Th3Beh0ldeR Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Καλησπέρα στο forum. Είπα να ενημερώσω για κάτι που μου έτυχε τελευταία και θεωρώ ότι θα έπρεπε να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι γιατί είναι πιθανό να πρόκειται για μια νέα (ίσως) μορφή απάτης. Συγκεκριμένα, έλαβα στο κινητό μου μια ειδοποίηση περί λήξης προθεσμίας πληρωμής λογαριασμού από την ΔΕΗ το οποίο αφού το έλεγξα προσωπικά κατάλαβα ότι είναι legit και αυτό ήταν και το περίεργο αφού εγώ δεν έχω πλέον παροχή στο όνομα μου, μάλιστα είχα κάνει διακοπή μέσα στο καλοκαίρι. Πάμε τώρα στο καλό. Το μήνυμα (όπως και όλα τα παρόμοια από την ΔΕΗ) περιέχει μέσα μόνο το ποσό και έναν κωδικό πληρωμής-καμία άλλη πληροφορία. Γνωρίζοντας ότι ο κωδικός πληρωμής για κάθε παροχή είναι μοναδικός έκανα αντιπαραβολή με τον κωδικό πληρωμής που είχα στην μέχρι πρότινος παροχή μου και όπως ήταν αναμενόμενο ήταν διαφορετικός. Μάλιστα ήξερα ότι δεν είχα κάποιο χρέος αφού ο τελευταίος λογαριασμός που είχα λάβει ήταν πιστωτικός (πήρα επιτέλους την εκδίκηση μου😁). Παίρνοντας τηλέφωνο στη ΔΕΗ και μετά από έλεγχο που έκανε η τηλεφωνήτρια τους, είδε ότι το κινητό μου έχει δηλωθεί σε μια άλλη παροχή ρεύματος στις Αχαρνές (;;;), που καμία σχέση δεν είχε με την παλιά δικιά μου! Με λίγα λόγια, μπορεί προφανώς ο οποιοσδήποτε να δηλώσει ένα άλλο κινητό στην παροχή του και τα σχετικά μηνύματα πληρωμών να πηγαίνουν εκεί. Τώρα τα τινά είναι δύο: 1) Όντως έγινε λάθος από αυτόν που δήλωσε το κινητό ή τον υπάλληλο που το πέρασε στο σύστημα. 2) Τρίτοι δηλώνουν άλλα νούμερα παρ' ελπίδα οι πληρωμές να γίνουν απ' άλλους γιατί αλήθεια, πόσοι ελέγχουν ότι ο κωδικός πληρωμής που έχει έρθει στο μήνυμα είναι ο δικός τους. Το 2ο μου φαίνεται ναι μεν τραβηγμένο, αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι πλέον οι περισσότεροι έρχονται μόνο online στο e-mail και την περιοχή (🙄) που δηλώθηκε το κινητό, θεωρώ ότι πρέπει να σας ενημερώσω. Προσοχή σε ότι μήνυμα σας έρχεται ακόμα και αν είναι legit, ελέγχεται αν όντως απευθύνεται σε εσάς και μην κάνετε πληρωμές στα τυφλά!
rodosf1 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) οπαδοί της Ρόμα/"υπάλληλοί" ΔΕΗ άραγε από πίσω; Αχαρνές... φυτώριο. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2022 από rodosf1 2
NikosKallithea Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Αν ειναι σαν αυτό, η δεη πάντα στελνει τετοια μηνύματα
Th3Beh0ldeR Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Αν ειναι σαν αυτό, η δεη πάντα στελνει τετοια μηνύματα Ναι τέτοιο ήταν το μήνυμα. Το πρόβλημα ήταν ότι εγώ δεν είχα τέτοια παροχή στο όνομα μου
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Δυστυχώς είναι πολύ συνηθισμένο τελευταία... Το πηρα κι εγώ για ανύπαρκτο RF σε μένα και ένας ξάδερφος μου. Ίσως κάποιος να την πατήσει αν δεν προσέξει. 1
NikosKallithea Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Προφανώς κάποιοι χαζοχαρουμενοι βάζουν λάθος τηλέφωνα στην δεη 1
Ukforthemoment Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε Αν ειναι σαν αυτό, η δεη πάντα στελνει τετοια μηνύματα Το ίδιο μου ήρθε και εμένα σήμερα ,σωστό ποσό και rfκωδικο,για λογαριασμό που πλήρωσα χθες το βράδυ. Ο λογαριασμός είναι στο όνομα του ιδιοκτήτη και το κινητό μου το βάζω μονο όταν πληρώνω ηλεκτρονικά με κάρτα και όταν δίνω ένδειξη στον ΔΕΔΗΕ . Ακόμα και να ακολουθήσεις το λινκ πρέπει να βάλεις κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμης. 1
Joshua21 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Εγώ πάντως όταν είναι να πληρώσω το κάνω μέσα από το e-bill που συμπληρώνει μόνο του τον κωδικό πληρωμής, έτσι είναι πιο εύκολο και χωρίς πιθανότητα λάθους. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2022 από Joshua21 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 53 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Εγώ πάντως όταν είναι να πληρώσω το κάνω μέσα από το e-bill που συμπληρώνει μόνο του τον κωδικό πληρωμής, έτσι είναι πιο εύκολο και χωρίς πιθανότητα λάθους. Και απο εδω που γραφουμε το RF https://epos.dias.com.gr/emerchant/dei-paybill/input.html Χωρις προμηθεια με ολες τις καρτες
NikosKallithea Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Το ίδιο μου ήρθε και εμένα σήμερα ,σωστό ποσό και rfκωδικο,για λογαριασμό που πλήρωσα χθες το βράδυ. Ο λογαριασμός είναι στο όνομα του ιδιοκτήτη και το κινητό μου το βάζω μονο όταν πληρώνω ηλεκτρονικά με κάρτα και όταν δίνω ένδειξη στον ΔΕΔΗΕ . Ακόμα και να ακολουθήσεις το λινκ πρέπει να βάλεις κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμης. Καποιος ειχε πει μου χακαραν το ebilling της δεη και μου πλήρωσαν τον λογαριασμό. Και μια λεμε για το ebilling της δεη τους εχω στειλει άπειρα μνμ, φταξτετο λιγο να ξέρουμε πληρωσαμε δεν πληρώσαμε, τι χρωστάμε, τι δεν χρωσταμε, τιποτα αυτοί ένα ξερό λογαριασμό και τα έλυσαν τα προβλήματα τους. Χειρότερο απο της δεη δεν νομιζω να υπαρχει στην ελλαδα. 1
panostza Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2022 Και σε εμένα έχει έρθει παρόμοιο μήνυμα ενώ έχω κόψει την παροχή και πήρα και το πιστωτικό από τον τελευταίο λογαριασμό. Δυο φορές μου ήρθε κιόλας για 2 διαφορετικά ποσά μέσα σε 3 μήνες. Θα πάρω κι εγώ τη ΔΕΗ από Δευτέρα να δω τι θα μου πούνε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα