Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες πειραματίστηκαν για να προσφέρουν με τα ηλεκτρικά οχήματα τους κιβώτια πολλαπλών ταχυτήτων ωστόσο τα περισσότερα από αυτά τα πρότζεκτ δεν έφτασαν σε τέτοιο σημείο εξέλιξης ώστε να τοποθετηθούν σε κάποιο όχημα παραγωγής.

Τα μοναδικά οχήματα που πωλούνται μέχρι στιγμής με τέτοια δυνατότητα είναι η Porsche Taycan και το Audi E-Tron GT ωστόσο φαίνεται πως και η Toyota διερευνά επίσης την πιθανότητα να προσφέρει ένα ηλεκτρικό όχημα που να προσφέρει αυτή τη δυνατότητα. Τουλάχιστον, αυτό δείχνουν κάποιες αιτήσεις για κατοχύρωση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που υπέβαλλε πρόσφατα.

Τα σχέδια και τα διαγράμματα που βρίσκονται στις αιτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας της Toyota με την πρώτη ματιά φαίνεται αρκετά περίπλοκα. Στην πραγματικότητα ωστόσο δεν είναι παρά η απλούστερη εκδοχή αυτού που φαίνεται να θέλει να επιτύχει ο γνωστός κατασκευαστής οχημάτων, με την αρχή λειτουργίας του συστήματος να βασίζεται σε έναν ειδικό ελεγκτή που μεταβάλλει τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα ώστε να μοιάζει με εκείνη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. 

Στην αίτηση φαίνεται να αναφέρεται ένα πραγματικό πεντάλ συμπλέκτη που θα πατάει ο οδηγός για να αλλάξει ταχύτητα μετακινώντας έναν φυσικό μοχλό επιλογής ταχυτήτων, σαν αυτούς που έχουν τα περισσότερα σημερινά βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα με το κείμενο να αναφέρεται στο πεντάλ ως «ψευδο-πεντάλ» ή «ψευδο-πεντάλ συμπλέκτη» υπονοώντας το γεγονός ότι ο ρόλος του δεν είναι ουσιώδης για τη λειτουργία του αυτοκινήτου και πως υπάρχει για να αναπαράγει την αίσθηση και τη διασκέδαση ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων στο ηλεκτρικό όχημα.

screenshot-2022-02-11-at-145944.png

«Ο ελεγκτής του ηλεκτρικού οχήματος είναι διαμορφωμένος για να ελέγχει τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα χρησιμοποιώντας το μοντέλο οχήματος MT με βάση τη λειτουργία του πεντάλ γκαζιού, τη λειτουργία του πεντάλ του ψευδο-συμπλέκτη και τη θέση αλλαγής ταχυτήτων του ψευδο-επιλογέα ταχυτήτων που χρησιμοποιείται από τη λειτουργία του ενεργοποιητή δύναμης ανάδρασης» διαβάζουμε σε ένα κείμενο που προέρχεται από την αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.

Ο ελεγκτής έχει διαμορφωθεί ώστε να προσομοιώνει από όσο μπορούμε να καταλάβουμε τη λειτουργία ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων σε συνδυασμό με τη χρήση του επιλογέα ταχυτήτων, προσφέροντας παρόμοια αίσθηση και λειτουργία.  


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ψάχνουν να βρουν τι να βαλουν και ν' αυξησουν τις τιμες και οτι μπουρδα τους κατέβει στο κεφάλι την βάζουν

Δημοσ.
Just now, cosmo21 said:

η αυτοκινηση μπορει να χρησιμοποιηθει ειτε σαν αθλημα ειτε σαν χαλαρωση ειτε απλα για βολτα οπου τα βασικα συστατικα του αυτοκινητου συνηθως προτιμουνται να μενουν αναλλοίωτα.

Δεν έχω και σχέση με τα αμάξια αλλά αν δεν κάνω λάθος τα πιο γρήγορα της αγοράς είναι αυτόματα, δεν υπάρχουν με συμπλέκτη πλέον εδώ και χρόνια

  • Thanks 1
  • Confused 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε

Δεν έχω και σχέση με τα αμάξια αλλά αν δεν κάνω λάθος τα πιο γρήγορα της αγοράς είναι αυτόματα, δεν υπάρχουν με συμπλέκτη πλέον εδώ και χρόνια

Φυσικα και εχεις απολυτο δικιο. Γι'αυτο και στην αιτιολογηση μου δεν ανεφερα πουθενα τα της ταχυτητας. Τιποτα δεν μπορει να φτασει στην αλλαγη ενα κιβωτιο διπλου απο αυτοκινητο επιδοσεων αλλα αυτο δεν ειναι απαραιτητα το ζητουμενο. Πιο πολυ ειναι η αισθηση του οτι οδηγας παρα οι επιδοσεις. Και εγω για 340 μερες το χρονο αυτοματο αυτοκινητο θα επαιρνα. Αλλα εκεινες τις 25 ημερες που θα ηθελα manual, δεν θα το αλλαζα με τπτ αλλο.

Επεξ/σία από cosmo21
  • Like 11
Δημοσ.

Τελικά όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο παρελθόν. Άλλο είναι να έχεις 2λιτρο δεκαετίας 1980 να πας με 100 και 5η να κατεβάζεις 3η και να σανιδώνεις και άλλο να έχεις μοτέρ στις ρόδες να παλεύεις να το κάνεις και να βγάζεις το κεφάλι από το παράθυρο να ψάχνεις τον ήχο από τα καρμπιρατέρ. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

Να βάλουν και τσοκ

4 λεπτά πριν, toxoths73 είπε

Τελικά όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο παρελθόν. Άλλο είναι να έχεις 2λιτρο δεκαετίας 1980 να πας με 100 και 5η να κατεβάζεις 3η και να σανιδώνεις και άλλο να έχεις μοτέρ στις ρόδες να παλεύεις να το κάνεις και να βγάζεις το κεφάλι από το παράθυρο να ψάχνεις τον ήχο από τα καρμπιρατέρ. 

Σίγουρα για τους περίοικους είναι διαφορετικό

  • Like 5
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...