BKSwitzerland Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Και παπάδες να φέρουν τα ηλεκτρικά δεν θα γίνουν πιο διασκεδαστικά από τα θερμικά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ethereum Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 ο μονος λόγος που μπορώ να σκεφτώ είναι για οικονομία ενέργειας των μπαταριών , θα λειτουργεί σαν ένας κόφτης παροχής ενέργειας στον κινητήρα δημιουργώντας τμήματα οδικής συμπεριφοράς αναλόγως της σχέσης . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, thanasisxask είπε Τι τα θέλουν ακόμα τα χειροκίνητα κιβώτια; δεν μπορώ να καταλάβω... μπορει να εχει χρηση σε τιποτα αγροτικα, 4x4, τρακτερ, η φορτηγα, που ο πληρης ελεγχος ειναι απαραιτητος 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dragongtr Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
patentas11 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Όταν βλέπω μερικούς να γελάνε με τα χειροκίνητα μου θυμίζουν την μανα μου που με ρωτούσε τι τον χρειάζομαι τόσο ακριβό και φανταχτερό υπολογιστή. Μάλλον απλώς δεν είναι για σας παιδιά, μην το γελάτε, απλώς δεν το «έχετε»-θέλετε… Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2022 από patentas11 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 12/9/2022 στις 4:31 ΜΜ, thanasisxask είπε Τι τα θέλουν ακόμα τα χειροκίνητα κιβώτια; δεν μπορώ να καταλάβω... Πήγαινε να κάνεις μια διαδρομή με στροφιλικια με χειροκίνητο και θα δεις τη διαφορά .επίσης αν δε κάνω λάθος είναι φτηνότερο το χειροκίνητο , πιο απλό σαν μηχανισμός και κοστίζει λιγότερο η επισκευή .Από την άλλη σίγουρα ένα αυτόματο αμάξι έχει οφέλη μέσα στη πόλη ( ευκολία χρήσης ,μικρότερη κατανάλωση κλπ ) Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2022 από Choronzon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλά κρασιά.. Μην ξεχάσουν το ψευδο-ραδιοκασετόφωνο, ψευδο-εξάτμιση κι ένα ψευδο-dipstick κάτω από το καπώ. Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2022 από Doubt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nera1 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Αυτό που στα αυτόματα όλοι σκέφτεστε διπλού δίσκου dsg ,αλλά τα περισσότερα έχουν κιβώτιο σμαρτ που πατάς το γκάζι και κάνει κατέβασμα μετά από 5 δευτερόλεπτα,να το κοιτάξετε όταν λέτε πόσο καλύτερα είναι. 4 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
butters Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, taris είπε Ο λόγος που δεν έβγαλαν το τιμόνι είναι γιατί δεν έχει βγει κανένα σύστημα «αυτόματης οδήγησης» που να μπορεί να κάνει την δουλειά αυτή καλύτερα από έναν άνθρωπο (ακόμα). Αντίθετα με τα αυτόματα κιβώτια. Στο δρόμο κοιτάμε από τα τζάμια για να ξέρουμε πού πάμε και να μην πατήσουμε κανέναν άνθρωπο ή ζωντανό , ή να μην συγκρουστούμε με τον 256ο αρχάριο οδηγό που κοιτάζει να μην του σβήσει με το υπεργαματο χειροκίνητο κιβώτιο αντί να κοιτάζει πού πάει. Υπερβολές. Σταμάτησαν τα τροχαία επειδή οδηγούνται αμάξια με αυτόματα κιβώτια; Δεν είναι πανάκεια. Σε αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει (π.χ. 3008 του 2018) ανέβαζαν πολλές φορές ταχύτητα αυτόματα ενώ χρειαζόμουν χαμηλότερη ταχύτητα για ροπή ή για να μειώσω την ορμή του αυτοκινήτου. Π.χ. σε απότομη κατηφόρα ή σε επαρχιακό δρόμο με συνεχείς στροφές και αλλαγές πορείας. Και αν δεν έχεις paddles στο τιμόνι η κατάσταση δυσκολεύει. Αυτό που κάνει η Toyota θα είναι για συγκεκριμένα αυτοκίνητα με συγκεκριμένη χρήση. Π.χ. σε Supra και GR μοντέλα, τα οποία έχουν άλλο προσανατολισμό από τα κανονικά επιβατικά. Ίσως είναι ενδιαφέρον και θα οδηγήσει και σε πολλά restomod / transplants από ιδιοκτήτες που θα θέλουν να κρατήσουν το όχημά τους, αλλά ταυτόχρονα πιεστούν να μεταβούν στην ηλεκτρική εποχή. Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2022 από butters 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsarouc Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Τα σχόλια όλα τα λεφτά.. Προφανώς θα έχουν κιβώτιο ταχυτήτων αλλά θα παραμένουν αυτόματα. Αυτό θα νοηθήσει πολύ στην αυτονομία και στις επιδόσεις. Είναι δύσκολο να γίνει γιατί φαντάζομαι δίχως να κατέχω την τεχνολογία αυτή, ότι θα είναι αρκετά περίπλοκο στο μηχανικό κομμάτι. Ο ηλεκτροκινητήρας γυρίζει μόνιμα με μια δύναμη (το λέω με το φτωχό μου το μυαλό) και μια ροπή και όσο ανεβαίνουν οι στροφές τόσο ανεβαίνει η κατανάλωση. Δεν έχει κάποιο τρόπο να μοιραστεί η δύναμη. Έχει ας πούμε ένα γρανάζι με μια σταθερή τελική ταχύτητα. Δεν ροπιάζει. Η ροπή είναι πλήρης από μηδέν στροφές. Τώρα αυτοί προσπαθούν να μιμιθούν τον κλασικό εσωτερικής καύσης κινητήρα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Προφανώς όταν έχεις ένα τεράστιο γρανάζι (η πρώτη ταχύτητα) που θα δώσει κίνηση στους τροχούς είναι πολύ μεγαλύτερη η απόδοση από ένα μοναδικό γρανάζι για όλο το εύρος της δύναμης ταχυτητας στροφών κλπ. Δηλαδή ποιο απλά θα έχεις ταχύτητες με πλήρη δύναμη και ροπή από μηδέν στροφές του κινητήρα... επιδόσεις τραγικές (πιστεύω αυτό είναι το κυριότερο που δεν το έχουν κάνει όλοι ακόμη λόγο περιπλοκότητας) και ταυτόχρονα σε ψηλές ταχύτητες θα υπάρχει και πολύ χαμηλότερη κατανάλωση! Τα ηλεκτρικά καταναλώνουν πολύ σε ψηλές ταχήτητες και λίγο σε χαμηλές. Το εντελώς αντίθετο από τους κανονικούς κινητ\ηρες εσωτερικής καύσης. Φαντάζομαι δεν θα έχουν λεβιέ και κανονικό κιβώτιο τεχυτήτων με χειροκίνητη/μηχανική αλλαγή αλλά θα είναι κάτι σαν quick shifting ένα πράγμα. Ταχύτητες στο τιμίνι δηλαδή η και εντελώς αυτόματο απλά το σύστημα θα αλλάζει ταχύτητες από μόνο του... ο ηλεκτροκινητήρας θα γυρίζει σταθερά όσο του ζητάμε αλλά η κατανομή της ισχύως θα γίνεται μηχανικά με γρανάζια. Η kymco είναι η πρώτη μου φαίνεται με ηλεκτρικό super bike με ταχύτητες Οι επιδόσεις ¨επικύνδινες¨ και το κόστος κατασκευής απαγορευτικό. Έχει μέλλον για να ωριμάσει η συγκεκριμένη τεχνολογία. Όταν όμως ωριμάσει καλά θα σημάνει και το απόλυτο τέλος κινητήρων εσωτερικής καύσης... αν και δεν χρειάζετε ιδιαίτερα αυτό αφού ήδη έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση. Αλλά και αυτό σημαντικό είναι. Είμαστε πολύ κοντά πάντως για να ολοκληρωθεί το όνειρο... καθαρός αέρας και μηδενική ηχορύπανση... οι κάγκουρες ας βάλουν ηχεία για εξομοίωση.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsagkas21 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, thanasisxask είπε 3 ώρες πριν, thanasisxask είπε Τι τα θέλουν ακόμα τα χειροκίνητα κιβώτια; δεν μπορώ να καταλάβω... Το κόστος αγοράς κι επισκευής ενός αυτόματου σε σχέση με ένα χειροκίνητο κιβώτιο είναι πολλαπλάσιο. Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2022 από tsagkas21 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dasimo Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Συγγνώμη.....αλλα ποιός το ζήτησε και τελικά ποιός το ενέκρινε αυτο..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
randomcat Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Ntinaras είπε μπορει να εχει χρηση σε τιποτα αγροτικα, 4x4, τρακτερ, η φορτηγα, που ο πληρης ελεγχος ειναι απαραιτητος 1 ώρα πριν, Choronzon είπε Πήγαινε να κάνεις μια διαδρομή με στροφιλικια με χειροκίνητο και θα δεις τη διαφορά Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2022 από randomcat 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Ο λόγος? Το μόνο που θα ήθελα να έχει 2 ταχύτητες μια direct και η άλλη κάποιο τεράστιο overdrive όταν ταξιδεύεις να μπαίνει αυτό το overdrive έτσι θα κρατάει υψηλότερη ταχύτητα με χαμηλότερες στροφές του κινητήρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
svartevarg Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 4 ώρες πριν, Superuser είπε Έλα ντε Το τιμόνι; Και αυτό το πεντάλ του γκαζιού κουραστικό είναι Τα τζάμια; Γιατί να κοιτάμε στο δρόμο; Κανονικά έπρεπε να έχει ένα τραπεζάκι στο κέντρο και τέσσερις καρέκλες να κάθεσαι κομφυ, να σερφάρεις στα σοσιαλ και να σε πάει μόνο του Το τιμόνι θα μπορούσε να αντικατασταθεί με joystick. πάντως. Όλα τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να έχουν εσπρεσιέρα εδώ και δεκαετίες, τόση θερμική ενέργεια πάει χαμένη. Μην ξεχνάμε και μια μερίδα απ' όλα στο τραπεζάκι για όταν πέσει πείνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα