velociraptoras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2022 Στις 15/9/2022 στις 11:07 ΜΜ, airtrelomike13 είπε αν ηταν ετσι τα πτυχια των παλαιων πτυχιουχων ΤΕΙ θα ηταν τωρα ΠΕ απο τη στιγμη που τα ιδρυματα εγιναν πανεπιστημιακα. Εκτος και αν ακομα τωρα που τα πρωην ΤΕΙ ειναι πανεπιστημια, οι αποφοιτοι θεωρουνται παλι ΤΕ στο δημοσιο οι πρωτοι εισαχθέντες μετα την αναβαθμιση των πανεπιστημίων σε ΤΕΙ θα αποφοιτησουν το 2023, μεχρι τωρα μονο λιγοι που μπήκαν ως ΤΕΙ παιρνουν πανεπιστημιακό πτυχίο. Και πάλι σε πάρα πολλές σχολές πρωην ΤΕΙ δεν εχουν αλλάξει τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων. Πχ τεχνολόγοι γεωπόνοι, στη σχολή που τελειωσα ενω εγινε πανεπιστημιο και 5ετής οι νεοι φοιτητες εχουν τα ιδια δικαιώματα με εμας και τα παιδιά που τελειωνουν ως ΤΕΙ δεν ξερουν αν υπάρχει λόγος να κατσουν ενα χρονο παραπάνω για να παρουν πανεπιστημιακό πτυχίο. Εμας υπάρχει και πρόβλημα με το ΓΕΩΤΕΕ καθως για καποιες δουλειες χρειάζεται εγγραφή στο ΓΕΩΤΕΕ (με δικαιώματα περιορισμένα σε αυτα που εχει η σχολή) αλλά εκεί δεν μας δέχονται καθόλου
TangodownGr Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2022 Στις 20/9/2022 στις 12:10 ΜΜ, filipN είπε - Η «δουλειά» που γίνεται σε μια Σχολή και οι «γνώσεις» που εφοδιάζεται ο φοιτητής από αυτή, δεν εξαρτώνται μόνο από την περιοχή που είναι η Σχολή και από τις ικανότητες των καθηγητών της ή τη γενικότερη οργάνωση της, αλλά και από το χρόνο των σπουδών και, κυρίως, την ορθολογική κατανομή του. - Ο μελλοντικός επαγγελματίας στο χώρο της τεχνολογίας δεν χρειάζεται να αποκτήσει μόνο Γνώση (knowledge), δηλαδή να αφομοιώσει μέσω της μάθησης κάποιες πληροφορίες. Χρειάζεται να αποκτήσει και Δεξιότητα-ες (skill). Για την ακρίβεια, συγκεκριμένες «πρακτικές δεξιότητες» (των χεριών, της χρήσης υλικών, εργαλείων, οργάνων, κλπ). Από την απόκτηση αυτών των δύο (Γνώση-Δεξιότητα) εξαρτάται και η Ικανότητα (competence) του πτυχιούχου, η οποία θα είναι ανάλογη με την επάρκειά του σε συγκεκριμένες Γνωστικές και Πρακτικές δεξιότητες και σε μια ορθολογικά οργανωμένη κοινωνία, θα παίξει σημαντικό-αν όχι καθοριστικό-ρόλο στην επαγγελματική και στην προσωπική του ανάπτυξη. - Εδώ μπαίνει ένα διπλό ερώτημα: Είναι ίδια η Ικανότητα του μέσου φοιτητή διαφορετικών ελληνικών Σχολών με χρόνο σπουδών 6 ή 7 ή 8 εξάμηνα (+1 εξάμηνο πρακτική); Είναι ίδια η Ικανότητα του μέσου έλληνα φοιτητή όλων των προηγούμενων Σχολών, με την Ικανότητα του μέσου φοιτητή μιας αντίστοιχης Σχολής του εξωτερικού με 10 εξάμηνα σπουδών για την ακρίβεια 10+1 και με διπλάσιο (ή παραπάνω) συνολικό χρόνο εργαστηριακών ωρών ή και κλινικής εκπαίδευσης (όπου χρειάζεται); Σε μια σχολη της επαρχιας μπαινεις με χαμηλοτερο βαθμο σε σχεση με μια σχολη σε μια μεγαλη πολη οποτε συμπερενουμε λιγο ποιο χαμηλο το μαθητικο επιπεδο ενος φοιτητη αρα σιγουρα εξαρταται η σχολη σε ποια τοποθεσια βρισκεται, επισης δεν ξερω για ποιες σχολες απευθυνεσαι του εξωτερικου που απαιτουν 10 εξαμηνα . Τα εκαστοτε τει στην αγγλια ειναι 3 χρονια και γενικα γνωριζω ως παραδειγμα οτι ειδικα σε θετικες επιστημες ειμαστε πολυ μπροστα π.χ στα μαθηματικα. Αποψη μου τα Ελληνικα πανεπιστημια αν ειχαν λιγο περισσοτερο οργανωση θα ηταν απο τα καλυτερα στο κοσμο.
airtrelomike13 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2022 12 ώρες πριν, TangodownGr είπε Σε μια σχολη της επαρχιας μπαινεις με χαμηλοτερο βαθμο σε σχεση με μια σχολη σε μια μεγαλη πολη οποτε συμπερενουμε λιγο ποιο χαμηλο το μαθητικο επιπεδο ενος φοιτητη αρα σιγουρα εξαρταται η σχολη σε ποια τοποθεσια βρισκεται, επισης δεν ξερω για ποιες σχολες απευθυνεσαι του εξωτερικου που απαιτουν 10 εξαμηνα . Τα εκαστοτε τει στην αγγλια ειναι 3 χρονια και γενικα γνωριζω ως παραδειγμα οτι ειδικα σε θετικες επιστημες ειμαστε πολυ μπροστα π.χ στα μαθηματικα. Αποψη μου τα Ελληνικα πανεπιστημια αν ειχαν λιγο περισσοτερο οργανωση θα ηταν απο τα καλυτερα στο κοσμο. Kαταρχάς δεν υπάρχουν ΤΕΙ στην Αγγλία. Ακόμα και όσοι συμφοιτητές μου πήγαν εκεί, με το πτυχίο ΤΕΙ, τους αναγνωρίστηκε ως bachelor. Δεν υφίστανται εκεί τα ΤΕΙ, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν ακολουθούν το σύστημα της Γερμανίας, Ελλάδας, Ολλανδίας. Έχουν δικό τους σύστημα. Κατά δεύτερον, αναφέρθηκες σε μια σχολή της επαρχίας. Ωραία άρα η νομική κομοτηνής επειδή έχει πιο χαμηλή βάση από τη νομική Αθηνών ή Θεσσαλονίκης, άρα οι φοιτητές εκεί έχουν πιο χαμηλό επίπεδο. Δεν είναι έτσι διαφωνώ. Υπάρχουν αρκετά παιδιά δικηγόροι στην Αθήνα που τελείωαν νομικη κομοτηνής και βγάζουν μια χαρά χρήματα ( όσα βγάζουν γιατί και οι δικηγόροι έχουν τεράστια ανεργία στο κλάδο τους). Συμφωνώ απολύτως στη τελευταία σου πρόταση και με βρίσκει σύμφωνο. Αν τα Ελληνικά Πανεπιστήμια είχαν καλές υποδομές και σύνδεση με την αγορά εργασίας , δεν θα πιάνονταν. Αλλά και πάλι κατέχουν μια αξιόλογη θέση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα