Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση σχετικά με τι σκούτερ να πάρω


Spiiros20

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, tasanton είπε

Δηλαδή, θες να πεις ότι μια 500αρα μηχανή είναι το ιδιο βολική και οικονομική με ένα σκούτερ μέσα σε συνθήκες πόλης και κίνησης; Δε νομίζω.

Ούτε καν, απλά ανέφερα πως ξεκίνησα χωρίς να έχω ιδέα στα 26 μου από μηχανές. Πως τα cc δεν παίζουν ρόλο για αρχική μηχανή, αλλά το βάρος, στήσιμό της, η προστασία που θα έχεις και το τι μυαλά κουβαλάς. Λες και θα σωθείς αν στουκάρεις με 80kmh με 125cc σκούτερ. Άποψή μου, καλύτερα παραπάνω cc για να είναι πιο σταθερό το όλο σύστημα και όχι μια μάζα πλαστικών με κινητήρα. Αλλά ντακς, αυτός είμαι εγώ.

Βέβαια αν είναι 20 χρονών, έτσι και αλλιώς δεν πάει σε πάνω από 125cc *επίσημα*, οπότε τσάμπα τα συζητάμε ίσως.

Αν υπερεκτιμάς τις δυνατότητές σου, το κεφάλι σου θα το φας κάποτε, ό,τι και να οδηγείς. Τα μυαλά παίζουυν μεγάλο ρόλο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, tasanton said:

σε νέο οδηγό, δεν του λες να πάρει με την πρώτη 25+ άλογα για να πηγαίνει αυτοκινητόδρομο. Ούτε 50+ κιλά σε σχέση με ένα 200αρι.

 

Τι θα πάθει ο νέος οδηγός με τα ούτε 30 άλογα που έχουν τα 300αρια σκούτερ? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια ειναι οτι μπερδεύτηκα με την συζήτηση εδώ μέσα😂 εγω ξερω οτι στην σχολή οδηγων εκανα με ενα 400αρι peugot καπου στα 180 κιλα δεν λεω  στην αρχη ζοριστικα αλλα μετα τα ψιλοκαταφερα καλα προφανως το γνωριζω οτι στο κανονικο δρομο ειναι πολυ πιο δυσκολο να χειριστείς ενα τετοιο σκούτερ αλλα αν υποθετικά μιλώντας μπορέσω να βρω ενα ελαφρυ   σκούτερ με 300 κυβικα δεν θα ηταν το ιδανικο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Spiiros20 είπε

Η αλήθεια ειναι οτι μπερδεύτηκα με την συζήτηση εδώ μέσα😂 εγω ξερω οτι στην σχολή οδηγων εκανα με ενα 400αρι peugot καπου στα 180 κιλα δεν λεω  στην αρχη ζοριστικα αλλα μετα τα ψιλοκαταφερα καλα προφανως το γνωριζω οτι στο κανονικο δρομο ειναι πολυ πιο δυσκολο να χειριστείς ενα τετοιο σκούτερ αλλα αν υποθετικά μιλώντας μπορέσω να βρω ενα ελαφρυ   σκούτερ με 300 κυβικα δεν θα ηταν το ιδανικο ?

ολα αυτα εχουν σχεδον το ιδιο βαρος. δεν εχει σημασια ομως, δεν το σηκωνεις στην πλατη σου. μην το πολυσκέφτεσαι, τσίμπα ενα 300αρι και εισαι αρχοντας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/9/2022 στις 5:36 ΜΜ, Spiiros20 είπε

Καλησπέρα σας μένω Πειραιά και χρειάζομαι ένα σκούτερ για να πηγαίνω στην σχολή μ που βρίσκεται στο Αιγάλεω(να σημειωθεί ότι θα είναι το πρώτο Μ σκούτερ) έτσι κοιτάω αυτά τα sym τα 200cc φαίνονται αρκετά  τίμια και σε καλές τιμές Το θέμα Μ είναι ότι μερικές φορές τον χρόνο πηγαίνω στο Κιάτο Κορινθίας και θα ήθελα να ήξερα αν θα μπορούσα με τα 200cc η θα πρέπει να κοιτάξω κάτι μεγαλύτερο ευχαριστώ πολύ 

Χμμμ

Εάν θες ένα αυστηρώς πόλης μπορείς να δεις μέχρι 200c. Αν θες να έχεις μια άνεση να κάνεις ένα μίνι ταξίδι 40-50 χιλιομέτρων (όπως αντίστοιχα εδώ πάνω έχουμε το Χαλκιδική Θεσσαλονίκη) τοτε αναγκαστικά πας σε 300ρι. Και με διακοσάρι το κάνεις και με παπάκι 50ρι το κάνεις δεν λέω αυτό αλλά αν θες μια άνεση και επιπλέον μια παθητική ασφάλεια όταν δώσεις γκάζι να φύγει τοτε πας σε 300ρι. Το σκούτερ πλέον σημαινει άνεση χώροι και κατανάλωση, για αυτό τα αγοράζεις. Λόγω πληθωρισμού τσιπ=έλλειψη διαθεσιμότητας και αυξανόμενης τεχνολογίας euro 5 κτλ όλα κάθε χρόνο βαράνε 500 ευρώ πάνω. Αξίζουν 6500-7000 για γιαπωνέζο? Τι να σου πω. Αν θες να πάρεις μιά φορά και να το κρατήσεις μπορεί κάι ναι. Αλλά είναι πολλά. 

Για τα kymco/sim τα θεωρώ τίμια. Πλέον βέβαια ούτε αυτά είναι vfm. Το μικρό xtown πάει σχεδόν στο 5χιλιαρο το downtown η το cruysim παραπάνω. 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβάζω τα σχόλια στο θέμα και θα ήθελα ως κάποιος που οδηγεί μηχανή από τα 18 του να πω τα εξής:

α. Σχετικά με τα λίγα ή πολλά cc για νέο οδηγό δεν υφίσταται δίλημμα. Το ερώτημα είναι αν το μηχανάκι είναι εύκολο στην οδήγηση ή όχι. Αυτό δεν εξαρτάται από τα κυβικά αλλά από την γεωμετρία του και την φιλικότητα του κινητήρα του-σύστημα μετάδοσης (να είναι ομαλές οι επιταχύνσεις του). Το αν έχει μεγάλη τελική δεν έχει καμία σημασία καθώς ο οδηγός αποφασιζει με πόσα θα πάει. Η "προστασία μέσω αργών οχημάτων είναι λανθασμένη σ' όλες τις περιπτώσεις εκτός από οδηγούς που έχουν μυαλό πάνω από την κορφή. Αν θα θέλαμε όμως να προστατέψουμε τους νεαρούς από τις υψηλές ταχύτητες θα προτιμούσα κόφτη πχ. στα 130-140 παρά έναν αδύναμο κινητήρα.

β. Σχετικά με την ασφάλεια το μηχανάκι ΔΕΝ πρέπει να οδηγείται στα όρια του Ετσι ένα μηχανάκι με τελική 110-120 χλμ/ώρα σημαίνει ότι κινητήρας-αναρτήσεις-φρένα-ευστάθεια είναι ρυθμισμένες για αυτό. Ετσι στην εθνική με 100 χλμ/ωρα σταθερά σημαίνει ότι κουράζεις τον κινητήρα, δεν έχεις καλή ευστάθεια ειδικά στις στροφές, δεν έχεις φρένα ανάγκης κλπ δηλ. δεν έχεις καθόλου ενεργητική ασφάλεια και είσαι στο έλεος κάθε ηλίθιου αυτοκινητιστή καθώς είσαι "sitting duck" κάτι σαν αυτό που βιώνουν οι ποδηλάτες σε δρόμους υψηλής ταχύτητας.

γ.  Από πλευράς εμπειρίας έχω καταλήξει ότι καλό θα ήταν (αν και σχεδόν κανείς δεν το κάνει) πριν οδηγήσεις μηχανή να οδηγήσεις αυτοκίνητο για 1 έτος ώστε να αποκτήσεις οδική εμπειρία με κάτι που συγχωρεί περισσότερο από την μηχανή και φυσικά να μάθεις καλύτερα "τον εχθρό σου" στην άσφαλτο ώστε να προφυλάσσεσαι. Δύσκολο να γίνει αλλά όταν γίνεται μειώνει το ρίσκο του νέου οδηγού.

Καταλήγοντας αν πρέπει να κάνεις οπωσδήποτε ταξίδια (δεν το συνιστώ αλλά δικό σου θέμα) σε αυτοκινητόδρομους τότε θες τουλάχιστον 300 cc. Αν δεν έχεις τα χρήματα για το 300 cc πάρε μικρότερο αλλά μην βγαίνεις στον αυτοκινητόδρομο. Η ζωή σου είναι πιο σημαντική από το γούστο να έχεις το μηχανάκι στο Κιάτο για βόλτες.

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα ακριβώς το ίδιο θέμα στο μυαλό μου όλο το καλοκαίρι που έκανα δεύτερη δουλειά για να μαζέψω για μηχανάκι με budget 3-3.5κ αλλά όσο γίνεται πιο καινούριο ή/και με λίγα χιλιόμετρα.

Κατέληξα σε citycom 300s με abs του 17 με 13κ χλμ με αλλαγμενες μπίλιες εκκεντροφορου σε Dr pulley για όποιον ξέρει, ιμάντα καινούριο, μπαταρία, φυσικά λαδια φίλτρα και λάστιχα ενός μήνα και μαζί με όλα αυτά μπακαζιερα και σχάρα στα 3250€. Τα παραθέτω αυτά για να δεις και εσύ περίπου τι επιλογές παίζουν στην τιμή.

Κοιτούσα αρχικά το symphony St 200 που παίζει στα 2800€ καινούριο, αλλά πηγα σε αξιόπιστο 300αρι με λίγα παραπάνω (με ότι κακό μπορεί να έχει ένα σκούτερ 5ετιας φυσικά) για τον απλό λόγο ότι σε δρόμους όπως η λεωφόρος Κηφισού προς τα βόρεια ή η Συγγρού αντίστοιχα θα είναι επικίνδυνες για ένα μικρό, κοντό μηχανάκι που θα κινείται με το ζορι με 100χλμ (πραγματική τελική τα 115-120χλμ με αρκετό πείσμα στο γκάζι και σχετικά ευνοϊκές συνθήκες, σίγουρα δεν διατηρείται με ασφάλεια για ώρα).

Αντίστοιχα, δεν θα με χαλούσε ένα ταξιδάκι το καλοκαίρι πχ προς τα έξω και καλώς ή κακώς τα 300αρια προσφέρουν αρκετή παραπάνω ισχύ για να κάνεις κάτι τέτοιο. Βασική επίσης ήταν η είσοδος μου στην σελίδα του st200 στο φβ όπου είδα τι θέματα εχει, τι παράπονα έχουν οι ιδιοκτήτες κλπ.

Οπότε προσωπικά θα πρότεινα είτε το HD300 είτε το citycom 300 που τα βρίσκεις στην 3-5ετια με λίγα χλμ γύρω στα 3κ με λίγη τύχη για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Όσον αφορά το βάρος και την ισχύ, με σεβασμό και καλό εξοπλισμό σιγά σιγά θα πάρεις το κολάι.

Και εγώ άπειρος ήμουν σε σκούτερ, μόνο παπί είχα οδηγήσει και αυτό για λίγους μήνες το καλοκαίρι που μας πέρασε, μια χαρά το κυκλοφορώ όμως πλέον, σχεδόν το έχω συνηθίσει και είμαι πολύ ευχαριστημένος (23 είμαι και εγώ, παρθενικες βόλτες σε δίκυκλο γενικά έγιναν φέτος αρχές του καλοκαιριού).

 

Ότι θες στείλε πμ, έψαχνα μήνες για ακριβώς το ίδιο σκούτερ που ψάχνεις και εσύ, μπορώ να σου πω κιαλλα. 

Επεξ/σία από giannis808
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/9/2022 στις 11:26 ΜΜ, SakafliaC είπε

Ήρεμος είμαι κάγκουρα μου που μου μιλάς λες και είσαι 16 χρονών. Κακό χαβαλέ κάνεις, πέρα απ το ότι τα εννοείς ενώ είσαι ο κλασικός πανάσχετος με κάνα cbf. Ηρέμησε και συ τώρα μη λες πολλά.

Εσύ ξεκίνησες διάλογο επειδή ενοχλήθηκες που δεν μου αρέσουν τα scooter. Τώρα τι ζόρι γενικότερο τραβάς στη ζωή σου και πετάς χαρακτηρισμούς κάγκουρας και πανάσχετος επειδή σου έκανα πλάκα, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω αλλά δεν είναι και η ειδικότητα μου να σε βοηθήσω. 

Είμαι ο κλασσικός πανάσχετος με Daytona 675 για να σου λύσω την απορία. Εσύ μήπως είσαι ο κλασικός ξερόλας με το TMAX και πληγώθηκες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, aromeo είπε

Εσύ ξεκίνησες διάλογο επειδή ενοχλήθηκες που δεν μου αρέσουν τα scooter.

Δες τον τίτλο του θέματος και μετά τη βλακεία σου που ήρθες να μας γράψεις εδώ.

Επίσης ευχαριστώ για την επιβεβαίωση ότι είσαι ο κλασικός πανάσχετος κουλός.

Τα παμε τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...