Προς το περιεχόμενο

Νονα adsl διακοπη του ιντερνετ (για 9 ωρες) και επαναφορα του με πολυ χαμηλοτερη ταχυτητα .


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειχα χθες μια μεγαλη διακοπη ιντερνετ (9 ωρες) επικοινωνησα με την τεχνικη υποστηριξη nova δυο φορες (ο πρωτος "τεχνικος" μου ειπε να βγαλω το τηλεφωνο κι να δω αν συνδεεται απευθειας  στο ινερνετ το ρουτερ και να ξαναπαρω εγω τηλεφωνο (χρονος αναμονης 7-10λεπτα) δεν αλλαξε κατι ,ο δευτερος μου ειπε οτι εχει συνεχεις αποσυνδεσεις η γραμμη (κατι που ο πρωτος δεν το ....καταλαβε ) και θα επικοινωνηση μαζι μου αν δεν επιληθει( κατι που ο πρωτος "τεχνικος"!!!!! μου ειπε οτι δεν επιτρεπετε να περνουν αυτοι τηλεφωνο κι πρεπει να ξαναπαρω εγω επιεικος ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ) τελικα το ιντερνετ ηρθε αλλα με πολυ μικροτερη ταχυτητα .

Εχω 24αρα επιανα 14mbs κι τωρα πιανω 7 mbs (συμφωνα με το ρουτερ και το speedtest)

Τι μπορω να κανω ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις ΕΩΣ 24 αρα τυπικα αυτοι ειναι καλυμμενοι. Δες μηπως ανεβοκατεβαινει! Ξανα παρε τηλ να τους πεις, λογικα σε αλλαξαν προφιλ για να μην εχεις αποσυνδεσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/10/2022 στις 6:39 ΠΜ, power_1 είπε

Ειχα χθες μια μεγαλη διακοπη ιντερνετ (9 ωρες) επικοινωνησα με την τεχνικη υποστηριξη nova δυο φορες (ο πρωτος "τεχνικος" μου ειπε να βγαλω το τηλεφωνο κι να δω αν συνδεεται απευθειας  στο ινερνετ το ρουτερ και να ξαναπαρω εγω τηλεφωνο (χρονος αναμονης 7-10λεπτα) δεν αλλαξε κατι ,ο δευτερος μου ειπε οτι εχει συνεχεις αποσυνδεσεις η γραμμη (κατι που ο πρωτος δεν το ....καταλαβε ) και θα επικοινωνηση μαζι μου αν δεν επιληθει( κατι που ο πρωτος "τεχνικος"!!!!! μου ειπε οτι δεν επιτρεπετε να περνουν αυτοι τηλεφωνο κι πρεπει να ξαναπαρω εγω επιεικος ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ) τελικα το ιντερνετ ηρθε αλλα με πολυ μικροτερη ταχυτητα .

Εχω 24αρα επιανα 14mbs κι τωρα πιανω 7 mbs (συμφωνα με το ρουτερ και το speedtest)

Τι μπορω να κανω ?

 

Μπορείς πάντα να δοκιμάσεις ένα restart (αν δεν συγχρονίσει μετά δεν φταίω εγώ :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στις 6/10/2022 στις 7:32 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εχεις ΕΩΣ 24 αρα τυπικα αυτοι ειναι καλυμμενοι. Δες μηπως ανεβοκατεβαινει! Ξανα παρε τηλ να τους πεις, λογικα σε αλλαξαν προφιλ για να μην εχεις αποσυνδεσεις.

 

Στις 7/10/2022 στις 11:21 ΜΜ, hln3 είπε

Μπορείς πάντα να δοκιμάσεις ένα restart (αν δεν συγχρονίσει μετά δεν φταίω εγώ :P )

 

Στις 6/10/2022 στις 6:39 ΠΜ, power_1 είπε

Ειχα χθες μια μεγαλη διακοπη ιντερνετ (9 ωρες) επικοινωνησα με την τεχνικη υποστηριξη nova δυο φορες (ο πρωτος "τεχνικος" μου ειπε να βγαλω το τηλεφωνο κι να δω αν συνδεεται απευθειας  στο ινερνετ το ρουτερ και να ξαναπαρω εγω τηλεφωνο (χρονος αναμονης 7-10λεπτα) δεν αλλαξε κατι ,ο δευτερος μου ειπε οτι εχει συνεχεις αποσυνδεσεις η γραμμη (κατι που ο πρωτος δεν το ....καταλαβε ) και θα επικοινωνηση μαζι μου αν δεν επιληθει( κατι που ο πρωτος "τεχνικος"!!!!! μου ειπε οτι δεν επιτρεπετε να περνουν αυτοι τηλεφωνο κι πρεπει να ξαναπαρω εγω επιεικος ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ) τελικα το ιντερνετ ηρθε αλλα με πολυ μικροτερη ταχυτητα .

Εχω 24αρα επιανα 14mbs κι τωρα πιανω 7 mbs (συμφωνα με το ρουτερ και το speedtest)

Τι μπορω να κανω ?

 

ΤΑΛΕΠΩΡΕΙΑΣ (συνεχεια)

Την Πεμπτη το πρωι δεν ειχα ΞΑΝΑ ιντερνετκαι τηλ ξανα στη ΝΟΒΑ οπου ο υπαλληλος μου υπεδειξε να αφησω στην γραμμη μονο το router κι να τους παρω τηλεφωνο μετα απο 4 ωρες .

Πεμπτη μεσημερι περνω κι δηλωνετε βλαβη και υποσχεση οτι θα κλειστη ραντεβου με τον τεχνικο για α ερθει σπιτι.

Παρασκευη μεσημερι επικοινωνω ξανα με ΝΟΒΑ κι η απαντηση τους: περασαν 23 ωρες και 30 λεπτα απο τη δηλωση της βλαβης να περιμενετε τηλ  μεσα στο πρωτο 24ωρο .

Παρασκευη νωρς το απογευμα αφου περασαν 26 ωρες απο τη δηλωση τις βλαβης (και 2 μερες χωρις ιντερνετ ) με ενημερωνουν να περιμενω τηλεφωνο απο τον τεχνικο απο στιγμη σε στιγμη .

Παρασκευη αργα το απογευμα (7n επικοινωνια με nova )απαντηση :μην περιμενετε τεχνικο για κλεισιμο ραντεβου  απο Δευτερα !!!!!!!!!

Σαββατο πρωι επικοινωνει η NOVA με μενα για να κανει μετρησεις στη γραμμη !!!!!!!!!(που ειχε κανει κι την Τεταρτη) και να μου πει οτι θα το δωσει σαν βλαβη στον ΟΤΕ γιατι υπηρξε ενα προβλημα απο αναβαθμιση γραμμων (4 ΜΕΡΕΣ ΑΦΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΘΕΜΑ) και απο Δευτερα να περιμενω ενημερωση( δηλαδη 6 μερες τουλαχιστον χωρις ιντερνετ και βλεπουμε).

Αν ημουν στον OTE το θεμα θα ειχε ληθει σε κατι ωρες (αμεση προσβαση στο αστικο κεντρο).

Αν λειτουργουσε σωστα η εξιπηρετηση πελατων τις nova και το τεχνικο της τμημα σε 1-2 μερες .

Γιατι ο καλος καπετανιος στη ....φορτουνα φαινεται.

Ο καθε πελατης ειναι  ανυσχηρος απεναντι στην ελλειψη συντονισμου τις καθε εταιρειας και αυτος που θα υποστει την ταλεπωρεια ?

Ετσι δεν ειναι?


