Προς το περιεχόμενο

Η Toyota «πατεντάρει» σχέδια για χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλέκτη σε ηλεκτρικό όχημα


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλά για τους περίοικους θα ήταν διαφορετικό αν το έκανες σταματημένος 1η και κόφτες στις 7000. Με 100 και 5η μάλλον σε άλλο δρόμο θα ήσουν!!!!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καποιοι νομιζουν οτι το πατενταρει για να το βαλει σε κορολα ξερω γω.

η ιδεα πισω απο το κιβωτιο ειναι για αυτοκινητα επιδοσεων που ο οδηγος (εχοντας ηδη την εμπειρια απο το τι κανει μια ταχυτητα πανω και μια κατω) θα αλλάζει με τον παραδοσιακο τροπο, που του αρεσει κιολας, την ροπη και την ταχυτητα που θα ανεβαζει στροφες ο ηλεκτ/ρας σε γρηγορη οδηγηση. επισης με τον επιλογεα μπορεις να επεμβεις αμεσα και στον τροπο που κοβει το μοτερ στο κλειστο γκαζι. ουσιαστικα θα αλλαζει τον ρυθμο ανακτησης ενεργειας.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Τι τα θέλουν ακόμα τα χειροκίνητα κιβώτια; δεν μπορώ να καταλάβω... 

Έλα ντε

Το τιμόνι; Και αυτό το πεντάλ του γκαζιού κουραστικό είναι

Τα τζάμια; Γιατί να κοιτάμε στο δρόμο;

Κανονικά έπρεπε να έχει ένα τραπεζάκι στο κέντρο και τέσσερις καρέκλες να κάθεσαι κομφυ, να σερφάρεις στα σοσιαλ και να σε πάει μόνο του 

Επεξ/σία από Superuser
Ξέχασα ένα να γιατί άλλαζα ταχύτητα στο μηχανικό μου κιβώτιο.Ναι είμαι Νεάντερταλ
  • Like 5
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψευδοπενταλ διαβάζω….

Λέτε να πάρω το ψευδοσασμαν στα χέρια γιατί δεν πάτησα τον ψευδοσυμπλεκτη; Έκανα ξερό κατέβασμα σε 2α και έκανε ψευδομπασιματα και πήρε σβάρνα 2 ψευδοπεζους….

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Superuser είπε

Έλα ντε

Το τιμόνι; Και αυτό το πεντάλ του γκαζιού κουραστικό είναι

Τα τζάμια; Γιατί να κοιτάμε στο δρόμο;

Κανονικά έπρεπε να έχει ένα τραπεζάκι στο κέντρο και τέσσερις καρέκλες να κάθεσαι κομφυ, να σερφάρεις στα σοσιαλ και να σε πάει μόνο του 

Ο λόγος που δεν έβγαλαν το τιμόνι είναι γιατί δεν έχει βγει κανένα σύστημα «αυτόματης οδήγησης» που να μπορεί να κάνει την δουλειά αυτή καλύτερα από έναν άνθρωπο (ακόμα). Αντίθετα με τα αυτόματα κιβώτια.

Στο δρόμο κοιτάμε από τα τζάμια για να ξέρουμε πού πάμε και να μην πατήσουμε κανέναν άνθρωπο ή ζωντανό , ή να μην συγκρουστούμε με τον 256ο αρχάριο οδηγό που κοιτάζει να μην του σβήσει με το υπεργαματο χειροκίνητο κιβώτιο αντί να κοιτάζει πού πάει.

Επεξ/σία από taris
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε

Δεν έχω και σχέση με τα αμάξια αλλά αν δεν κάνω λάθος τα πιο γρήγορα της αγοράς είναι αυτόματα, δεν υπάρχουν με συμπλέκτη πλέον εδώ και χρόνια

Ούτε έγω έχω σχέση με τα αυτοκίνητα εκτός απο το να οδηγω για να πάω στη δουλειά μου αλλά κάνεις λάθος .

Είναι άλλο το αυτόματο κιβωτιο ταχυτητων και αλλο να μην εχεις συμπλέκτη οπως σε ενα ηλεκτρικό όχημα.

Ακόμα και το αυτόματο κιβώτιο έχει συμπλέκτη και τα αγωνιστικά που αναφέρεσαι συνήθως έχουν 2 συμπλέκτες για πιο γρηγορη αλλαγή σχέσεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, eyw είπε

να βάλουν και μεγάφωνα να παίζουν ήχους από παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης με options για diesel και petrol sound effects.

και σκάστρα, για vintage 90s φάση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 ώρα πριν, Hacker?pcs είπε

Δεν έχω και σχέση με τα αμάξια αλλά αν δεν κάνω λάθος τα πιο γρήγορα της αγοράς είναι αυτόματα, δεν υπάρχουν με συμπλέκτη πλέον εδώ και χρόνια

Όλα σχετικά είναι 

Τα αυτόματα δεν είναι τα πιο γρήγορα της αγοράς. Τα αυτόματα είναι συνήθως πιο αργά στην αλλαγή ταχύτητας. Αυτόματα είναι και τα CVT

https://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_transmission

και είναι από τα χειρότερα σε επιδόσεις, αλλά στην άνεση και τις ομαλές αλλαγές είναι πρωταθλητές. 

Τα ημιαυτόματα από την άλλη είναι άλλη συζήτηση. Επίσης θεωρείται στην ιαπωνική τεχνική χειροκίνητο = drifting.

Χειροκίνητα αμάξια υψηλών επιδόσεων και high rev-ing απευθύνονται σε ειδική κατηγορία. Εξού και porsche βγάζει ακόμα. Συνήθως τέτοιος συνδυασμός πάει με το κίνηση πίσω. Η toyota με τα GT86, GR86 απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό που έχει διάθεση να κατεβάζει (σωστά) για να μην σπάσει μοτέρ aka rev matching, HEEL-TOEing, κλπ. Ωστόσο οι αναφορές για σπασμένα μοτέρ είναι πάρα πολλές μετά από κατέβασμα αντί 4ης σε 2α και είναι μηχανικό το θέμα. Πάει ο κινητήρας πάνω από τα όρια του στιγμιαία και παραδίδει πνεύμα. Τεσπά το θέμα είναι ότι όποιος μπορεί να το πάει με τις πάντες στα κόκκινα χωρίς να σπάσει μοτέρ και το χάσει σε πλαγιολίσθηση, το πάει. Οι υπόλοιποι δεν είναι hardcore αρκετά για να ζούνε αυτό το πράγμα. Είναι ειδική κατηγορία και συγκεκριμένη. Στην Ελλάδα δεν παίζει έντονα. 

Επεξ/σία από hyperlost
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...