Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το YouTube εργάζεται σε ένα νέο πρόγραμμα που θα επιτρέπει στους δημιουργούς να δημιουργούν έσοδα από τα μακράς διάρκειας βίντεο τους (longform, διάρκειας άνω των 10 λεπτών) ακόμα και αν χρησιμοποιούν μουσική που προστατεύεται από δικαιώματα.

Στην εκδήλωση Made on YouTube, η εταιρεία ανακοίνωσε το Creator Music, ανοίγοντας έναν κατάλογο με δημοφιλή μουσικά κομμάτια για τους δημιουργούς περιεχομένου, οι οποίοι θα μπορούν πλέον να τα χρησιμοποιούν στα βίντεο τους χωρίς να αντιμετωπίζουν ζητήματα με τη δημιουργία εσόδων. Η εταιρεία έδωσε στους δημιουργούς του YouTube ορισμένες επιλογές: μπορούν είτε να λάβουν άδεια για τα μουσικά κομμάτια απευθείας και να διατηρήσουν όλα τα έσοδα τους (εκτός από το 45% που λαμβάνει το ίδιο το YouTube) είτε να μοιραστούν τα έσοδα τους με τους κατόχους αδειών χρήσης. Σύμφωνα με την Susan Cadrecha, εκπρόσωπο του YouTube, αν οι δημιουργοί επιλέξουν να μοιραστούν τα έσοδα με τους καλλιτέχνες, το μερίδιο τους, που είναι 55%, θα προκύπτει με βάση τον αριθμό των αδειοδοτημένων κομματιών που περιέχονται στο βίντεο τους. Αν χρησιμοποιήσουν ένα κομμάτι, θα διατηρήσουν το 27,5 % των εσόδων ενώ αν χρησιμοποιήσουν δύο κομμάτια που προστατεύονται από δικαιώματα θα λαμβάνουν το 18,3% των εσόδων. Τα βίντεο υπόκεινται και σε άλλες παρακρατήσεις, όπως είναι τέλη δικαιωμάτων απόδοσης, με το υπόλοιπο ποσοστό να πηγαίνει στους κατόχους δικαιωμάτων.

Η χρήση μουσικής αποτελούσε (και συνεχίζει από ότι φαίνεται να αποτελεί0 μία πρόκληση για τους δημιουργούς του YouTube, οι οποίοι έπρεπε να χρησιμοποιούν μουσική χωρίς δικαιώματα, προκειμένου να αποτρέψουν την κατάργηση των εσόδων από τα βίντεο τους. Η χρήση ακόμη και ενός μικρού τμήματος ενός κομματιού από έναν σημαντικό καλλιτέχνη χωρίς άδεια χρήσης μπορούσε να οδηγήσει στον αποκλεισμό ενός βίντεο ή σε σίγαση ενός τμήματός του. Το νέο πρόγραμμα επί του παρόντος βρίσκεται σε δοκιμαστική φάση (beta) στις Η.Π.Α. αλλά θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες το επόμενο έτος.

Σύμφωνα με πληροφορίες (Billboard), το YouTube έχει συνάψει συμφωνίες με περισσότερες από 50 δισκογραφικές εταιρείες, εκδοτικές εταιρείες και διανομείς, αν και μέχρι στιγμής, στον κατάλογο που άνοιξε δεν φαίνεται να περιλαμβάνονται μεγάλες δισκογραφικές. «Πολλές εκατοντάδες χιλιάδες» τραγούδια θα είναι διαθέσιμα στους δημιουργούς μέσω του Creator Music. Το Creator Music είναι μία από τις σημαντικότερες ανακοινώσεις από την εκδήλωση του YouTube που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα. Μία ακόμα σημαντική είδηση, είναι ότι οι δημιουργοί θα μπορούν να κερδίζουν χρήματα και από τα Shorts, τον «κλώνο TikTok» της πλατφόρμας, καταργώντας το ταμείο δημιουργών (creator fund) και ξεκινώντας ένα πρόγραμμα κατανομής εσόδων από διαφημίσεις για να ανταγωνιστεί το TikTok. Οι δημιουργοί των Shorts θα λαμβάνουν το 45% των εσόδων, με το YouTube να διατηρεί το 55% -το αντίστροφο δηλαδή από αυτό που ισχύει με τα μακράς διάρκειας βίντεο, γνωστά και ως longform.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
2 ώρες πριν, polemikos είπε

Σύμφωνα με την Susan Cadrecha, εκπρόσωπο του YouTube, αν οι δημιουργοί επιλέξουν να μοιραστούν τα έσοδα με τους καλλιτέχνες, το μερίδιο τους, που είναι 55%, θα προκύπτει με βάση τον αριθμό των αδειοδοτημένων κομματιών που περιέχονται στο βίντεο τους. Αν χρησιμοποιήσουν ένα κομμάτι, θα διατηρήσουν το 27,5 % των εσόδων ενώ αν χρησιμοποιήσουν δύο κομμάτια που προστατεύονται από δικαιώματα θα λαμβάνουν το 18,3% των εσόδων. Τα βίντεο υπόκεινται και σε άλλες παρακρατήσεις, όπως είναι τέλη δικαιωμάτων απόδοσης, με το υπόλοιπο ποσοστό να πηγαίνει στους κατόχους δικαιωμάτων.

Ωραιο, αλλα φανταζομαι δεν ειναι και τοσο δυσκολο να δουν τον χρονο που παιζει το χ κομματι και να κανουν μια διαιρεση των εσοδων με βαση την χ διαρκεια του κομματιου σε ολοκληρο το βιντεο. Ακομα και για 10 sec να παιξει καποιο κομματι σε 10λεπτο βιντεο, ο καλλιτεχνης διεκδικει τα μισα εσοδα

  • Like 2
Δημοσ.

Το δίκαιο που πρέπει να γίνει πράξη είναι το YouTube  να αμείβει όλους τους δημιουργούς και όχι μόνο τούς μουσικούς.

Υπάρχουν και τα κλεμμένα πλάνα από video άλλων, όπως και οι κλεμμένες φωτογραφίες ξέρετε ....

  • Like 6
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, vsterg είπε

Υπάρχουν και τα κλεμμένα πλάνα από video άλλων, όπως και οι κλεμμένες φωτογραφίες ξέρετε ....

Με ένα DMCA τον κατεβάζεις τον άλλο εντός 24ώρου :)

Για διαφυγόντα κέρδη, απειλή κλπ πας δικαστικώς.

Επεξ/σία από Pokemon640
  • Like 3
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Pokemon640 είπε

Με ένα DMCA τον κατεβάζεις τον άλλο εντός 24ώρου :)

Για διαφυγόντα κέρδη, απειλή κλπ πας δικαστικώς.

Ναι αλλά πρέπει να το πάρεις χαμπάρι εσύ και να κάνεις εσύ καταγγελία.

Και αυτό δεν είναι πάντα εύκολο σε τόσα εκατομμύρια videos.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, vsterg είπε

Ναι αλλά πρέπει να το πάρεις χαμπάρι εσύ και να κάνεις εσύ καταγγελία.

Και αυτό δεν είναι πάντα εύκολο σε τόσα εκατομμύρια videos.

Υπάρχει πανελάκι, μέσα στο YouTube studio, και είναι στη καρτέλα copyright, σου λέει ευθέως ποιος ανέβασε το βίντεο σου και σε τι ποσοστό. Γιαυτό εξ άλλου υπάρχει το content ID του YouTube.

Ομοίως το deviantart αν είσαι core member σου εντοπίζει όμοια εικόνα με την δική σου και μπορείς να κάνεις και takedown ακόμη και αν ο άλλος το έκανε NFT.

Επεξ/σία από Pokemon640
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

To youtube κάνει μια καλή κίνηση σε μια επικείμενη κατηφόρα μπροστά.

Προσωπικά πέραν όσον άλλων αρνητικών έχει δεν έχω καταλάβει τον αλγόριθμο της google.Το ίδιο περιεχόμενο σε άλλες πλατφόρμες έχει πολύ καλύτερο αντίκτυπο.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Chocobo είπε

To youtube κάνει μια καλή κίνηση σε μια επικείμενη κατηφόρα μπροστά.

Προσωπικά πέραν όσον άλλων αρνητικών έχει δεν έχω καταλάβει τον αλγόριθμο της google.Το ίδιο περιεχόμενο σε άλλες πλατφόρμες έχει πολύ καλύτερο αντίκτυπο.

Αυτή τη στιγμή ο αλγόρυθμος του TikTok είναι για σεμινάρια. Και το λέω από πλευράς digital marketing. Το budget που αφιερώνεις στη διαφήμιση μες το TikTok αποφέρει αρκετές φορές περισσότερα έσοδα (ROI) από το αντίστοιχο budget ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ αλλού. 

Προφανώς αρκεί η διαφήμισή σου και το προϊόν σου να είναι κατάλληλο για το target group.

Το "impulse buy" percentage του TikTok είναι μιλάμε άπιαστο. Το ίδιο ρούχο ή παπούτσι πχ αν διαφημίζεις στο Insta και στο Tiktok, θα πουληθεί 3 φορές περισσότερο από αγοραστές που ήρθαν απτο TikTok. Και μιλάω όχι μόνο για το ίδιο budget (per click το TikTok είναι πιο φθηνό), μιλάω καθαρά από άποψη ποσοστού αγοραστών (conversion) vs ατόμων που είδαν τη διαφήμιση. 

Αν αυτό το λάβεις υπόψη στο γεγονός ότι χρειάζεσαι λιγότερο spending budget για να πετύχεις αυτό το x3 που αναφέρω, φαντάσου απλά τί γίνεται αν αφιερώσεις το ίδιο budget. 

Δεν ξέρω τί έχουν κάνει, αλλά οι τύποι πίσω απ'το TikTik είναι απλά ΑΛΛΟΥ. 

  • Like 1
  • Thanks 4
Δημοσ.

Θα μπωρουσε απλα να απετουσε να εβαζες μια διαφημιση του εκαστοτε βιντεο-καναλιου-δημιουργου στο βιντεο σου κανοντας του διαφημιση.

Χωρις πολλα πολλα ,ετσι και αλλιως ενα τραγουδι για ποσο καιρο μενει στην κορφη, σιγουρα χρειζεται μια ανανεωση μετα απο καιρο .

Και τι ποιο καλη διαφημιση ,ειναι να παιζει σε ενα φρεσκοκομενο βιντεο καθε τοσο .Τελος παντων οτι ειναι να γινει ας γινει ,και αυτο μια καλη αρχη ειναι.

 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...