Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είπα να αναφέρω την περιπετειά μου για να προστατεύσω κανέναν άλλο.

Καταρχήν δέμα που έχει φύγει από Παλλήνη (Αττική) 14/9/22 αντί για Χαλκίδα πάει Χαλκιδική καθώς κάποιοι δεν γνωρίζουν γεωγραφία. Παραμένει σε υποκατάστημα της Β. Ελλάδας ως αζήτητο και τελικά στις 7 μέρες κάποιος καταλαβαίνει το λάθος και το επιστρέφει στην ΚΔ Αττικής για να έρθει τελικά Χαλκίδα στις 22/9/22 και στις 23/9/22 χωρίς καμία ενημέρωση να γράψουν αδυναμία παράδοσης (είναι το τυπικό λέει της speedex αυτό).

24/9/22 (Σάββατο) μετά από πολύωρη προσπάθεια για τηλ. επικοινωνία κανονίζεται ραντεβού για παράδοση την Δευτέρα 26/9/22. Πράγματι στις 26/9 έχουμε επικ. από speedex αλλά όχι για παράδοση που είχε κανονιστεί αλλά για παράδοση την Τετάρτη 28/9/22 καθώς λέει έχουν φόρτο εργασίας. Χθες Τετάρτη από τις 10:43 φαινόταν ότι το δέμα είναι προς παράδοση και συνεχώς κάποιος ήταν σπίτι για να παραλάβει. Τελικά στις 19:16 φαίνεται ότι η παραλαβή έγινε ( ενώ μετά τις 17:00) παραδόσεις δεν κάνουν. Μετά από και πάλι μεγάλη προσπάθεια σήμερα τελικά και ενώ είχαν το δίκιο τους ότι παραλάβαμε το δέμα (έτσι έβλεπαν στο σύστημα), τελικά διαπιστώθηκε ότι ο ταχυμεταφορέας το είχε ακόμα στην κατοχή του και βεββαίως είχε υπογράψει αυτός ότι παρέδωσε το δέμα (στον ευατό του)!!!  Όταν ήρθε η απάντηση που έδωσε ήταν ότι κάτι του έτυχε και ότι έκρινε σωστό να βάλει ότι παρέδωσε το δέμα!!! Βέββαια δεν θεώρησε ότι αφού είχε κάνει παρατυπία έπρεπε να το φέρει από τα 7 τα ξημερώματα και όχι μετά από τηλέφωνα στις 13:15 δημιουργώντας υποψίες αν τελικά είχε την πρόθεση να το φέρει.

Τώρα εγώ να πω ευτυχώς που το παραδέχθηκε και το παρέδωσε τελικά 

Ευτυχώς που το δέμα δεν ήταν και μεγάλης αξίας.

Τα σχόλια δικά σας...

  • Like 1
  • Confused 2
  • Sad 3
Δημοσ.

Με καντήλια μέσα στη speedex έφοδο,καταγγελία σε όποιον φορέα υπάρχει, μήνυση στον μεταφορέα και απαίτηση απόλυσης του. Θέλουν χρόνο βέβαια γιατί δεν βγάζεις άκρη εύκολα. Αλλά έτσι θέλουν. 

  • Like 1
Δημοσ.

Δυστυχώς , πολλές φορές συμβαινει το ανθρώπινο λάθος, όπως στην περίπτωση Χαλκίδας και Χαλκιδικής.

Το ότι ο διανομέας υπέγραψε μόνος του οτι παρέδωσε και δεν έκανε καμία αναφορά στην εταιρεία, είναι ανθρώπινο λάθος και αυτό, αλλά ευτυχώς είναι μόνο του συγκεκριμένου διανομέα και όχι όλων των διανομέων της εταιρείας.

Για εμένα το χειρότερο μου το έχει κάνει η ACS. Επι σειρά 6 εργάσιμων, έστελνε καθημερινά μηνυμα οτι θα το παραλάβω και τελικά ήταν καθημερινά αφαντοι. Την 7ή εργάσιμη παρέλαβα!! Αυτό όμως ήταν λάθος της εταιρείας και τακτικό φαινόμενο με την διανομή της. Το κακό για εμένα, ήταν με δεσμευε καθημερινά να περιμένω το δέμα μου.

Νομίζω πως θεωρητικά μπορείς να το καταγγείλεις στην ΕΕΤΤ το περιστατικό και νομίζω δικαιούσαι και κάποια αποζημίωση για την καθυστερήση. Κάπου κάποτε είχαν ανεφερθεί παρόμοια περιστατικά εδώ στο φόρουμ.

Δημοσ.

μήπως η εταιρεία με αυτά τα που πληρώνει προσλαμβάνει πολύ... πειραγμένο κόσμο, επειδή άλλοι δεν καταδεχονται να πάνε; 

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Το ότι ο διανομέας υπέγραψε μόνος του οτι παρέδωσε και δεν έκανε καμία αναφορά στην εταιρεία, είναι ανθρώπινο λάθος και αυτό

 ακου εκει ανθρωπινο λαθος που υπεγραψε και παρελαβε δεμα ο μεταφορεας

πας τραπεζα, υπογραφει και παραλαμβανει τα λεφτα απο το λογαριασμο σου ο ταμιας. Νταξ. Πως κανετε ετσι, ανθρωπινο λαθος

  • Like 9
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, SilentVoice είπε

Δυστυχώς , πολλές φορές συμβαινει το ανθρώπινο λάθος, όπως στην περίπτωση Χαλκίδας και Χαλκιδικής.

Το ότι ο διανομέας υπέγραψε μόνος του οτι παρέδωσε και δεν έκανε καμία αναφορά στην εταιρεία, είναι ανθρώπινο λάθος και αυτό, αλλά ευτυχώς είναι μόνο του συγκεκριμένου διανομέα και όχι όλων των διανομέων της εταιρείας.

Για εμένα το χειρότερο μου το έχει κάνει η ACS. Επι σειρά 6 εργάσιμων, έστελνε καθημερινά μηνυμα οτι θα το παραλάβω και τελικά ήταν καθημερινά αφαντοι. Την 7ή εργάσιμη παρέλαβα!! Αυτό όμως ήταν λάθος της εταιρείας και τακτικό φαινόμενο με την διανομή της. Το κακό για εμένα, ήταν με δεσμευε καθημερινά να περιμένω το δέμα μου.

Νομίζω πως θεωρητικά μπορείς να το καταγγείλεις στην ΕΕΤΤ το περιστατικό και νομίζω δικαιούσαι και κάποια αποζημίωση για την καθυστερήση. Κάπου κάποτε είχαν ανεφερθεί παρόμοια περιστατικά εδώ στο φόρουμ.

Ανθρώπινο λάθος το γεγονός πως εν γνώσει του υπέγραψε την παραλαβή του δέματος?

Κι αν ο TS δεν έκανε κίνηση εγκαίρως ποιος μου λέει πως δεν θα το παρέδιδε ποτέ και μετά θα ψάχνανε αν όντως το δέμα παραδόθηκε και σε ποιον?

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, SilentVoice είπε

Δυστυχώς , πολλές φορές συμβαινει το ανθρώπινο λάθος, όπως στην περίπτωση Χαλκίδας και Χαλκιδικής.

Το ότι ο διανομέας υπέγραψε μόνος του οτι παρέδωσε και δεν έκανε καμία αναφορά στην εταιρεία, είναι ανθρώπινο λάθος και αυτό, αλλά ευτυχώς είναι μόνο του συγκεκριμένου διανομέα και όχι όλων των διανομέων της εταιρείας.

Για εμένα το χειρότερο μου το έχει κάνει η ACS. Επι σειρά 6 εργάσιμων, έστελνε καθημερινά μηνυμα οτι θα το παραλάβω και τελικά ήταν καθημερινά αφαντοι. Την 7ή εργάσιμη παρέλαβα!! Αυτό όμως ήταν λάθος της εταιρείας και τακτικό φαινόμενο με την διανομή της. Το κακό για εμένα, ήταν με δεσμευε καθημερινά να περιμένω το δέμα μου.

Νομίζω πως θεωρητικά μπορείς να το καταγγείλεις στην ΕΕΤΤ το περιστατικό και νομίζω δικαιούσαι και κάποια αποζημίωση για την καθυστερήση. Κάπου κάποτε είχαν ανεφερθεί παρόμοια περιστατικά εδώ στο φόρουμ.

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/FAQ/index.html#Question18 εξαρτάται αν το 18 εμπίπτει στην περίπτωση που αναφέρεις.

Δημοσ.

Απλά για την ιστορία.Ο ταχυμεταφορέας κάλεσε εκ των υστέρων να πει ότι χθες βίωνε τραγική οικογενειακή απώλεια.Επίσης ότι κινδυνεύει να χάσει την δουλειά του. Θα μπορούσε να είχε δώσει μια εξήγηση εξαρχής και να μην είχε γίνει ότι έγινε.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vasilis 07 είπε

Απλά για την ιστορία.Ο ταχυμεταφορέας κάλεσε εκ των υστέρων να πει ότι χθες βίωνε τραγική οικογενειακή απώλεια.Επίσης ότι κινδυνεύει να χάσει την δουλειά του. Θα μπορούσε να είχε δώσει μια εξήγηση εξαρχής και να μην είχε γίνει ότι έγινε.

Είναι αυτός με το πράσινο σαραβαλάκι που το γεμίζει με δέματα μέχρι το τιμόνι;

Δημοσ.
12 ώρες πριν, thant είπε

Είναι αυτός με το πράσινο σαραβαλάκι που το γεμίζει με δέματα μέχρι το τιμόνι;

Ρώτησα γιατί δεν παρέλαβα εγώ. Σαραβαλάκι ήταν (χωρίς επιγραφές speedex), αλλά χρώμα λόγω παλαιότητας δεν διέκριναν 😄

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς η speedex αυτή τη στιγμή είναι η φτηνότερη κουριερ για εμάς τους επαγγελματίες με eshop. Και λέω δυστυχώς γιατί ακόμα δεν είναι καλά στελεχωμένη, δεν υπάρχουν καταστήματα σε κάθε πόλη κλπ. Οπότε όλο και συχνότερα στο μέλλον θα βλέπετε ως μοναδική επιλογή κουριερ σε πολλά eshop την speedex. Ελπίζω με την αύξηση της δουλειάς να βελτιωθούν και οι παρεχόμενες υπηρεσίες τους...

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.
22 ώρες πριν, SilentVoice είπε

 

Το ότι ο διανομέας υπέγραψε μόνος του οτι παρέδωσε και δεν έκανε καμία αναφορά στην εταιρεία, είναι ανθρώπινο λάθος και αυτό, αλλά ευτυχώς είναι μόνο του συγκεκριμένου διανομέα και όχι όλων των διανομέων της εταιρείας.

Ανθρώπινο λάθος που ενώ δεν μπορούσε να παραδώσει, θεώρησε να βάλει στο σύστημα παράτυπα ότι η παράδοση έγινε και υπέγραψε με το όνομα του παραλήπτη ? Ας υπέγραφε με το δικό του.

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Η εταιρεία έτσι θα το δικαιολογούσε.

Δεν είπα οτι δεν ειναι παράτυπο-παράνομο κλπ.

Πλαστογραφία υπογραφής διώκεται ποινικά. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Όπως έγραψε μέλος ποιό πάνω, ταμίας σε τράπεζα υπογράφει για λογαρισμό σου και εισπράττει το μισθό ή την σύνταξη. Θα βγει η τράπεζα να σου πει ανθρώπινο λάθος ?

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...