Choulio Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, gRim είπε Vodafone έχεις; Όταν πήρα το 13 Pro γύρισα ταυτόχρονα σε esim και είχα το ίδιο θέμα ενώ είχα ενεργοποιημένα Wifi calling και voice over LTE . Όταν τους κάλεσα μου είπαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν υποστηρίζει data και ομιλία ταυτόχρονα όπως το 11 που είχα πριν 😆. Τους είπα να σοβαρευτούν και αφού μου έκαναν κάτι σαν reset την γραμμή διορθώθηκε. Όχι στην Cosmote είμαι εγώ με κανονική sim. Και μένα κάτι τέτοια χαζά μου έλεγαν. Το αστείο είναι ότι και εγώ πριν είχα το 11 (απλό) και τώρα το 13 (απλό). Στο 11 το έκανε κάποιες φορές αλλά όχι πάντα. Τώρα στο 13 πάντα. Οπότε τι ακριβώς να τους ζητήσω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gRim Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 4 hours ago, Choulio said: Όχι στην Cosmote είμαι εγώ με κανονική sim. Και μένα κάτι τέτοια χαζά μου έλεγαν. Το αστείο είναι ότι και εγώ πριν είχα το 11 (απλό) και τώρα το 13 (απλό). Στο 11 το έκανε κάποιες φορές αλλά όχι πάντα. Τώρα στο 13 πάντα. Οπότε τι ακριβώς να τους ζητήσω; Αν θυμάμαι καλά από 5G ή 4g γυρνούσε σε 3G ή Edge μόλις ξεκινούσα να μιλάω όπου η ταχύτητα δεν ήταν συνήθως πάνω από 1 Mbps. Όταν σιγουρεύτηκα ότι δεν ήταν κάτι προσωρινό και πήρα τηλέφωνο μου είπαν αυτά τα περίεργα αλλά τελικά καταλήξαμε να μου κάνουν reset τη γραμμή (νομίζω έτσι μου το είπαν) κι εγώ απλά επανεκκίνηση το τηλέφωνο. Εσύ που είσαι σε Cosmote αν θες δοκίμασε να στείλεις μήνυμα για ενεργοποίηση του Wi-Fi calling και σε περίπτωση που δεν γίνεται αυτόματα μήνυμα και για ενεργοποίηση του voice over LTE. Νομίζω είχα διαβάσει ότι σε κάποιους που είχαν το ίδιο θέμα με Cosmote λύθηκε έτσι χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσουν με το support. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Choulio Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2022 22 ώρες πριν, gRim είπε Αν θυμάμαι καλά από 5G ή 4g γυρνούσε σε 3G ή Edge μόλις ξεκινούσα να μιλάω όπου η ταχύτητα δεν ήταν συνήθως πάνω από 1 Mbps. Όταν σιγουρεύτηκα ότι δεν ήταν κάτι προσωρινό και πήρα τηλέφωνο μου είπαν αυτά τα περίεργα αλλά τελικά καταλήξαμε να μου κάνουν reset τη γραμμή (νομίζω έτσι μου το είπαν) κι εγώ απλά επανεκκίνηση το τηλέφωνο. Εσύ που είσαι σε Cosmote αν θες δοκίμασε να στείλεις μήνυμα για ενεργοποίηση του Wi-Fi calling και σε περίπτωση που δεν γίνεται αυτόματα μήνυμα και για ενεργοποίηση του voice over LTE. Νομίζω είχα διαβάσει ότι σε κάποιους που είχαν το ίδιο θέμα με Cosmote λύθηκε έτσι χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσουν με το support. Τα έχω ενεργοποιημένα και τα δυο (Wi-Fi Calling και Voice Over LTE) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gRim Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2022 2 hours ago, Choulio said: Τα έχω ενεργοποιημένα και τα δυο (Wi-Fi Calling και Voice Over LTE) Δοκίμασε να ξαναστείλεις ή αν μπορείς να απενεργοποιήσεις και να τα ενεργοποιήσεις πάλι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Choulio Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2022 14 ώρες πριν, gRim είπε Δοκίμασε να ξαναστείλεις ή αν μπορείς να απενεργοποιήσεις και να τα ενεργοποιήσεις πάλι. Αυτό ρωτάω βασικά. Τι να ξανά στείλω; Τι ακριβώς να ζητήσω από την COSMOTE; Θέλω να μου “κάνετε κάτι σαν reset”; Και όταν λες να τα απενεργοποιήσω και να τα ενεργοποιήσω πως ακριβώς; Να ζητήσω από την Cosmote να μου το απενεργοποιήσει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gRim Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2022 17 minutes ago, Choulio said: Αυτό ρωτάω