valadis1995 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2022 Καλημέρα σε όλους. Είμαι κάτοχος Polo 6N2 1000cc και αντιμετωπίζω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα με το αυτοκίνητο τις τελευταίες ημέρες. Πριν 1 μήνα που άναψε το EPC και το αμάξι μπήκε σε safe mode. Όσο κινούνταν δεν έσβηνε. Μόλις σβήνω δεν ξαναπήρε μπροστά. Το πάω συνεργείο, αλλάζουν αισθητήρα στροφάλου με γνήσιο και όλα καλά. Όσο περνούσαν οι ημέρες ένιωθα ένα τρέμουλο στο ρελαντί, το οποίο μεταφέρονταν και σε όλες τις ταχύτητες (80-100-120 χλμ). Πριν από 5 ημέρες και ενώ ήμουνα με 3500 στροφές περίπου, ξαφνικά κόβει το αμάξι, μπαίνει σε safe mode (έως 3000 στροφές/ρελαντί 1000) και ξανά συνεργειο. Μου λένε πρόκειται για συνθέτη βλάβη και το πηγαίνουν το αμάξι σε εξειδικευμένο συνεργείο για VW group. Περιοχή Αθήνα και το αμαξι συντηρημένο ευλαβικά. Κάνανε έλεγχο ηλεκτρολογικό σε όλο το αμάξι, ψάξανε τα πάντα, δοκίμασαν άλλο εγκέφαλο και τελικά μου λένε είναι το "πλακάκι" ανάμεσα στο σασμάν και το κινητήρα. Για να αλλαχθεί πρέπει να κατέβει το σασμαν και μου λένε πως αυτό το "πλακακι" σε εμένα έλλειπε πριν (???). Έχει κάποιο "μάτι" πάνω αυτό το πλακάκι και διαβάζει το βολαν; Δεν μπορώ να το καταλάβω.... Το αλλάζουν + δίσκο πλατο γιατί ήταν λιώμα και μου λένε έτοιμο. Πάω, παίρνω το αμάξι και μόλις πάω 500μ. ανάβει πάλι EPC και check engine αυτή τη φορά, safe mode ξανά, κτλ. Γυρίζω πίσω, το βλέπουν και έβγαζε σαν βλάβη όλα αυτά που είχαν αλλάξει. Δοκιμή ξανά άλλο εγκέφαλο, αλλά τίποτα. Ούτε μπροστά έπαιρνε. Ξανά σασμαν κάτω και είχε κάψει μου είπαν αυτό το πλακάκι που είχαν αλλάξει. Μάλλον κάπου βραχυκύκλωσε μου λένε. Ξανά αλλαγή και πηγαίνουν το αμάξι σε ηλεκτρολογείο για να βρει το βραχυκύκλωμα. Δυστυχώς αποτέλεσμα κανένα μέχρι στιγμής και το αμάξι είναι 8 ημέρες συνεργειο χωρίς να μπορεί να βρεθεί η βλάβη. Κανείς με παρόμοιο περιστατικό ή να έχει ακούσει κάτι; Ευχαριστώ και με συγχωρείτε για το μεγάλο post. 1
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2022 Κάτι απλό για αρχή Άλλαξε μπαταρία
NikosKallithea Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Η πληροφορία epc απο μονη της δεν προσφέρει και πολλά, πρέπει να μας πεις τον κωδικό ή τους κωδικούς βλάβης 1
piiii Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Αν και είναι πολύ γενικό το EPC, νομίζω ότι αναφέρεται σε σύστημα ανάφλεξης, καυσαερίων κτλ. Χωρίς διαγνωστικό όμως δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβεις ακριβώς ποιό είναι το πρόβλημα. Πριν αρκετά χρόνια όταν πρωτοείχα πάρει σχεδόν το octavia 5 μου, μου ανάψει στο ξέμπαργκο η ένδειξη και δεν ανέβαζε στροφές... Σταματάω στην άκρη, σβήνω, ξαναανάβω και δουλεύει κανονικά, χωρίς να φύγει η ένδειξη απο το καντράν. Στην αντιπροσωπεία που το είχα πάει τότε έκαναν τους κινέζους και τα ρίξαν στο θέμα βενζίνη(άσχετα αν έβαζα κατοστάρα απο την αρχή).
valadis1995 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Καλημέρα σε όλους. Η βλάβη που έβγαζε το διαγνωστικό ήταν Camshaft Position Sensor (G40). Αλλάχτηκε τρείς φορές ο αισθητήρας (!!!) και λόγω βραχυκυκλώματος που υπήρχε τον έκαιγε. Τα βραχυκυκλώματα βρέθηκαν και φτιάχτηκαν, πήρα το αμάξι αλλά... τα προβλήματα συνεχίζονται. Τις πρώτες ημέρες όλα καλά, μετά την 3η ημέρα μου άναψε Check Engine. Είπα να μην δώσω σημασία, αλλά πλέον το αμάξι έχει φτάσει σε σημείο να δυσκολεύεσαι να το οδηγήσεις. Γενικά δεν τραβάει, τις αλλαγές ταχυτήτων τις κάνω μεταξύ 3500-4000 σαλ. για να "τραβήξει" λίγο, η αίσθηση του σασμάν είναι σαν να είναι στεγνό από λάδι μέσα, κατέβασμα από 4η σε 3η δύσκολο πολύ, κομπιάσματα μετά από κάθε αλλαγή ταχύτητας και όλα αυτά με καινούριο δισκο-πλατό και αλλαγμενο σασμάν πριν 50.000 χλμ με AMSOIL βαλβολίνη. Επίσης νιώθεις ένα τρέμουλο από το ρελαντί και σε όποια ταχύτητα και αν είσαι μετά. Θα δω μήπως έχει χάσει βαλβολίνη και θέλει συμπλήρωμα, αλλά μετά δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω... Απόγνωση πραγματικά! Y.Γ.: Η περίπτωση της μπαταρίας που αναφέρθηκε παραπάνω την αποκλείσανε. Μετά από μέτρηση η μπαταρία είναι μια χαρά.
NikosKallithea Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 4 ώρες πριν, valadis1995 είπε Καλημέρα σε όλους. Η βλάβη που έβγαζε το διαγνωστικό ήταν Camshaft Position Sensor (G40). Αλλάχτηκε τρείς φορές ο αισθητήρας (!!!) και λόγω βραχυκυκλώματος που υπήρχε τον έκαιγε. Τα βραχυκυκλώματα βρέθηκαν και φτιάχτηκαν, πήρα το αμάξι αλλά... τα προβλήματα συνεχίζονται. Τις πρώτες ημέρες όλα καλά, μετά την 3η ημέρα μου άναψε Check Engine. Είπα να μην δώσω σημασία, αλλά πλέον το αμάξι έχει φτάσει σε σημείο να δυσκολεύεσαι να το οδηγήσεις. Γενικά δεν τραβάει, τις αλλαγές ταχυτήτων τις κάνω μεταξύ 3500-4000 σαλ. για να "τραβήξει" λίγο, η αίσθηση του σασμάν είναι σαν να είναι στεγνό από λάδι μέσα, κατέβασμα από 4η σε 3η δύσκολο πολύ, κομπιάσματα μετά από κάθε αλλαγή ταχύτητας και όλα αυτά με καινούριο δισκο-πλατό και αλλαγμενο σασμάν πριν 50.000 χλμ με AMSOIL βαλβολίνη. Επίσης νιώθεις ένα τρέμουλο από το ρελαντί και σε όποια ταχύτητα και αν είσαι μετά. Θα δω μήπως έχει χάσει βαλβολίνη και θέλει συμπλήρωμα, αλλά μετά δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω... Απόγνωση πραγματικά! Y.Γ.: Η περίπτωση της μπαταρίας που αναφέρθηκε παραπάνω την αποκλείσανε. Μετά από μέτρηση η μπαταρία είναι μια χαρά. Πρεπει να ελέγξετε αν εχει η καδενα ή ο ιμάντας (δεν ξερω τι εχει) ειναι συγχρονισμένος και αν έχει ή οχι μποσικα
tilaverboy Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Πήγαινε επιτέλους αντιπροσωπεία. Όσο πηγαίνεις αλλού ντ’αλλού θα αλλάξεις το μισό αμάξι και λύση δεν θα έχεις. Στο Peugeot 207 μέχρι τα 100.000 πήγαινα αντιπροσωπεία. Μετά το πήγαινα έξω. Στα 180.000 το αμάξι έγινε κονσέρβα μόνο προβλήματα. Το up! το πηγαίνω μόνο αντιπροσωπεία και εκτός των δίσκων φρεναρίσματος που άλλαξα εκτός δεν έχει κάψει ούτε 2 λάμπες στα 10 έτη. Πήγαινε αντιπροσωπεία. Αυτοί ξέρουν.
stefan123 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Η αντιπροσωπεια ξερει;;;; Βρες ενα σωστο και τιμιο συνεργειο ειτε αντιπροσωπεία ειτε γενικο με σωστο μάστορα....Την τελευταια φορα που πηγα αντιπροσωπεία μονο παπά δεν φωναξαν για να του βγάλουν τα δαιμόνια...χώρια αυτα που πεταγαν και μαζεψα και ειναι πλήρως λειρουργικα παραδόξως....Αν μιλήσουμε και για γενικά συνεργεια θα πέσει πολυ κλαμα.... Αν εισαι Αθηνα εχω 2-3 τιμια και σωστα συνεργεία απο τα 50-60 που εχω αλλαξει...Θα κανεις την δουλεια σου σωστα και οικονομικα... Οσο για τους αλλους, μαυρο στον μαυρογιαλλουρο......
tilaverboy Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2022 48 λεπτά πριν, stefan123 είπε Η αντιπροσωπεια ξερει;;;; Βρες ενα σωστο και τιμιο συνεργειο ειτε αντιπροσωπεία ειτε γενικο με σωστο μάστορα....Την τελευταια φορα που πηγα αντιπροσωπεία μονο παπά δεν φωναξαν για να του βγάλουν τα δαιμόνια...χώρια αυτα που πεταγαν και μαζεψα και ειναι πλήρως λειρουργικα παραδόξως....Αν μιλήσουμε και για γενικά συνεργεια θα πέσει πολυ κλαμα.... Αν εισαι Αθηνα εχω 2-3 τιμια και σωστα συνεργεία απο τα 50-60 που εχω αλλαξει...Θα κανεις την δουλεια σου σωστα και οικονομικα... Οσο για τους αλλους, μαυρο στον μαυρογιαλλουρο...... Η αντιπροσωπεία ναι ξέρει. Έχει τεράστια βιβλιογραφία και ξέρει το κάθε αυτοκίνητο που είναι και η πιο μικρή του βίδα. Εμένα το vw up έπαιρνε λάδι 10-40 . Το πηγαίνω μόνο αντιπροσωπεία. Πολύ λίγα άλλαξα έξω. Λάστιχα και δίσκους φρεναρίσματος. Όλα τα υπόλοιπα ακόμα και δίσκο πλατό στην αντιπροσωπεία στα 200.000 χιλιόμετρα που είμαι τώρα. Ενώ μου έβαζαν 10-40 λάδι για να επανέλθω, στα 45.000 χιλιόμετρα μου έβγαλαν ένα mail από την αντιπροσωπεία να μεταβώ για το καθορισμένο σέρβις και οτι το λάδι πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα με 5-30. Θεωρείς οτι έξω τα συνεργεία, τα μη εξουσιοδοτημένα έχουν ιδέα; Μην το ψάχνεις. Η απάντηση είναι όχι. Επίσης στα καινούργια αυτοκίνητα είσαι δεμένος να πας αντιπροσωπεία. Με 5,6 εγκεφάλους line assist, κάμερα για emergency brake και άλλα δεκαπέντε συστήματα ασφαλείας δεν μπορείς να πας σε μη εξουσιοδοτημένο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα