Προς το περιεχόμενο

Wind κοκκινο λαμπακι


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σημερα κατα τις 2πμ κοπηκε το ιντερνετ και το ρουτερ ειχε κοκκινο λαμπακι. Το προβλημα επιλύθηκε μετα απο λιγο. Επικοινωνησα με τη wind και ειπαν οτι ηταν γενικοτερο πρόβλημα στην περιοχή μου. Ειχε κανεις προβλημα ή μου πουλανε παραμύθια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάλεσα και γω τότε, δεν μου είπαν για γενικό αν και έτσι έμοιαζε.
Είπα και γω βραδιάτικα να κάνω κάτι Uploads στους servers και βρήκε να πέσει το νετ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, comfuzio είπε

Κάλεσα και γω τότε, δεν μου είπαν για γενικό αν και έτσι έμοιαζε.
Είπα και γω βραδιάτικα να κάνω κάτι Uploads στους servers και βρήκε να πέσει το νετ!

Εμενα συγχρονιζε κανονικα αλλα δεν επαιρνε ip 

Το περιεργο ειναι πως στην αρχη ειπαν οτι ειναι θεμα στην περιοχη και στο επόμενο μηνυμα είπαν πως γινονται εργασιες για βελτιωση του δικτύου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω FTTC 100 Mbps και ξαφνικά στις 22/09 κατά τις 02:00, το upload έπεσε στα 10-15 Mbps.Το upload δεν επηρεάστηκε, είναι κανονικά στα 10 Mbps.Εκανα 2 reboot αλλά τίποτα.

Το ότι συγχρονίζει το modem, δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει πρόβλημα.

Το chat μέσω messenger δεν λειτουργεί, σου εμφανίζει 3 επιλογές και μετά γράφεις αυτό που θες, αλλά δεν σε αφήνει γιατί επιλέγεις και δεν προχωράει.Μόλις τους έστειλα αίτημα μέσω φόρμας επικοινωνίας να με καλέσουν στο κινητό. 

Η χρέωση για κλήση στην Wind, είναι 0.26€, αυτό είπαν στο κατάστημα.Είχα πάει να πληρώσω γιατί δεν υποστηρίζουν πλέον Paypal.

Επεξ/σία από AntiCambeR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Το ότι συγχρονίζει το modem, δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει πρόβλημα.

Αν το modem συγχρονίζει με την ταχύτητα την οποία έχεις υπογράψει στο συμβόλαιο, από πλευράς παρόχου σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Τώρα αν έχεις χαμηλή ταχύτητα συγχρονισμού:

 

3 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Η χρέωση για κλήση στην Wind, είναι 0.26€, αυτό είπαν στο κατάστημα.

Όλοι οι πάροχοι έχουν έναν δωρεάν αριθμό για τεχνικές βλάβες, της wind νομίζω είναι 13700

Επεξ/σία από Sudowoodo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Εχω FTTC 100 Mbps και ξαφνικά στις 22/09 κατά τις 02:00, το upload έπεσε στα 10-15 Mbps.Το upload δεν επηρεάστηκε, είναι κανονικά στα 10 Mbps.Εκανα 2 reboot αλλά τίποτα.

Το ότι συγχρονίζει το modem, δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει πρόβλημα.

Το chat μέσω messenger δεν λειτουργεί, σου εμφανίζει 3 επιλογές και μετά γράφεις αυτό που θες, αλλά δεν σε αφήνει γιατί επιλέγεις και δεν προχωράει.Μόλις τους έστειλα αίτημα μέσω φόρμας επικοινωνίας να με καλέσουν στο κινητό. 

Η χρέωση για κλήση στην Wind, είναι 0.26€, αυτό είπαν στο κατάστημα.Είχα πάει να πληρώσω γιατί δεν υποστηρίζουν πλέον Paypal.

Sorry τελικά έπεσε το upload στης 2 στα 10-15mbps ή δεν επηρεάστηκε και είναι κανονικά στα 10; κάπου σε έχασα! μάλλον το πρώτο είναι για download έτσι;

4 ώρες πριν, Sudowoodo είπε

Αν το modem συγχρονίζει με την ταχύτητα την οποία έχεις υπογράψει στο συμβόλαιο, από πλευράς παρόχου σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Τώρα αν έχεις χαμηλή ταχύτητα συγχρονισμού:

 

Όλοι οι πάροχοι έχουν έναν δωρεάν αριθμό για τεχνικές βλάβες, της wind νομίζω είναι 13700

Αυτό. Στην Wind είναι το 13700 το οποίο πρέπει να είναι δωρεάν από το δίκτυο της (σταθερό+κινητό).Δεν το ξέρω στα σίγουρα για το πως είναι από άλλα δίκτυα.
Στην Nova 13731 από όπου και να καλέσεις. Αυτό το αναφέρω σε όλους όσους βλέπω ότι καλούν για βλάβη και έχουν πάρει 13831.
Στην VF είναι 13840 δωρεάν από το δικό της δίκτυο.

Τώρα αν το sync είναι οκ που λες Sudowoodo δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, σε κάτι τέτοια κάνουμε Net Neutrality το οποίο όμως θέλει 3 μετρήσεις κάθε μέρα για 3 μέρες με pc με ethernet για να φανεί αν υπάρχει network congestion. Βέβαια και αυτό πάλι είναι λίγο περίεργο γιατί παίζει ρόλο τι μέτρηση είναι, που είναι, με τι είναι.
Και το λέω γιατί είχα πελάτη με FTTH 200 άρα που ήθελε να κατεβάσει από το pc της δουλειάς με 1mbps upload κάνοντας χρήση τα 200mbps που έβαλε και ότι του πουλήσαμε σκάρτο πράγμα....Αν η πηγή δίνει χαμηλό upload ή είναι πίτα από κίνηση και pci-e gen 5.0 direct connection να έχεις θα είναι χάλια τα πράγματα.
Αν έχει όντως θέμα με χαμηλή ταχύτητα internet ενώ έχει καλό sync και το πρόβλημα είναι με χρήση ethernet, θα πρέπει να καλέσει να το ζητήσει.

Αν πάλι έχει καλό sync και κάνει χρήση μόνο wifi...είναι πρόβλημα χρήστη/χώρου και δεν θα γίνει καμία τεχνική ενέργεια ή θα γίνει αποστολή τεχνικού με χρέωση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι, έγραψα λάθος πρίν, το download είχε πέσει στα 10-15 Mbps, το upload ήταν σωστά στα 10 Mbps.

Τελικά κάλεσα στο 13700, δεν έβλεπαν πρόβλημα στο δίκτυο και μου είπαν να αλλάξω το καλώδιο που συνδέει το modem στην πρίζα και να βάλω αυτό που είχα συνδέσει το τηλέφωνο.Είδαν πως η ταχύτητα επανήλθε και είπαν πως έχει βραχυκυκλώσει το καλώδιο.

Μετά όταν έβαλα για δοκιμή το χαλασμένο καλώδιο στο τηλέφωνο, έγινε αποσύνδεση.

Οπότε απλά θα αντικαταστήσω το 1 καλώδιο, η και τα 2 γιατί είναι παλιά.

Τουλάχιστον τερματίζει η γραμμή και με καλύπτει, όταν είχα ADSL ήταν μαύρο χάλι.

Επεξ/σία από AntiCambeR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, comfuzio είπε

Τώρα αν το sync είναι οκ που λες Sudowoodo δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, σε κάτι τέτοια κάνουμε Net Neutrality το οποίο όμως θέλει 3 μετρήσεις κάθε μέρα για 3 μέρες με pc με ethernet για να φανεί αν υπάρχει network congestion. Βέβαια και αυτό πάλι είναι λίγο περίεργο γιατί παίζει ρόλο τι μέτρηση είναι, που είναι, με τι είναι.
Και το λέω γιατί είχα πελάτη με FTTH 200 άρα που ήθελε να κατεβάσει από το pc της δουλειάς με 1mbps upload κάνοντας χρήση τα 200mbps που έβαλε και ότι του πουλήσαμε σκάρτο πράγμα....Αν η πηγή δίνει χαμηλό upload ή είναι πίτα από κίνηση και pci-e gen 5.0 direct connection να έχεις θα είναι χάλια τα πράγματα.
Αν έχει όντως θέμα με χαμηλή ταχύτητα internet ενώ έχει καλό sync και το πρόβλημα είναι με χρήση ethernet, θα πρέπει να καλέσει να το ζητήσει.

Για να είμαι ειλικρινής το σκέφτηκα ότι μπορεί να πέσει σε περίπτωση που είτε οι διασυνδέσεις του παρόχου είναι πίτα είτε ο server πηγής εχει χάλια σύνδεση (αν εννοείς τέτοιες περιπτώσεις και εσύ). Αλλά απο αυτά που διάβασα στην συγκριμένη περίπτωση φαντάστηκα ότι δεν είναι τέτοια περίπτωση και δεν το ανέφερα (ίσως έπρεπε να το αναφέρω). Οπότε ναι, και αυτό που λες σίγουρα ισχύει σε κάποιες περιπτώσεις.

Βέβαια σε περίπτωση network congestion ελληνικού ISP δεν θα μου έκανε εντύπωση αν η απάντηση που θα πέρναμε ηταν «βλέπω συγχρονισμό οκ, ο server που κατεβάζεις φταίει» για να σε ξεπετάξουν.

Επεξ/σία από Sudowoodo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...