βασικά. Τι να ξανά στείλω; Τι ακριβώς να ζητήσω από την COSMOTE; Θέλω να μου “κάνετε κάτι σαν reset”; Και όταν λες να τα απενεργοποιήσω και να τα ενεργοποιήσω πως ακριβώς; Να ζητήσω από την Cosmote να μου το απενεργοποιήσει; Στείλε WIFICALL στο 1333. Αν δεν φτιάξει ή σου έρθει μήνυμα ότι η υπηρεσία είναι ήδη ενεργοποιημένη επικοινώνησε με την τεχνική υποστήριξη και απαίτησε να στο φτιάξουν. Αν ψάξεις στο Google “data ομιλία iPhone 13 cosmote” θα δεις ότι και άλλοι είχαν το ίδιο πρόβλημα με εσένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Choulio Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, gRim είπε Στείλε WIFICALL στο 1333. Αν δεν φτιάξει ή σου έρθει μήνυμα ότι η υπηρεσία είναι ήδη ενεργοποιημένη επικοινώνησε με την τεχνική υποστήριξη και απαίτησε να στο φτιάξουν. Αν ψάξεις στο Google “data ομιλία iPhone 13 cosmote” θα δεις ότι και άλλοι είχαν το ίδιο πρόβλημα με εσένα. Μόλις ρώτησα τεχνικό της Cosmote (ήρθε για τη σταθερή) ο οποίος αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα και μου είπε ότι παλιότερα το 3G υποστήριζε κλήση και data ταυτόχρονα ενώ τα 4G/5G όχι. Και επειδή η Cosmote καταργεί το 3G και γυρνάει όλο το δίκτυο σε 4G/5G δεν υποστηρίζεται πλέον ταυτόχρονα κλήση και data. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators billdanos Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2022 Super Moderators Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2022 34 λεπτά πριν, Choulio είπε Μόλις ρώτησα τεχνικό της Cosmote (ήρθε για τη σταθερή) ο οποίος αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα και μου είπε ότι παλιότερα το 3G υποστήριζε κλήση και data ταυτόχρονα ενώ τα 4G/5G όχι. Και επειδή η Cosmote καταργεί το 3G και γυρνάει όλο το δίκτυο σε 4G/5G δεν υποστηρίζεται πλέον ταυτόχρονα κλήση και data. Κάτσε μισό λεπτό γιατί δεν παρακολούθησα από την αρχή την όλη συζήτηση. Έχω Cosmote και στο iphone 13 pro με 5G μιλάω πολλές φορές στο τηλέφωνο ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιώ τα data σε κάποιο app στη συσκευή ή στον browser! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Choulio Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, billdanos είπε Κάτσε μισό λεπτό γιατί δεν παρακολούθησα από την αρχή την όλη συζήτηση. Έχω Cosmote και στο iphone 13 pro με 5G μιλάω πολλές φορές στο τηλέφωνο ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιώ τα data σε κάποιο app στη συσκευή ή στον browser! Λογικό αυτό που λες. Άλλωστε ακόμα κι αν δεν υποστηρίζει το 5G την ταυτόχρονη χρήση data και ομιλία, το 4G την υποστηρίζει όπως είναι γνωστό. Δεν ξέρω τι πρόβλημα υπάρχει από την Cosmote και δίνουν τέτοιες απαντήσεις Edit: Μετα την απαντηση σου, ανέφερα ξανα το προβλημα μου σε chat μεσω της εφαρμογης Cosmote App όπου επίσης τους ανέφερα ότι σε πολλούς χρήστες που αντιμετώπιζαν το ίδιο πρόβλημα χρειάστηκε να γίνει κάποιου είδους reset απο τον πάροχο τους για να λειτουργήσει η ταυτοχρονη ομιλία και data. Πραγματι μου απενεργοποιησε και ενεργοποιησε ξανα το wifi calling (ηρθε sms οτι απενεργοποιηθηκε και μετα sms οτι ενεργοποιηθηκε) και μου ζητησε να βαλω το smartphone σε airplane mode για λιγα δευτερολεπτα και να δοκιμασω ξανα. Και τελικά όντως δούλεψε!! Problem solved!! Ευχαριστω για την βοηθεια Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2022 από Choulio 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EnergosPolitis Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2022 Πολύ δυνατή η επιστροφή του ποσοστού της μπαταρίας, γενικά όλα τα apps μέχρι στιγμής λειτουργούν μια χαρά 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα