 ο μόνος λόγος να βάλεις 100 είναι για καθαρισμό (και αυτό μόνο πολύ συγκεκριμένη πχ v power racing)

Καλα δε περιμενεις να κανεις καθαρισμο απο τη βενζινη.

Παιρνεις ενα καθαριστικο και το πετας μεσα.Πιο καλη δουλεια θα κανεις και παιζει και να πληρωσεις και λιγοτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Dantε είπε

Καλα δε περιμενεις να κανεις καθαρισμο απο τη βενζινη.

Παιρνεις ενα καθαριστικο και το πετας μεσα.Πιο καλη δουλεια θα κανεις και παιζει και να πληρωσεις και λιγοτερα.

πάντα βάζω (ανά 2 γεμίσματα) αλλά σχεδόν σε όλα τα βενζινάδικα η κλασσική 95 έχει μέσα οτι φανταστείς ρεζερβουάρ αυτοκινήτου 1 χρόνου και 7 χιλιάδες χιλομετρα είχε μια μαύρη λάσπη μέσα............ μηχανη ακομη χειρότερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Black Demis είπε

πάντα βάζω (ανά 2 γεμίσματα) αλλά σχεδόν σε όλα τα βενζινάδικα η κλασσική 95 έχει μέσα οτι φανταστείς ρεζερβουάρ αυτοκινήτου 1 χρόνου και 7 χιλιάδες χιλομετρα είχε μια μαύρη λάσπη μέσα............ μηχανη ακομη χειρότερα

Ανα 2 γεμισματα καθαριστικο ειναι υπερβολη. Θα εχεις δωσει τοσα μακροπροθεσμα σε καθαριστικα που θα σου βγει φθηνοτερα να καθαρισεις μπεκ και τρομπα ,παρα να παιρνεις καθαριστικα.

Επισης δεν ειναι χαλια μονο η 95αρα. Ολες ειναι, γιατι απλουστατα κανενας δε καθαριζει δεξαμενες. Και σε μηχανη που εβαζα μονιμα 98αρα ,μια χαρα λασπη μαζευε μεσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dantε είπε

Ανα 2 γεμισματα καθαριστικο ειναι υπερβολη. Θα εχεις δωσει τοσα μακροπροθεσμα σε καθαριστικα που θα σου βγει φθηνοτερα να καθαρισεις μπεκ και τρομπα ,παρα να παιρνεις καθαριστικα.

Επισης δεν ειναι χαλια μονο η 95αρα. Ολες ειναι, γιατι απλουστατα κανενας δε καθαριζει δεξαμενες. Και σε μηχανη που εβαζα μονιμα 98αρα ,μια χαρα λασπη μαζευε μεσα.

βάζω ανά 2 γεμίσματα μονο όταν δεν βάζω v power racing
όταν βάζω v power τπτ δεν βάζω και τελευταια με της ζημίες που έχουμε φάει όλοι μονόδρομος και ας ειναι πανάκριβη (εμενα αυτοκίνητο την γλύτωσε μηχανη την έφαγε αντλία αντίο ρεζερβουάρ ήθελε καθάρισμα φλοτέρ αντίο... μπεγ αντίο  (μηχανη με 4,000 χιλομετρα

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dantε είπε

Ανα 2 γεμισματα καθαριστικο ειναι υπερβολη. Θα εχεις δωσει τοσα μακροπροθεσμα σε καθαριστικα που θα σου βγει φθηνοτερα να καθαρισεις μπεκ και τρομπα ,παρα να παιρνεις καθαριστικα.

Επισης δεν ειναι χαλια μονο η 95αρα. Ολες ειναι, γιατι απλουστατα κανενας δε καθαριζει δεξαμενες. Και σε μηχανη που εβαζα μονιμα 98αρα ,μια χαρα λασπη μαζευε μεσα.

Σκέψου το πιο σωστό είναι να αλλάζεις φίλτρο βενζίνης πιο συχνά 

Σκουπιδια δεν περνάνε από πουθενά 

Έχει σίτα η αντλία και το φίλτρο βενζίνης είναι βράχος δεν περνάει τίποτα 

Οποτε τι να καθαρίσεις από τι; 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Σκέψου το πιο σωστό είναι να αλλάζεις φίλτρο βενζίνης πιο συχνά 

Σκουπιδια δεν περνάνε από πουθενά 

Έχει σίτα η αντλία και το φίλτρο βενζίνης είναι βράχος δεν περνάει τίποτα 

Οποτε τι να καθαρίσεις από τι; 
 

Καλα μια χαρα περνανε. Οχι πολλα, αλλα οταν εχεις μαζεψει δεκαδες χιλιαδες χλμ ,το καθαρισματακι τους το θελουν.

Επισης και τα φιλτρα μπουκωνουν απο τη βρωμα. Στη προηγουμενη μηχανη μου καθε 20-25000 χλμ καταλαβαινες οτι ειχε βουλωσει το φιλτρο υψηλης (οχι η σιτα) και το ανοιγα και το καθαριζα. Με σταθερο γκαζι εκανε κομπιασματα προφανως επειδη δε μπορουσε να στειλει με ακριβεια οση βενζινη ζητουσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dantε είπε

Καλα μια χαρα περνανε. Οχι πολλα, αλλα οταν εχεις μαζεψει δεκαδες χιλιαδες χλμ ,το καθαρισματακι τους το θελουν.

Επισης και τα φιλτρα μπουκωνουν απο τη βρωμα. Στη προηγουμενη μηχανη μου καθε 20-25000 χλμ καταλαβαινες οτι ειχε βουλωσει το φιλτρο υψηλης (οχι η σιτα) και το ανοιγα και το καθαριζα. Με σταθερο γκαζι εκανε κομπιασματα προφανως επειδη δε μπορουσε να στειλει με ακριβεια οση βενζινη ζητουσε.

το κύκλωμα πιο μπροστά από το φίλτρο δεν έχει ανάγκη. λέω ότι τα συγκρατεί όλα το φίλτρο. αν βουλώσει ναι πως να περάσει βενζίνη?

τα μπεκ θέλουν καθάρισμα γιατί πιάνουν με τα χρόνια αλλά όχι σκουπίδια. η ίδια η βενζίνη είναι που τα χαλάει 

είχα ένα μηχανάκη παρατημετο 7 χρόνια με βενζίνη μεσα

έβγαλα κάποια στιγμή την αντλία βενζίνης να την πουλήσω, δεν δούλευε, είχε πιάσει ένα κίτρινο φιλμ σαν κόλλα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Engimek είπε

Με λίγα λόγια το ότι κέρδισες χιλιόμετρα είναι καθαρότατα placebo effect.

Όχι ακριβώς placebo effect. Πολύ πιθανό να έβγαλε όντως παραπάνω χιλιόμετρα, αλλά αυτό να μην οφείλεται στη βενζίνη αλλά σε άλλους παράγοντες.

7 ώρες πριν, tutuyo είπε

εχω ξεχωρισει την καλυτερη προσπαθεια πωλησης και την θυμαμαι παντα να γελαω

-Γεια σας,  Χ ευρω απλη αμολυβδη θα ηθελα

-Να βαλω την 98αρα που εχουμε προσφορα και βγαζει περισσοτερα χλμ και δουλευει καλυτερα το μοτερ?

-Οχι ευχαριστω, ο κατασκευαστης λεει 95αρα

-Ναι αλλα 95αρα Γερμανιας (ειναι Γερμανικο το αμαξι), οχι την δικη μας την ελληνικη😀☺️

Εμένα σε ένα πρατήριο shell είναι ένας συγκεκριμένος που προσπαθει να μου εξηγήσει ότι είναι καλύτερα να βάλω 100ρα αν κάνω χιλιόμετρα εκτός πόλης και 95ρα αν κάνω εντός πόλης, σε αμάξι που ο κατασκευαστής προτείνει 95.

Επεξ/σία από GodzillaCover
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Σκέψου το πιο σωστό είναι να αλλάζεις φίλτρο βενζίνης πιο συχνά 

Σκουπιδια δεν περνάνε από πουθενά 

Έχει σίτα η αντλία και το φίλτρο βενζίνης είναι βράχος δεν περνάει τίποτα 

Οποτε τι να καθαρίσεις από τι; 
 

χίλια λόγια...... μια φώτο εδώ βλέπεις μια αντλία που βγήκε μολις από το κουτί (η άσπρη) και μια που έχει 4,000 χιλομετρα

αντλία φλοτέρ φίλτρο μπεκ όλα ειχαν βγει off και οχι δεν ε4ιναι ντίζελ ειναι βενζίνη και ειναι από μηχανη....... απλά με αυτό που νοθεύουν την βενζίνη ειναι οτι χειρότερο (πλέον 99 στους 100 νοθεύουν )
και κάναμε και 2 μέρες να καθαρίσουμε το ρεζερβουάρ δεν καθάριζε από την μαύρη γλιτσα - μαζούτ για κανεναν λόγο

324409866_836735960731644_7149932062601133000_n.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...