Sadako Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους. Ένας εκτυπωτής HP Deskjet 3630 εδώ και κάποιο διάστημα (άγνωστο πόσο, είχε καιρό να χρησιμοποιηθεί για αυτήν την λειτουργία) ενώ εκτυπώνει κανονικά (δηλαδή δεν τον δείχνουν offline τα windows), δεν σκανάρει μέσω του software. Δεν είναι δικός μου ο εκτυπωτής και δεν είχα αρκετό χρόνο να τον τεστάρω είναι η αλήθεια, το μόνο που πρόλαβα να δοκιμάσω ήταν το αντίγραφο μέσω του αντίστοιχου physical button, που έγινε κανονικά, άρα δεν υφίσταται κάποιο hardware θέμα, όπως και μια αντιμετώπιση προβλημάτων από το HP Toolbox, που δεν πρόλαβε καν να ολοκληρωθεί, γιατί λίγο πριν γεμίσει η μπάρα κόλλησε εκεί για κανά 10λεπτο και έπρεπε να φύγω.. Αν δεν κάνω λάθος μέχρι πριν να φάει αυτό το σκάλωμα, το σκανάρισμα γινόταν κανονικά μέσα από το Windows Fax and Scan. Αλλά δοκίμασα και μέσα από το app της HP, πάλι τίποτα, σαν να μην αναγνωρίζει το scanner. Υπάρχει κάποιος άλλος έλεγχος που να μπορώ να κάνω remotely (μέσω Teamviewer βασικά) ή με τηλεφωνικές οδηγίες στον χρήστη (αν αφορά κάτι που πρέπει να γίνει πάνω στο ίδιο το μηχάνημα) Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2022 από Sadako
29gk Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2022 Mε τη σειρα και αφου σιγουρευτει οτι το μηχανημα δουλευει πχ βγαζοντας μια φωτοτυπια 1) να τσεκαρει το συστημα κι αν εκκρεμουν ενημερωσεις των windows να τις κανει ολες και να επανεκκινησει 2) να αφαιρεσει τον εκτυπωτη απο τον πινακα ελεγχου και να τον ξαναεγκαταστησει 3) να κατεβασει την πηρη σουιτα των οδηγων απο την ΗΡ και να την εγκαταστησει 4) να δοκιμασει αλλο software για σκαναρισματα πχ HP scan & Capture, NAPS2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα