DownUNDERground Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Sotosgl είπε Οχι σε εμενα ρε παπαρες σε παιδια που παρηγγειλαν (και χωρις το δικο μου λινκ και σε 2 περιπτωσεις χωρις διαμεσολαβηση) Ε οκ, δε μυρίσαμε τα νύχια μας.😁 Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2022 από DownUNDERground
Sotosgl Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 1 λεπτό πριν, DownUNDERground είπε Ε οκ, δε μυρίσαμε τα νύχια μας.😁 Ε θα ηταν χοντραδα ή και ανηθικο να βγω και να μιλησω για την δικη μου αντιμετωπιση σαν "συνεργατης" τους. Απλα περι αξιοπιστιας του καταστηματος μιλησα και πρακτικων των Κινεζων
enikk Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, elpenor είπε -1 @unicore30 @JohNickZ @enikk Η ουσία είναι ότι η διαφορά τιμής είναι οριακά 10% από όσο είχε σε μαγαζιά του skroutz επί μήνες. Αν προσθέσει κάποιος ότι μετά τις πρώτες 7 μέρες τα μεταφορικά για επιστροφή θα είναι πάρα πολλά και η συνεννόηση με τον Κινέζο πωλητή δύσκολη αρχίζει να αναρωτιέται κάποιος αν είναι όντως προσφορά. Γιατί πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν όλες τις παραμέτρους...... Έχοντας επιστρέψει πολλά προϊόντα έχω μάθει να εκτιμώ ιδιαίτερα το πόσο εύκολο ή δύσκολο το κάνει ο κάθε έμπορος. Πρόσφατα αγόρασα ένα ψυγείο από το electroholic (ένα μαγαζί με 4.1 βαθμ στο skroutz) και ήρθε χτυπημένο, έκανα άρνηση παραλαβής και μετά από μία μέρα με πήραν οι ίδιοι τηλέφωνο να με ρωτήσουν αν θέλω να μου στείλουν το ίδιο προϊόν ξανά ή χρήματα και σε 24 ώρες είχαν στείλει το δεύτερο. Το amazon σου βάζει τα χρήματα χωρίς να χρειαστεί να μιλήσεις καν μαζί τους. Οι μισοί Κινέζοι σου λένε ιστορίες του τύπου να σου στείλουν ανταλλακτικό και να δοκιμάσεις να το βάλεις μόνος σου!! Έχω διαβάσει πολλές φορές στο forum για ογκώδες προϊόν που χάλασε μετά από λίγες μέρες (όχι τις πρώτες 7) και το κόστος μεταφορικών για να επιστραφεί ήταν τόσο μεγάλο που δεν άξιζε τον κόπο. Οι μισοί Κινέζοι επίσης δεν σου λένε να το στείλεις στην Ευρωπαϊκή αποθήκη που το αγόρασες αλλά στο service τους στην Ασία. Αναλυτικά οι όροι του κινεζομάγαζου που δείχνουν την διαφορά από τους Ευρωπαίους: Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου 1. If you need to ship the parcel by yourself to return the product, please pay the shipping fee and provide the corresponding payment voucher to the seller. After the seller confirms receipt of your returned product, the seller will reimburse the return shipping cost. Δηλαδή ακόμα και αν το παραλάβεις χαλασμένο πρέπει να πληρώσεις τα μεταφορικά και μετά να σου βάλει τα χρήματα πίσω. 2. If your order belongs to the following cases requesting the return of goods, you are responsible for bearing the logistics costs of the return of goods: Replace the product specifications Δηλαδή αν παραλάβεις το μοντέλο που έλεγε η παραγγελία αλλά τα χαρακτηριστικά του είναι διαφορετικά από αυτά που έλεγε το site πληρώνεις εσύ τα μεταφορικά επιστροφής...... 3. Please do not send your return package to the sender's address on your package or to any other address that has not been confirmed by the seller. You should send it to the return address specifically provided by Customer Service or the seller, even if you choose your own shipping method. Otherwise, the seller will refuse your return. Δηλαδή είναι στους όρους του κινεζομάγαζου ότι αν σου ζητήσουν να το στείλεις στην Κίνα πρέπει να το κάνεις και αν τους αγνοήσεις και το στείλεις πίσω στην Ευρωπαϊκή αποθήκη θα σου αρνηθούν την επιστροφή. 4. Products which is heavy and has high shipping cost cannot be returned. If a part is faulty in any way, we will provide a replacement part, technical support, or repair. Προϊόντα με μεγάλο κόστος αποστολής δεν επιστρέφονται... Θα σου στείλουν ανταλλακτικό και βοήθεια να το φτιάξεις.... ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΥΤΕ 10%.... Υπάρχουν και άλλοι καταχρηστικοί και απαράδεκτοι όροι, διαβάστε τους όλους.... Μερικές φορές οι διαπραγματεύσεις με τον Κινέζο μπορεί να πάρουν βδομάδες για να γίνει η επιστροφή. Κρίνετε μόνοι σας αν είναι προσφορά.... P.S. Έχω κάνει πάνω από 50 αγορές από Κινέζους και συνεχίζω να κάνω, εκεί που αξίζει όμως... Ολα αυτα που λες ισχύουν σε μεγάλο βαθμο, και κανεις δεν αμφισβητει τα πλεονεκτήματα να αγοραζεις απο skroutz και τα μειονεκτήματα απο κινέζο Όμως αγνοείς κάτι που τονίσαμε: Ναι μπορει η διαφορά να ειναι της τάξης του 10%, ΑΛΛΑ εχει σημασια εάν το προιόν ειναι οντώς διαθέσιμο σε ενα λογικό χρονικό ορίζοντα. Το να σου λεει κάποιος διαθέσιμο σε 30 μέρες (κ βλέπουμε), και να βλέπεις πολλα reviews να μιλανε για ακυρώσεις λόγο μη διαθεσιμοτητας εν τέλει, για κάποιους ειναι προβληματικό και το βάζουν στην ζυγαρια τους. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2022 από enikk 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα