Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με το PS VR2 να αναμένεται στις αρχές του επόμενου έτους, η Sony αρχίζει να εντείνει το hype για το headset εικονικής πραγματικότητας επόμενης γενιάς.

Το hardware έκανε το δημόσιο ντεμπούτο του στο Tokyo Game Show αυτή την εβδομάδα (με τις πρώτες εντυπώσεις είναι σε μεγάλο βαθμό θετικές) και η εταιρεία αποκάλυψε μερικούς ακόμη τίτλους που θα έρθουν στην πλατφόρμα κατά τη διάρκεια του State of Play της περασμένης τρίτης. Μία ακόμα σημαντική πληροφορία για το PS VR2 μάθαμε τις τελευταίες ώρες και ανήκει στην αρνητική πλευρά αφού η Sony γνωστοποίησε ότι τα παιχνίδια της προηγούμενης γενιάς δεν θα μπορούν να αναπαραχθούν από το νέο σύστημα.

«Τα παιχνίδια PS VR δεν είναι συμβατά με το PS VR2 επειδή το PS VR2 έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια πραγματικά νέας γενιάς εμπειρία VR», δήλωσε ο ανώτερος αντιπρόεδρος του PlayStation για την εμπειρία της πλατφόρμας Hideaki Nishino στο τελευταίο επεισόδιο του Official PlayStation Podcast. «Το PS VR2 διαθέτει πολύ πιο προηγμένα χαρακτηριστικά, όπως ολοκαίνουργιο χειριστήριο με απτική ανάδραση και προσαρμοστικές σκανδάλες, inside-out tracking, eye tracking, 3D ήχο και φυσικά ανάλυση 4K HDR. Αυτό σημαίνει ότι η ανάπτυξη παιχνιδιών για το PS VR2 απαιτεί μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με το αρχικό PS VR».

Ορισμένα παιχνίδια που λειτουργούν στο PS VR έχουν επιβεβαιωθεί για το PS VR2 (όπως το No Man's Sky), αλλά αυτά εξακολουθούν να είναι απογοητευτικά νέα. Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες δεν θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε παιχνίδια PS VR από το νέο headset, οπότε αν θέλουν να μπορούν να επιστρέφουν σε παλαιότερα παιχνίδια κατά καιρούς, θα πρέπει να κρατήσουν το παλιό σύστημα. 

Φαίνεται ότι οι νεοεισερχόμενοι gamers του PlayStation VR δεν θα μπορούν επίσης να τσεκάρουν παιχνίδια για τα οποία μπορεί να έχουν ακούσει καλά λόγια, όπως το Astro Bot Rescue Mission ή το Moss, εκτός αν οι εταιρίες μεταφέρουν τα παιχνίδια τους στο PS VR2. Μια πιο περιορισμένη βιβλιοθήκη παιχνιδιών μπορεί να κάνει το νέο headset μια λιγότερο ελκυστική αγορά.

Η απόφαση αυτή θα μπορούσε να έχει να κάνει με το γεγονός ότι το PS VR2 χρησιμοποιεί διαφορετικές μεθόδους εντοπισμού της θέσης του χρήστη από τη στιγμή που τα χειριστήρια είναι εντελώς διαφορετικά. Το PS VR χρησιμοποιεί την PlayStation Camera για την παρακολούθηση αντιθέτως στο νέο PS VR η Sony παρακολουθεί τη θέση των νέων χειριστηρίων Sense χρησιμοποιώντας υπέρυθρες LED. Παρόλα αυτά, όσοι ελπίζουν να μεταφέρουν (σχεδόν) ολόκληρη τη συλλογή των παιχνιδιών του PS4 στην τρέχουσα γενιά όταν κυκλοφορήσει το PS VR2, μπορεί να αισθάνονται απογοητευμένοι από τα τελευταία νέα.
 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Χα! Όχι μόνο καλά πήγε και αυτό, αλλά επιπλέον είναι αφελής ή δεν ξέρει καλά την $ony αν περίμενε να υπάρχει backwards compatibility...🤮

  • Confused 1
Δημοσ.

Θέλετε και νέα τεχνολογία καλύτερη από την προηγούμενη, θέλετε και backwards compatibility…τίποτα άλλο;

Το πολύ πολύ αν δεν σας αρέσει αυτό πάρτε το  VR της Microsoft για το XBOX 😂😂😂

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 2
  • Sad 2
Δημοσ.

Θεωρώ ότι είναι Απαράδεκτο Ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι θα υπάρχει συμβατότητα σε προηγούμενες γενιές πραγματικά Με ξενέρωσε η Sony όσο δεν πάει

25 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

4κ? whaaat?

σιγα μην εχει 4κ μεσα σε παιχνιδι, εκτος αν μιλάνε για 30fps ξερω γω.

2Κ σε κάθε μάτι Όσο αφορά τα παιχνίδια μιλάμε για κονσόλα Άρα πού αλλού θα μπορούσε να παίξει 4Κ?

Δημοσ.

Εμ πως θα βγουν remaster εκδόσεις; Το ανησυχητικό για την Sony είναι ότι αδυνατεί να αντιληφθεί πως δυνατότητες όπως αυτή της συμβατότητας των παιχνιδιών της προηγούμενης γενιάς ( PS VR στην συγκεκριμένη περίπτωση ) είναι πλέον δεδομένες. Είναι δεδομένο πως οτιδήποτε καινούργιο βγαίνει θα πρέπει να είναι συμβατό προς τα πίσω, έτσι πρέπει να σχεδιάζεται. Η επιστροφή στα πρώτα έτη κυκλοφορίας του Ps3 μόνο καλό θα τους κάνει.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, trelos_ είπε

Θεωρώ ότι είναι Απαράδεκτο Ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι θα υπάρχει συμβατότητα σε προηγούμενες γενιές πραγματικά Με ξενέρωσε η Sony όσο δεν πάει

2Κ σε κάθε μάτι Όσο αφορά τα παιχνίδια μιλάμε για κονσόλα Άρα πού αλλού θα μπορούσε να παίξει 4Κ?

στα βιντεο των παιχνιδιων. 

δεν ηξερα οτι το 4κ ειναι 2κ+2κ στο vr

Δημοσ.

Θεωρώ ότι είναι Απαράδεκτο Ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι θα υπάρχει συμβατότητα σε προηγούμενες γενιές πραγματικά Με ξενέρωσε η Sony όσο δεν πάει

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Heartl3ss είπε

Με κάθε είδηση η Sony με απωθεί όλο και περισσότερο τελευταία.

Κρίμα πραγματικά.

Ευτυχως που το ανεφερες, η sony διαβαζοντας το σχολιο σου εχει ξεκινησει να κανει ολες τις αλλαγες που πρεπει για να σε ξαναπροσελκυσει.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...