Προς το περιεχόμενο

Αδιάφορος τεχνικός ΟΤΕ και αποσυνδέσεις


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, στο πατρικό μου η μητέρα μου έχει μπει εδώ κ έναν χρόνο περίπου σε ένα 24μηνο συμβόλαιο ΟΤΕ κ πληρώνει 100 ευρώ (λολ) 

 

Το θέμα είναι πως έχει εδώ και πολλούς μήνες αποσυνδέσεις, (περίπου εκατό την ημέρα) Παίρνουμε τηλ κ το δηλώνουμε βλάβη τόσο καιρό κ κατά καιρούς στέλνουν κάποιον να το δει από κοντά αλλά η κατάσταση δεν βελτιώνεται. 

 

Πριν δέκα μέρες ήρθε πάλι ένας τεχνικός ο ποιος ξυλωσε τα καλώδια κ φεύγοντας τα άφησε χωρίς να τα ενώσει πάλι. Είπε στην μητέρα μου ( ήταν μόνη ουσιαστικα ) πως χρειάζεται να έρθει ηλεκτρολόγος να δει την γραμμή του σπιτιού και έφυγε. 

 

Τον κάλεσε η αδερφή μου κ τον ρώτησε γιατί από εκεί που είχαν ίντερνετ με αποσυνδέσεις τώρα δεν έχουν ούτε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο και της είπε πως ξέχασε να συνδέσει τα καλώδια κ της είπε πως μπορεί να της πει τα χρώματα για να το κάνει μόνη της. 

 

Μετά τον πήρα εγώ και μου είπε πως ότι γίνεται στην γραμμή του σπιτιού δεν είναι στην δικαιοδοσία του και πως δεν είναι υποχρεωμένος να τα ενώσει γιατί όταν άνοιξε το κουτί εκείνο διαλύθηκε(???) και πρέπει να καλέσω ηλεκτρολόγο. 

 

Πήγα σπίτι κ πέρασα νέο καλώδιο utp ακυρώνοντας την γραμμή του σπιτιού και οι αποσυνδέσεις συνεχίζονται. Δεν μπορώ να δηλώσω βλάβη γιατί η προηγούμενη είναι ακόμα σε εκκρεμότητα και ουσιαστικά εδώ και μια εβδομάδα το έχουν παρατήσει έτσι. Εχω την υποψία πως δεν ήξερε να συνδέσει το utp και την έκανε. Τι μπορώ να κάνω; Έχω βαρεθεί λίγο...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την υποχρεωση σου την εκανες αλλαζοντας το καλωδιο με UTP. Απο κει και περα ειναι ευθυνη του ΟΤΕ. Αν δε λυθει με τηλεφωνα στην εξυπηρετηση, στειλε καταγγελια στην ΕΕΤΤ, αν και η εξεταση και διεκπεραιωση της παιρνει καπου στον μηνα.

 

 Αυτό το κουτί που λες, είναι του ΟΤΕ;

Επεξ/σία από geoavlonitis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, turbat0s είπε

Υπάρχει τέτοιο πακέτο?

Περίεργο.. Να έχει τοσο μεγάλο πάγιο.. Μαλλον σε συνδυασμό με κινητή ίσως.. 

 

2 ώρες πριν, petros_samurai είπε

Καλησπέρα παιδιά, στο πατρικό μου η μητέρα μου έχει μπει εδώ κ έναν χρόνο περίπου σε ένα 24μηνο συμβόλαιο ΟΤΕ κ πληρώνει 100 ευρώ (λολ) 

 

Το θέμα είναι πως έχει εδώ και πολλούς μήνες αποσυνδέσεις, (περίπου εκατό την ημέρα) Παίρνουμε τηλ κ το δηλώνουμε βλάβη τόσο καιρό κ κατά καιρούς στέλνουν κάποιον να το δει από κοντά αλλά η κατάσταση δεν βελτιώνεται. 

 

Πριν δέκα μέρες ήρθε πάλι ένας τεχνικός ο ποιος ξυλωσε τα καλώδια κ φεύγοντας τα άφησε χωρίς να τα ενώσει πάλι. Είπε στην μητέρα μου ( ήταν μόνη ουσιαστικα ) πως χρειάζεται να έρθει ηλεκτρολόγος να δει την γραμμή του σπιτιού και έφυγε. 

 

Τον κάλεσε η αδερφή μου κ τον ρώτησε γιατί από εκεί που είχαν ίντερνετ με αποσυνδέσεις τώρα δεν έχουν ούτε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο και της είπε πως ξέχασε να συνδέσει τα καλώδια κ της είπε πως μπορεί να της πει τα χρώματα για να το κάνει μόνη της. 

 

Μετά τον πήρα εγώ και μου είπε πως ότι γίνεται στην γραμμή του σπιτιού δεν είναι στην δικαιοδοσία του και πως δεν είναι υποχρεωμένος να τα ενώσει γιατί όταν άνοιξε το κουτί εκείνο διαλύθηκε(???) και πρέπει να καλέσω ηλεκτρολόγο. 

 

Πήγα σπίτι κ πέρασα νέο καλώδιο utp ακυρώνοντας την γραμμή του σπιτιού και οι αποσυνδέσεις συνεχίζονται. Δεν μπορώ να δηλώσω βλάβη γιατί η προηγούμενη είναι ακόμα σε εκκρεμότητα και ουσιαστικά εδώ και μια εβδομάδα το έχουν παρατήσει έτσι. Εχω την υποψία πως δεν ήξερε να συνδέσει το utp και την έκανε. Τι μπορώ να κάνω; Έχω βαρεθεί λίγο...

 

Να αλλάξεις ρουτερ αν δεν έχεις αλλάξει ακομα.. 

Πολύ καλο που πέρασες νεο καλώδιο τωρα το πρόβλημα εντοπίζεται στο δίκτυο του οτε.. 

Μπορείς να ζητήσεις ακομα αλλαγή ζεύγους και port απο τον ΟΤΕ. 

Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε υπόγειο ή εναέριο καλώδιο θα παρει χρόνο να το επισκευαστεί (αυτο το κρίνει ο οτε και ανάλογα την περίπτωση μπορεί και να μην το επισκευασουν ποτε) 

Πες τους οτι άλλαξες καλώδιο απο το κουτι του οτε μεχρι μεσα στο σπίτι για να αρχίσουν να ψάχνουν την βλαβη στο δίκτυο τους. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα γενικά αν ο τεχνικός που έρχεται σου πει ότι έχεις θέμα κάθετης/οριζόντιας ή και στα 2, αυτό είναι μετά δική σου ευθύνη να το φτιάξεις είτε με ηλεκτρολόγο είτε μόνος αν ξέρεις.
Εσύ φυσικά καλά έκανες και άλλαξες καλώδιο, απλά το UTP ανάλογα την εγκατάσταση δεν λέει κάτι, πχ υπάρχει μέρος του που είναι έξω και το χτυπάει ήλιος/βροχή κτλ;
Αν ναι, θα πρέπει να το δεις με καλώδιο PET που είναι για τέτοια χρήση, το UTP ίσως παίζει οκ για ένα "Χ" χρονικό διάστημα και μετά θα έχεις πάλι προβλήματα.
Σε κάθε περίπτωση μιας που την έκανες την αλλαγή, καλείς πίσω και ενημερώνεις και να έρθει εκ νέου ο τεχνικός να μετρήσει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, turbat0s είπε

Υπάρχει τέτοιο πακέτο?

Με τον ΟΤΕ ολα γινονται 

Αυτοί ειναι ικανοί να έχουν ακομα χρονοχρέωση στις αστικες κλήσεις 

ΟΤΕ ΠΟΤΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. 

 

Το πάγιο είναι 95 ευρώ μιας και η μάνα μου που πήγε μόνη της να κάνει το πακέτο σε κατάστημα Γερμανός και μια υπάλληλος της φόρτωσε λεπτά ομιλίας για κινητά και για εξωτερικό ( χωρίς να τα χρειάζεται) και την έπεισε πως ήταν καλό deal 🤝.

Είχαν περάσει αρκετοί μήνες όταν το έμαθα κ δεν γινόταν να το ακυρώσω.

 

Όσο για το πρόβλημα πήρα τηλ στο κινητό τον τεχνικό κ μου είπε πως η βλάβη είναι "ανοικτή" ως πρόβλημα και πως θα κανονίσουν να περάσουν μαζί οι τεχνικοί του ΟΤΕ και της Vodafone μιας κ είναι δικό τους το δίκτυο εκεί. Μου είπε να περιμένω... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, petros_samurai είπε

Παιδιά ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. 

 

Το πάγιο είναι 95 ευρώ μιας και η μάνα μου που πήγε μόνη της να κάνει το πακέτο σε κατάστημα Γερμανός και μια υπάλληλος της φόρτωσε λεπτά ομιλίας για κινητά και για εξωτερικό ( χωρίς να τα χρειάζεται) και την έπεισε πως ήταν καλό deal 🤝.

Είχαν περάσει αρκετοί μήνες όταν το έμαθα κ δεν γινόταν να το ακυρώσω.

 

Όσο για το πρόβλημα πήρα τηλ στο κινητό τον τεχνικό κ μου είπε πως η βλάβη είναι "ανοικτή" ως πρόβλημα και πως θα κανονίσουν να περάσουν μαζί οι τεχνικοί του ΟΤΕ και της Vodafone μιας κ είναι δικό τους το δίκτυο εκεί. Μου είπε να περιμένω... 

Ακομα και πεναλτυ να φας, πιο μικρο θα ειναι σε σχεση με να πληρωσεις το παγιο ολων αυτων των μηνων...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 ώρες πριν, petros_samurai είπε

Παιδιά ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. 

 

Το πάγιο είναι 95 ευρώ μιας και η μάνα μου που πήγε μόνη της να κάνει το πακέτο σε κατάστημα Γερμανός και μια υπάλληλος της φόρτωσε λεπτά ομιλίας για κινητά και για εξωτερικό ( χωρίς να τα χρειάζεται) και την έπεισε πως ήταν καλό deal 🤝.

Είχαν περάσει αρκετοί μήνες όταν το έμαθα κ δεν γινόταν να το ακυρώσω.

 

Όσο για το πρόβλημα πήρα τηλ στο κινητό τον τεχνικό κ μου είπε πως η βλάβη είναι "ανοικτή" ως πρόβλημα και πως θα κανονίσουν να περάσουν μαζί οι τεχνικοί του ΟΤΕ και της Vodafone μιας κ είναι δικό τους το δίκτυο εκεί. Μου είπε να περιμένω... 

Είσαι σίγουρος ότι είναι μηνιαίο το πάγιο? Ο ΟΤΕ στέλνει 2μηνους λογαριασμούς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...