john2gr Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Ετσι το εχουν φτιαξει για να ειναι πιο "readable" οι παικτες κατα την διαρκεια της μαχης. Σε ολες τις πλατφορμες συμβαινει αυτο. 4
ikaruga24 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Στις 26/1/2024 στις 4:54 ΜΜ, D.Luffy είπε Το παιχνίδι είναι πολύ καλύτερο απ' ότι περίμενα... Έχω παρατηρήσει όμως κάτι περίεργο που δεν ξέρω αν είναι bug ή γίνεται σκόπιμα (PS5). Κατά τη διάρκεια των intro cutscenes πριν από τη μάχη, ο φωτισμός επάνω στο σώμα των χαρακτήρων δείχνει ρεαλιστικός και ταιριάζει με το περιβάλλον τους. Με το που ξεκινήσει η μάχη όμως, οι χαρακτήρες χάνουν όλες τις σκιάσεις από επάνω τους και φαίνονται σαν να λάμπουν από παντού λες και βρίσκονται σε στούντιο ενώ το background παραμένει όπως το cutscene. Αυτό τους δείχνει να επιπλέουν και να μη ταιριάζουν στη σκηνή. Ειδικά σε σκοτεινά backgrounds αυτή η αντίθεση φαίνεται περισσότερο. Αναρωτιέμαι αν συμβαίνει και στο PC αυτό... Κλασσικό θέμα fighting παιχνιδιού που σχεδιάστηκε με σοβαρή Fighting engine. Όπως πχ το street fighter έχει 2D design παρόλο που οι χαρακτήρες είναι 3D έτσι και το T8 έκανε αλλαγές για καλύτερο readability των κινήσεων εν ώρα μάχης. 1
D.Luffy Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Κατά τη γνώμη μου πάντως είναι χαζή επιλογή γιατί το παιχνίδι έχει πολύ καλά visuals και κάτι από αυτά χάνεται όταν ξεκινάει η μάχη. Θα μπορούσαν να το κάνουν forced μόνο στα online matches όπου πιθανόν να είχε νόημα το "readability". Όπως και το MK1 με το 30fps cap για χάρη της "κινηματογραφικότητας". Και το χειρότερο είναι ότι δεν μας αφήνουν κιόλας να απενεργοποιήσουμε αυτούς τους περιορισμούς. Φαντάζομαι στο PC τουλάχιστον θα βρεθεί unofficial τρόπος να παρακαμφθούν όλα αυτά...
ikaruga24 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, D.Luffy είπε Κατά τη γνώμη μου πάντως είναι χαζή επιλογή γιατί το παιχνίδι έχει πολύ καλά visuals και κάτι από αυτά χάνεται όταν ξεκινάει η μάχη. Θα μπορούσαν να το κάνουν forced μόνο στα online matches όπου πιθανόν να είχε νόημα το "readability". Όπως και το MK1 με το 30fps cap για χάρη της "κινηματογραφικότητας". Και το χειρότερο είναι ότι δεν μας αφήνουν κιόλας να απενεργοποιήσουμε αυτούς τους περιορισμούς. Φαντάζομαι στο PC τουλάχιστον θα βρεθεί unofficial τρόπος να παρακαμφθούν όλα αυτά... Κοίταξε θα συμφωνούσα αν το tekken δεν ήταν tekken. Τα ονόματα πρωτιά σε σοβαρή Fighting engine θα πρέπει να βασίζονται πρώτα στο γεγονός ότι το παιχνίδι θέλει τον παίκτη να μάθει και όχι απλά να πατάει κουμπάκια. Ήδη το αφήνουν αυτό με τις κινήσεις που είναι ουαου στο μάτι.
john2gr Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 19 hours ago, D.Luffy said: Κατά τη γνώμη μου πάντως είναι χαζή επιλογή γιατί το παιχνίδι έχει πολύ καλά visuals και κάτι από αυτά χάνεται όταν ξεκινάει η μάχη. Θα μπορούσαν να το κάνουν forced μόνο στα online matches όπου πιθανόν να είχε νόημα το "readability". Όπως και το MK1 με το 30fps cap για χάρη της "κινηματογραφικότητας". Και το χειρότερο είναι ότι δεν μας αφήνουν κιόλας να απενεργοποιήσουμε αυτούς τους περιορισμούς. Φαντάζομαι στο PC τουλάχιστον θα βρεθεί unofficial τρόπος να παρακαμφθούν όλα αυτά... Ο μονος unofficial τροπος ειναι να λειτουργησει σωστα το TekkenOverlay ωστε να βγαλεις τα "Character Lights" και να ενεργοποιησεις το Lumen. Προς το παρον, δεν δουλευει σωστα σε καποιες πιστες. Οποτε θα δειξει αν μπορεσει ο δημιουργος του να φτιαξει τα πραγματα. Επισης, οταν φτασεις να παιζεις online με μεγαλα ranks, περισσοτερο θα σε νοιαζει αν ο αλλος χρησιμοποιει auto-parries/auto-blocks/macros hacks κι οχι τα λιγο χειροτερα γραφικα Edit: Υπαρχει καλο progress παντως οποτε ισως δουμε νεα εκδοση του TekkenOverlay συντομα. https://imgsli.com/MjM2Mjc4 Επεξ/σία 30 Ιανουαρίου από john2gr 2
ikaruga24 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Το PC μου πάντως το τρέχει για τα σκυλιά. Θα το πάρω στο ps5 κάποια στιγμή αλλά όχι αμέσως καθώς στο ps5 θα χρειαστώ και controller ή stick αλλά και συνδρομή. Το controller του ps5 είναι το χειρότερο σκουπίδι που έχω συναντήσει μέχρι σήμερα σε controllers σε ότι αφορά τα Fighting Games. Με βλέπω είτε για Fighting commander Octa ή για κάποιο συμβατό arcade stick.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 22 Ιουλίου Moderators Δημοσ. 22 Ιουλίου M. Bison στο SF6, Heihachi στο T8. Ποιον άλλον έχουμε να ξεθάψουμε; 1 1 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 25 Ιουλίου Moderators Δημοσ. 25 Ιουλίου "Δεν είπαμε ψέματα ότι είχε πεθάνει" Επίσης ο Harada το 2023 "Heihachi Mishima is completely dead". 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα