LordArthas Δημοσ. 25 Ιουνίου 2004 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2004 Παιδια θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικο με τις εγγυησεις που ισχυουν στην Ελλαδα. Αυτη τη στιγμη μενω στην Ιταλια λογω σπουδων. Απο το 2001, αν θυμαμαι καλα, ολες οι εταιριες ειναι υποχρεωμενες να δινουν στα προϊοντα τους τουλαχιστον 2 χρονια εγγυηση, βαση καποιας αποφασης της Ευρωπαϊκης Ενωσης (αυτο λενε εδω). Γιατι λοιπον καθε φορα που γυριζω Ελλαδα κανεις δεν ξερει τιποτε και καμια εταιρια δεν προσφερει αυτο που θα επρεπε; Μια φορα οταν ειχα παει να αγορασω κατι στο Γερμανο και τους ειχα πει την ιστορια και η απαντηση ηταν οτι δεν ξερουν τιποτε και οτι η Panasonic Ηellas δινει 1 χρονο εγγυηση (ηταν για ενα ασυρματο τηλεφωνο). Ξερει κανεις κατι;
OXTROS Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 Nai egw kserw kati.. Edw sthn Ellada eimaste europaioi MONO otan symferei tous apo epanw... Otan einai gia to symferon tou ellhna katanaloth kai oxi ton etairiwn tote ola arxizoun kai mperdebontai
mitsikas Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 απο προσωπικη εμπειρια ξερω οτι αν η ελληνικη αντιπροσωπια δεν σε καλυπτει περαν του ετους, μπορεις να καλυφθεις με "ευρωπαϊκο" τροπο, αφου συνενοηθεις με την πανευρωπαϊκη αντιπροσωπια. τουλαχιστων ετσι αλλαξα κατι megaworks 510D, αφου στην ελλαδα μου λεγαν πολυ καλο, το αλλο με τον Τοτο το ξερεις, τελικα τα συνενοηθηκαμε με Ιρλανδια, χαρη και στην βοηθεια του πολυ εξυπηρετικου πωλητη των ηχειων μου, εδω στα Χανια. (μαγαζακι ειναι και οχι πολυαλυσιδα ή μεγακαταστημα ή οτιδηποτε. Ισως η προσωπικη επαφη θα πρεπει να επιζησει επιγοντως στην εποχη των γιγαντων) Γενικοτερα παντως, τη χειροτερη εξυπηρετηση απο θεματα εγγυησεων την ειχα απο το γνωστο μεγακαταστημα (πως το λενε, πως το λενε...). mobo asus, μετα το χρονο τα τιναξε και ενω ειχε 3 χρονια εγγυηση, οι εδω λεγαν χρονος, αντε γεια, παρε αλλο. τελικα πηρα καινουργιο, μονο και μονο επειδη ειδα τη ζημια σαν ευκαιρια για αναβαθμιση και η τιμη της παλιας ηταν πλεον 15000-20000 το πολυ, οποτε δεν αξιζε και η κουραση να κυνηγισω το θεμα. Σκεψου ομως να ηταν τα ηχεια που ειπα πριν, ή μια οθονη, η κατι ποιο χρησιμο τελος παντων.
