john83floyd Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2022 Καλησπέρα, αποφάσισα και εγώ να καταγράψω την εμπειρία μου, για να με συμβουλεύσει όποιος γνωρίζει πως να προχωρήσω από εδώ και πέρα, καθότι έχω απελπιστεί πια με τη NOVA τελείως. Λοιπόν εν τάχει στις 02/08 έκανα αίτηση φορητότητας από ΟΤΕ σε ΝΟVA. Να σημειώσω ότι έχω FTTH εδώ και δύο χρόνια από τον ΟΤΕ. Δυστυχώς αμέλησα και στην αίτηση δεν τίκαρα την επιλογή ότι μπορώ να υπαναχωρήσω μέχρι να ενεργοποιηθεί η συνδεσή μου άρα ισχύει το 14ήμερο. Στις 24/08 έστειλα αίτηση υπαναχώρησης στη ΝΟVA, την οποία επαναπροώθησα στο αρμόδιο τμήμα στις 29/08. Στις 07/09 σταμάτησα να έχω υπηρεσίες και ο ΟΤΕ με ενήμέρωσε ότι η ΝΟVA προωθεί την φορητότητα. Στις 10/09 με κάλεσε αισίως η ΝΟVA για να με ενημερώσει ότι έχει παρέλθει το 14ήμερο, οπότε αν επιμείνω στην υπαναχωρησή μου, θα χρεωθώ με τέλη διακοπής. Η NOVA έκανε μόλις 17 ημέρες για να με ενημερώσει ότι δεν μπορώ να υπαχωρήσω και ενώ είχε προωθήσει την φορητότητα ηδη! Κάλεσα στις 12/09 για να προγραμματίσω ραντεβού απο εξωτερικό συνεργείο της NOVA για να ολοκληρώσει την φορητότητα. Στο ενδιάμεσο είχα καλέσει επανειλημμένα στη NOVA και με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα έχω υπηρεσίες αφότου έρθει το συνεργείο. Στις 21/09 ήρθε το συνεργείο της NOVA, φυσικά δεν είχε διαθέσιμο ραντεβού νωρίτερα καθότι δεν έχει δικά της συνεργεία αλλά συνεργάζεται με εργολάβους οι οποίοι μάλιστα αλλάζουν ανα περιοχή. Φυσικά, δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη φορητότητα και ότι εμφανίζει συστημικό πρόβλημα η γραμμή. Κάλεσα στον ΟΤΕ γιατί παρατήρησα ότι στο foritotia.gr η γραμμή μου εμφανίζεται ακόμα να είναι στον ΟΤΕ και με ενημέρωσαν ότι εκκρεμεί εδώ και 10 ημέρες αναμονή απάντησης παρόχου το οποίο δεν έχει απαντηθεί από την NOVA και για αυτό το λόγο η γραμμή μου παραμένει ακόμα στον ΟΤΕ! Ενημέρωσα έξαλλος τη ΝΟVA για την ενημέρωση απο ΟΤΕ και με ενημέρωσαν ότι προωθούν την πληροφορία στο αρμόδιο τμήμα το οποίο κοιτάει την βλάβη μου. Συνοπτικά, είμαι εδώ και 15 ημέρες χωρίς υπηρεσία για μια απλή φορητότητα διότι η ΝΟVA αδυνατεί να προσφέρει ένα minimum επίπεδο ποιότητας εξυπηρέτησης. Σήμερα, κατέθεσα και ηλεκτρονικά καταγγελία στην ΕΕΤ και περιμένω να δω τι θα συμβεί από εδώ και πέρα. Δυστυχώς, ο μέσος πολίτης είναι ανυπεράσπιστος στην κάκιστη προσφερόμενη εξυπηρέτηση και είναι αδύνατο να λάβεις μια στοιχειοθετήμενη απάντηση από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της NOVA. Aν κάποιος έχει να δώσει κάποια συμβουλή για τα επόμενα βηματά μου, είναι καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ πολύ και απολογούμαι για το μακροσκελές μηνυμά μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2022 Πιστευω δεν υπαρχει κατι να σου πούμε, μονο υπομονή Το λαθος ειναι οτι εφυγες απο τον οτε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paulchro Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2022 Μακρια απο NOVA 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα