Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρετώ.

8 χρόνια οδηγώ. Πάντα η ίδια σκέψη. Αν πατάω και αν αφήνω σωστά τον συμπλέκτη.

Δεν ξεκουράζω, που λέμε, το πόδι μου πάνω του, δεν τον λιώνω στο γκάζι στην εκκίνηση (ίσα ίσα, εξαιρετικά ήρεμη εκκίνηση), δεν αφήνω ταχύτητα στο φανάρι, ούτε παίζω με τη βαρύτητα στις ανηφόρες κλπ κλπ. Ακριβώς για να μην τον φθείρω. Σε σημείο ψυχαναγκασμού.

Όμως, κάτι κάνω και είναι σα να τον "στεγνώνω". Σα να βαραίνει ένα πράγμα μόλις βάλω το πόδι μου πάνω του και κάνω 5-10 χλμ ξερωγω. Αποκορύφωμα το προχθεσινό. Παραλαμβάνω το αμάξι από τον μηχανικό μου. Ο συμπλέκτης λες και έβαλα καινούριο. Πούπουλο. Ξαφνιάστηκα.

Τώρα, καμία 30ρα χλμ. αργότερα, είναι πάλι το ίδιο πιο δύσκολος (αλλά μη φανταστείτε τίποτα τραγικό, ελαφρύς είναι, απλά όχι αυτό το πούπουλο).

Εχω διαπιστώσει/ξέρω ότι κάνω 3 κινήσεις που τον κουράζουν:

- τον παταω με τη μύτη του παπουτσιού, οπότε ίσως η κίνηση του ποδιού δεν είναι ευθεία; Παίζει τέτοιο πράγμα; Το υπεραναλυω, το ξέρω, αλλά ψάχνω την αιτία.

- τον αφήνω πολλές φορές απότομα, για να μη φθαρεί. Ναι, αυτό το κουσούρι μου το έχει αφήσει ο δάσκαλος, τότε. Που μου έλεγε στην πρώτη ήρεμα, μετά γρήγορα για να μην τρώγεται. Φυσικά πολλές φορές με 2α-3η ίσως φάω κανένα κλώτσημα, αλλά σε 4η/5η αυτό δεν υπάρχει (εκτός πια και αν γίνει τόσο ατσουμπαλη αλλαγή, που και πάλι πολύ δύσκολο). Αλλαγές σε σωστές στροφές/ήχο κλπ.

- τον πατάω πολύ "γρήγορα", που αυτό δε νομίζω να είναι αρνητικό.

Αλήθεια, τι στο καλό κάνω λάθος; Γιατί στεγνώνει έτσι;

Προχθές ήταν σαν καινούριος και απόψε, 30 χλμ περίπου αργότερα, πάλι κάνει ένα "γλουτς", σα να μη γλιστράει (ναι, ακούγεται). Όχι πάντα, αλλά ακόμη και σβηστό να είναι το αμάξι και να τον πιέσω 2-3 στις 5-6, μπορεί να το κάνει. Ενώ ακόμη, κάποιες φορές τον αισθάνομαι και τραχύ, αλλά αυτό συνήθως μετά από αρκετά χλμ στην ίδια διαδρομή.

Ιδέες;

Άνοιξα θέμα για να ρωτήσω αυτό, ναι. Με έχει σκάσει αυτο το πράγμα.

Θενκς!

Επεξ/σία από giorgos147
Δημοσ.

Έιχα το ίδιο θέμα στο πρώτο μου όχημα. Τελικά ήταν το πατάκι, όταν έμπαινα μέσα το έσπρωχνα μπροστά.

 

Τώρα να είναι πιο σκληρός εφόσον έχουν ζεσταθεί μου φαίνεται περίεργο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Έιχα το ίδιο θέμα στο πρώτο μου όχημα. Τελικά ήταν το πατάκι, όταν έμπαινα μέσα το έσπρωχνα μπροστά.

 

Τώρα να είναι πιο σκληρός εφόσον έχουν ζεσταθεί μου φαίνεται περίεργο.

Ψυχαναγκαστικός και με αυτό γιατί όντως πάει μπροστά. Με το που μπαίνω μέσα, πάντα το φτιάχνω. Να είναι όντως αυτό και να μην το καταλαβαίνω; Θα τρελαθώ. Την επόμενη φορά θα το βγάλω για δοκιμή. Θενκς!

Αλλά ναι, δύο μέρες αφότου το παρέλαβα, σκλήρυνε. Και είχα το νου μου να είμαι όσο πιο ήρεμος μπορώ, από περιέργεια και μόνο για να δω αν θα αλλάξει πάλι συμπεριφορά. Και σήμερα, άντε πάλι "γλουτς" και λίγο πιο σκληρός. Πραγματικό, δε μπορώ να το διατυπώσω διαφορετικά. Είναι σα να τον ξεγρασαρω-στεγνωνω.

Επεξ/σία από giorgos147
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, bill999r είπε

Μήπως θέλει αλλαγή σιγά σιγά;;; Πόσα χλμ έχει;

Όχι, μια χαρά είναι. Καμία 30 χιλιάδες έχει πάνω του, του κουτιού δηλαδή.

Αλλά αυτό το είχα πάντα, με όλους τους συμπλέκτες. Τους παίρνω και τους ρημαζω, χαχα. Και με μηδέν χιλιόμετρα όταν ήταν, πάλι σύντομα τον έκανα να συμπεριφέρεται όπως αναφέρω παραπάνω. Γι'αυτό λέω ότι, απ'όσο φαίνεται, μάλλον κάτι κάνω λάθος. Μήπως πολύ απότομες κινήσεις; Μήπως, τον στραβοπαταω; Ντρέπομαι και που τα αναλύω αυτά, αλλά το συγκεκριμένο θέμα με ξενερώνει και προσπαθώ να βρω την αιτία. Εκτός πια δηλαδή, αν συνηθίζει τόσο πολύ το πόδι μου και όλο αυτό είναι βλακεία στο κεφάλι μου, αλλά δε μπορεί. Τόσο χαζός; Και το "γλουτς"; Είναι σα να χάνει τη λίπανση του το πεντάλ. Ειδικά αυτό, δεν το ακούω λίγο, αλλά ακούγεται σίγουρα και στο περιβάλλον τριγύρω. Είναι τόσο έντονο.

Επεξ/σία από giorgos147
Δημοσ.

Με την μυτη του ποδιου, ή ολο το ποδι, το πατας τερμα σε καθε αλλαγη?

Επισης, το κλωτσημα το εχω και εγω. Εχω παρατηρησει οτι αν κανω πιο αργες κινησεις, το μειωνω, αλλα εχω συνηθισει πλεον. (seat cordoba '96)

Και οταν λες ακουγεται, σαν πλαστικο να τριβεται ή μηπως κανα ελατηριο να εχει φθαρει και ακουγεται αυτο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Με την μυτη του ποδιου, ή ολο το ποδι, το πατας τερμα σε καθε αλλαγη?

Επισης, το κλωτσημα το εχω και εγω. Εχω παρατηρησει οτι αν κανω πιο αργες κινησεις, το μειωνω, αλλα εχω συνηθισει πλεον. (seat cordoba '96)

Και οταν λες ακουγεται, σαν πλαστικο να τριβεται ή μηπως κανα ελατηριο να εχει φθαρει και ακουγεται αυτο

Με τη μύτη, πριν το πέλμα. Και ναι, όσο τέρμα γίνεται, γιατί είπαμε, ψυχαναγκαστικός πλέον. Σε σημείο που θα φύγει το πεντάλ απέναντι.

Το κλώτσημα ξέρω τι είναι και εγώ. Θέλει λιγότερη ατσουμπαλιαση, αλλά είπαμε, "για να μην τον φθείρω από την πιο αργή κίνηση, προτιμώ να τον αφήσω πιο σύντομα και ΜΠΑΠ".

Τον ήχο δε μπορώ να τον προσδιορίσω μέσω γραπτού. Σαν κάτι στεγνό να τρίβεται με κάτι άλλο στεγνό. Ελατήρια κλπ σίγουρα δεν είναι, προχθές το είχε ο μάστορας. Το πήρε σκληρό, μου το επέστρεψε λες και είχα καινούριο πεντάλ (ναι, τόσο μαλακό, αφού δε μπορούσα να συνηθίσω στα πρώτα μέτρα) και σε 30 χλμ το επανέφερα στη στεγνή του κατάσταση.

Επεξ/σία από giorgos147
Δημοσ.

καλά κάνεις και τον πατας τερμα αλλά δεν χρειάζεται τόσο απότομες κινήσεις .

ο μηχανικός σου πως το εξηγεί;

γιατί σε κάθε αυτοκίνητο.εχει διαφορετική αίσθηση ο συμπλέκτης.

στο νισαν που είχα παλιά ήταν μαλακός και με μεγάλη διαδρομή στο Όπελ που έχω τώρα είναι σκληρός και με σύντομη διαδρομή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, The_Judas είπε

καλά κάνεις και τον πατας τερμα αλλά δεν χρειάζεται τόσο απότομες κινήσεις .

ο μηχανικός σου πως το εξηγεί;

γιατί σε κάθε αυτοκίνητο.εχει διαφορετική αίσθηση ο συμπλέκτης.

στο νισαν που είχα παλιά ήταν μαλακός και με μεγάλη διαδρομή στο Όπελ που έχω τώρα είναι σκληρός και με σύντομη διαδρομή.

Το συγκεκριμένο θέμα το έχω αναφέρει σε 2 μηχανικούς. Τους λέω ότι ένα μεγάλο κακό κάνω, ότι είμαι σχετικά απότομος. Το γιατί έχει αυτή τη συμπεριφορά ο συμπλέκτης, ποτέ κανείς δεν απάντησε. Πάντα ακούω το ίδιο "μην αφήνεις το πόδι σου πάνω". Μα δεν το αφήνω.

Γενικά δεν ξέρω τι φταίει, γι'αυτό ρωτάω και δω τι παίζει γιατί θα τρελαθώ.

Π.χ. παραλαμβάνω προχθές, όλα τέλεια.

Σήμερα:

- ηχος, σε σημείο να αισθάνεσαι ότι ο άλλος θα γυρίσει να κοιτάξει τι έκανε έτσι

- ΙΣΩΣ να αισθάνομαι ότι έχει μεγαλύτερη διαδρομή, αλλά αυτό δε μπορώ να το επιβεβαιώσω

- είναι σίγουρα κατά ένα 30% ξερωγω, πιο σκληρός

Γιατι; Κάτι παίζει με το πεντάλ, αλλά τι;

Α, ναι. Που και που κάνει και κάνα "κλικ-κλικ". Παιδιά, όντως, είναι σα να χάνει λίπανση το πεντάλ, αλλά αυτό πως μπορεί να προκληθεί και μάλιστα τόσο σύντομα;

Edit: Ο ήχος μοιάζει πάρα πολύ με αυτόν του βίντεο στο 0:20.

Επεξ/σία από giorgos147
Δημοσ.

Αυτό στο βίντεο είναι καθαρά θέμα λίπανσης, σαν μεντεσέ που δεν έχει γράσσο.

Δεν μπορώ να βοηθήσω πολύ στο θέμα που έχεις, και νομίζω ότι δύσκολα θα βρεις άκρη. Δεν αποκλείεται να είναι στο μυαλό σου, που παίζει περίεργα παιχνίδια όταν μεγαλοποιείς κάτι και δημιουργεί πολλά bias.

Αυτό που θέλω εγώ να ρωτήσω είναι κάτι άλλο. Όταν λες ότι το παρέλαβες από τον μηχανικό, και για ένα διάστημα ήταν σαν καινούριος, τι εννοείς ότι μπορεί να έγινε στο ενδιάμεσο? Ο μάστορας του έκανε κάποια μηχανική συντήρηση πχ λάδωμα ή τον "έστρωσε" απλά επειδή οδήγησε λίγο το αμάξι με τον "σωστό" τρόπο που δεν κάνεις εσύ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Αυτό στο βίντεο είναι καθαρά θέμα λίπανσης, σαν μεντεσέ που δεν έχει γράσσο.

Δεν μπορώ να βοηθήσω πολύ στο θέμα που έχεις, και νομίζω ότι δύσκολα θα βρεις άκρη. Δεν αποκλείεται να είναι στο μυαλό σου, που παίζει περίεργα παιχνίδια όταν μεγαλοποιείς κάτι και δημιουργεί πολλά bias.

Αυτό που θέλω εγώ να ρωτήσω είναι κάτι άλλο. Όταν λες ότι το παρέλαβες από τον μηχανικό, και για ένα διάστημα ήταν σαν καινούριος, τι εννοείς ότι μπορεί να έγινε στο ενδιάμεσο? Ο μάστορας του έκανε κάποια μηχανική συντήρηση πχ λάδωμα ή τον "έστρωσε" απλά επειδή οδήγησε λίγο το αμάξι με τον "σωστό" τρόπο που δεν κάνεις εσύ?