madsc Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 Λοιπόν επειδή έχει ξανασυζητηθεί το όλο θέμα. ολες οι εταιριες ειναι υποχρεωμενες να δινουν στα προϊοντα τους τουλαχιστον 2 χρονια εγγυηση, βαση καποιας αποφασης της Ευρωπαϊκης Ενωσης Ναι σαφώς ισχύει, αλλά... βάση της ίδιας απόφασης, εξαιρούνται τα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας (κατηγορίες χ,ψ,ω) όπου η εγγύηση περιορίζεται στον κύκλο ζωής των προϊόντων. (υψηλή τεχνολογία => + pc hw) To οποίο σημαίνει πως: αφήνεται ένα παράθυρο στη νομοθεσία ώστε οι εταιρίες οι ίδιες να κρίνουν την εγγύηση στα προϊόντα αυτά. π.χ. τα ποντίκια της ms οπτικά, ασύρματα κ μη δεν έχουν εγγύηση, ναι καθόλου, καμία, για τίποτα, ούτε 1 μέρα. Είναι στην ευχέρια του καταστήματος/αντιπροσωπίας αν + πότε θα σας αλλάξουν τέτοια προϊόντα. Ανήθικο; ίσως, νόμιμο σίγουρα ναι! Οπότε απλά να κοιτάτε να δείτε γραμμένο το υπόλοιπο της εγγύησης όταν αγοράζετε κάτι. Οι πωλητές αλλάζουν, οι άνθρωποι ξεχνάνε. /sc
LordArthas Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 Λοιπόν επειδή έχει ξανασυζητηθεί το όλο θέμα. ολες οι εταιριες ειναι υποχρεωμενες να δινουν στα προϊοντα τους τουλαχιστον 2 χρονια εγγυηση' date=' βαση καποιας αποφασης της Ευρωπαϊκης Ενωσης[/quote']Ναι σαφώς ισχύει, αλλά... βάση της ίδιας απόφασης, εξαιρούνται τα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας (κατηγορίες χ,ψ,ω) όπου η εγγύηση περιορίζεται στον κύκλο ζωής των προϊόντων. (υψηλή τεχνολογία => + pc hw) To οποίο σημαίνει πως: αφήνεται ένα παράθυρο στη νομοθεσία ώστε οι εταιρίες οι ίδιες να κρίνουν την εγγύηση στα προϊόντα αυτά. π.χ. τα ποντίκια της ms οπτικά, ασύρματα κ μη δεν έχουν εγγύηση, ναι καθόλου, καμία, για τίποτα, ούτε 1 μέρα. Είναι στην ευχέρια του καταστήματος/αντιπροσωπίας αν + πότε θα σας αλλάξουν τέτοια προϊόντα. Ανήθικο; ίσως, νόμιμο σίγουρα ναι! Οπότε απλά να κοιτάτε να δείτε γραμμένο το υπόλοιπο της εγγύησης όταν αγοράζετε κάτι. Οι πωλητές αλλάζουν, οι άνθρωποι ξεχνάνε. /sc Πως γινεται τοτε εδω στην Ιταλια, ολο το hw να εχει minimum 2 χρονια εγγυηση; Λες να ειναι τοσο «τιμιοι» εδω και να παρεχουν εγγυησεις, τις οποιες θα μπορουσαν να αποφυγουν; Μου κανει τρομερη εντυπωση αυτο που μου λες για τα mouse ms. Ειχα κι εγω ενα, πριν το Logitech που εχω τωρα (το οποιο εχει 3 χρονια εγγυηση) και η εγγυηση του ισχυε κανονικα! Αυτο φανερωνει την ελλειψη επαγγελματισμου στην Ελλαδα. Ειναι πραγματικα ντροπη να αντιμετωπιζεται ο Ελληνας καταναλωτης σαν πολιτης κατηγοριας Β' :evil: :evil: :evil: Ζητω συγγνωμη αν ανοιξα παλι το ιδιο θεμα.
Marcos_Aurilius Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 π.χ. τα ποντίκια της ms οπτικά, ασύρματα κ μη δεν έχουν εγγύηση, ναι καθόλου, καμία, για τίποτα, ούτε 1 μέρα Προσωπικά, όταν αγόρασα το IntelliMouse Optical, πριν από 2,5 περίπου χρόνια (αν δεν απατόμαι), είχε 5 χρόνια εγγύηση...
madsc Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 Αν όχι η μεγαλύτερη αντιπροσωπεία hw στην Ελλάδα, τουλάχιστον μία από αυτές: http://www.quest.gr/price/sales/MOUSE_MS.HTML /sc
LordArthas Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 Μηπως αυτα που φερνει η quest ειναι «παραλληλης εισαγωγης» (δηλ προϊοντα που δεν προοριζονται για την ελληνικη αγορα) και γι'αυτο δεν καλυπτονται απο εγγυση; Οπως και να εχει ειναι παντως ΤΡΑΓΙΚΟ που στην Ελλαδα παντα βρισκονται καποιοι και βρισκοντας τα γνωστα παραθυρακια ή ενιοτε δημιουργοντας τα, νε κοροϊδευουν τους υπολοιπους. Επιμενω ομως, οτι μου κανει εντυπωση οι Ιταλοι να ειναι πιο τιμιοι απο εμας. Ισως ομως ειναι πιο σωστοι επαγγελματιες, οποτε και δεν κανουν χρηση αυτων των «παραθύρων».
LordArthas Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2004 απο προσωπικη εμπειρια ξερω οτι αν η ελληνικη αντιπροσωπια δεν σε καλυπτει περαν του ετους' date=' μπορεις να καλυφθεις με "ευρωπαϊκο" τροπο, αφου συνενοηθεις με την πανευρωπαϊκη αντιπροσωπια. τουλαχιστων ετσι αλλαξα κατι megaworks 510D, αφου στην ελλαδα μου λεγαν πολυ καλο, το αλλο με τον Τοτο το ξερεις, τελικα τα συνενοηθηκαμε με Ιρλανδια, χαρη και στην βοηθεια του πολυ εξυπηρετικου πωλητη των ηχειων μου, εδω στα Χανια. (μαγαζακι ειναι και οχι πολυαλυσιδα ή μεγακαταστημα ή οτιδηποτε. Ισως η προσωπικη επαφη θα πρεπει να επιζησει επιγοντως στην εποχη των γιγαντων) Γενικοτερα παντως, τη χειροτερη εξυπηρετηση απο θεματα εγγυησεων την ειχα απο το γνωστο μεγακαταστημα (πως το λενε, πως το λενε...). mobo asus, μετα το χρονο τα τιναξε και ενω ειχε 3 χρονια εγγυηση, οι εδω λεγαν χρονος, αντε γεια, παρε αλλο. τελικα πηρα καινουργιο, μονο και μονο επειδη ειδα τη ζημια σαν ευκαιρια για αναβαθμιση και η τιμη της παλιας ηταν πλεον 15000-20000 το πολυ, οποτε δεν αξιζε και η κουραση να κυνηγισω το θεμα. Σκεψου ομως να ηταν τα ηχεια που ειπα πριν, ή μια οθονη, η κατι ποιο χρησιμο τελος παντων.[/quote'] Καταλαβαινω οτι για τα μαγαζια, η διαχειρηση των εγγυησεων, ειναι ο,τι χειροτερο, με την εννοια οτι χανουν χρονο για κατι που δεν τους δινει αμεσο χρημα. Κερδιζουν βεβαια τον πελατη, αλλα ειναι αρκετα κοντοφθαλμοι για να το καταλαβουν αυτο... Γι'αυτο και συνηθως, για τις εγγυησεις ειναι υπευθυνες οι ιδιες οι εταιριες παραγωγης (πχ. Creative), που ενδιαφερονται πραγματικα για την ικανοποιηση του πελατη που τους προτιμησε. Στην Ελλαδα ομως, ουτε αυτο δε γινεται!!! Μηπως ομως στην ασυδωσια που υπαρχει, βοηθαμε κι εμεις με τη νοοτροπια μας; Εννοω το γεγονος οτι ολοι μας (κι εγω μεσα) θα πουμε: «Που να το κυνηγησω τωρα... Για 50 ευρω παιρνω καινουριο!» Γιατι ομως να δωσουμε 50 ευρω (17.000δρχ) τσαμπα;
knightmare Δημοσ. 27 Ιουνίου 2004 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2004 Basika oles oi eguhseis einai gia to p....,mexri stigmhs kamia eguhsh den mou xei bgei se kalo,to mono pou kserw einai oti to plaisio kanei polu kalh se eguhsh pou einai auto h antiproswpia tou service. Yg:Malon to kalutero service einai h etaireia kai oxi ta magazia apo opou pernoume ta pramata.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.