Προς το περιεχόμενο

Eρωτηση για 14 μερες υπαναχωρησης


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από jkoukos,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα μια ερωτηση θελω να κανω. Οι 14 μερες υπαναχωρησης μετρανε αφου πρωτα γινει ολοκληρωτικα η μεταβαση του αριθμου τηλεφωνου και του internet στην νεα εταιρια η απο οταν υπογραψεις το συμβολαιο? Γιατι νομιζω πρωτα πρεπει να ολοκληρωθεί η μεταβαση και μετα αρχιζουν και μετρανε οι 14 μερες. Η κανω λαθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περίπτωση σύναψης σύμβασης «από απόσταση» ή «εκτός καταστήματος», έχετε δικαίωμα να αποδεσμευτείτε αζημίως από τη σύμβαση, εφόσον ενημερώσετε την εταιρία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψή της, με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης (βλ. και Ερ. 3). Ωστόσο, πρέπει να καταβάλετε τυχόν οφειλές για τη χρήση υπηρεσιών. Επισημαίνεται ότι η υποχρέωση αυτή ισχύει εφόσον έχετε ζητήσει να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία πριν την πάροδο της προθεσμίας των 14 ημερών για την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης. Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις περιπτώσεις που έχετε δηλώσει ρητώς κατά τη σύναψη της σύμβασης ότι δεν επιθυμείτε την άσκησή του.


ΠΗΓΗ: https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο σχετικός οδηγός τμήμα του οποίου παραθέτεις, είναι ανενημέρωτος (αναφέρει στην 2η σελίδα "Ο «Οδηγός καταναλωτή» είναι ενημερωμένος έως τις 29/02/2016"). Από το 2018 έχει τροποποιηθεί 2-3 φορές.

Ο εν ισχύ κανονισμός προβλέπει ότι ακόμη και αν έχουμε χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης (όταν ζητούμε να ενεργοποιηθεί άμεσα η υπηρεσία), εν τούτοις δεν χάνουμε το δικαίωμα ακύρωσης εφόσον το ζητήσουμε πριν την ενεργοποίηση της σύνδεσης και εντός 14 ημερών.

Επεξ/σία από jkoukos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 1/10/2022 στις 1:53 ΜΜ, jkoukos είπε

 

Ο εν ισχύ κανονισμός προβλέπει ότι ακόμη και αν έχουμε χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης (όταν ζητούμε να ενεργοποιηθεί άμεσα η υπηρεσία), εν τούτοις δεν χάνουμε το δικαίωμα ακύρωσης εφόσον το ζητήσουμε πριν την ενεργοποίηση της σύνδεσης και εντός 14 ημερών.

Δηλαδή αν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή 5 ημέρες αφότου υπογράψαμε το συμβόλαιο. Δεν μπορούμε στις 10 ημέρες να ασκήσουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς να έχουμε κάποια χρέωση?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι! Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας παύει το όποιο δικαίωμα ακύρωσης ή υπαναχώρησης.

Με απλά λόγια μας δίδεται επιλογή να αλλάξουμε την απόφασή μας πριν να ενεργοποιηθεί η σύνδεση και όχι εκ των υστέρων μετά από  "δοκιμή".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, είναι ερώτηση τουφεκιά, αλλά κατά μέσο όρο σε πόσες μέρες ενεργοποιείται μια σύνδεση μετά την τηλεφωνική συμφωνία; Η πρέπει οπωσδήποτε να σου έρθουν τα χαρτιά από κουριερ και να υπογράψεις το συμβόλαιο για να προχωρήσει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...