Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Πριν ακριβώς 10 ημέρες αγόρασα καινούργιο απο πολυ γνωστό κατάστημα το iphone 13. Ενώ όλα ήταν οκ, εχτές σταμάτησε να λειτουργεί το face id εντελώς ξαφνικά. Δεν αναγνώριζε το πρόσωπο. Όταν πήγα να το ρυθμίσω πάλι το κινητό κόλλαγε για κάποια δευτερόλεπτα και μου έβγαζε face id not available please try again later. Δοκιμάσα την selfie camera και ενώ δούλευε στο πορτέτο δεν έπιανε το πρόσωπό μου και δεν θόλωνε. Αφού το έκανα restart, reboot και factory reset, το πρόβλημα παρέμεινε το ίδιο. 
 

Σήμερα λοιπόν το γύρισα στο κατάστημα απο όπου το πήρα και ζήτησα να γίνει αντικατάσταση μιας και έχει πρόβλημα και είναι μόνο 10 ημερών. Ο υπάλληλος μου είπε οτι δεν γίνεται έτσι η αντικατάσταση και πρέπει να πάει στο σέρβις της apple για να διαπιστωθεί απο εκεί αν όντως έχει πρόβλημα. Θα πάρει μια βδομάδα όλο αυτό λέει. 

Το θέμα μου είναι το εξής, δεν θέλω να επισκευαστεί ούτε να μου δώσουν κάποιο άλλο refurbished όπως έχω δει οτι κάνουν. Πλήρωσα για καινούργιο και δεν θέλω να ανοιχτεί η συσκευή και να επισκευαστεί. Τι γίνεται να κάνω σε περίπτωση που δεν μου το αντικαταστήσουν; Γίνεται να τους πιέσω για αντικατάσταση με καινούργιο; Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο; Πραγματικά είπα να δώσω κάποια παραπάνω χρήματα για να έχω κάτι πιο αξιόπιστο να το κρατήσω παραπάνω και στις δέκα μέρες βγάζει αυτό. 

  • Like 1
Δημοσ.

Από ποιο κατάστημα το πήρες;

Πας στα επίσημα Service, ιδανικά iSystem ή Document και ό,τι σου πουν. Δεν πρόκειται να γίνει κάποια εξαίρεση για σένα. Όσο για την επισκευή ή το refurbish, μην ανησυχείς, σαν καινούριο θα είναι, αν δεν στο έλεγαν δεν θα το καταλάβαινες.

 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης, για να ηρεμήσεις, δεν ανοίγει το κινητό και δεν επισκευάζεται. Έχει χαλάσει το face id. Απλά θα διαπιστωθεί το πρόβλημα και θα σου δώσουν νέο σε 1-2 μέρες. Απλά πήγαινέ το σε isystem όπως σου γράφει από πάνω ο φίλος CheOnWeb.

Επεξ/σία από mistr4l
Δημοσ.
1 ώρα πριν, CheOnWeb είπε

Από ποιο κατάστημα το πήρες;

Πας στα επίσημα Service, ιδανικά iSystem ή Document και ό,τι σου πουν. Δεν πρόκειται να γίνει κάποια εξαίρεση για σένα. Όσο για την επισκευή ή το refurbish, μην ανησυχείς, σαν καινούριο θα είναι, αν δεν στο έλεγαν δεν θα το καταλάβαινες.

 

Από το πλαίσιο έγινε η αγορά. Τους το άφησα γιατί δεν ήξερα ότι γινόταν να το πάω απευθείας εγώ. Οπότε αναμένω απάντηση

37 λεπτά πριν, mistr4l είπε

Επίσης, για να ηρεμήσεις, δεν ανοίγει το κινητό και δεν επισκευάζεται. Έχει χαλάσει το face id. Απλά θα διαπιστωθεί το πρόβλημα και θα σου δώσουν νέο σε 1-2 μέρες. Απλά πήγαινέ το σε isystem όπως σου γράφει από πάνω ο φίλος CheOnWeb.

Μακάρι. Θα είναι καινούργιο ή ανακατασκευασμένο όμως; Δεν ξέρω αν θέλω ανακατασκευασμένο και κατά πόσο το εμπιστεύομαι. Έδωσα τόσα χρήματα για καινούργιο άσχετα αν "μοιάζει" με καινούργιο το ανακατασκευασμένο

Δημοσ.
2 ώρες πριν, souvlakomanis είπε

Καλησπέρα,

Πριν ακριβώς 10 ημέρες αγόρασα καινούργιο απο πολυ γνωστό κατάστημα το iphone 13. Ενώ όλα ήταν οκ, εχτές σταμάτησε να λειτουργεί το face id εντελώς ξαφνικά. Δεν αναγνώριζε το πρόσωπο. Όταν πήγα να το ρυθμίσω πάλι το κινητό κόλλαγε για κάποια δευτερόλεπτα και μου έβγαζε face id not available please try again later. Δοκιμάσα την selfie camera και ενώ δούλευε στο πορτέτο δεν έπιανε το πρόσωπό μου και δεν θόλωνε. Αφού το έκανα restart, reboot και factory reset, το πρόβλημα παρέμεινε το ίδιο. 
 

Σήμερα λοιπόν το γύρισα στο κατάστημα απο όπου το πήρα και ζήτησα να γίνει αντικατάσταση μιας και έχει πρόβλημα και είναι μόνο 10 ημερών. Ο υπάλληλος μου είπε οτι δεν γίνεται έτσι η αντικατάσταση και πρέπει να πάει στο σέρβις της apple για να διαπιστωθεί απο εκεί αν όντως έχει πρόβλημα. Θα πάρει μια βδομάδα όλο αυτό λέει. 

Το θέμα μου είναι το εξής, δεν θέλω να επισκευαστεί ούτε να μου δώσουν κάποιο άλλο refurbished όπως έχω δει οτι κάνουν. Πλήρωσα για καινούργιο και δεν θέλω να ανοιχτεί η συσκευή και να επισκευαστεί. Τι γίνεται να κάνω σε περίπτωση που δεν μου το αντικαταστήσουν; Γίνεται να τους πιέσω για αντικατάσταση με καινούργιο; Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο; Πραγματικά είπα να δώσω κάποια παραπάνω χρήματα για να έχω κάτι πιο αξιόπιστο να το κρατήσω παραπάνω και στις δέκα μέρες βγάζει αυτό. 

Ενδέχεται να ήταν ελαττωματικό.

Ως ενέργεια δοκίμασες να κάνεις Restore & Update μήπως έλυνε το πρόβλημα?

Το DOA είναι 7 ημέρες, οπότε σε όποια περίπτωση ναι πρέπει να πάει σε επισκευαστικό κέντρο.

Θεωρώ πως είναι νέο μοντέλο ακόμα και δεν υπάρχουν ανακατασκευασμένα.

Αυτό το κρίνει το επίσημο σερβις.

 

21 λεπτά πριν, souvlakomanis είπε

Από το πλαίσιο έγινε η αγορά. Τους το άφησα γιατί δεν ήξερα ότι γινόταν να το πάω απευθείας εγώ. Οπότε αναμένω απάντηση

Μακάρι. Θα είναι καινούργιο ή ανακατασκευασμένο όμως; Δεν ξέρω αν θέλω ανακατασκευασμένο και κατά πόσο το εμπιστεύομαι. Έδωσα τόσα χρήματα για καινούργιο άσχετα αν "μοιάζει" με καινούργιο το ανακατασκευασμένο

Καλά έκανες και το πήγες εκεί, γιατί από εκεί έγινε η αγορά.

Κατανοώ την ανησυχία σου. Μην κολλάς στο γεγονός ανακατασκευής ή μη όσο το να βρεθεί λύση. (Ομολογώ και εγώ ξενερωμένος θα ήμουν).

 

Έχε λίγο υπομονή.

Δημοσ.

Είχα πάθει το ίδιο ακριβώς σε iphone xs. Είναι πρόβλημα του αισθητήρα. Καινούρια συσκευή παίρνεις. Απλά όχι στο κουτί. Έτσι είχε έρθει σ'εμένα τουλάχιστον 6 μήνες μετά και 1.5 χρόνο μετά (ναι αντικατάσταση συσκευής στο xs 2 φορές :( ). Επειδή το δικό σου είναι ημερών όμως ίσως έρθει και στο κουτί ως εντελώς νέο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, mistr4l said:

Καινούρια συσκευή παίρνεις. Απλά όχι στο κουτί

"Όχι στο κουτί" σημαίνει refurbish αλλά ναι, ουσιαστικά πρόκειται για καινούρια συσκευή. Καινούρια οθόνη και καινούρια μπαταρια σε κάθε περίπτωση, καθώς και καινούργιο οποιοδήποτε part είχε πρόβλημα. Θεωρείται μάλιστα ότι τα refurbished είναι πιο προσεκτικά ελεγμένα από τα καινούργια καθώς ο έλεγχος τους δεν είναι δειγματοληπτικός αλλά ένα προς ένα.  

Επεξ/σία από CheOnWeb
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, CheOnWeb είπε

"Όχι στο κουτί" σημαίνει refurbish αλλά ναι, ουσιαστικά πρόκειται για καινούρια συσκευή. Καινούρια οθόνη και καινούρια μπαταρια σε κάθε περίπτωση, καθώς και καινούργιο οποιοδήποτε part είχε πρόβλημα. Θεωρείται μάλιστα ότι τα refurbished είναι πιο προσεκτικά ελεγμένα από τα καινούργια καθώς ο έλεγχος τους δεν είναι δειγματοληπτικός αλλά ένα προς ένα.  

Άρα σε περίπτωση αντικατάστασης με τέτοιο μοντέλο είναι οκ; Δεν είναι "χειρότερο" από καινούργιο;

Δημοσ.

Πρακτικά είναι καινούργιο και η εγγύηση ισχύει κανονικά, όπως του καινούργιου, μόνο η συσκευασία λείπει.

Προσωπικά θα προτιμούσα να έκανες όλη τη διαδικασία απ' ευθείας σε εξουσιοδοτημένο service αντί μέσω τρίτου, ακόμα κι αν είναι ο πωλητής. Στον πωλητή πας μόνο τον 2ο χρόνο. Ελπίζω να μην σου προκαλέσουν κάποιο πρόβλημα και κυρίως να μην σε καθυστερήσουν. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...