Έκανες το σωστό ερώτημα για να πάρω πάσα! :)

Μου ανέφερε και ο μηχανικός ότι στην αρχή νόμιζε ότι ο συμπλέκτης παρέδιδε, αλλά λέει το έκανε δύο βόλτες και επανήλθε. Οκ, μπορεί και να του έριξε και κάνα λαδάκι, αλλά να μαλακώσει τόσο πολύ; Και να έχασε τη λίπανση του τόσο σύντομα; Κάτι παίζει με το πώς οδηγώ.

Και οκ, το ότι παίζει να αισθάνομαι πιο σκληρό το πεντάλ, ίσως είναι όντως ιδέα μου λόγω συνήθειας. Αλλά ο ήχος;

Επεξ/σία από giorgos147
Δημοσ.

Κάποια υδραυλικά έχουν 2 τρόμπες συμπλέκτη. Συνήθως τα παίζει η κάτω με αποτέλεσμα να γίνεται κούτσουρο ειδικά μέσα σε κίνηση που ζεσταίνεται. Αν είναι μηχανικός κοιτάς αν στη διαδρομή κολλάει κάπου. Τι αυτοκίνητο έχεις; επίσης είναι πολύ μικρή η ζωή για να αγχώνεσαι για έναν συμπλέκτη. Εμένα η γυναίκα μου οδηγεί 8 χρόνια κ τώρα αρχίζει κάπως να τρώγεται. Κόστος 500€. Δλδ στα 10 χρόνια να δώσεις 500€ δε το θεωρώ τόσο τραγικό ώστε να χρειάζεται αυτός ο ψυχαναγκασμος

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, chaosmaster είπε

Κάποια υδραυλικά έχουν 2 τρόμπες συμπλέκτη. Συνήθως τα παίζει η κάτω με αποτέλεσμα να γίνεται κούτσουρο ειδικά μέσα σε κίνηση που ζεσταίνεται. Αν είναι μηχανικός κοιτάς αν στη διαδρομή κολλάει κάπου. Τι αυτοκίνητο έχεις; επίσης είναι πολύ μικρή η ζωή για να αγχώνεσαι για έναν συμπλέκτη. Εμένα η γυναίκα μου οδηγεί 8 χρόνια κ τώρα αρχίζει κάπως να τρώγεται. Κόστος 500€. Δλδ στα 10 χρόνια να δώσεις 500€ δε το θεωρώ τόσο τραγικό ώστε να χρειάζεται αυτός ο ψυχαναγκασμος

Υδραυλικός και να μην έχει δύο τρόμπες;Πως λειτουργεί;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Τι αμάξι;Είναι με υδραυλικό συμπλέκτη ή συρματόσκοινο;

 

1 ώρα πριν, chaosmaster είπε

Κάποια υδραυλικά έχουν 2 τρόμπες συμπλέκτη. Συνήθως τα παίζει η κάτω με αποτέλεσμα να γίνεται κούτσουρο ειδικά μέσα σε κίνηση που ζεσταίνεται. Αν είναι μηχανικός κοιτάς αν στη διαδρομή κολλάει κάπου. Τι αυτοκίνητο έχεις; επίσης είναι πολύ μικρή η ζωή για να αγχώνεσαι για έναν συμπλέκτη. Εμένα η γυναίκα μου οδηγεί 8 χρόνια κ τώρα αρχίζει κάπως να τρώγεται. Κόστος 500€. Δλδ στα 10 χρόνια να δώσεις 500€ δε το θεωρώ τόσο τραγικό ώστε να χρειάζεται αυτός ο ψυχαναγκασμος

Όντως, πρόκειται περί υδραυλικού συμπλέκτη. Πέρυσι περίπου είχα αλλάξει τον πάνω (δε θυμάμαι πώς μου τον είχε πει, αλλά όποιος γνωρίζει, θα καταλάβει), γιατί έκανε θόρυβο. Μου είχε πει ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί και ο κάτω. Το θέμα είναι όμως πώς γίνεται ο άλλος να τον στρώνει με μια βόλτα και με το που τον αγγίζω εγώ να τον επηρεάζω τόσο;

Και δεν είναι θέμα άγχους ή δεν ξερωγω τι. Απλά θέλω να καταλάβω αν κάνω κάτι λάθος για να το αλλάξω. Είναι ίσως οι απότομες κινήσεις; Ίσως τον πατάω στραβά με αποτέλεσμα να φθείρω τα του πεντάλ (ελατήρια κ.λπ.); Και οκ, αν ήταν μόνο στο αυξημένο βάρος που αισθάνομαι, θα έλεγα οκ. Αλλά εδώ μιλάμε ότι έχουμε και θόρυβο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...