Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα πριν τρεις μήνες επώνυμα  ακουστικά μέσω του καλαθιού του skoutz.gr.Χάλασαν.

Συμπλήρωσα τη σχετική πλατφόρμα επιστροφής του skroutz και τους επεσήμανα ότι δεν έχω κρατήσει την απόδειξη αγοράς.

Σε λίγες μέρες ήρθε μήνυμα ότι το αίτημα επιστροφής εγκρίθηκε και να μην ξεχάσω να επισυναψω την απόδειξη αγοράς. Προφανώς δεν διάβασαν το σχόλιο μου.

Ήρθε κούριερ, παρελαβε τα ακουστικά και εδώ και μια εβδομάδα ο τύπος από το κατάστημα που επιστράφηκαν, δεν με έχει πάρει καν τηλέφωνο.

Έχει δικαίωμα να αρνηθεί την αντικατάσταση τους,ενώ τη δικαιούμαι βάσει του κανονισμού αγορών μέσω του καλαθιού του σκρουτζ (ελαττωματικά προϊόντα μπορούν να αντικατασταθούν εντός έξι μηνών ) ,με τη δικαιολογία ότι δεν επισυναψα την απόδειξη αγοράς;

Στέκει νομικά αυτό;Αφού υπάρχει η παραγγελία από το σκρουτζ και συνεπώς θα έχει την απόδειξη στο αρχείο του,τι σημασία έχει αν τη στείλω και εγώ,δεν μπορεί να την ανακτήσει;

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, NIKOLETAL είπε

Αγόρασα πριν τρεις μήνες επώνυμα  ακουστικά μέσω του καλαθιού του skoutz.gr.Χάλασαν.

Συμπλήρωσα τη σχετική πλατφόρμα επιστροφής του skroutz και τους επεσήμανα ότι δεν έχω κρατήσει την απόδειξη αγοράς.

Σε λίγες μέρες ήρθε μήνυμα ότι το αίτημα επιστροφής εγκρίθηκε και να μην ξεχάσω να επισυναψω την απόδειξη αγοράς. Προφανώς δεν διάβασαν το σχόλιο μου.

Ήρθε κούριερ, παρελαβε τα ακουστικά και εδώ και μια εβδομάδα ο τύπος από το κατάστημα που επιστράφηκαν, δεν με έχει πάρει καν τηλέφωνο.

Έχει δικαίωμα να αρνηθεί την αντικατάσταση τους,ενώ τη δικαιούμαι βάσει του κανονισμού αγορών μέσω του καλαθιού του σκρουτζ (ελαττωματικά προϊόντα μπορούν να αντικατασταθούν εντός έξι μηνών ) ,με τη δικαιολογία ότι δεν επισυναψα την απόδειξη αγοράς;

Στέκει νομικά αυτό;Αφού υπάρχει η παραγγελία από το σκρουτζ και συνεπώς θα έχει την απόδειξη στο αρχείο του,τι σημασία έχει αν τη στείλω και εγώ,δεν μπορεί να την ανακτήσει;

Ανοιξε τικετ στο σκρούτζ, να σε ενημερώσουν με την εξέλιξη της επιστροφής.

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, NIKOLETAL είπε

Αγόρασα πριν τρεις μήνες επώνυμα  ακουστικά μέσω του καλαθιού του skoutz.gr.Χάλασαν.

Συμπλήρωσα τη σχετική πλατφόρμα επιστροφής του skroutz και τους επεσήμανα ότι δεν έχω κρατήσει την απόδειξη αγοράς.

Σε λίγες μέρες ήρθε μήνυμα ότι το αίτημα επιστροφής εγκρίθηκε και να μην ξεχάσω να επισυναψω την απόδειξη αγοράς. Προφανώς δεν διάβασαν το σχόλιο μου.

Ήρθε κούριερ, παρελαβε τα ακουστικά και εδώ και μια εβδομάδα ο τύπος από το κατάστημα που επιστράφηκαν, δεν με έχει πάρει καν τηλέφωνο.

Έχει δικαίωμα να αρνηθεί την αντικατάσταση τους,ενώ τη δικαιούμαι βάσει του κανονισμού αγορών μέσω του καλαθιού του σκρουτζ (ελαττωματικά προϊόντα μπορούν να αντικατασταθούν εντός έξι μηνών ) ,με τη δικαιολογία ότι δεν επισυναψα την απόδειξη αγοράς;

Στέκει νομικά αυτό;Αφού υπάρχει η παραγγελία από το σκρουτζ και συνεπώς θα έχει την απόδειξη στο αρχείο του,τι σημασία έχει αν τη στείλω και εγώ,δεν μπορεί να την ανακτήσει;

Ζήτα επανέκδοση απόδειξης 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, _Biohazard_ είπε

Ζήτα επανέκδοση απόδειξης 

Απο το κατάστημα;

1 ώρα πριν, SilentVoice είπε

Ανοιξε τικετ στο σκρούτζ, να σε ενημερώσουν με την εξέλιξη της επιστροφής.

Έχω κάνει αίτημα επιστροφής και είναι ακόμα στο στάδιο "ολοκληρώθηκε" δηλ.αναφερει την ημερομηνία παραλαβής του από εμένα.

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, NIKOLETAL είπε

Απο το κατάστημα;

Έχω κάνει αίτημα επιστροφής και είναι ακόμα στο στάδιο "ολοκληρώθηκε" δηλ.αναφερει την ημερομηνία παραλαβής του από εμένα.

μπορεις να τους chat-αρεις και να ενημερωθεις άμεσα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, NIKOLETAL είπε

Αγόρασα πριν τρεις μήνες επώνυμα  ακουστικά μέσω του καλαθιού του skoutz.gr.

υπάρχει περίπτωση να είχε την απόδειξη εδώ; εμένα πριν 25 μέρες σε παραγγελία την έχει ψηφιακή με qr μηχανής κτλ  (στο παραστατικό προφανώς)image.png.ae984b88200dc58e63acad8109a5bf0c.png

Επεξ/σία από zygorito
Δημοσ.
3 ώρες πριν, NIKOLETAL είπε

Απο το κατάστημα;

Από όποιον την έβγαλε αρχικά, λογικά το κατάστημα, δεν ξέρω.

Επικοινώνησε και με τους δύο στην τελική.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

- H επισύναψη του παραστατικού στη πλατφόρμα του Skroutz δεν είναι υποχρεωτική... το κάνουν μόνο οργανωμένα καταστήματα που θέλουν να ευκολύνουν τη ζωή τους σε περίπτωση ελέγχου απ'την εφορία.

- Αν παραλάβετε παραγγελία χωρίς απόδειξη και δεν υπάρχει η απόδειξη ούτε ανεβασμένη στο Skroutz, πρέπει να το αναφέρετε άμεσα. Και για να είστε καλυμμένοι σε θέματα εγγύησης και για να μην επιτρέπετε στον έμπορο να φοροδιαφεύγει.

- Μέρες / μήνες μετά τη παραλαβή δε μπορείτε να επικαλεστείτε ότι δεν υπήρχε απόδειξη στη συσκευασία.

- Αν υπήρχε απόδειξη στη συσκευασία και την χάσατε, φυσικά κι έχει το δικαίωμα ο έμπορος να αρνηθεί την επιστροφή... αυτοί είναι οι όροι όχι μόνο στο Skroutz, αλλά παντού.

- Επανεκτύπωση ενός τιμολογίου είναι εύκολο να γίνει (κάνει ο έμπορος αναζήτηση ΑΦΜ). Επανεκτύπωση απόδειξης λιανικής γίνεται μόνο αν ο έμπορος έχει οργανωμένο σύστημα μηχανογράφησης, όπου μπορεί να βρει τη καρτέλα πελάτη (και πάλι δεν είναι υποχρεωμένος να μπει σ'αυτή τη διαδικασία αν χάθηκε η απόδειξη). Τέλος, οι μικρές αποδείξεις λιανικής (από ταμειακή μηχανή) είναι αδύνατον να αναζητηθούν και να επανεκτυπωθούν.

@NIKOLETAL Έβγαλες τα μάτια σου που παραδέχτηκες ότι έχεις χάσει την απόδειξη... θα μπορούσες να κάνεις τη πάπια και μετά να πεις "μα εγώ την έβαλα μέσα".

Εγώ πάντα σκανάρω αποδείξεις προϊόντων με εγγύηση, τις έχω οργανωμένες ανά ημερομηνία και συγχρονισμένες στο cloud. 2 λεπτά υπόθεση που με σώζει από τέτοιες καταστάσεις.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
Δημοσ.

Ιδια περιπτωση πηρα τηλεφωνο στο καταστημα και τους ειπα οτι την αποδειξη την πεταξα καταλαθος μαζι με την συσκευασια. Μου ειπαν να μιλησω με σκρουτζ. Μιλησα με το ρομποτακι, εννοειται απαντηση δεν πηρα αλλα την αλλαγη την εκανα κανονικα. Ηρθαν πηραν τα πραγματα κι επεστρεψαν τα χρηματα μετα απο 1-2 εβδομαδες. 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, ekrepali είπε

- H επισύναψη του παραστατικού στη πλατφόρμα του Skroutz δεν είναι υποχρεωτική... το κάνουν μόνο οργανωμένα καταστήματα που θέλουν να ευκολύνουν τη ζωή τους σε περίπτωση ελέγχου απ'την εφορία.

Επειδή μου έχει τύχει αλλά δεν είμαι 101% σίγουρος. Αν ανεβεί το παραστατικό online και δεν περιλαμβάνεται στη συσκευασία τυπωμένο τεχνικά δεν υπάρχει θέμα φαντάζομαι.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, zygorito είπε

Επειδή μου έχει τύχει αλλά δεν είμαι 101% σίγουρος. Αν ανεβεί το παραστατικό online και δεν περιλαμβάνεται στη συσκευασία τυπωμένο τεχνικά δεν υπάρχει θέμα φαντάζομαι.

Εννοείται, το παραστατικό μπορεί να είναι σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή ή και τα δύο. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...