Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, 3oxic είπε

Δεν νομίζω να είναι τόσο απλό, άπλα να απαντάς κάτι δίχως κάποιου είδους συνέπειά. Δε γίνεται να λέμε ότι θέλουμε για μοίρασμα προσωπικών δεδομένων.

Εδώ παραβιάζουν κάθε προσωπικό δεδομένο καλώντας σε. Εκεί θα κολλήσουν;

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, billdanos είπε

Βασικά δεν το είπε "ένας υπάλληλος" αλλά το λένε όλοι πλεον όσοι καλούν (και τους ρωτήσεις)...

Αυτό τους εκπαίδευσαν να λένε :P

Γιατί οι περισσότεροι όπως και να το κάνουμε, έχουν revolut, γι'αυτό πετάνε και το "ΑΝ" και καλά τάχα μου.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Paragontas-x είπε

Κατά τ' άλλα μας την διαφήμιζαν για ασφαλείς συναλλαγές κ.τ.λ.

Αν κάποιος υπάλληλος δεν μπορεί να ξεχωρίσει το phishing email από ένα κανονικό δεν φταίει ούτε η Revolut ούτε το σύστημα της. Το ότι δεν κλάπηκαν λεφτά εμένα μου λέει ότι τα συστήματα της έχουν ασφάλεια καθώς αν έχεις access εκεί θα κοιτάξεις να πας αλλά υπήρχε barrier κάπου ώστε ο hacker δεν μπόρεσε να πάρει λεφτά.

  • Moderators
Δημοσ.
20 ώρες πριν, MrRush είπε

Όπως πάντα, ο ανθρώπινος παράγοντας είναι η μεγαλύτερη ευπάθεια ενός συστήματος και ο λόγος που ποτέ δεν είναι 100% ασφαλές.

Γιατι το λες αυτο; ειχα παει στην τραπεζα και η υπαλληλος ειχε ανοιξει 2 φορες το ημερολογιο της για να δει τον κωδικο που ειχε γραψει για να μην τον ξεχασει. Εννοειται οτι τον εμαθα και εγω :P

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, nickvas19 είπε

προτείνω τα εξής.

να γυρίσουμε πίσω στην εποχή του 90- Στάθης ψάλτης και να γυρνάμε στα μπιλιάρδα αντί να καθόμαστε σπίτι με βιντεοπαιχνίδια και νετφλιξ.

να πουλήσουμε καθε υβριδική μλκια και να οδηγούμε δίχρονο που θα σε σκεπάζει με άρωμα καυσαερίου. και να μην σκεφτόμαστε ποσό πήγε η βενζίνη.

Να μην έχουμε κάρτες αλλά μετρητά και να φοβόμαστε τους τσαντάκηδες παρά τα χακαρισματα πιο ασφαλές. Οι τσαντάκηδες δεν ενδιαφέρονται για προσωπικά δεδομένα.

να μην βλέπουμε τηλεόραση που μας δημιουργούν άγχος και προβλήματα. ούτε για τον καιρό να μην ενημερωνόμαστε. Ότι γίνει.

smartwatch και φορτισματα τελος. Μηχανικο ρολοι για παντα.

και οποίος θέλει να πηδήξει το λεγόμενο καμάκι. Τέλος τα φβ και τα Ινστα.

 

πρέπει να γυρίσουμε τον κόσμο πίσω.

 

Κωνσταντίνε Κατακουζηνέ, εσύ;

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Spect~ είπε

Γιατι το λες αυτο; ειχα παει στην τραπεζα και η υπαλληλος ειχε ανοιξει 2 φορες το ημερολογιο της για να δει τον κωδικο που ειχε γραψει για να μην τον ξεχασει. Εννοειται οτι τον εμαθα και εγω :P

Αφού δεν γραμμένος σε post it κολλημένο πάνω στην οθόνη της, καλά είμαστε

Δημοσ.
17 ώρες πριν, MrRush είπε

Αν κάποιος υπάλληλος δεν μπορεί να ξεχωρίσει το phishing email από ένα κανονικό δεν φταίει ούτε η Revolut ούτε το σύστημα της

Φταίει στο ότι δεν τους περνάει τακτικά εκπαιδευση για το κομμάτι του phishing

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, foniki_melitzana είπε

Φταίει στο ότι δεν τους περνάει τακτικά εκπαιδευση για το κομμάτι του phishing

Όση εκπαίδευση και να κάνεις δεν πρόκειται ποτέ να είναι όλοι αλάνθαστοι, κάποιος θα την πατήσει

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...