Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα πιο οικονομικά και σκληρά αμορτισέρ ειναι τα koni str.t

Γύρω στα 350€-380€ κοστίζει η 4αδα και συνδυάζεται και με ελατήρια χαμηλώματος.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Fiatara είπε

Γεια σας παιδια,για το fiat grande punto sporting τι αμορτισερ προτεινεται;θελω να ειναι λιγο σκληρα και οικονομικα..;

Εύρος τιμής?? Θες να πας σε άνεση ή σ' ενδιαφέρει και coilover?? 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Τα πιο οικονομικά και σκληρά αμορτισέρ ειναι τα koni str.t

Γύρω στα 350€-380€ κοστίζει η 4αδα και συνδυάζεται και με ελατήρια χαμηλώματος.

Βρηκα αυτα τα koni την εκδοση street sport στα 400€ κεγω αυτα λεω να βαλω επειδη bilstein B6 η B8 πολυ πανε...

13 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Εύρος τιμής?? Θες να πας σε άνεση ή σ' ενδιαφέρει και coilover?? 

Τιμη περιπου 400-500€,ανεση σε σκλρο αμορτισερ δεν περιμενω απλα θελω να παταει καλα το αμαξι σε στροφες σε ελιγμους κλπ...coilover οχι να ειναι απλα και παραδοσιακα 😄

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Fiatara είπε

Τιμη περιπου 400-500€,ανεση σε σκλρο αμορτισερ δεν περιμενω απλα θελω να παταει καλα το αμαξι σε στροφες σε ελιγμους κλπ...coilover οχι να ειναι απλα και παραδοσιακα 

Τα πιο vfm είναι το κιτάκι bilstein b12 που έχει το καλό με έτοιμα ελατήρια. Εγώ αυτά όλα τα θεωρώ βελούδο. Άμα πας σε coilover θα με καταλάβεις 😂

Δημοσ.
2 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Τα πιο vfm είναι το κιτάκι bilstein b12 που έχει το καλό με έτοιμα ελατήρια. Εγώ αυτά όλα τα θεωρώ βελούδο. Άμα πας σε coilover θα με καταλάβεις 😂

Τα καλα coilover ρυθμίζουν υψος/σκληρότητα οπότε στην πιο μαλακή ρύθμιση είναι σίγουρα πιο άνετα απο bistein b8 με ελατήρια. Αυτή ήταν η εμπειρία μου με kw variant 3.

Πάντως εγώ στο Punto δεν θα έδινα τοσα χρήματα. Μια koni str.t (πορτοκαλί) που καί πάλι overkill είναι.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Άμα πας σε coilover θα με καταλάβεις 😂

Δηλαδή θα δώσει 1.000€+ για ένα αμάξι που ζήτημα ν' αξίζει τα διπλά; 

Δε το λες και "επένδυση" 😛

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Haldol είπε

Δηλαδή θα δώσει 1.000€+ για ένα αμάξι που ζήτημα ν' αξίζει τα διπλά; 

Δε το λες και "επένδυση" 😛

Δεν είναι θέμα επένδυσης, θέμα κ@υλας είναι. Άλλοι γουστάρουν να τα τρώνε στα μπουζούκια. 

5 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Τα καλα coilover ρυθμίζουν υψος/σκληρότητα οπότε στην πιο μαλακή ρύθμιση είναι σίγουρα πιο άνετα απο bistein b8 με ελατήρια. Αυτή ήταν η εμπειρία μου με kw variant 3.

Δεν λέω στο τέρμα μαλακό. Εγώ την bc την έχω στο 10/30. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα koni str.t είναι ότι καλύτερο για τα λεφτά τους.Βγαζει κανονική έκδοση και sport που αλλάζουν τα πίσω εφόσον βάλεις κ ελατήρια χαμηλώματος.

Βελτίωση θα δεις αλλά αν θες να μειώσεις κλίσεις και γενικά να σφίξει το αμάξι θες και ελατήρια.

(Τα φοράω 4,5 χρόνια σε gp 270+ )

 

Μακριά από bilstein είναι κούτσουρα.

Επίσης μακριά από φτηνα coilover εφόσον έχεις περιορισμένο budget.

Επεξ/σία από ReaperX
Δημοσ.

Μπαίνω λίγο σφήνα γιατι σκέφτομαι αλλαγή και στο δικό μου punto 1.3d.

Δεν θέλω να αλλάξω το ύψος του, με βολεύει που απέχει αρκετά από το έδαφος, αλλά θέλω να αλλάξω ελατήρια με καινούρια.

Έχω καταλήξει στα koni str.t για αμορτισέρ, αλλά δεν βρίσκω ελατήρια στο εργοστασιακό ύψος.

Σε coilover τι επιλογές έχουμε; Κάποια από αυτές στο τέρμα μαλακό παίζει να είναι σχεδόν όπως στο εργοστασιακό σπορ;

 

Υ.Γ. Από ότι είχα διαβάσει το πετρέλαιο έχει τα σπορ αμορτισέρ του 95-120 βενζίνης με πιο ενισχυμένα ελατήρια εμπρός λόγω του βάρους του κινητήρα...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, filarhos είπε

Μπαίνω λίγο σφήνα γιατι σκέφτομαι αλλαγή και στο δικό μου punto 1.3d.

Δεν θέλω να αλλάξω το ύψος του, με βολεύει που απέχει αρκετά από το έδαφος, αλλά θέλω να αλλάξω ελατήρια με καινούρια.

Έχω καταλήξει στα koni str.t για αμορτισέρ, αλλά δεν βρίσκω ελατήρια στο εργοστασιακό ύψος.

Σε coilover τι επιλογές έχουμε; Κάποια από αυτές στο τέρμα μαλακό παίζει να είναι σχεδόν όπως στο εργοστασιακό σπορ;

 

Υ.Γ. Από ότι είχα διαβάσει το πετρέλαιο έχει τα σπορ αμορτισέρ του 95-120 βενζίνης με πιο ενισχυμένα ελατήρια εμπρός λόγω του βάρους του κινητήρα...

Γιατί να αλλάξεις ελατήρια αφου δεν θες να αλλάξεις ύψος;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Γιατί να αλλάξεις ελατήρια αφου δεν θες να αλλάξεις ύψος;

Έχω φίλο που δουλεύει σε εταιρία που ασχολείται με αναρτήσεις και τις μετράνε. Μου είπε ότι, ότι αναρτήσεις έχει μετρήσει σε αυτοκίνητα που φτάνουν τα 10χρόνια χρήσης τα ελατήρια τους έχουν χάσει τις ιδιότητες τους. Βασικά είναι εκτός προδιαγραφών (συγκεκριμένη συμπίεση ανάλογα με το βάρος). Για αυτό με τον καιρό το αυτοκίνητο κάθεται...

Το κόστος αλλαγής είναι 100-150€ σε aftermarket και σε σχέση με το συνολικό κόστος 400-500€ είναι μικρή επιβάρυνση για ένα αυτοκίνητο που θα το κρατήσω τουλάχιστον άλλο τόσο. Βέβαια αν παώ σε coilover πάμε στο 1000αρικό...

 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, filarhos είπε

Έχω φίλο που δουλεύει σε εταιρία που ασχολείται με αναρτήσεις και τις μετράνε. Μου είπε ότι, ότι αναρτήσεις έχει μετρήσει σε αυτοκίνητα που φτάνουν τα 10χρόνια χρήσης τα ελατήρια τους έχουν χάσει τις ιδιότητες τους. Βασικά είναι εκτός προδιαγραφών (συγκεκριμένη συμπίεση ανάλογα με το βάρος). Για αυτό με τον καιρό το αυτοκίνητο κάθεται...

Το κόστος αλλαγής είναι 100-150€ σε aftermarket και σε σχέση με το συνολικό κόστος 400-500€ είναι μικρή επιβάρυνση για ένα αυτοκίνητο που θα το κρατήσω τουλάχιστον άλλο τόσο. Βέβαια αν παώ σε coilover πάμε στο 1000αρικό...

 

Ελατήρια που χάνουν ιδιότητες;Δεν το έχω ξανακούσει.Ούτε και για αμάξια που κάθονται με τον καιρό.

 

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ελατήρια που χάνουν ιδιότητες;Δεν το έχω ξανακούσει.Ούτε και για αμάξια που κάθονται με τον καιρό.

 

Πέρα από τον φίλο, έχω και άλλη μαρτυρία που έχουν μετρήσει καινούριο και μετά από μερικά χρόνια και παρατήρησαν διαφορά στο ύψος.

 

Μηχανικός υλικών δεν είμαι αλλά η λογική λέει ότι ένα ελατήριο λογικό είναι με τον καιρό αφού είναι μόνιμα σε τάση και όταν κινείται να πιέζεται να φθίρεται με τον καιρό και την χρήση. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως τα ελατήρια δεν θεωρούνται αναλώσιμα και πιστεύω ότι δεν θα προκύψει κάποιο σημαντικό όφελος από την αλλαγή. Να ξέρεις πως κάθε αμορτισέρ θέλει κ τα ελατήρια του ( ειδικά αυτά που τοποθετούνται όταν βάζουμε ελατήρια χαμηλώματος) οπότε για εμένα για να μην μπαίνεις σε έξτρα έξοδα καλύτερα βάλε ένα απλό αμορτισέρ κοντά στο εργοστασιακό, όταν μάλιστα σε βολεύει κ το ύψος.

Επεξ/σία από bill999r

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...