nvel Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 η πατέντα δεν αφορά ούτε κιβώτιο ταχυτήτων ούτε συμπλέκτη, οι ηλεκτρικοί κινητήρες που οδηγούνται από ρυθμιστές στροφών δεν τα χρειάζονται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, randomcat είπε sorry αλλά καμία σύγκριση . Βέβαια γούστα είναι αυτά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ea6gka Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Ψευδο, ψευδο...αηδιες αν ειναι να γινει κατι σωστα ας γινει οπως πρεπει. Θα πρεπει να ειναι εντλως γελοιο να πατας συμπλεκτη σε ενα ηλεκτρικο μοτερ, να αποσυμπλεξεις τι ακριβως? τα πηνια? 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kyrsoronas Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 6 ώρες πριν, cosmo21 είπε Υπαρχουν οι περιπτωσεις που το αυτοκινητο ειναι το μεσο για να πας απο το σημειο Α στο σημειο Β οπου και το αυτοματο ειναι οτι καλυτερο υπαρχει. Υπαρχει και η περιπτωση που η αυτοκινηση μπορει να χρησιμοποιηθει ειτε σαν αθλημα ειτε σαν χαλαρωση ειτε απλα για βολτα οπου τα βασικα συστατικα του αυτοκινητου συνηθως προτιμουνται να μενουν αναλλοίωτα. Η toyota γενικα εχει τεραστιο brand loyalty οπου καλα κανει και προσπαθει να πιασει ολες τις περιπτωσεις, χωρις να υπολογιζουμε και το τερατιο racing Pedigree που εχει σαν εταιρια. σε λατρεύω τώρα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, randomcat είπε καμια σχεση το ενα με το αλλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aprile Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Αφού μετά θα πάνε στην αυτόνομη οδήγηση που είναι το επόμενο στάδιο μετά τα ηλεκτρικά. Αν θέλεις vintage οδήγηση θα ψάχνεις παλιό ICE να οδηγήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ducatista Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Τιιιιιι θα βάλουν ταχύτητες σε ηλκτρικο;;; δηλαδή θα πρέπει να αλλάζεις χειροκίνητα και μάλιστα το έχουν πατενταρει κιόλας;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, ea6gka είπε Ψευδο, ψευδο...αηδιες αν ειναι να γινει κατι σωστα ας γινει οπως πρεπει. Θα πρεπει να ειναι εντλως γελοιο να πατας συμπλεκτη σε ενα ηλεκτρικο μοτερ, να αποσυμπλεξεις τι ακριβως? τα πηνια? O συμπλέκτης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι απαραίτητος. Με πολύ απλά λόγια: 1) Πατώντας το πετάλ του συμπλέκτη σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δίνεται εντολή στο σύστημα αναπαραγωγής θορύβου να αλλάξει τον θόρυβο της μηχανής που ακούς από τα κρυμμένα ηχεία στο αμάξι. 2) Καθώς εσύ αλλάζεις τη θέση του μοχλού ταχυτήτων, στην οθόνη μπροστά σου θα δείχνει ότι αλλάζεις ταχύτητα. Όπως στα arcades που παίζαμε μικροί. 3) Καθώς αφήνεις το πετάλ, ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου θα κάνει μικρή διακοπή στις στροφές του μοτέρ, ώστε να νιώσεις την όμορφη αίσθηση πίσω-μπρός που κάνει μιά καθημερινή, μέτρια αλλαγή ταχύτητας. Θεωρώ δεδομένο ότι θα μπορείς να ρυθμίζεις το σύστημα να εξοιομοιώνει όλων των ειδών τις αλλαγές (σωστές αλλαγές, μπιχτές, χωρίς να πατήσεις το πετάλ, να προσπαθείς να βάλεις 6η σε αμάξι που έχει 5 ταχύτητες κλπ) Προσωπικά ανυπομονώ! Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2022 από panther_512 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vastegial_74 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 16 ώρες πριν, cosmo21 είπε Φυσικα και εχεις απολυτο δικιο. Γι'αυτο και στην αιτιολογηση μου δεν ανεφερα πουθενα τα της ταχυτητας. Τιποτα δεν μπορει να φτασει στην αλλαγη ενα κιβωτιο διπλου απο αυτοκινητο επιδοσεων αλλα αυτο δεν ειναι απαραιτητα το ζητουμενο. Πιο πολυ ειναι η αισθηση του οτι οδηγας παρα οι επιδοσεις. Και εγω για 340 μερες το χρονο αυτοματο αυτοκινητο θα επαιρνα. Αλλα εκεινες τις 25 ημερες που θα ηθελα manual, δεν θα το αλλαζα με τπτ αλλο. Κανω καθε μερα γυρω στα 80 χιλιομερτα έχω και θεμα με τη μεση μου και ο συμπλεκτης με εχει πεθανει. Το κακο ειναι πως δεν με βλεπω συντομα για αλλαγη....Δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναπαρω αυτοκινητο με μηχανκο κιβωτιο. Οι εποχες που εβλεπα την οδηγηση σαν απολαυση εχουν περασει ανεπιστρεπτι. Η οδηγηση πλεον ειναι αγγαρια. Η υπαρξη συμπλεκτη μηχανικου η αυτοματου εχει λογικη στους κινητηρες εσωτρικης καυσης. Στην περιπτωση του ηλεκτρικου δεν εχει καμια χρησιμοτητα. Ειναι καθαρα διακοσμητικος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MDefender Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Ποιός ο λόγος να προσπαθήσεις να βάλεις ταχύτητες σε ηλεκτροκινητήρα; Ετσι και αλλιώς πολύ πρόσφατα η ΤΟΥΟΤΑ με επίσημα λόγια είπε ότι δεν είναι το μέλλον τα πλήρως ηλεκτρικά παρά μόνο τα υβριδικά τότε γιατί ασχολούνται; Για το θέμα γενικότερα να πω πως προσωπικά θέλω ένα αμάξι να με πηγαίνει στη δουλειά και μόνο του αν γίνεται,όπως και οπουδήποτε αλλού,δεν θέλω να οδηγάω,με ενοχλεί.Καταλαβαίνω όμως όλους όσους συνεχίζουν να θέλουν συμπλέκτη και ταχύτητες γιατί στη μηχανή δεν μπορώ να φανταστώ να οδηγάω αυτόματα,χάνεται το 50% της διασκέδασης τουλάχιστον,+ ότι νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια γνωρίζοντας ότι θα γονατίσει αν κατεβάσω απότομα. Καλό είναι να υπάρχουν επιλογές για όλα τα γούστα,ειδικά εάν το ποσοστό κάθε επιλογής είναι μεγάλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 44 λεπτά πριν, panther_512 είπε O συμπλέκτης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι απαραίτητος. Με πολύ απλά λόγια: 1) Πατώντας το πετάλ του συμπλέκτη σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δίνεται εντολή στο σύστημα αναπαραγωγής θορύβου να αλλάξει τον θόρυβο της μηχανής που ακούς από τα κρυμμένα ηχεία στο αμάξι. 2) Καθώς εσύ αλλάζεις τη θέση του μοχλού ταχυτήτων, στην οθόνη μπροστά σου θα δείχνει ότι αλλάζεις ταχύτητα. Όπως στα arcades που παίζαμε μικροί. 3) Καθώς αφήνεις το πετάλ, ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου θα κάνει μικρή διακοπή στις στροφές του μοτέρ, ώστε να νιώσεις την όμορφη αίσθηση πίσω-μπρός που κάνει μιά καθημερινή, μέτρια αλλαγή ταχύτητας. Θεωρώ δεδομένο ότι θα μπορείς να ρυθμίζεις το σύστημα να εξοιομοιώνει όλων των ειδών τις αλλαγές (σωστές αλλαγές, μπιχτές, χωρίς να πατήσεις το πετάλ, να προσπαθείς να βάλεις 6η σε αμάξι που έχει 5 ταχύτητες κλπ) Προσωπικά ανυπομονώ! Όλα αυτά συνηγορούν πως δεν είναι απαραίτητος. Ειδικά το τελευταίο, κενό ισχύος χωρίς λόγο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Misokatsu64 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Η φαση με την Toyota ειναι σε αλλο επιπεδο. Φανταζομαι τα κανει αυτα λογω του feedback που παιρνει απο το κοσμο οσον αφορα που δεν θελουν αποχωριστουν το κιβωτιο ταχυτητων(Για μενα προσωπικα ειναι ακομα χρησιμο απο την μονοτονία του αυτοματου και να σε κραταει ξυπνιο). Απο την μερια του ηλεκτρικου αυτοκινητου πολυς κοσμος πανυγηριζει αλλα δεν βλεπουν αυτα που ερχονται τα επομενα χρονια, κατι που εφαρμοζεται ηδη σιγα σιγα στις βορειες χωρες με τα ορια ταχυτητας να κατεβαινουν πιο κατω μεσα στην πολη (30χλμ) και περιφερειακοι η μικροι αυτοκινητοδρομοι απο 100 η 80χλμ να κατεβαινουν στα 60 χλμ. Και ολα αυτα θα τα δικαιολογήσουν για το κλιμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimarass26 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, Hacker?pcs είπε Δεν έχω και σχέση με τα αμάξια αλλά αν δεν κάνω λάθος τα πιο γρήγορα της αγοράς είναι αυτόματα, δεν υπάρχουν με συμπλέκτη πλέον εδώ και χρόνια Είναι γεγονός το έχω δει και εγώ πολλές φορές ότι για κάποιο λόγο τα αυτόματα είναι μόνο αυτά που σηκώνουν το "βάρος" των πιο ισχυρων οχημάτων. Και ειναι και πιο γρηγορες οι αλλαγές. Τώρα σε ράλι κτλ που θες απολυτο έλεγχο για να παιξεις με το αμαξι , λογικά παραμένει το χειροκινητο ως μονο δρομο. Το θέμα είναι πως οι ηλεκτρικοι κινητήρες παρέχουν 100% ροπής από τις 0 στροφές οπότε θεωρητικά δεν χρειάζονται ταχύτητες, από την άλλη αυτές παρέχουν ίσως εξοκονόμιση. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2022 από jimarass26 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ethereum Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 4 ώρες πριν, vastegial_74 είπε Κανω καθε μερα γυρω στα 80 χιλιομερτα έχω και θεμα με τη μεση μου και ο συμπλεκτης με εχει πεθανει. Το κακο ειναι πως δεν με βλεπω συντομα για αλλαγη....Δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναπαρω αυτοκινητο με μηχανκο κιβωτιο. Οι εποχες που εβλεπα την οδηγηση σαν απολαυση εχουν περασει ανεπιστρεπτι. Η οδηγηση πλεον ειναι αγγαρια. Η υπαρξη συμπλεκτη μηχανικου η αυτοματου εχει λογικη στους κινητηρες εσωτρικης καυσης. Στην περιπτωση του ηλεκτρικου δεν εχει καμια χρησιμοτητα. Ειναι καθαρα διακοσμητικος. εχω οδηγήσει και τις δύο κατηγορίες και δεν βρίσκω καμμία κούραση ή δυσκολία στο μηχανικό με συμπλέκτη , το αυτόματο δεν μπόρεσα να το αγαπήσω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sebu Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, thanasisxask είπε Τι τα θέλουν ακόμα τα χειροκίνητα κιβώτια; δεν μπορώ να καταλάβω... Συμφωνω οτι το αυτοματο ειναι απειρως ξεκουραστο για οδηγηση σε πολη με κινηση. Απο την αλλη μαλλον δεν σου εχει τυχει/χρειαστει να κανεις κατεβασμα/φρεναρισμα αναγκης το οποιο μπορεις να κανεις μονο με χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων καθως τα περισσοτερα αυτοματα δεν εχουν paddles και δεν μπορεις να κανεις κατεβασματα μονος σου αλλα βασιζεσαι στο αμαξι να αποφασισει τι σχεση θα βαλει πανω-κατω. Με το χειροκινητο επισης μπορεις να κανεις καλυτερο/οικονομικοτερο φρεναρισμα γιατι απλα κατεβαζεις ταχυτητα, κουμπωνοντας μικροτερη σχεση, ανεβαζοντας στροφες στο μοτερ και υποχρεωνοντας το αμαξι να φρεναρει μηχανικα με το μοτερ και οχι με τα τακακια-δισκοπλακες ή ταμπουρα αυξανοντας το χρονο ζωης αυτων των αναλωσιμων (ειδικα τα τακακια). Λχ κατεβασμα απο βουνο, βαζεις μια σχεση μικροτερη λχ 2α και αφηνεις το αμαξι να κατεβει με το μοτερ να το φρεναρει και απλα βοηθας με τα φρενα. Σε αυτοματο που δεν εχει επιλογη κατεβασματος/κουμπωματος συγκεκριμενης σχεσης θα εισαι με το φρενο μονο. Και ειδικα σε cvt ακομα πιο ταλαιπωρια και εχω πετυχει σε toyota υβριδικο μονο επιλογη Β που κανει αυτο δλδ ενεργοποιει/εμπλεκει το μοτερ περισσοτερο για να φρεναρει και οχι τα φρενα/συστημα ανακτησης τοσο. Τελος για funvee καταστασεις σε ανοιχτο δρομο παλι το χειροκινητο εχει απειρως καλυτερη αισθηση του αυτοματου γιατι ανεβαζεις οσο θες, αλλαζεις οποτε θες κτλ. Μπορεις δλδ να παιξεις με υψηλες στροφες και χαμηλοτερη σχεση για να καθαρισεις μοτερ (οι κατοχοι VW TSI καταλαβαινουν - για καθαρισμο επικαθησεων περιοδικα δουλευοντας το μοτερ σε υψηλες στροφες για καποιο διαστημα) ή να οδηγησεις πιο παιχνιδιαρικα. Παλι αμαξι με αυτοματο χωρις paddles και δυνατοτητα αλλαγων εξαρτασαι απο οτι εχει προβλεψει ο κατασκευαστης και κυριως απολυτα γραμμικα λχ CVT στην Toyota. Καθε συστημα εχει τα υπερ και τα κατα του, αναλογως τι χρηση θες να κανεις. https://www.newsauto.gr/news/erchete-neo-diploma-gia-to-chirokinito-kivotio/ Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2022 από Sebu 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα