Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας, εδώ και 2 μέρες έχω προβλήματα με το ιντερνετ στο σπίτι ξαφνικά, περιοχή Ελληνικό-Αργυρούπολη και ήθελα να ρωτήσω εδώ αν έχει κανείς τα ίδια προβλήματα με αποσυνδέσεις κάθε 5-10 λεπτά όλη μέρα. Έχω πάρει την εξυπηρέτηση 3 φορές και τις 3 φορές ήταν φουλ κατειλειμένες οι γραμμές, μόνο με τον αυτόματο μίλησα αλλά δε βγήκε άκρη. Όσο γράφω αυτό το κείμενο έχει κάνει 2 φορές αποσύνδεση το ρούτερ. Ξέρετε τι μπορεί να συμβαίνει? Δεν είχα ποτέ τόσες αλεπάλληλες αποσυνδέσεις απ' όσο θυμάμαι.  Είμαι στο πακέτο 200αρι vdsl.

 

Επεξ/σία από Mimis86
Δημοσ.

Περιοχή Άγιος Δημήτριος, από μέσα Αυγούστου κι ενώ είχε σταθεροποιηθεί για κανά δίμηνο, έχω συνεχείς αποσυγχρονισμούς (μάλλον αυτό εννοείς και όχι αποσυνδέσεις).

Μέσα σε τρεις εβδομάδες έχω δηλώσει τρεις φορές βλάβη, υποτίθεται αποκαταστάθηκε, @@.

Αργυρούπολη που δουλεύει η γυναίκα σε ιατρείο, τα ίδια χάλια.

Άλλοι εδώ γύρω, τα ίδια.

Χάλια της Cosmote και των άλλων που διαφημίζουν υψηλές ταχύτητες που δε μπορούν να υποστηρίξουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, TheoAlex50 είπε

Μίλησες με το 13788?

Όχι έπαιρνα το 13888 και δεν έβγαζα άκρη. Μόλις μου είπες για το 13788 τους πήρα και βγήκε ένας κύριος και μετά από πολλά έπεσε η γραμμη αλλά θα μου στείλουν sms λέει για την αποκατάσταση της βλάβης.. Ανάβουν τα φωτάκια όλα του speed port κανονικά και μετά από λίγα λεπτά πέφτει πάλι. 

25 λεπτά πριν, phanispal είπε

Περιοχή Άγιος Δημήτριος, από μέσα Αυγούστου κι ενώ είχε σταθεροποιηθεί για κανά δίμηνο, έχω συνεχείς αποσυγχρονισμούς (μάλλον αυτό εννοείς και όχι αποσυνδέσεις).

Μέσα σε τρεις εβδομάδες έχω δηλώσει τρεις φορές βλάβη, υποτίθεται αποκαταστάθηκε, @@.

Αργυρούπολη που δουλεύει η γυναίκα σε ιατρείο, τα ίδια χάλια.

Άλλοι εδώ γύρω, τα ίδια.

Χάλια της Cosmote και των άλλων που διαφημίζουν υψηλές ταχύτητες που δε μπορούν να υποστηρίξουν.

Γενικά δεν είχα θέματα από όσο θυμάμαι τον τελευταίο καιρό έκανε κάποιες αποσυνδεσεις που και που αλλά ήταν πολύ αραιες. Από χτες όμως δε σταματάει και έχει καταντήσει αηδία. Γιστι ούτε τηλεόραση δε μπορούμε να δούμε.

Επεξ/σία από Mimis86
Δημοσ.

Κι εγώ (στο σπίτι τέλος πάντων) βλέπω τηλεόραση μέσω της εφαρμογής της Cosmote TV και κάθε λίγο και λιγάκι κόβεται και εκείνη την ώρα απλά θέλω να έχω κάποιον της Cosmote μπροστά μου και να τον βαράω για 3-4 λεπτά που διαρκεί ο αποσυγχρονισμός.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Απ' όταν πήρα το καινούργιο ρούτερ με αντικατάσταση φαίνεται ότι όλα δουλεύουν κανονικά τις τελευταίες 15 μέρες, και μου έλεγαν στο κατάστημα γιατί δεν είχα κάνει εξαρχης την αντικατάσταση αφου έγινε διπλασιασμος της ταχήτητας και τους είπα δεν με ενημέρωσε κανείς... Η πλάκα είναι ότι μέχρι και πριν απο τις 2-3 μέρες εξακολουθούσαν να στέλνουν sms για την πρόοδο της επίλυσης του προβλήματος και λυπούνται για τη νταλαιπωρία κλπ. ενώ δούλευε κανονικά το ίντερνετ με το καινούργιο ρούτερ, είχε πλάκα.

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους.

Περιοχή Άνω Πατήσια, με fiber 100 με TV entry (speedport plus το router)

Συνεχώς κάτι δεν πάει καλά με την ταχύτητα, αναγκάζομαι να κάνω reboot κάθε μέρα σχεδόν για να τρέξει σωστά.

Παρεπιπτόντως, παρατήρησα ότι δίνει πλέον 2 ολόϊδια προγράμματα, το ένα με "100% εγγυημένη ταχύτητα", το άλλο "ως 100"
(το έβαλα και εδώ)

Τι στο καλό έχουν πάθει;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos_abel είπε

Καλημέρα σε όλους.

Περιοχή Άνω Πατήσια, με fiber 100 με TV entry (speedport plus το router)

Συνεχώς κάτι δεν πάει καλά με την ταχύτητα, αναγκάζομαι να κάνω reboot κάθε μέρα σχεδόν για να τρέξει σωστά.

Παρεπιπτόντως, παρατήρησα ότι δίνει πλέον 2 ολόϊδια προγράμματα, το ένα με "100% εγγυημένη ταχύτητα", το άλλο "ως 100"
(το έβαλα και εδώ)

Τι στο καλό έχουν πάθει;

Το ένα είναι οπτική ίνα FTTH και το άλλο είναι VDSL FTTC.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Andresalonika είπε

Το ένα είναι οπτική ίνα FTTH και το άλλο είναι VDSL FTTC.

Ευχαριστώ!

Και που βλέπω τι στο καλό έχω εγώ;
Θεωρώ ότι έχω το πρώτο, δεδομένου ότι έχουν περάσει fiber μέσα από το σπίτι, που κάνω λάθος;

Δημοσ.
Στις 6/10/2022 στις 11:02 ΜΜ, Mimo750 είπε

Απ' όταν πήρα το καινούργιο ρούτερ με αντικατάσταση φαίνεται ότι όλα δουλεύουν κανονικά τις τελευταίες 15 μέρες, και μου έλεγαν στο κατάστημα γιατί δεν είχα κάνει εξαρχης την αντικατάσταση αφου έγινε διπλασιασμος της ταχήτητας και τους είπα δεν με ενημέρωσε κανείς... Η πλάκα είναι ότι μέχρι και πριν απο τις 2-3 μέρες εξακολουθούσαν να στέλνουν sms για την πρόοδο της επίλυσης του προβλήματος και λυπούνται για τη νταλαιπωρία κλπ. ενώ δούλευε κανονικά το ίντερνετ με το καινούργιο ρούτερ, είχε πλάκα.

Τα ίδια και εδώ πατήσια απ' το Μάιο. Και έλαβα δυο φορές μηνύματα αποκατάστασης βλάβης. Μερικές μέρες κοβόταν η σύνδεση ανά δέκα λεπτά και η τεχνική ... τίποτα! Στο τέλος μου κόψαν και το τηλέφωνο χωρίς εξηγήσεις.

Μάλλον κάνανε εργασίες αναβάθμισης ή κάτι παρόμοιο και επειδή δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα άλλο απ' το να περιμένουνε δε σου απαντούσαν στο τηλέφωνο αλλά σε βάζανε στον αυτόματο τηλεφωνητή να σου λέει πως γίνονται εργασίες. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...