Προς το περιεχόμενο

Η Toyota «πατεντάρει» σχέδια για χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλέκτη σε ηλεκτρικό όχημα


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, aromeo είπε

Μπερδεύεις δυο βασικά πράγματα. Το να σε ευχαριστεί κάτι εσένα προσωπικά δεν έχει καμία σχέση με το να πας γρήγορα

Δεν μπερδευω τίποτα γιατί αναλυεις πραγματα που δεν έγραψα κανένα λες και μίλησα για κόντρες τι είναι πιο γρήγορο και "αντρικό" πραγματα αδιάφορα σε εμένα σβέλτα ας πουμε είναι η gtv. στα 250 κοντερισια με ευχαριστεί οπότε μου κάνει, πολυ πιο γρήγορο είναι ένα scirocco  με  dsg so? 

 Έγραψα για καυλα και οδηγικη απόλαυση δεν παιρνω μέρος σε κανένα διαγωνισμό και δεν με απασχολεί κάτι άλλο

Όσο για την 75 η ενεργητική της ασφάλεια είναι πολυ μεγαλύτερη από παρσ πολλα συγχρονα αυτοκίνητα τα υπόλοιπα είναι δικές σου απόψεις αυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, primeragt είπε

Ούτε να τις επιβάλεις όπως εσύ. Επιλογές για τον καθένα και ας πάρει ο καθείς ότι επιθυμεί και βολεύεται.

ααα πες ντε οτι σε στρεσσαρω με τις επιβολες ΜΟΥ! Πες οτι θες να αγορασεις τη Στρατος και δε σε αφηνω ΕΓΩ!!

Ωρε, πατε καλα?!? Κριτικαρω την πιεση που ασκει μια εμμονικη σκεψη και θα μου πειτε οτι επιβαλω? Σιγα μη νομοθετώ κιολας!

 

Λοιπον, εχω φιλαρακι, που ειναι στην ηλικια μου και τερμα τυπικος / συντηρητικός οδηγος! Κανουμε κουβεντα για το αμαξι που θα παρει τωρα κοντα, μιας και αλλαζει δουλεια οπου ΔΕΝ θα του το παρεχουν, οποτε θελει να παρει κατι στο ιδιο μεγεθος. Οδηγει λοιπον ενα Fiesta και του κανω την εξης προταση... "Δες το Juke και κοιτα σοβαρα το αυτοματο".

Για να λαβω την απαντηση: "Οοοοχι τα αυτοματα δεν ειναι καλα, θελω χειροποιητο! και το Fiesta θα κοιταξω παλι, ειμαι πολυ ευχαριστημενος!" 

Στην επομενη λογικη ερωτηση, "που, ποτε και ποιο αυτοματο εχεις δοκιμασει?" απαντηση δεν πηρα, παρα κατι αοριστολογιες περι ελενχου και απολαυσης.

Λοιπον, εχω δοκιμασει απο πολυ ΠΟΛΥ ακριβα και δυνατα αυτοκινητα μεχρι αυτα που λεει ο αλλος κουβαδες πιο πανω, (γιατι αυτος θα τα εκανε καλυτερα, προφανως) και εχω να πω, οτι ονειρωξεις ειχα και εγω καποτε... εγκεφαλικα εχω παθει στο δεξι καθισμα ενος open manta οπου πηγαινε με τα 4 σε χωμα  αλλα και πισω απο το τιμονι μιας 645... η κουβεντα ομως εδω αφορα το να παρεις κατι που δουλευει απειρως καλυτερα, δινει ολη τη ροπη αμεσα απο την αρχη μεχρι το τελος, που ειναι το ζητουμενο οσο θυμαμαι τον εαυτο μου σε καθε μοναδα ισχυος οτι και αν ειχε για τροφοδοσια και να την κανεις να εχει λοξυγγα για να την πετυχει ο καθε παντογνωστης! Ε οκ ρε παιδια! Αν παιζει κατι λαθος εδω ειναι που καθομαστε και κανουμε κουβεντα!

Love & peace!

Over & out!

Επεξ/σία από Upogeios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πράγματα είναι απλά. Κάτω από 100 άλογα σε μικρό η μεσαίο αυτοκίνητο τα αυτόματα κιβώτια κατά κανόνα είναι της πλάκας.

 

Ιδίως σε χιλιάρικα ατμοσφαιρικά οχήματα πόλης είναι οριακά επικίνδυνα λόγω της ανυπαρξίας ροπής και σπιρταδας του κινητήρα και τις συχνά άστοχες αλλαγές ταχυτήτων από το φτηνιαρικο αυτοματο και ιδίως σε διαδικασία προσπέρασης.

 

Τα ακριβοτερα αυτόματα κιβώτια που μπαίνουν σε οχήματα από 120 άλογα και πάνω ναι είναι απολαυστικά κι όσο ανεβαινουν οι επιδόσεις είναι και πιο ξεκούραστα και προβλέψιμα.

 

Στον αντίλογο ένα χειροκίνητο κιβώτιο με καλό επιλογέα σε ένα όχημα με καλή ιπποδύναμη και ροπή είναι όντως οδηγικη απόλαυση σε ένα ταξίδι.

Δεν έχει σημασία αν τρέχεις η όχι, το να παίρνεις τον έλεγχο είναι ωραίο όπως και το να νιώθεις την βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου σε κάθε αλλαγή.

 

Μέσα στον αστικό ιστό, ιδίως με ένα όχημα πόλης με 70-90 άλογα που εκ των πραγμάτων χρειάζεται αλλαγή ταχυτήτων με κάθε αλλαγή κλίσης του οδοστρώματος λόγω έλλειψης ροπής συν τα άπειρα φανάρια και σταματά ξεκινά, οντως η αλλαγή ταχυτήτων μοιάζει αγγαρεία και κουραστική. Πόσο μάλλον αν αν την κανείς ήδη 20 χρόνια και είσαι μεσήλικας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοι εσείς που γράφετε για χειροκίνητα ότι είναι καυλα να τα έχεις και να πηγαίνεις με 250 και ότι είχες τον έλεγχο και και και.... Ελπίζω να τα πηγαίνετε μέσα σε πίστες τα εργαλεία σας και να μην τα κάνετε στους δρόμους σαν υποψήφιοι δολοφόνοι εκεί που κυκλοφορούμε εμείς οι άσχετοι που μας αρέσουν είτε τα χειροκίνητα είτε τα αυτόματα.

Σε αλλα νεα αυτό το πράγμα που ακόμα και στον τύπο του σασμάν προσπαθεί ο ενας να πεισει τον αλλον ότι τα δικα του γούστα είναι καλυτέρα από του αλλου και πιο σωστά με ξεπερνάει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Tetrabitos είπε

Τα γνωστά της γνωστής σελίδας.

18 ώρες πριν, Convict είπε

https://www.zougla.gr/automoto/news/article/sketi-outopia-i-nea-pagani-me-v12-kinitira-ke-molis-1280-kila-varos

 

Ταυτόχρονα, ο πίσω άξονας έχει ηλεκτρομηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης., την ώρα που μπορεί να γίνει επιλογή ανάμεσα σε αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων ή σε μία μετάδοση 7 σχέσεων.

Α μπράβο..

Θα βγάλει κάποια στιγμή η ΤΟΥΟΤΑ ένα eSupra με δυνατότητα επιλογής simulation μηχανικού κιβωτίου, στα 60000€ και σε 2 χρόνια θα το έχουν ξεχάσει ακόμα κι αυτοί που το έφτιαξαν.

.. και καθόμαστε εμείς με τα 1400ρια δεκαετίας κι ασχολούμαστε..

Περαστικά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι οι υποστηρικτές των χειροκίνητων κιβωτίων εκλαμβάνουν τη χλεύη μας σε ψευδοχειροκίνητο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ, με ψεύτικο συμπλέκτη για όνομα της Παναγίας, σαν επίθεση στα χειροκίνητα κιβώτια συμβατικών αυτοκινήτων μήπως ειναι μια χοντρή παρεξήγηση ;

Κι εγώ προτιμώ τα αυτόματα κιβώτια αλλά δεν θεωρω τα χειροκίνητα ηλίθια.

 

Το να βάλεις ψεύτικο συμπλέκτη σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο ΝΑΙ ειναι ΗΛΙΘΙΟ. Το να οδηγείς και να προτιμάς χειροκίνητο κιβώτιο φυσικά ΔΕΝ το θεωρω ηλιθιο , προς θεού.

Πολλοι αντιδράτε σα να κραζουμε μια εταιρία που είχε ανακοινώσει μετάβαση 100% σε αυτόματα κιβώτια και τελικά αποφάσισε να συνεχίσει να κυκλοφορεί χειροκίνητα. Εεεε, δεν είναι αυτό που κοροϊδεύουμε . Προσωπικά δεν θα το κορόιδευα ποτέ. Όσο υπάρχει κοινό για manual ταχύτητες γιατί να μην καλύπτεται στην αγορά;

 

Εδω μιλάμε για ψεύτικο συμπλέκτη σε ηλεκτρικό αμάξι. Ο ορισμός της βλακειας. Δεν κάνει ΤΙΠΟΤΑ. Τί θα συμπλέξει ρε παιδιά; Σα να κυκλοφορούν αυτοκίνητα αποκλειστικης αυτόματης οδήγησης σε 20 χρόνια και να κοτσαρουνε ένα ψεύτικο τιμόνι που δεν κάνει τίποτα.

 

Δηλαδη αν κυκλοφορήσει ένα DSG με … ψευδό manual πετάλι συμπλέκτη (λολ) απλά για την ψευδαίσθηση, όλοι εσείς που υπερασπίζεστε αυτή τη χαζομάρα της Toyota θέλετε να μου πείτε ότι δεν θα το κοροϊδεύατε μαζί μας; Σε ηλεκτρικό αμάξι είναι 10 φορές πιο γελοίο. 

Επεξ/σία από taris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σταθώ σε αυτό γιατί στα υπόλοιπα βλέπω δεν έχεις αντίρρηση.

15 ώρες πριν, itanium είπε

Όσο για την 75 η ενεργητική της ασφάλεια είναι πολυ μεγαλύτερη από παρσ πολλα συγχρονα αυτοκίνητα

Πλάκα κάνεις έτσι; Τι ενεργητική ασφάλεια έχει η 75; Τα δυναμικά χαρακτηριστικά το αυτοκινήτου και στο τσακίρ κέφι ένα απαρχαιωμένο ABS; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, aromeo είπε

Θα σταθώ σε αυτό γιατί στα υπόλοιπα βλέπω δεν έχεις αντίρρηση.

Πλάκα κάνεις έτσι; Τι ενεργητική ασφάλεια έχει η 75; Τα δυναμικά χαρακτηριστικά το αυτοκινήτου και στο τσακίρ κέφι ένα απαρχαιωμένο ABS; 

δεν κανει πλακα, απλα ειναι να ειχαμε να λεγαμε φαση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

LOL μερικές φορές φορές είναι καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς....

Ναι είναι δύσκολη δεν συγχωρεί λάθος με ένα πρωτόγονο τρόπο όπως και το 106 αλλά είναι  transaxle ιδανικό στήσιμο κοφτερό τιμόνι με 2 στροφές από τέρμα σε τέρμα και ΑΝ μπορείς να την πας πολλά κουβαδάκια θα βρεθούν σε κάποιο τοίχο κολλημέα αν πάνε να την ακολουθήσουν ΑΝ πάλι ΔΕΝ μπορείς τουλάχιστον αποφεύγεις τις ********

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναρωτιέμαι γιατί δεν απαντάς με παράθεση πλέον, ωστόσο δεν εντυπωσιάζομαι.

5 ώρες πριν, itanium είπε

Ναι είναι δύσκολη δεν συγχωρεί λάθος

Προηγουμένως μας είπες ότι έχει πολύ ανώτερη ενεργητική ασφάλεια από ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ σύγχρονα αυτοκίνητα και τώρα μας λες ότι δεν συγχωρεί λάθος. Αντιλαμβάνεσαι ότι αυτά τα δυο δεν πάνε μαζί; Τελικά τείνω να συμφωνήσω μαζί σου...

6 ώρες πριν, itanium είπε

LOL μερικές φορές φορές είναι καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς....

----

6 ώρες πριν, itanium είπε

ΑΝ μπορείς να την πας πολλά κουβαδάκια θα βρεθούν σε κάποιο τοίχο κολλημέα αν πάνε να την ακολουθήσουν ΑΝ πάλι ΔΕΝ μπορείς τουλάχιστον αποφεύγεις τις ********

Πιο πριν είπες ότι μιλάς για οδηγική απόλαυση και όχι για "διαγωνισμούς", τώρα τι άλλαξε; Κατά τα άλλα, αν σε βολεύει να πιστεύεις έτσι, εγώ δε θα σου χαλάσω το όνειρο. Όλο και κάποιος "που μπορεί" με "σύγχρονο κουβαδάκι" θα βρεθεί να το κάνει 🙄.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνώμη αλλά το να θέλεις να βάλεις κιβώτιο ταχυτήτων σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι σαν να θέλεις να βάλεις δεξαμενή πίεσης για τον ατμό σε βενζινοκίνητο. ΗΜΑΡΤΟΝ!!! 😡

Επεξ/σία από Regulus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...