Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πηγαινε σε εγκαταστατες και ρωτησε τους. Βρες ενα δυο που θα πηγαινες να το βαλεις και ρωτησε τους ποιο μοντελο ειναι πιο δεκτικο σε υγραεριο.

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sakiz105 είπε

Έχω κάνει την ίδια διαδρομή με Polo tdi 90hp που μου έβγαλε την πίστη (ανέβασε θερμοκρασία 2 φορές) και με i10 μή turbo 1000άρι που απλά δεν τραβούσε στις ανηφόρες, κατέβαζα σε πρώτη.

Όσοι βγάζουν τα 1000άρια σαν jack of all trades, δεν έχουν βγει από αθήνα

Τα 1.2 TDI ήταν από τα χειρότερα μοτέρ αν εννοείς αυτά άσε πολλές ζημιές.

Έτσι είναι φίλε μου σε ανοιχτούς δρόμους θες "αμάξι" με ωραίο πάτημα και σου βγαίνει τα ίδια λεφτά.. 

Τα μεγαλύτερα μοτέρ έχουν και μεγαλυτερο χρόνο ζωής κατά κανόνα από κάτι 1000αρακια

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Σωστό αλλά σε εθνική οδό με σταθερή ταχύτητα 100-120 το 1600 θα κάψει όσο το 1200 άντε να έχουν πολύ μικρή διαφορά σε θέμα κατανάλωσης και έχεις πιο αμάξι.Με το οποίο κανεις άνετος και ένα μεγάλο ταξίδι.

Εγώ προσωπικά θα πήγαινα σε 1600-1800 υγραέριο διότι δεν μου αρέσει το πάτημα το μικρών αμαξιών τύπου πικαντο σε εθνικές οδούς.

Δηλαδη με κατι τετοιο θα του ερχοταν πιο οικονομικα στο κοστος χρησης?  https://www.car.gr/classifieds/cars/view/313125780-toyota-avensis

Δημοσ.
2 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Δηλαδη με κατι τετοιο θα του ερχοταν πιο οικονομικα στο κοστος χρησης?  https://www.car.gr/classifieds/cars/view/313125780-toyota-avensis

Το συγκεκριμένο αξίζει τα μισα λεφτά είναι πανάκριβο....Αλλά ναι εάν του έβαζε υγραέριο η το αγόραζε με αυτό θα έβγαινε πιο οικονομικά με πολύ καλύτερο πάτημα.

Δεν είναι ανάγκη να πάει σε Σεντάν και ένα hatchback Almera η κάτι τέτοιο είναι μια χαρά 

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Το συγκεκριμένο αξίζει τα μισα λεφτά είναι πανάκριβο....Αλλά ναι εάν του έβαζε υγραέριο η το αγόραζε με αυτό θα έβγαινε πιο οικονομικά με πολύ καλύτερο πάτημα.

Δεν είναι ανάγκη να πάει σε Σεντάν και ένα hatchback Almera η κάτι τέτοιο είναι μια χαρά 

Ναι στα 5500ε ειναι τσιμπημενο! Αλλα οταν ενα αυτοκινητο φημιζεται για την αξιοπιστια του και ο κατοχος του εχει αλλαξει αρκετα απο τα αναλωσιμα.. συν προσεγμενο εσ.-εξ. με λιγα χλμ αν το δωσει πχ 2500ε ειναι σαν να το χαριζει!  Γιατι ο αλλος που θα το παρει για τα επομενα χρονια δεν θα του βγαλει δαπανηρή ζημια..!  Ενω συνηθως αυτο που ειναι πιο καινουργιο σε χρονολογια και παραλληλα σου αρεσει και η τιμη του βγαινει τυρι-φακα!!!  Εχω τετοιο παραδειγμα που σε βαθος 3ετιας του εφυγαν αλλα 1300ευρω σε ζημιες! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Ναι στα 5500ε ειναι τσιμπημενο! Αλλα οταν ενα αυτοκινητο φημιζεται για την αξιοπιστια του και ο κατοχος του εχει αλλαξει αρκετα απο τα αναλωσιμα.. συν προσεγμενο εσ.-εξ. με λιγα χλμ αν το δωσει πχ 2500ε ειναι σαν να το χαριζει!  Γιατι ο αλλος που θα το παρει για τα επομενα χρονια δεν θα του βγαλει δαπανηρή ζημια..!  Ενω συνηθως αυτο που ειναι πιο καινουργιο σε χρονολογια και παραλληλα σου αρεσει και η τιμη του βγαινει τυρι-φακα!!!  Εχω τετοιο παραδειγμα που σε βαθος 3ετιας του εφυγαν αλλα 1300ευρω σε ζημιες! 

Σωστά όλα αυτά που λες και εγώ φαν των παλιών αμαξιών είμαι, καινούργιο έχω λεφτά να αγοράσω απλά δεν με συγκινουν πολύ κατώτερη ποιότητα από το μοντεο 20 ετιας μου..

Απλά όσο σκυλί και καλοσυντηρημενο να είναι ένα αμάξι δεν παύει να είναι ένα απλό avensis 21χρονων. Ίσως τα 3800€ θα ήταν μια λογική τιμή για αυτό το αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από Fordakias7
  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 10/10/2022 στις 5:57 ΜΜ, Fordakias7 είπε

Σωστά όλα αυτά που λες και εγώ φαν των παλιών αμαξιών είμαι, καινούργιο έχω λεφτά να αγοράσω απλά δεν με συγκινουν πολύ κατώτερη ποιότητα από το μοντεο 20 ετιας μου..

Τα παλιά αυτοκίνητα όμως που έχουν μεγάλη σαπίλα στο σκάφος γίνεται να διορθωθούν?

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Candela είπε

Τα παλιά αυτοκίνητα όμως που έχουν μεγάλη σαπίλα στο σκάφος γίνεται να διορθωθούν?

Ολα γινοντε  αλλα εξαρταται και απο το κοστος

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ολα γινοντε  αλλα εξαρταται και απο το κοστος

Οι μόνες περιπτώσεις να μην διορθώνεται ένα παλιό αυτοκίνητο είναι να στραβώσουν όλες οι λαμαρίνες από σοβαρό τροχαίο ατύχημα ή να πάρει φωτιά και καεί ολόκληρο?

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Candela είπε

Οι μόνες περιπτώσεις να μην διορθώνεται ένα παλιό αυτοκίνητο είναι να στραβώσουν όλες οι λαμαρίνες από σοβαρό τροχαίο ατύχημα ή να πάρει φωτιά και καεί ολόκληρο?

Οι λαμαρινες διορθωνιντε ...Αν καει ολοκληρο τι να φτιαξει κανεις ?

Δημοσ.
Στις 25/9/2022 στις 3:53 ΜΜ, liakjim είπε

θα κάνει κάθε μέρα 90-100χλμ.

Με αυτά τα χιλιόμετρα καθημερινά, κάνεις απόσβεση ένα ηλεκτρικό σε μια πενταετία.

Ειδικά αν το φορτίζεις σε δωρεάν σημεία φόρτισης στην Αθήνα και αν επενδύσεις σε φωτοβολταϊκά σε μια 7ετια.

 Περισσότερα θα δεις σε αντίστοιχο νήμα με τα ηλεκτρικά.

Προσωπικά δεν θα πήγαινα ακόμη σε ηλεκτρικό, γιατί δεν κάνω τόσα χιλιόμετρα ώστε να κάνω απόσβεση σε σχέση με ένα θερμικό.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Candela είπε

Τα παλιά αυτοκίνητα όμως που έχουν μεγάλη σαπίλα στο σκάφος γίνεται να διορθωθούν?

Θεωρητικά αν η σκουριά περάσει μέσα είναι σχεδόν αδύνατη η επισκευή αλλά πρέπει να ήταν στον πάτο της θάλασσας.

Όπως και να έχει και να φτιάχνεται το κόστος θα είναι μεγάλο.

Έχει κάποια μεγάλη αξία είναι συλλεκτικό το αμάξι;

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Με αυτά τα χιλιόμετρα καθημερινά, κάνεις απόσβεση ένα ηλεκτρικό σε μια πενταετία.

Ειδικά αν το φορτίζεις σε δωρεάν σημεία φόρτισης στην Αθήνα και αν επενδύσεις σε φωτοβολταϊκά σε μια 7ετια.

 Περισσότερα θα δεις σε αντίστοιχο νήμα με τα ηλεκτρικά.

Προσωπικά δεν θα πήγαινα ακόμη σε ηλεκτρικό, γιατί δεν κάνω τόσα χιλιόμετρα ώστε να κάνω απόσβεση σε σχέση με ένα θερμικό.

θα πρέπει με 10 χιλιάρικα να βρει ηλεκτρικό μεταχειρισμένο δλδ με μεταχειρισμένες μπαταρίες

τα φ/β ξέχνα τα , εκτός αν στα 10 χιλιάρικα εννοείς ηλεκτρικό και φ/β (δεν παίζει)

με 18kw κατανάλωση (σίγουρα θα είναι παραπάνω εθνική μιας και δεν είναι στο κέντρο στην κίνηση για ανάκτηση) ,

αν δεν καίει στο νοικοκυριό >500kw/μήνα και είναι στην 1η κλίμακα επιδοτήσεων (αν και στην περίπτωση που κάνει 20 μέρες το μήνα το δρομολόγιο θα καίει 360kw μήνα , μόνο απο τη φόρτιση)  με ~0,16 λεπτά την κιλοβατώρα βγαίνει ~2,9€/100χλμ (αν προλαβαίνει να το φορτίζει αποκλειστικά με νυχτερινό , τιμές ΔΕΗ Γ1 Οκτ με ρυθμιζόμενες και ΦΠΑ)

με ~7λίτρα υγραέριο/100χλμ (δεν είναι κέντρο στην κίνηση) θα καίει ~7€/100χλμ

Δλδ θα κάνει απόσβεση ~4,1€/100χλμ (πολύ λιγότερο αν παίζει στη 2 κλίμακα επιδοτήσεων ρεύματος) με μτχ ηλεκτρικό "αμάξι"

Με 20μέρες το μήνα έχει κέρδος ~984€/έτος

Αν το 1000ρικο καλύπτει κάποιον να αλλάξει-επισκευάζει τις μπαταρίες σε σύντομο διάστημα , τότε το σκέφτεται

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, korakios είπε

θα πρέπει με 10 χιλιάρικα να βρει ηλεκτρικό μεταχειρισμένο δλδ με μεταχειρισμένες μπαταρίες

 

Στις 25/9/2022 στις 3:53 ΜΜ, liakjim είπε

Θα ήθελα ένα μεταχειρισμένο, τιμή κάπου 10000€

 

Στις 25/9/2022 στις 3:53 ΜΜ, liakjim είπε

με σκοπό να το κάνω εγώ υγραέριο.

Αν πάρει με 10.000 μεταχειρισμένο θερμικό και ρίξει+2000 για υγραέριο+1000 για λάστιχα,σέρβις ίσως και δίσκο πλατό, τότε με κάτι παραπάνω παίρνει καινούργιο ηλεκτρικό. Και καινούργιο με εργοστασιακό υγραέριο παίρνει.

 

Αλλά με αυτά τα χιλιόμετρα, πιο γρήγορα θα κάνει απόσβεση ένα ηλεκτρικό παρά ένα θερμικό. Επίσης μην ξεχνάμε ότι το θέλει και για Αθήνα. Αν τον πιάνει ο δακτύλιος και τελικά το παρκάρει στο μετρό της Κατεχάκη και θέλει και εισιτήριο για μετρό, εκεί ξεφεύγει από θέμα χρόνου και ταλαιπωρίας. Το ηλεκτρικό για κέντρο Αθήνας είναι το καλύτερο αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.

Επεξ/σία από SilentVoice

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...