Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δηλαδη παει ο engineer να μεινει στο hotel και εντελως τυχαιος ξεχναει τα VR. Μετα μπαινει η καθαρηστρια μεσα τα βλεπει και λεει..

ΩΠΑ τι βλεπω μπροστα μου; Τα meta VR του Zukenberg? Κατσε να το ποσταρω online....χαχααχα.. πιο Αμερικάνικο fake marketing δεν εχουμε ξαναδει...😅

Δημοσ.
16 ώρες πριν, agent_smith είπε

Αν πιστεύει η meta ότι με αυτόν τον τρόπο θα βγάλει λεφτά, θα έχει ενδιαφέρον η εξέλιξη.

θεωρώ ότι δεν την ενδιαφέρει καθόλου το gaming κομμάτι αλλά ο εγκλωβισμός του καταναλωτή, βασικά αυτού του καταναλωτή που έχει χρήματα για να ξοδέψει, σε ένα κλειστό περιβάλλον, κάτι σαν το facebook δηλαδή (νέα - ειδήσεις, φιλαράκια για επικοινωνία, κουτσομπολιό, αγορές, διαφημίσεις, κ.α.) αλλά με περικεφαλαία ώστε να μην έχεις καμία άλλη παρεμβολή! ;) 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, xenofonlive είπε

Για ανάλυσε τη σκέψη σου, εσύ που ξέρεις τι σου γίνεται...!

Δηλαδή δεν σου φτάνει η κοινή λογική (π.χ. οτι το hardware πωλείται σε τιμή κόστους ή/και κάτω του κόστους), θες περισσότερες πληροφορίες, ok 😜

https://www.protocol.com/bulletins/meta-vr-revenue-2021-losses

https://venturebeat.com/arvr/metas-reality-labs-loses-2-96b-on-695m-in-revenues-in-q1-vr-results/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)


 

59 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Δηλαδή δεν σου φτάνει η κοινή λογική (π.χ. οτι το hardware πωλείται σε τιμή κόστους ή/και κάτω του κόστους), θες περισσότερες πληροφορίες, ok 😜

https://www.protocol.com/bulletins/meta-vr-revenue-2021-losses

https://venturebeat.com/arvr/metas-reality-labs-loses-2-96b-on-695m-in-revenues-in-q1-vr-results/

Η κοινή λογική είναι πολύ περιορισμένη για να κατανοήσει τέτοια απλά πράγματα! Το ότι είχε λιγότερα κέρδη (κι αν αυτά τα νούμερα ειναι πραγματικα! ) δε σημαίνει ότι πωλούσε κάτω του κόστος, αλλά και να το έκανε τα κύρια έσοδα της είναι από τις πωλήσεις παιχνιδιών!Αν δεν είχε υπερκέρδη, δεν θα έβγαζε σε 6 χρόνια, 6 διαφορετiκές συσκευές VR ούτε θα ανακοίνωνε επενδυση 40δις για το metaverse...

Επεξ/σία από xenofonlive
Δημοσ.
11 ώρες πριν, EuphangeL είπε

Δηλαδή δεν σου φτάνει η κοινή λογική (π.χ. οτι το hardware πωλείται σε τιμή κόστους ή/και κάτω του κόστους), θες περισσότερες πληροφορίες, ok 😜

https://www.protocol.com/bulletins/meta-vr-revenue-2021-losses

https://venturebeat.com/arvr/metas-reality-labs-loses-2-96b-on-695m-in-revenues-in-q1-vr-results/

Βασικά το πιο σημαντικό είναι ότι η Oculus VR εξαγοράστηκε από τη Facebook/meta για 2 δις δολάρια τα οποία δε φαίνεται να έχουν αποσβεστεί παρότι έχει περάσει σχεδόν μια δεκαετία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης μην ξεχνάμε ότι η εν λόγο εταιρεία έχει πολύ μικρή απήχηση στο νεανικό κοινό.  Με λίγα λόγια δείχνει δύσκολο το κυρίως ενεργό κοινό από άποψης Interaction και από άποψης αγοραστικής ισχύς στην πλατφόρμα αποφασήσει να ασχοληθεί με το VR.

Τέλος για να το πούμε και με απλά λόγια, όσοι είμαστε τώρα μεταξύ 15 - 40, ασχοληθήκαμε ή μας ενδιαφέρει το VR για κάποιο λόγο; -> Μάλλον όχι, και έτσι θα παραμείνει.

Επεξ/σία από agent_smith

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...