Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ότι λέει ο τίτλος. Θα ήθελα ένα μεταχειρισμένο, τιμή κάπου 10000€, για χρήση κυρίως εθνική οδό (Ωρωπός - Αθήνα - Ωρωπός), με δυνατότητα να χωράει ένα παιδί αν χρειαστεί (δεν έχουμε πλέον καρότσια και συναφή), βενζίνη με σκοπό να το κάνω εγώ υγραέριο.

Άρα θέλουμε αντοχή σε υγραέριο μιας και θα κάνει κάθε μέρα 90-100χλμ.

Ευχαριστώ

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχω πολλούς γνωστούς/φίλους που έχουν βάλει LPG σε διάφορα αυτοκίνητα (Opel, Toyota, Nissan, Renault, Alfa Romeo, Lexus, Porsche).

Η γνώμη μου είναι ότι κυρίως ο εγκαταστάτης, αλλά και το σύστημα, είναι πιο σημαντικά από την μάρκα του αυτοκινήτου που θα μετατρέψεις σε LPG.

Είχα κάνει αρκετή έρευνα όταν ήθελα να βάλω στο Opel μου, αλλά τελικά έκατσε τελευταία στιγμή μια ευκαιρία και το έδωσα και πήγα σε diesel.

Μετά από πολύ ψάξιμο είχα καταλήξει στον lpgas, πολύ σοβαρός και γνώστης. Θα σου έλεγα ίσως να τον πάρεις ένα τηλ να σου πει τη γνώμη του...

Δημοσ.
4 ώρες πριν, liakjim είπε

Ότι λέει ο τίτλος. Θα ήθελα ένα μεταχειρισμένο, τιμή κάπου 10000€, για χρήση κυρίως εθνική οδό (Ωρωπός - Αθήνα - Ωρωπός), με δυνατότητα να χωράει ένα παιδί αν χρειαστεί (δεν έχουμε πλέον καρότσια και συναφή), βενζίνη με σκοπό να το κάνω εγώ υγραέριο.

Άρα θέλουμε αντοχή σε υγραέριο μιας και θα κάνει κάθε μέρα 90-100χλμ.

Ευχαριστώ

 

Υπάρχει ήδη θέμα εδώ να δεις :

Τώρα όσο αφορά το μεταχειρισμένο κοιτάζεις είτε με μηχανικές βαλβίδες ή με υδραυλικές . Κοιτάζεις να έχει ήδη επάνω αέριο ; Για μενα βάλε εσύ ο ίδιος . Εγώ σε Mazda 6 αγοράστηκε μεταχειρισμένο, αφού βεβαιώθηκε ότι δουλεύει σωστά στη βενζίνη - ανάφλεξη - και πριν τη αγορά του είχε μετρηθεί και συμπίεση κυλίνδρων προχώρησα στο υγραέριο. Είχε 250,000 χιλιόμετρα όταν αγοράστηκε και μεχρι που το έδωσα έκανα με υγραέριο +110,000 . Είχε μηχανικές βαλβίδες με καπελωτα.

κοιτάζεις να βάλεις σύστημα υγραερίου με υποστήριξη . Το κύριο θέμα είναι να δουλεύει σωστά στη βενζίνη αλλά και να ρυθμιστεί σωστά . 

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, liakjim είπε

Ότι λέει ο τίτλος. Θα ήθελα ένα μεταχειρισμένο, τιμή κάπου 10000€, για χρήση κυρίως εθνική οδό (Ωρωπός - Αθήνα - Ωρωπός), με δυνατότητα να χωράει ένα παιδί αν χρειαστεί (δεν έχουμε πλέον καρότσια και συναφή), βενζίνη με σκοπό να το κάνω εγώ υγραέριο.

Άρα θέλουμε αντοχή σε υγραέριο μιας και θα κάνει κάθε μέρα 90-100χλμ.

Ευχαριστώ

Ενδιαφέρομαι και εγώ για ακριβώς το ίδιο καθώς μένω Καπανδρίτι. Αλλά κοίταγμα για αμάξι με ήδη εγκατεστημένο σύστημα.

 

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, leoy είπε

Ενδιαφέρομαι και εγώ για ακριβώς το ίδιο καθώς μένω Καπανδρίτι. Αλλά κοίταγμα για αμάξι με ήδη εγκατεστημένο σύστημα.

 

Θα ήθελα να είναι εξαρχής βενζίνη και να βάλω δικό μου σύστημα ώστε να ξέρω τι βάζω και τι θα παίξει από εδώ και πέρα.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, liakjim είπε

Θα ήθελα να είναι εξαρχής βενζίνη και να βάλω δικό μου σύστημα ώστε να ξέρω τι βάζω και τι θα παίξει από εδώ και πέρα.

Εγω παλι σκεφτηκα αναποδα, οτι ενα με εγκατεστημενο που ξερεις οτι δουλευει και μπορεις να το ελενξεις μηχανικα ειναι πιο ασφαλης επιλογη.
Ελπιζω να μας πουνε οι πιο γνωστες!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, leoy είπε

Ενδιαφέρομαι και εγώ για ακριβώς το ίδιο καθώς μένω Καπανδρίτι. Αλλά κοίταγμα για αμάξι με ήδη εγκατεστημένο σύστημα.

 

Δεν θα το πρότεινα με ήδη επάνω για τους εξής λόγους .

Ίσως δε βρίσκεις τεχνική υποστήριξη πλέον να έχει κλείσει ο αντιπρόσωπος (έχει παρατηρηθεί) , να χρειαστείς αλλαγή αναλώσιμων π.χ μπεκ υγραερίου ή μειωτηρα ή map sensor ή και συνδυασμό από αυτά . 

Τέλος εάν όντως πάρεις κοιτάζεις και τη δεξαμενή στη 10 έτος από τη αναγραφόμενα ημερομηνία (είναι χαραγμένη ) χρήζει αλλαγή βάσει νομοθεσίας .

Τέλος δε ξέρεις πως το έχει δουλέψει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης και το κυριότερο εάν έχει ρυθμιστεί σωστά . Γιατί έχουν αναφερθεί αρκετά περιστατικά με κακορυθμισμενο αμάξι με υγραέριο 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μην κοιτας 1000cc ατμοσφαιρα για κανενα λογο..Το αναφερω διοτι κατι ειπες για kia picanto.

Ενα super mini δεν κανει για αυτην την δουλεια..Θα χρειαστεις hatchback ακομη και sedan αυτοκινητο απο 1400 και πανω σιγουρα

Προσωπικα θα πηγαινα σε 1600-1800.

Τα πιο ανθεκτικα σε υγραεριο συνηθως ειναι τα παλια αυτοκινητα.Ενα φιλαρακι εχει το ιδιο μοντεο 1800 με το δικο μου και εχει 200.000 χιλιομετρα με υγραεριο με πολυ λιγα προβληματα.

Παντως και ενα πετρελαιο euro 6 θα σε βολευε παρα πολυ.Τα πετρελαιοκινητα ειναι σχεδιασμενα για χιλιομετρα και οικονομια.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Μην κοιτας 1000cc ατμοσφαιρα για κανενα λογο..Το αναφερω διοτι κατι ειπες για kia picanto.

Ενα super mini δεν κανει για αυτην την δουλεια..Θα χρειαστεις hatchback ακομη και sedan αυτοκινητο απο 1400 και πανω σιγουρα

Προσωπικα θα πηγαινα σε 1600-1800.

Τα πιο ανθεκτικα σε υγραεριο συνηθως ειναι τα παλια αυτοκινητα.Ενα φιλαρακι εχει το ιδιο μοντεο 1800 με το δικο μου και εχει 200.000 χιλιομετρα με υγραεριο με πολυ λιγα προβληματα.

Παντως και ενα πετρελαιο euro 6 θα σε βολευε παρα πολυ.Τα πετρελαιοκινητα ειναι σχεδιασμενα για χιλιομετρα και οικονομια.

Γιατί όχι χιλιάρι; Λόγω μειωμένης ιπποδύναμης; Ή κάτι άλλο;

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 26/9/2022 στις 4:37 ΜΜ, Fordakias7 είπε

Ναι.Μειωμενη ενεργητική ασφάλεια

Οταν ξερεις τις δυνατοτητες του αυτοκινητου υπαρχει και ενεργητικη ασφαλεια!

Βεβαια στην περιπτωση του ts με ατομα και σε τετοιο δρομολογιο.. το picanto 1.0 δεν ειναι.  Με τον κινητηρα ομως των 1.2 θα ειναι οκ! Το λεω γιατι βγαζει δυνατο μοτερ με καλες σχεσεις μεταδοσης!

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Οταν ξερεις τις δυνατοτητες του αυτοκινητου υπαρχει και ενεργητικη ασφαλεια!

Βεβαια στην περιπτωση του ts με ατομα και σε τετοιο δρομολογιο.. το picanto 1.0 δεν ειναι.  Με τον κινητηρα ομως των 1.2 θα ειναι οκ! Το λεω γιατι βγαζει δυνατο μοτερ με καλες σχεσεις μεταδοσης!

 

Σωστό αλλά σε εθνική οδό με σταθερή ταχύτητα 100-120 το 1600 θα κάψει όσο το 1200 άντε να έχουν πολύ μικρή διαφορά σε θέμα κατανάλωσης και έχεις πιο αμάξι.Με το οποίο κανεις άνετος και ένα μεγάλο ταξίδι.

Εγώ προσωπικά θα πήγαινα σε 1600-1800 υγραέριο διότι δεν μου αρέσει το πάτημα το μικρών αμαξιών τύπου πικαντο σε εθνικές οδούς.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Σωστό αλλά σε εθνική οδό με σταθερή ταχύτητα 100-120 το 1600 θα κάψει όσο το 1200 άντε να έχουν πολύ μικρή διαφορά σε θέμα κατανάλωσης και έχεις πιο αμάξι.Με το οποίο κανεις άνετος και ένα μεγάλο ταξίδι.

Εγώ προσωπικά θα πήγαινα σε 1600-1800 υγραέριο διότι δεν μου αρέσει το πάτημα το μικρών αμαξιών τύπου πικαντο σε εθνικές οδούς.

Πριν δυο εβδομάδες έκανα το Τρίκαλα-Άρτα και από μεσοχώρα και από Ιονία. Alfa 147 1600 του 2002. Στο πρώτο, μαζί με δυο βόλτες στο χωριό εκεί (Πέτα), έκαψα 14.80 υγραέριο με τιμή 93 λεπτά (περίπου 180χλμ), πήγαινα περίπου με 60 καθώς ο δρόμος τόσο επιτρέπει . Στο δεύτερο, πάλι με δυο βόλτες στο χωριό, με ταχύτητα σχεδόν 130χλμ (για τους ενδιαφερόμενους, δεν υπάρχουν πια speed trap, τα έχουν τοποθετήση στον δρόμο για ηγουμενίτσα) έκαψα 15,80 με ίδια τιμή και διαδρομή 216χλμ. 3 άτομα, 2 δοχεία λάδι, 2 σάκους γεμάτους ρούχα.

Έχω κάνει την ίδια διαδρομή με Polo tdi 90hp που μου έβγαλε την πίστη (ανέβασε θερμοκρασία 2 φορές) και με i10 μή turbo 1000άρι που απλά δεν τραβούσε στις ανηφόρες, κατέβαζα σε πρώτη.

Όσοι βγάζουν τα 1000άρια σαν jack of all trades, δεν έχουν βγει από αθήνα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...