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να απαντήσω ως κάποιος που ήταν μέχρι και πριν λίγες μέρες στην τεχνική υποστήριξη της Nova,
Ναι, παίζει ρόλο και σε ποιον θα πέσεις για το πως θα εξυπηρετηθείς ΑΛΛΑ παίζει ρόλο και το τι γίνεται στο κέντρο και το τι εντολή έχουν δώσει οι supervisors/team leaders. Ναι είναι μια μ@λ@κ1@ και μισή να μην εξυπηρετούμε σε πρώτο χρόνο αλλά να καλέσει στο επόμενο τρίωρο κάποιος από το 2nd (τα κακά του merge με την wind).
Όταν μας δίνουν το λεγόμενο "callback" δυστυχώς απλά κάναμε (και θα κάνουν για καιρό ακόμα) απλή καταγραφή και θα καλεί από το 2nd μέσα στο επόμενο τρίωρο. Παίζει λίγο τι ώρα σου έτυχε η πρώτη κλήση. Αν δεν είναι το callback mode ενεργό και γίνει ταυτοποίηση με εσένα και πέσει η γραμμή, καλούμε πίσω κανονικά, βέβαια λίγο δύσκολο να σου πει κάποιος "σε καλώ σε μια ώρα", θα πρέπει να πάρει έγκριση προϊσταμένου κτλ.
Ένα τρικ αν πέσεις σε callback; καλείς εσύ 30' μετά, φυσικά και πάντα από κινητό στο 13731 που είναι χωρίς χρέωση για να είναι η γραμμή ανοιχτή για καλωδιακές μετρήσεις.

Μετά για τον τεχνικό που λες, το νορμάλ είναι να καλέσει το τμήμα που ορίζει τα ραντεβού, αυτό γίνεται μέσα σε 36 ώρες σε εργάσιμες ημέρες.

Για το αν ήσουν στον ΟΤΕ ότι θα είχες επίλυση σε κάτι ώρες...δεν παίζει! Δες και τα αντίστοιχα topics εδώ στο insomnia αλλά δες και το SLA στο συμβόλαιο.
Πρόσεξε, δεν το λέω σαν κάτι καλό, το SLA δίνει στους παρόχους 48 ώρες (+72 ακόμα αν πρέπει να πάει από Nova σε ΟΤΕ ή vodafone κτλ) και το τραβάνε στο μέγιστο.
Μόνο οι εταιρικές γραμμές έχουν SLA για άμεση αποκατάσταση, αν είσαι με οικιακό, δυστυχώς, το τραβάνε ως το τέλος του SLA

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην νομίζεις ότι αν ήσουν ΟΤΕ θα είχε λυθεί έτσι άμεσα.  ΔΕΝ έχει σημασία σε ΠΟΙΟ πάροχο είσαι αλλά η ΓΡΑΜΜΗ σου. Δες τι τραβάνε και οι πελάτες του ΟΤΕ και τον άλλων παροχών. Επίσης το δίκτυο είναι ΚΟΙΝΟ για όλους τους παρόχους. Οπότε ότι πρόβλημα έχεις με τον ένα πάροχο, θα έχεις και με τον άλλο. Δεν αλλάζει κάτι όσους παρόχους και να αλλάξεις ΑΝ δεν διορθωθεί το πρόβλημα στη γραμμή.

 

Στο θέμα μας τώρα. Βασικο ΤΙΡ όταν ΔΕΝ έχω internet ή έχω προβλήματα είναι.... ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΩ ΤΟ ROUTER ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΙΖΑ  ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Σ' ΆΛΛΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΡΙΖΑ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ. Να το αφήσω λοιπόν έτσι για κάποιο διάστημα (1, 2 ώρες), ώστε να το παρακολουθήσω. Έτσι διαπιστώνω ΑΝ έχω εσωτερικό ή εξωτερικό πρόβλημα. Είναι μια ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ κίνηση που μου λύνει ΑΜΕΣΑ το πρόβλημα και ΠΟΥ μου δείχνει απο που ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ το προβλημα. Κάτι πολύ ΒΑΣΙΚΟ όταν μιλάω με τα τεχνικά τμήματα.

