NickPatou Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2022 Καλημέρα σε όλους, αρχες Σεπτεμβρη, μιλησα με ΟΤΕ για να κανω αλλαγη παροχου (απο Vodafone σε OTE) λογω της οπτικης ινας που ηρθε στη πολυκατοικια. Αφου τα συμφωνησαμε, η ενεργοποιηση της γραμμης μου εγινε στις 23/9. Παρολα αυτα, τρεις μερες μετα (26/9) δεχτηκα λογαριασμο απο τον ΟΤΕ που με χρεωνει για την γραμμη για ολο τον Σεπτεμβριο. Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι, η χρεωση ξεκιναει μολις συμφωνησεις με τον παροχο ή μολις γίνει ενεργοποιηση της γραμμης σου; Ευχαριστω!
jkoukos Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2022 H χρέωση ξεκινά με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Ωστόσο σε Cosmote προπληρώνουμε το πάγιο του επόμενου μήνα και στον πρώτο λογαριασμό αναλογικά τις μέρες από την έναρξη της σύνδεσης μέχρι την έκδοσή του.
Angeldust Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2022 Σε όλους τους παρόχους ισχύει αυτό. Ο πρώτος λογαριασμός έρχεται πάντα αυξημένος.
NickPatou Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 9 ώρες πριν, Angeldust είπε Σε όλους τους παρόχους ισχύει αυτό. Ο πρώτος λογαριασμός έρχεται πάντα αυξημένος. Αυτο το γνωριζω. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι η ενεργοποιηση εγινε στις 23/9 και 3 μερες μετα ελαβα το λογαριασμο, ο οποιος λογαριασμος αναφερει περιοδο χρεωσης με αρχης γενομενης την 2/9, που τοτε, μεχρι και τις 23/9 ημουν τυπικα πελατης της Vodafone.
jkoukos Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Πριν σε Vodafone είχες συνδεση FTTH ή DSL; Αν ισχύει το πρώτο, κανονικά θα έπρεπε να σε χρεώσουν όταν ολοκληρωθεί η φορητότητα και ενεργοποιηθεί η υπηρεσία στον νέο πάροχο. Αν ισχύει το δεύτερο, πιθανόν να σε γύρισαν αμέσως στο δικό τους δίκτυο με παροχή DSL και αργότερα έγινε μεταφορά της σύνδεσης σε FTTH. Πρακτική που ακολουθεί συχνά η Cosmote.
NickPatou Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 29 λεπτά πριν, jkoukos είπε Πριν σε Vodafone είχες συνδεση FTTH ή DSL; Αν ισχύει το πρώτο, κανονικά θα έπρεπε να σε χρεώσουν όταν ολοκληρωθεί η φορητότητα και ενεργοποιηθεί η υπηρεσία στον νέο πάροχο. Αν ισχύει το δεύτερο, πιθανόν να σε γύρισαν αμέσως στο δικό τους δίκτυο με παροχή DSL και αργότερα έγινε μεταφορά της σύνδεσης σε FTTH. Πρακτική που ακολουθεί συχνά η Cosmote. DSL ειχα και ακομη και τωρα στη cosmote DSL εχω αρχικα μεχρι να γινει η ολοκληρωση της γραμμης του FTTH.
jkoukos Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Οπότε πιθανότατα η φορητότητα ολοκληρώθηκε αρχές Σεπτέμβρη και απλά ο κύκλος τιμολόγησης για σένα γίνεται τέλος (στις 23) κάθε μήνα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα