Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο λόγος που απευθύνομαι σε εσάς είναι για να μεταφέρω  την πρόσφατη εμπειρία μου από αγορά προϊόντος της δικτυακής υπηρεσίας Ali.

Ως λάτρης της τεχνολογίας έχω κάνει τα τελευταία πέντε χρόνια πάνω από 120-150 αγορές από την Κίνα κατά ποσοστό 95% από το Banggood και τα υπόλοιπα από το πάλαι ποτέ gear best, tomtop και geek buying που περιελάμβαναν από ένα απλό πλαστικό λουράκι μέχρι κινητά τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές. Ποτέ μου δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα αν και πάντοτε ειχα την προστασία PayPal. Η μοναδική φορά που είχα μια μεγάλη καθυστέρηση στην παραλαβή ήταν στην εποχή της πανδημίας και του παγκόσμιου λοκ ντάουν με κάτι παπούτσια από το Banggood. Δεν χρειάστηκε παρά μόνο ένα μέιλ και σε δύο μέρες μου απάντησαν ότι το ξαναστελνουν με υπηρεσία εξπρές κ αν κάποια στιγμή παραλάβω το δέμα που αγνοειτο να το επιστρέψω κ θα μου πιστώναν τα χρήματα. Δυστυχώς το πρώτο δέμα ποτέ δεν ήρθε αλλά ήρθε άμεσα η αντικατάσταση του.

Πριν λίγο καιρό χρειαστηκα για μια κουρευτική μηχανή ένα ανταλλακτικό που όσο και εάν έψαξα μόνο στο Αλί υπήρχε διαθέσιμο. Μπήκα λοιπόν στο σάιτ κ το πρώτο που παρατήρησα στο καλάθι ήταν ότι δεν υπήρχε η δυνατότητα για πληρωμή μέσω PayPal τουλάχιστον για τον συγκεκριμένο πωλητή. Δεδομένου της μικρής αξίας 4,85€ μαζί με τα μεταφορικά προχώρησα στην αγορά του. Στις 14/6το δέμα έφυγε από κινα με αριθμό φορτωτικής που τελείωνε σε HU πράγμα που σημαίνει ότι θα ερχόταν μέσω Ουγγαρίας  στις 24/6 δείχνει ότι έφτασε στην Ουγγαρία. Το πιο πιθανό χρησιμοποιούν μαζική αποστολή και σε χώρα της ΕΕ φτάνουν εκτελωνιζονται και τα  ταχυδρομουν στις κατά τόπους χώρες. Στις 27/ 6 περνάει από τελωνείο και προφανώς είναι έτοιμο για ταχυδρομηση στην Ελλάδα. Στις 7/7 παύει κάθε επιπλέον πληροφορία. Περίμενα μέχρι τέλους του Ιουλίου όπου άνοιξα το λεγόμενο dispute και τους ενημέρωσα για την κατάσταση. Ο πωλητής απήντησε ότι είναι στην λεγόμενη προθεσμία παράδοσης η οποία όντως ήταν από την αρχή η 11η Αυγούστου ξανά απάντησα ότι δεν υπάρχει πουθενά πληροφορίες στέλνοντας τους και λινκ από διάφορες υπηρεσίες ανίχνευσης όπου επιβεβαίωναν τα λεγόμενα μου. 3-4 φορές έγινε η ίδια επικοινωνία. Κάποια στιγμή η υπόθεση πήγε στο Αλί όπου με ενημερώνει ότι είναι στο τοπικό ταχυδρομικό γραφείο κ με συμβούλευε να πάω να το παραλάβω. Τους εξήγησα ότι άλλη χώρα η Ουγγαρία HU και άλλη χώρα η Ελλάδα GR. Υπήρξαν 5-6 επικοινωνίες με το ίδιο περιεχόμενο όπου μια μέρα 17 Αυγούστου παίρνω απάντηση από το Αλί (Ali decided!!!!!) που ανέφερε ότι όντως το δέμα δεν φαίνεται να έρθει στην Ελλάδα και το πιθανότερο ήταν να χάθηκε και με πρότεινε να κλείσω το dispute και να δώσω 12 μέρες προθεσμία στον πωλητή μια κίνηση που έκανα κ το μετάνιωσα εκ των υστέρων. Στο τέλος Αυγούστου ανοίγω ξανά το dispute λέγοντας ότι πέρασε η προθεσμία των 12 ημερών. Η απάντηση στις επόμενες 4-5 επικοινωνίες από τον πωλητή ήταν ότι τρέχει το buyer protection αλλά η αποστολή είναι καθ' οδόν μετά άρχισε πάλι το Αλί να λέει ότι είναι στο τοπικό ταχυδρομικό γραφείο και πάνε να το παραλάβεις. Μάταια προσπαθούσα να τους πω ότι άλλο HU και άλλο GR αλλο Κίνα CN και άλλο Ιαπωνία JP αυτοί το ίδιο βιολί μάταια τους έλεγα ότι λόγω της 37χρονης εμπειρίας μου στη μεγαλύτερη εταιρεία ταχυμεταφορών δύο τινά συμβαίνουν η κλάπηκε η καταστράφηκε σε κάποιον ιμάντα διαλογής αυτοί το ιδιο..ώσπου την προηγούμενη εβδομάδα ξαφνικά παίρνω απάντηση από το Αλί που με πληροφορεί ότι η αποστολή είναι στο τοπικό ταχυδρομικό γραφείο να πάω να το πάρω και η υπόθεση κλείνει. !!!!!! Σε απ'ευθείας επικοινωνία με τον πωλητή ( στις προηγούμενες μου έλεγε μη στεναχωριέσαι dear υπομονή και η πλατφόρμα θα σου επιστρέψει τα χρήματα) μου απάντησε δυστυχώς dear είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθούμε τους κανόνες της πλατφόρμας!!!!!!!!!!

Ευτυχώς το ποσό ήταν πάρα πολύ μικρό τι συμβαίνει όμως σε αυτούς που έχουν μεγάλες σε αξία αγορές ;;;;; Πως μπορούν να προστατευθούν σε μια παρόμοια περίπτωση ;

 

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

Η τελευταία εταιρεία ήταν και αυτή που είχε την ευθύνη της μεταφοράς.

https://www.elta.gr/en-us/personal/tracktrace.aspx?qc=UA660435805HU


https://parcelsapp.com/en/tracking/UA660435805HU

https://www.ordertracker.com/track/UA660435805HU

https://www.chinapostaltracking.com/package-tracking/?trackingno=UA660435805HU#result

https://m.17track.net/en/track-details?nums=UA660435805HU

https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=UA660435805HU&otherMailNoList=

  • Confused 1
Δημοσ.

Εγω εχω παρει κάποια μικρο πράματα απο ali και νομίζω δεν δέχεται paypal ως τροπο πληρωμής.. 

Αγορές μεγάλης αξίας δεν θα εκανα απο το Ali(ειδικά pc δεν υπάρχει τπτ αξιόπιστο.. αλλά και να υπήρχε 1000φορες απο ελλαδα γτ έχεις περισσότερο κέρδος ) , παρόλο που ειναι κολοσσός, δεν έχεις την ασφάλεια του paypal για να έχεις τι κεφαλι σου ήσυχο.. 

Αλλα εχω την εντύπωση οτι μπορείς να αγοράσεις κατα την παραγγελία και κάποια "εγγύηση " στην περίπτωση που δεν παραλάβεις το προϊόν αλλα δεν ειμαι σίγουρος. 

Δημοσ.

Δηλαδη ψωνίζετε απο αλι και έχετε πληρώσει με ππ, πριν πόσα χρόνια;

Γιατι εγω εδω και δεκα χρόνια τουλάχιστον που ψωνίζω, δεν εχω δει ποτέ ππ στο αλι.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Δηλαδη ψωνίζετε απο αλι και έχετε πληρώσει με ππ, πριν πόσα χρόνια;

Γιατι εγω εδω και δεκα χρόνια τουλάχιστον που ψωνίζω, δεν εχω δει ποτέ ππ στο αλι.

Αντιθέτως. Αυτό που λέω είναι ότι ΠΡΩΤΗ φορά αγόρασα από Αλί και ΔΕΝ είχε PayPal.

3 ώρες πριν, vagelis2019 είπε

Αλλα εχω την εντύπωση οτι μπορείς να αγοράσεις κατα την παραγγελία και κάποια "εγγύηση " στην περίπτωση που δεν παραλάβεις το προϊόν αλλα δεν ειμαι σίγουρος. 

Όχι είμαι σίγουρος ότι δεν έδινε τέτοια επιλογή. 

 

 

Εγώ στέκομαι στο γεγονός ότι ενώ τους απεδείκνυα ότι το δέμα είναι σε άλλη χώρα αυτοί επέμεναν πράγμα που σημαίνει ότι δεν διαβάζουν τα μηνύματα η είναι αυτοματοποιημένα

Δημοσ.

Καταρχάς στο aliexpress μόνο με κάρτα πληρώνεις. Κατά δεύτερον μόνο και μόνο για αυτόν τον λόγο προσωπικά το χρησιμοποιώ για μικρό αγορές, για τις οποίες ποτέ δεν είχα θέμα, και όσες φορές δεν παρέλαβα η παρέλαβα λάθος προϊόν είχα μετά από επικοινωνία refund. Αλλιώς dispute και refund. Στην περίπτωση σου ίσως δεν τους "κυνήγησες" αρκετά. 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, TheoAlex50 είπε

Στην περίπτωση σου ίσως δεν τους "κυνήγησες" αρκετά. 

Βασικα τους κυνηγησε πολυ νωρις. Δε κανεις dispute 1,5 μετα τη παραγγελια ,γιατι λογικο ειναι να σε τρεναρουν και να φας πορτα.

Μετα απο το 3μηνο ξεκινας να αναζητας παραγγελια απο Κινα. Γιατι οταν δει και ο κινεζος οτι κατι δε παραδοθηκε τοσο καιρο μετα, ε σου λεει σιγουρα χαθηκε καπου.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dantε είπε

Βασικα τους κυνηγησε πολυ νωρις. Δε κανεις dispute 1,5 μετα τη παραγγελια ,γιατι λογικο ειναι να σε τρεναρουν και να φας πορτα.

Μετα απο το 3μηνο ξεκινας να αναζητας παραγγελια απο Κινα. Γιατι οταν δει και ο κινεζος οτι κατι δε παραδοθηκε τοσο καιρο μετα, ε σου λεει σιγουρα χαθηκε καπου.

Δεν διαφωνώ, σωστός. Δεν το εννοώ από άποψη χρόνου ότι δεν το κυνήγησε. Όπως τα λες. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Dantε είπε
3 ώρες πριν, TheoAlex50 είπε

Στην περίπτωση σου ίσως δεν τους "κυνήγησες" αρκετά. 

Βασικα τους κυνηγησε πολυ νωρις. Δε κανεις dispute 1,5 μετα τη παραγγελια ,γιατι λογικο ειναι να σε τρεναρουν και να φας πορτα.

Ποια θα ήταν η δική σου αντίδραση όταν από την εμπειρία σου διαπιστώνεις ότι το δεμα είναι χαμένο σε τρίτη χώρα και σου απαντούν συνέχεια ότι βρίσκεται στο τοπικό ταχυδρομικό γραφείο και πάνε να το παραλάβεις.....

Δημοσ.

αν είχες πάει στη τράπεζα @pfousian  μπορουσες να κανεις αμφισβητηση συναλλαγης και να παρεις τα χρηματα σου....απλα πράγματα

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, kostasbm είπε

αν είχες πάει στη τράπεζα @pfousian  μπορουσες να κανεις αμφισβητηση συναλλαγης και να παρεις τα χρηματα σου....απλα πράγματα

Η αμφισβήτηση συναλλαγής ισχύει μόνον όταν είσαι σε θέση να αποδείξεις ότι η συναλλαγή έχει γίνει από κάποιον άλλο. Πχ υφαρπαγή αριθμού πιστωτικής κάρτας από κάποιον τρίτο εν αγνοία σου.

Δημοσ.

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους το Aliexpress ΔΕΝ δέχεται το paypal ως τρόπο πληρωμής στην Ελλάδα.

Στη Γερμανία για παράδειγμα, μπορείς να πληρώσεις μια χαρά στο Aliexpress με paypal.

Φαντάζομαι μπορείτε να καταλάβετε γιατί...🤐🤐🤐

  • Confused 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, pfousian είπε

Η αμφισβήτηση συναλλαγής ισχύει μόνον όταν είσαι σε θέση να αποδείξεις ότι η συναλλαγή έχει γίνει από κάποιον άλλο. Πχ υφαρπαγή αριθμού πιστωτικής κάρτας από κάποιον τρίτο εν αγνοία σου.

 δεν εισαι ενημερος....αμφισβητηση κανεις  για πολλούς λόγους και δεν είσαι υποχρεωμένος να αποδείξεις τίποτα....εσυ έχεις και τη παραγγελία που έχεις κάνει και τα μειλ του τύπου.......που δεν είναι υποχρεωτικό να προσκομίσεις.....άλλο αν το ποσό είναι μικρό  

εχουν γραφτεί σελίδες για τέτοια θέματα

φιλικά

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. Πληρωμή σε aliexpress με Revolut έχουμε καμία γνώμη κάποια έμπειρα κάποιος;

ευχαριστω εκ των προτέρων 

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Makis_01 είπε

Καλησπέρα παιδιά. Πληρωμή σε aliexpress με Revolut έχουμε καμία γνώμη κάποια έμπειρα κάποιος;

ευχαριστω εκ των προτέρων 

Το αλι ειτε με ρεβο ειτε με οποιαδήποτε αλλη καρτα το πληρώνεις ενα και το αυτο ειναι δεν εχει καμια διαφορα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...