 

Επίσης ΔΕΝ θα είναι άσχημο αν με το router απευθείας στην κεντρική πρίζα και αν παραμένει το πρόβλημα να δοκιμάσω με ένα διαφορετικό τηλεφωνικό καλώδιο. Το καλώδιο που ενώνει το router  με την τηλεφωνική πρίζα ή το splitter είναι ένα ΑΠΛΟ τηλεφωνικό καλώδιο. Και ακόμα και ΑΝ δεν έχετε 2ο εφεδρικό, δοκιμάστε της τηλεφωνικής συσκευής. Βγάλτε το από την τηλ. συσκευή και συνδεστε το στο router και μετά απευθείας στην πρίζα (ΧΩΡΙΣ το splitter)

 

Ετσι και βλέπετε απο που προέρχεται το πρόβλημα ΚΑΙ γλυτώνετε απο περιττές επικοινωνίες με τα τεχνικά τμήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/10/2022 στις 10:35 ΠΜ, pandisworld είπε

Μην νομίζεις ότι αν ήσουν ΟΤΕ θα είχε λυθεί έτσι άμεσα.  ΔΕΝ έχει σημασία σε ΠΟΙΟ πάροχο είσαι αλλά η ΓΡΑΜΜΗ σου. Δες τι τραβάνε και οι πελάτες του ΟΤΕ και τον άλλων παροχών. Επίσης το δίκτυο είναι ΚΟΙΝΟ για όλους τους παρόχους. Οπότε ότι πρόβλημα έχεις με τον ένα πάροχο, θα έχεις και με τον άλλο. Δεν αλλάζει κάτι όσους παρόχους και να αλλάξεις ΑΝ δεν διορθωθεί το πρόβλημα στη γραμμή.

 

Στο θέμα μας τώρα. Βασικο ΤΙΡ όταν ΔΕΝ έχω internet ή έχω προβλήματα είναι.... ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΩ ΤΟ ROUTER ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΙΖΑ  ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Σ' ΆΛΛΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΡΙΖΑ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ. Να το αφήσω λοιπόν έτσι για κάποιο διάστημα (1, 2 ώρες), ώστε να το παρακολουθήσω. Έτσι διαπιστώνω ΑΝ έχω εσωτερικό ή εξωτερικό πρόβλημα. Είναι μια ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ κίνηση που μου λύνει ΑΜΕΣΑ το πρόβλημα και ΠΟΥ μου δείχνει απο που ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ το προβλημα. Κάτι πολύ ΒΑΣΙΚΟ όταν μιλάω με τα τεχνικά τμήματα.

 

Επίσης ΔΕΝ θα είναι άσχημο αν με το router απευθείας στην κεντρική πρίζα και αν παραμένει το πρόβλημα να δοκιμάσω με ένα διαφορετικό τηλεφωνικό καλώδιο. Το καλώδιο που ενώνει το router  με την τηλεφωνική πρίζα ή το splitter είναι ένα ΑΠΛΟ τηλεφωνικό καλώδιο. Και ακόμα και ΑΝ δεν έχετε 2ο εφεδρικό, δοκιμάστε της τηλεφωνικής συσκευής. Βγάλτε το από την τηλ. συσκευή και συνδεστε το στο router και μετά απευθείας στην πρίζα (ΧΩΡΙΣ το splitter)

 

Ετσι και βλέπετε απο που προέρχεται το πρόβλημα ΚΑΙ γλυτώνετε απο περιττές επικοινωνίες με τα τεχνικά τμήματα.

1ον το ρουτερ συνδεθηκε απευθειας  στη μια κι μοναδικη μπριζα του σπιτιου χωρις σπλιτερ κι τηλεφωνο .

2ον δοκιμαστηκαν 3 διαφορετικα καλωδια μεταξυ μπριζας κι ρουτερ

3ον Οι αποσυνδεσεις ηταν συνεχεις κι ...απειρες.

4ον δεν εγινε καμια αναβαθμιση η υποβαθμιση στην γραμμη μου.

5ον Η συνδεση ειναι adsl με σταθερη ταχυτητα 14mbs τα τελευταια 10+χρονια.

6ον Λογω adsl η γραμμη ειναι απο το αστικο κεντρο .Δεν μπορει κανεις αλλος παροχος να παρεμβει στο αστικο κεντρο εκτος του ΟΤΕ.

7ον Οι αλλοι παροχοι μπορουν να ελενξουν την γραμμη πριν την εισοδο στο σπιτι κι να αναφερουν βλαβη στον ΟΤΕ αν

α) εχει πανω απο ενα αποδεκτο αριθμο αποσυνδεσεων η

β) εχει πολυ χαμηλη ταχυτητα η

γ) δεν εχει καθολου ιντερνετ.

8ον Δεν μπηκε κανεις απο την τηλεφωνικη υποστηριξη στον "κοπο" να δει αν υπηρχε προβλημα στην περιοχη γενικα λογο αναβαθμισεων που υπηρχε.

Αρα καλο ειναι να ξερεις τι προηγηθηκε κι τι ισχυει.

Aφου δωθηκε βλαβη απο Nova στον ΟΤΕ Το Σαββατο με ειδοποιησαν με sms oτι σημερα Τριτη θα γινει η επιλυση του προβληματος  κι απο το πρωι ειχα ιντερνετ αλλα αφου μετα ηρθε ο τεχνικος του οτε ειπε οτι δεν εχει θεμα η γραμμη (αφου ειχα ιδη ιντερνετ απο το πρωι )αν ειχε θεμα η γραμμη δεν θα ειχα κι τηλεφωνο (δεν ξερω αν ισχυει αυτο) ??? αλλα  η γραμμη προς το σπιτι παλιο τηλεφωνικο καλωδιο ,προτεινε την αντικατασταση του καλωδιου με uttp pet. 

Δηλαδη μπορει η γραμμη να μην συνχρονιζει καθολου για μερες κι μετα να συνχρωνιζει κανονικα χωρις να πηραξω τιποτα στην Καλοδιωση ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ΑΚ είναι ένα κτίριο που ΟΛΟΙ οι πάροχοι έχουν τα μηχανήματα τους και έχουν πρόσβαση οι τεχνικοί τους. Το ΓΚ (Γενικός Κατανεμητής) έχει πρόσβαση ΜΟΝΟ ο ΟΤΕ. Μετά το ΓΚ φεύγουν οι γραμμές και πάνε στα ΚΑΦΑΟ.

 

Μπορεί να έχει πρόβλημα το Internet και να έχεις ΚΑΝΟΝΙΚΑ τηλεφωνία.

Η γραμμή φτιάχτηκε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από τον ΟΤΕ. Άσε το τι λένε οι τεχνικοί.

 

Όλα αυτά που σου λέω μπορείς να τα διαπιστώσεις και απο τον ΕΕΤΤ.

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/10/2022 στις 1:29 ΜΜ, power_1 είπε

1ον το ρουτερ συνδεθηκε απευθειας  στη μια κι μοναδικη μπριζα του σπιτιου χωρις σπλιτερ κι τηλεφωνο .

2ον δοκιμαστηκαν 3 διαφορετικα καλωδια μεταξυ μπριζας κι ρουτερ

3ον Οι αποσυνδεσεις ηταν συνεχεις κι ...απειρες.

4ον δεν εγινε καμια αναβαθμιση η υποβαθμιση στην γραμμη μου.

5ον Η συνδεση ειναι adsl με σταθερη ταχυτητα 14mbs τα τελευταια 10+χρονια.

6ον Λογω adsl η γραμμη ειναι απο το αστικο κεντρο .Δεν μπορει κανεις αλλος παροχος να παρεμβει στο αστικο κεντρο εκτος του ΟΤΕ.

7ον Οι αλλοι παροχοι μπορουν να ελενξουν την γραμμη πριν την εισοδο στο σπιτι κι να αναφερουν βλαβη στον ΟΤΕ αν

α) εχει πανω απο ενα αποδεκτο αριθμο αποσυνδεσεων η

β) εχει πολυ χαμηλη ταχυτητα η

γ) δεν εχει καθολου ιντερνετ.

8ον Δεν μπηκε κανεις απο την τηλεφωνικη υποστηριξη στον "κοπο" να δει αν υπηρχε προβλημα στην περιοχη γενικα λογο αναβαθμισεων που υπηρχε.

Αρα καλο ειναι να ξερεις τι προηγηθηκε κι τι ισχυει.

Aφου δωθηκε βλαβη απο Nova στον ΟΤΕ Το Σαββατο με ειδοποιησαν με sms oτι σημερα Τριτη θα γινει η επιλυση του προβληματος  κι απο το πρωι ειχα ιντερνετ αλλα αφου μετα ηρθε ο τεχνικος του οτε ειπε οτι δεν εχει θεμα η γραμμη (αφου ειχα ιδη ιντερνετ απο το πρωι )αν ειχε θεμα η γραμμη δεν θα ειχα κι τηλεφωνο (δεν ξερω αν ισχυει αυτο) ??? αλλα  η γραμμη προς το σπιτι παλιο τηλεφωνικο καλωδιο ,προτεινε την αντικατασταση του καλωδιου με uttp pet. 

Δηλαδη μπορει η γραμμη να μην συνχρονιζει καθολου για μερες κι μετα να συνχρωνιζει κανονικα χωρις να πηραξω τιποτα στην Καλοδιωση ?

power_1 σιγουράκι στο έφτιαξε ο ΟΤΕ και απλά το κλείσαν ως καλώς και υπαιτιότητα παρόχου γιατί κάθε βλάβη που δεν είναι υπαιτιότητα ΟΤΕ αλλά όντως παρόχου, ο ΟΤΕ χρεώνει τον πάροχο ένα αρκετά σεβαστό ποσό. Αλλά να έφτιαξε έτσι από μόνο του, με την καμία.

Και κάτι τέτοιες απαντήσεις από τον ΟΤΕ είναι που με εξοργίζανε όσο ήμουν στην τηλεφωνική υποστήριξη σε παρόχους, αυτό και το ότι λέγαν θα πάνε τάδε μέρα και τάδε ώρα και σε μεγάλη βλάβη, δεν πηγαίνανε ΠΟΤΕ  και στέλναν ένα "καλώς ως το Χ/Κ" ή άσκοπη μετάβαση, πελάτης απών" ενώ το πρόβλημα παραμένει και ο πελάτης, με το δίκιο του, περίμενε με όλην την οικογένεια τον τεχνικό τους πως και πως.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, comfuzio είπε

power_1 σιγουράκι στο έφτιαξε ο ΟΤΕ και απλά το κλείσαν ως καλώς και υπαιτιότητα παρόχου γιατί κάθε βλάβη που δεν είναι υπαιτιότητα ΟΤΕ αλλά όντως παρόχου, ο ΟΤΕ χρεώνει τον πάροχο ένα αρκετά σεβαστό ποσό. Αλλά να έφτιαξε έτσι από μόνο του, με την καμία.

Και κάτι τέτοιες απαντήσεις από τον ΟΤΕ είναι που με εξοργίζανε όσο ήμουν στην τηλεφωνική υποστήριξη σε παρόχους, αυτό και το ότι λέγαν θα πάνε τάδε μέρα και τάδε ώρα και σε μεγάλη βλάβη, δεν πηγαίνανε ΠΟΤΕ  και στέλναν ένα "καλώς ως το Χ/Κ" ή άσκοπη μετάβαση, πελάτης απών" ενώ το πρόβλημα παραμένει και ο πελάτης, με το δίκιο του, περίμενε με όλην την οικογένεια τον τεχνικό τους πως και πως.

Comfuzio Την πρωτη φορα που ηρθε μονο ο ΟΤΕ δεν βρηκε να υπαρχει θεμα (πηγε να το ριξει στην εσωτερικη καλωδιωση)

Επειδη το θεμα δεν ληθηκε ειχα τωρα  ιντερνετ αλλα 5-6 mbs download 0,4 upload θορυβο στη ραμμη τηλεφωνου κι αποσυνδεσεις σο ιντερνετ οταν επερνα η με περναν τηλεφωνο.

Η nova το εδωσε ξανα βλαβη κι ηρθαν σημερα μαζι κι τα δυο συνεργια ΟΤΕκι nova .

Πρωτη φορα βλεπω τετoια συνεργασια μεταξυ τους ,ο ενας αποκαλουσε τον αλλο ξαδελφο.Ελενξαν μαζι  την γραμμη στην εισοδο του σπιτιου ,τον κατανεμιτη ,το dslam(καφαο ) κι ηταν τελικα μια φυσα(που ειχε χαλασει) που αλλαξαν στο αστικο κεντρο(nova) κι τωρα ειναι ολα οπως πριν. 

Εχω 14+ download 0,8 upload (adsl)δεν εχει θορυβο η γραμμη κι δεν πεφτει το ιντερνετ οταν μιλαω στο τηλεφωνο.

8 ημερες για να ληθει το προβλημα οριστικα πιστευω.

Δεν εφταιγε η εσωτερικη καλωδιωση για το προβλημα .Αν θελησω για vdsl καλα ειναι να την αλλαξω ?

Τωρα που εφυγες απο nova __δεν θα μαθενουμε νεα εκ των εσω ελπιζω να εχεις βρει αλλου δουλεια (αν θες μας λες )?

Επεξ/σία από power_1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, power_1 είπε

Comfuzio Την πρωτη φορα που ηρθε μονο ο ΟΤΕ δεν βρηκε να υπαρχει θεμα (πηγε να το ριξει στην εσωτερικη καλωδιωση)

Επειδη το θεμα δεν ληθηκε ειχα τωρα  ιντερνετ αλλα 5-6 mbs download 0,4 upload θορυβο στη ραμμη τηλεφωνου κι αποσυνδεσεις σο ιντερνετ οταν επερνα η με περναν τηλεφωνο.

Η nova το εδωσε ξανα βλαβη κι ηρθαν σημερα μαζι κι τα δυο συνεργια ΟΤΕκι nova .

Πρωτη φορα βλεπω τετoια συνεργασια μεταξυ τους ,ο ενας αποκαλουσε τον αλλο ξαδελφο.Ελενξαν μαζι  την γραμμη στην εισοδο του σπιτιου ,τον κατανεμιτη ,το dslam(καφαο ) κι ηταν τελικα μια φυσα(που ειχε χαλασει) που αλλαξαν στο αστικο κεντρο(nova) κι τωρα ειναι ολα οπως πριν. 

Εχω 14+ download 0,8 upload (adsl)δεν εχει θορυβο η γραμμη κι δεν πεφτει το ιντερνετ οταν μιλαω στο τηλεφωνο.

8 ημερες για να ληθει το προβλημα οριστικα πιστευω.

Δεν εφταιγε η εσωτερικη καλωδιωση για το προβλημα .Αν θελησω για vdsl καλα ειναι να την αλλαξω ?

Τωρα που εφυγες απο nova __δεν θα μαθενουμε νεα εκ των εσω ελπιζω να εχεις βρει αλλου δουλεια (αν θες μας λες )?

Ναι βρήκα κάπου αλλού, όχι τηλ εξυπηρέτηση ευτυχώς :) Άρα το πήγαν Σ/Ρ, αυτό είναι καλό γιατί έχουν κάποια "τυφλά" σημεία που δεν τα βλέπουν όταν κοιτάει ο καθένας μεμονωμένα. Απλά δεν γίνεται να πάει Σ/Ρ με το καλημέρα, πρέπει να πάει ΟΤΕ, ο ΟΤΕ να πει το κλασικό "καλώς" ή και καλά να το λύσει αλλά να παραμένει το πρόβλημα.

Τώρα για το VDSL δεν ξέρω να στο πω 100% καθώς είναι λίγο πιο ευαίσθητο αν είναι παλιά τα καλώδια, αυτό μόνο στην πράξη φαίνεται. Αλλά αν έχεις 14mbps από Α/Κ και έχεις καμπίνα κοντά λογικά είσαι καλά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, comfuzio είπε

Ναι βρήκα κάπου αλλού, όχι τηλ εξυπηρέτηση ευτυχώς :) Άρα το πήγαν Σ/Ρ, αυτό είναι καλό γιατί έχουν κάποια "τυφλά" σημεία που δεν τα βλέπουν όταν κοιτάει ο καθένας μεμονωμένα. Απλά δεν γίνεται να πάει Σ/Ρ με το καλημέρα, πρέπει να πάει ΟΤΕ, ο ΟΤΕ να πει το κλασικό "καλώς" ή και καλά να το λύσει αλλά να παραμένει το πρόβλημα.

