Προς το περιεχόμενο

Βενζινάδικα - γέμισμα


Nauths

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδιά τι φάση αυτό με τα βενζινάδικα που ενώ σε πολλές χώρες είναι self service, εδώ σου βάζουν χέρι όταν πας να γεμίσεις μόνος;

Εγώ ρε φίλε θέλω να γεμίζω το σκούτερ όπως θέλω για να γεμίζει καλά, γιατί παίρνει 2 λίτρα από το σκάσιμο, γιατί δεν θέλω να μου το χύνεις στα πλαστικά.

Μέχρι που μου κάνει σήμερα υπάλληλος το όνομα σας; Λέω τάδε, είναι προσωποποιημένη η κάρτα; Όχι λέει γιατί άμα μου την πουν να πω το επίθετο σας. 

Λες και είμαι μαθητής στο σχολείο να με πάει σε διευθυντή. 

Το οποίο φαινόμενο με το self πρέπει να το κάνουν πολλοί πελάτες γιατί γενικότερα εκνευρίζονται.

  • Like 5
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα καλα ειναι πολλά, πρώτα απο ολα εσυ δεν γινεσαι βενζινας, αλλα ουτε η γυναίκα σου ή η κορη σου, δεύτερον για να σε εξυπηρετήσουν δινουν χρήματα σε ανθρωπους, και εσυ κάθεστε στην θερμενομενη καθισματαρα σου ή τον κλιματισμό σου απολαμβάνοντας την μουσική σου.

Ειναι σαν να πηγαίνεις στο σουβλατζιδικο και να σου λένε αντε τύλιξε μονος σου το σουβλακι, θα σου άρεσε 

  • Like 11
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

και εσυ κάθεστε στην θερμενομενη καθισματαρα σου ή τον κλιματισμό σου απολαμβάνοντας την μουσική σου.

Με σκούτερ όλα αυτά σαν του ts ε? 😂

  • Like 2
  • Thanks 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Τα καλα ειναι πολλά, πρώτα απο ολα εσυ δεν γινεσαι βενζινας, αλλα ουτε η γυναίκα σου ή η κορη σου, δεύτερον για να σε εξυπηρετήσουν δινουν χρήματα σε ανθρωπους, και εσυ κάθεστε στην θερμενομενη καθισματαρα σου ή τον κλιματισμό σου απολαμβάνοντας την μουσική σου.

Ειναι σαν να πηγαίνεις στο σουβλατζιδικο και να σου λένε αντε τύλιξε μονος σου το σουβλακι, θα σου άρεσε