Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω 1 εκτυπωτή HP OfficeJet 6950 All-in-One Series. Και τον χρησιμοποιώ εδώ και 8 μήνες. Για τεχνικούς λόγους άλλαξα πριν 20 ημέρες laptop...Και εκτύπωνα κανονικά, χωρίς όμως υπερβολές, δηλαδή λογική & σπάνια χρήση...Ωστόσο, άρχισε να μου βγάζει ότι έχουν θέμα τα μελάνια. Κοιτάζοντας μέσω του HP Support τα μελάνια βλέπω ότι είναι οκ, καθότι τα άλλαξα μέσα στον Σεπτέμβριο...Το βασικό ζήτημα είναι γιατί το κόκκινο χρώμα δεν εκτυπώνεται και βγαίνει κίτρινο...Επίσης, πως θα προσθέσω τον εκτυπωτή στο HP Smart γιατί δεν τον εντοπίζει/αναγνωρίζει;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Δημοσ.

ΑΠΟΡΙΑ:   Γιατι ρωτας εδω μεσα..., και δεν παιρνεις απ ευθειας το HP Support?  εχουν καλη και γρηγορη εξυπηρετηση.   εγω το χρειαστηκα πριν 20 μερες και ειχα αμεση εξυπηρετηση...!  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, pkoufopoulou είπε

Προφανώς δεν βρήκα άκρη από εκεί γι' αυτό και ρωτώ εδώ μέσα..

 

εεεε πες τοτε.... για να μην υπαρχει η απορια....!!!!    το... "προφανως" στα φορουμ δεν υφισταται, καθως κανεις δεν μπορει να γνωριζει τι κινησεις εχεις κανει πριν, και ειναι δεδομενο οτι θα σε ξαναρωτησουν και παλι.  

 

απο την HP, τι σου ειπαν? εκαναν καποιο ελεγχο? εψαξαν καποιες ρυθμισεις...?  δωσε καποια ινφο, αν εγινε καποια κινηση....! 

 

EDIT:   δοκιμασες να διαγραψεις τα παντα απο την HP  (προγραμματα- drivers) και επανεγκαταστησεις απο το 0, τον εκτυπωτη..? μηπως υπαρχει καποιο conflict.........

Επεξ/σία από cabdik
Δημοσ.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: χρησιμοποιείς original μελάνια ή συμβατά; Επίσης (χαζή ερώτηση βέβαια) δεν έχει τελειώσει κάποιο από τα μελάνια, σωστά; Τέλος, ποια windows έχεις;

Δημοσ.

Καλημέρα...Αυθεντικά μελάνια πάντα χρησιμοποιώ...Δεν έχει τελειώσει κανένα από τα μελάνια, όπως φαίνεται και στο HP Support Assistant. 

20221008_090823.jpg

Δημοσ.

Είναι απο τις περιπτώσεις που δεν μπορεί να γίνει τηλεδιάγνωση.

Μπορείς όμως να δεις αν οφείλεται σε λάθος στους drivers ή σε κάποιο θέμα απο το πως στέλνεται η εντολή απο το νέο λάπτοπ ή αν πρόκειτια για σφάλμα του εκυπωτή.

Αποσύνδεσε τον απο το λάπτοπ και βγάλε μια έγχρωμη φωτοτυπία που θα ΄χει όλα τα χρώματα μέσα. Αν σου την βγάλει σωστά, έχεις πρόβλημα επικοινωνίας Laptop-εκτυπωτή, που μπορεί να οφείλεται τόσο σε software (πχ drivers ή και άλλες περιπτώσεις) όσο και σε hardware (πχ καλώδιο ή θύρα σύνδεσης ή και άλλα). Αν συνεχίσει το πρόβλημα και στην φωτοτυπία, τότε το προβλημα σου κατα πάσα πιθανότητα αφορά μόνο ή και τον εκτυπωτή (αν και αυτό δεν είναι απόλυτο)

Επίσης αν έχεις πρόσβαση στα κουτιά των μελανιών που άλλαξες τον Σεπτέμβρη (και δεν τα πέταξες), κοίτα αν έχουν λήξει. Η "καλή μας η HP" μπλοκάρει τα ληγμένα μελάνια της με firmware updates δήθεν για την προστασία μας. Αν έχουν λήξει (πχ το μελάνι που σου κάνει το πρόβλημα), μπορεί να οφειλεται και σε αυτό. 

Πολλοί αγοράζουν μελάνια καβάτζα και τα έχουν στο συρτάρι για όταν τελειώσουν του εκτυπωτή να μην τρέχουν. Αλλα αν δεν εκτυπώνεις πολύ μπορεί να έχουν καθίσει στο συρτάρι πέραν της ημερομηνίας λήξης.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, highpriest είπε

Μπορείς όμως να δεις αν οφείλεται σε λάθος στους drivers ή σε κάποιο θέμα απο το πως στέλνεται η εντολή απο το νέο λάπτοπ ή αν πρόκειτια για σφάλμα του εκυπωτή.

Συνεχίζοντας λοιπόν τη σκέψη του φίλου μας highpriest, ξαναρωτάω ποια windows έχεις, για τους drivers. Αν διαθέτεις το CD με τους drivers, ΑΠΕΓΚΑΘΙΣΤΑΣ τους drivers, κάνεις επανεκκίνηση και τους εγκαθιστάς από την αρχή, προσέχοντας βέβαια να μην κάνει αναβάθμιση στο firmware. Αν δεν έχεις το CD, πες μας την έκδοση των windows να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, pkoufopoulou είπε

Δεν μου απάντησαν τίποτε...γιατί διαπίστωσα το πρόβλημα χθες αργά το απόγευμα..

Δηλαδη μιλησες ή οχι με το HP Support; Και τι σου ειπαν ή και τι ενεργειες κανατε μαζι;

Πως εχεις συνδεσει τον εκτυπωτη; Με καλωδιο ή ασυρματα;

Ποια εκδοση windows ή Macos εχεις; Ειναι πληρως ενημερωμενο το λειτουργικο;

Φαινεται στο λειτουργικο ο εκτυπωτης; Εχει καποιες ρυθμισεις εκει πειραγμενες ή απειρακτες;

Αν κατεβασεις τους οδηγους απο το https://www.hpdrivers.net/hp-officejet-6950-drivers/ βρισκεται και εγκαθισταται  εκτυπωτης;

 

*** Kαι μια σημειωση για την υπαρξη των τυχον οδηγων σε cd.  ΤΑ ΞΕΧΝΑΤΕ - ΠΕΤΑΤΕ - ΚΑΝΕΤΕ ΣΟΥΒΕΡ. Οδηγους κατεβαζουμε μεσω internet απο τη σελιδα του κατασκευαστη και ΠΑΝΤΑ τους πιο προσφατους. Το cd μπορει να χρησιμευσει μονον εαν εχει περισεψει κανα μηχανημα 20ετιας και δεν βρισκουμε πια τιποτα. Το μη πειραγμα του fimware παλι, ειναι αλλο ζητημα και δεν αφορα ολους, παρα μονον οσους πειραματιζονται με μη συμβατα μελανια.***

Επεξ/σία από 29gk
Δημοσ.

Έχεις εκτυπώσει καμιά δοκιμαστική σελίδα για να δεις τα χρώματα;

Μήπως είχες καιρό να εκτυπώσεις και κατά κάποιο λόγο ξεράθηκε κάποιο ακροφύσιο;

Δημοσ.

Από ότι λες "το κόκκινο χρώμα δεν εκτυπώνεται και βγαίνει κίτρινο" καταλαβαίνω πως ο εκτυπωτής δεν τυπώνει magenta (magenta+yellow=κόκκινο). Δε νομίζω πως είναι θέμα drivers, αλλά θέμα μπλοκαρίσματος των ακροφυσίων που ψεκάζουν magenta. Δοκίμασες καθαρισμό κεφαλής? Το ότι τον χρησιμοποιείς περιστασιακά, μόνο καλό δεν κάνει. Αντί το μελάνι να πηγαίνει σε εκτυπώσεις, θα καταναλώνεται σε καθαρισμούς. Να τυπώνεις ή να κάνεις μερικές έγχρωμες φωτοτυπίες κάθε εβδομάδα. Καλύτερα μια σελίδα συχνά από 30 σελίδες σε μια μέρα, μια φορά το μήνα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...