Τώρα για το VDSL δεν ξέρω να στο πω 100% καθώς είναι λίγο πιο ευαίσθητο αν είναι παλιά τα καλώδια, αυτό μόνο στην πράξη φαίνεται. Αλλά αν έχεις 14mbps από Α/Κ και έχεις καμπίνα κοντά λογικά είσαι καλά

Η καμπινα ειναι 150 μετρα απο το  σπιτι μου .Κι ειναι μονοκατοικιες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 14 δεν είναι κακα. Τώρα αν θέλεις να αλλάξεις, άλλαξε ΜΟΝΟ ΑΝ βρεις κάτι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.

 

Άσχετο: όσο για το φιλαράκια τεχνικούς. Όπως πάντα λέω πολλές φορές είναι ΙΔΙΟΙ οι τεχνικοί των παροχών και στο πεδίο ΣΥΝΕΡΓΆΖΟΝΤΑΙ με τους Οτετζιδες. Πρέπει να ξέρετε είναι ΜΥΘΟΣ οι εταιρείες, τα δίκτυα κλπ. ΌΛΑ στην ουσία ΊΔΙΑ είναι. Ως παράδειγμα πάντα φέρνω το ρεύμα, είτε είσαι σε μι Χ εταιρεία, είτε στην Ψ, είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ΙΔΙΟ. Ρεύμα η μία, ρεύμα και η άλλη και το πρόβλημα οι ίδιοι τεχνικοί θα το φτιάξουν. Γι αυτό ΜΗΝ ψαρωνετε ότι και καλά "Άλλαξα δίκτυο. Άλλαξα πάροχο κλπ" ΜΠΟΥΡΔΕΣ.Το μόνο που θα ψάχνετε είναι να είναι κάτι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 ώρες πριν, pandisworld είπε

Τα 14 δεν είναι κακα. Τώρα αν θέλεις να αλλάξεις, άλλαξε ΜΟΝΟ ΑΝ βρεις κάτι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.

 

Άσχετο: όσο για το φιλαράκια τεχνικούς. Όπως πάντα λέω πολλές φορές είναι ΙΔΙΟΙ οι τεχνικοί των παροχών και στο πεδίο ΣΥΝΕΡΓΆΖΟΝΤΑΙ με τους Οτετζιδες. Πρέπει να ξέρετε είναι ΜΥΘΟΣ οι εταιρείες, τα δίκτυα κλπ. ΌΛΑ στην ουσία ΊΔΙΑ είναι. Ως παράδειγμα πάντα φέρνω το ρεύμα, είτε είσαι σε μι Χ εταιρεία, είτε στην Ψ, είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ΙΔΙΟ. Ρεύμα η μία, ρεύμα και η άλλη και το πρόβλημα οι ίδιοι τεχνικοί θα το φτιάξουν. Γι αυτό ΜΗΝ ψαρωνετε ότι και καλά "Άλλαξα δίκτυο. Άλλαξα πάροχο κλπ" ΜΠΟΥΡΔΕΣ.Το μόνο που θα ψάχνετε είναι να είναι κάτι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.

 

 

 

 

Είσαι λίγο έως πολύ λάθος, παιδί ρόλο τι εξοπλισμό έχει ο κάθε παροχος, και το LINK του παροχου προς εξωτερικό (και εδώ είναι και η μεγαλύτερη διαφορά στο πόσα ms θα έχεις πχ σε παιχνίδια που είναι αρξςτα συμαντικο για κάποιους

Η σύγκριση που έκανες με τι ρεύμα είναι πολύ λάθος γιατί τι ρεύμα έχει 2 παραμέτρους, να παίζει στα 230v και 60hz, οπότε εκεί κοιτάς όντως ότι πιο οικονομικό, στο ίντερνετ από την άλλη είναι αρκετοί παράγοντες στη μέση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...